goedemorgen!
+16
patjuhhh
Snoes
Pompoen
Snack a Jack
FruttiTutti
silly-one
Melis1985
Marin
Japie
GeKKiE
SparklingEyes
slaatje
schuddebuikje
Gympie
widko
Ibbeltje
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: goedemorgen!
Gefeliciteerd Jeanette!
Ik ben nog bij mn vriend die al naar zn werk is, ik ben nog vrij vandaag Straks richting huis, 1,5 uur met het OV wat een stukje van 15 min met de auto is, maar het is niet anders.. Vanmiddag even schoonmaken, boodschappen doen en mn kledingkast opruimen. Niks boeiends dus..
Fijne dag allemaal!
Ik ben nog bij mn vriend die al naar zn werk is, ik ben nog vrij vandaag Straks richting huis, 1,5 uur met het OV wat een stukje van 15 min met de auto is, maar het is niet anders.. Vanmiddag even schoonmaken, boodschappen doen en mn kledingkast opruimen. Niks boeiends dus..
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Dank je wel Amazzonia
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen. Gatver, wat ben ik gaar. Echt hartstikke moe, m'n lijf wil gewoon niet vooruit. Zou eigenlijk wat in huis moeten doen, maar ik kan me er niet toe zetten. Gelukkig ben ik vandaag nog vrij, kan ik even goed bijkomen hopelijk.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Gefeliciteerd Jeanette
Ik heb niet zo lekker geslapen vannacht. Ben pas tegen de ochtend echt in slaap gevallen. Nu dus ook brak. Wil vandaag nog wel wat in huis doen. Heb in ieder geval de wasmachine al aangezet.
Ik heb niet zo lekker geslapen vannacht. Ben pas tegen de ochtend echt in slaap gevallen. Nu dus ook brak. Wil vandaag nog wel wat in huis doen. Heb in ieder geval de wasmachine al aangezet.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Gefeliciteerd Jeanette!
Ik heb nog steeds niks opgeruimd/schoongemaakt. Zag mijn sieradenkist en besloot dat ik die eens goed ging uit mesten (ok, toch opruimen) dus dat heb ik gedaan. Nu weer lekker ruimte in/op m'n nachtkastje. Alleen beetje jammer dat ik dat niet heb gedaan vóór koninginnedag want dan had ik heel wat dingen kunnen verkopen. Nu écht aan de opruim en schoonmaak, te beginnen met het opvouwen van de was.
Ik heb nog steeds niks opgeruimd/schoongemaakt. Zag mijn sieradenkist en besloot dat ik die eens goed ging uit mesten (ok, toch opruimen) dus dat heb ik gedaan. Nu weer lekker ruimte in/op m'n nachtkastje. Alleen beetje jammer dat ik dat niet heb gedaan vóór koninginnedag want dan had ik heel wat dingen kunnen verkopen. Nu écht aan de opruim en schoonmaak, te beginnen met het opvouwen van de was.
Gast- Gast
Hoi ibbeltje,
jij had vrijdag toch een bruiloft?? was dat toevallig in Asten-Heusden???
Vandaag lekker dagje bijkomen van het feesten met koninginnennacht/dag... dus beetje opruimen, wassen, boodschappen enz
jij had vrijdag toch een bruiloft?? was dat toevallig in Asten-Heusden???
Vandaag lekker dagje bijkomen van het feesten met koninginnennacht/dag... dus beetje opruimen, wassen, boodschappen enz
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: