goedemorgen!
+16
patjuhhh
Snoes
Pompoen
Snack a Jack
FruttiTutti
silly-one
Melis1985
Marin
Japie
GeKKiE
SparklingEyes
slaatje
schuddebuikje
Gympie
widko
Ibbeltje
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
goedemorgen!
Nou ja goede...heb niet zo goed geslapen helaas. Vandaag ook een lange dag werken op de planning staan.
Fijne dag!
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: goedemorgen!
Goedemorgen, Was een erg kost nachtje na koninginnen dag . Maar vandaag weer werken tot 17.00. Fijne dag iedereen!
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen, ik heb vakantie. Ben alleen net wakker geworden van onweer. Meer mensen gehoord? geen regen trouwens, wel flitsen en donders.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
goedenmorgen, ik moet vandaag werken van 06:45 tot 14:00 uur. daarna ga ik lekker zwemmen met de kleine man denk ik.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Was ook wel erg moe, dus had het nodig. Zometeen douchen en aankleden en dan een dagje werken. Om 13 uur heb ik mijn sollicitatie, tijdens het werk. Ben benieuwd.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Was ook wel erg moe, dus had het nodig. Zometeen douchen en aankleden en dan een dagje werken. Om 13 uur heb ik mijn sollicitatie, tijdens het werk. Ben benieuwd.
Fijne dag allemaal!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb een fijne nacht gehad! T heeft doorgeslapen tot tien voor zes en n uiteindelijk tot half 8 we werden toen gewekt door een flinke klap onweer!
Wij gaan vandaag lekker rustig aan doen. Even kijken of het droog blijft zodat ik een pakje kan posten
Fijne dag iedereen!
Ik heb een fijne nacht gehad! T heeft doorgeslapen tot tien voor zes en n uiteindelijk tot half 8 we werden toen gewekt door een flinke klap onweer!
Wij gaan vandaag lekker rustig aan doen. Even kijken of het droog blijft zodat ik een pakje kan posten
Fijne dag iedereen!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Goeiemorgen! Ik werd vanmorgen ook wakker door een paar flinke onweersklappen. Wat een verschil met gisteren!
Ik ben vrij vandaag maar heb nog een paar wasjes liggen en het huis is een grote troep dus ik kan lekker poetsen vandaag..
Fijne dag allemaal!
Ik ben vrij vandaag maar heb nog een paar wasjes liggen en het huis is een grote troep dus ik kan lekker poetsen vandaag..
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen vanuit een nog bewolkt en licht mistig Frankrijk....
Het zou hier beter worden vandaag!
Ik zie het nog niet.
Vandaag is het hier een feestdag, dus we gaan eens even rondkijken.
Het zou hier beter worden vandaag!
Ik zie het nog niet.
Vandaag is het hier een feestdag, dus we gaan eens even rondkijken.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ben veels te vroeg wakker naar mijn zin en probeer nu de zuuraanval te bestrijden. Gelukkig ben ik vandaag nog een dagje vrij. Ga straks met een vriendin naar de sauna. Even een dagje bijkomen na een weekend vol alcohol.
Ben veels te vroeg wakker naar mijn zin en probeer nu de zuuraanval te bestrijden. Gelukkig ben ik vandaag nog een dagje vrij. Ga straks met een vriendin naar de sauna. Even een dagje bijkomen na een weekend vol alcohol.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Deze week ben ik vrij, erg fijn. Wel op tijd uit bed gegaan (voor mijn doen dan) want moet echt eens aan de studie. Maar ik ga straks eerst beginnen met opruimen, was opvouwen en stofzuigen. De vloer hier ziet er echt niet uit...
Succes slaatje!
En werkze voor degenen die moeten werken.
En veel plezier Maris84! Sauna = heeeeerlijk!
Deze week ben ik vrij, erg fijn. Wel op tijd uit bed gegaan (voor mijn doen dan) want moet echt eens aan de studie. Maar ik ga straks eerst beginnen met opruimen, was opvouwen en stofzuigen. De vloer hier ziet er echt niet uit...
Succes slaatje!
Gast- Gast
Bah nou dat is niet echt een goede morgen te noemen. Het giet van de regen, onweert, moet weer aan het werk en terug naar m'n eigen huis dus mis m'n vriend nu al. Heb echt nul komma nul zin in vandaag.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen allemaal.. Ik moet vandaag werken tot 5 uur, vanmorgen ging de wekker te vroeg..
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ben vandaag thuis gebleven van mn werk. Lig al 2 dagen half in bed omdat ik me niet goed voel. Ff goed uitzieken nu.
Het is hier wel droog, maar vannacht flink geonweerd.
Fijne dag!
Ben vandaag thuis gebleven van mn werk. Lig al 2 dagen half in bed omdat ik me niet goed voel. Ff goed uitzieken nu.
Het is hier wel droog, maar vannacht flink geonweerd.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik moet straks naar de huisarts om bloed te laten prikken, daarna boodschappen doen en vanmiddag nog ff 2 uurtjes werken.
Vanavond lekker niks meer doen.
Fijne dag allemaal!
Ik moet straks naar de huisarts om bloed te laten prikken, daarna boodschappen doen en vanmiddag nog ff 2 uurtjes werken.
Vanavond lekker niks meer doen.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Dank je Kenya :-) En succes met opruimen enzo.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Goedemorgen,
Ik begin weer aanspreekbaar te worden na het weekendje Batavierenrace begeleiden op de motor. Daar heb ik toch stiekem toch 2 dagen van nodig gehad om bij te komen ( ook rond de 39 uur wakker geweest).
Straks stap ik weer de motor op richting mijn ouders. Ga daar naar de kapper, vanavond bij mijn zus eten en morgen met mijn moeder naar de sauna. Ik heb er nu al zin in.
Fijne dag allemaal.
Ik begin weer aanspreekbaar te worden na het weekendje Batavierenrace begeleiden op de motor. Daar heb ik toch stiekem toch 2 dagen van nodig gehad om bij te komen ( ook rond de 39 uur wakker geweest).
Straks stap ik weer de motor op richting mijn ouders. Ga daar naar de kapper, vanavond bij mijn zus eten en morgen met mijn moeder naar de sauna. Ik heb er nu al zin in.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Kenya schreef:Goedemorgen!
Succes slaatje!
Dank je wel! Jij succes met schoonmaken en opruimen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Goodmorning!!
Vandaag mag ik weer een dagje werken bij de kleintjes van de BSO (ik werk als invalkracht, dus blij als k mag werken ).. en het leukste is; omdat het vakantie is gaan we lekker een middagje weg naar zo'n overdekt spelen! Zin in!
Iedereen een fijne werk-, studeer- of vakantiedag!
Vandaag mag ik weer een dagje werken bij de kleintjes van de BSO (ik werk als invalkracht, dus blij als k mag werken ).. en het leukste is; omdat het vakantie is gaan we lekker een middagje weg naar zo'n overdekt spelen! Zin in!
Iedereen een fijne werk-, studeer- of vakantiedag!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Goedemorgen!
Ik ben lekker nog een dagje vrij. Vanmiddag komt de kraamzorg voor een intake gesprek. De rest van de dag lekker relaxen.
Fijne dag allemaal!
Ik ben lekker nog een dagje vrij. Vanmiddag komt de kraamzorg voor een intake gesprek. De rest van de dag lekker relaxen.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen,
ik heb wel lekker geslapen, maar ben nog wel best wel gaar van gisteren, tjonge!
Ik heb vandaag een aantal afspraken.
Verder ben ik mijn sleutels gisteren bij mijn ouders vergeten, maar die wonen een beetje ver weg en bovendien gaan ze op vakantie (en mijn sleutel van hun huis zit ook aan die bos). Maar goed ze hebben beloofd ze even bij mijn zusje te droppen, die woont íets dichterbij en hopelijk kan ik dan gauw iets met haar afspreken over die sleutels. 't zijn zowel mijn fietssleutels als mijn huissleutels, dus echt niet handig!
Fijne dag allemaal.
ik heb wel lekker geslapen, maar ben nog wel best wel gaar van gisteren, tjonge!
Ik heb vandaag een aantal afspraken.
Verder ben ik mijn sleutels gisteren bij mijn ouders vergeten, maar die wonen een beetje ver weg en bovendien gaan ze op vakantie (en mijn sleutel van hun huis zit ook aan die bos). Maar goed ze hebben beloofd ze even bij mijn zusje te droppen, die woont íets dichterbij en hopelijk kan ik dan gauw iets met haar afspreken over die sleutels. 't zijn zowel mijn fietssleutels als mijn huissleutels, dus echt niet handig!
Fijne dag allemaal.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Ik ben net wakker, heerlijk geslapen! Vandaag niet werken, in België is het een feestdag vandaag. Zo dadelijk even naar de winkel en daarna weer verder klussen in ons huis.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net wakker, heerlijk geslapen! Vandaag niet werken, in België is het een feestdag vandaag. Zo dadelijk even naar de winkel en daarna weer verder klussen in ons huis.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik lag echt niet lekker in mn nest. Mijn billen lagen gewoon niet lekker...
Maar even een paar bakkies pleur er tegenaan gooien dan.
Wat een rotweek toch ook. Ik had de 10.000 per maand moeten winnen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag ga ik veel in het huis doen, een kraamcadeautje kopen en op kraamvisite.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik veel in het huis doen, een kraamcadeautje kopen en op kraamvisite.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik was al vroeg op vanmorgen, werd wakker door een paar harde klappen onweer vanmorgen.
Heb het huishouden al gedaan en moet dadelijk nog boodschappen doen. verder lekker rustig aan doen, want vanavond maar weer eens de nachtdienst in.
Fijne dag allemaal.
Ik was al vroeg op vanmorgen, werd wakker door een paar harde klappen onweer vanmorgen.
Heb het huishouden al gedaan en moet dadelijk nog boodschappen doen. verder lekker rustig aan doen, want vanavond maar weer eens de nachtdienst in.
Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen!
Ik ben gaarrrr van 2 dagen feesten en erg verbrand! Auw! Nu lekker uit geslapen en kadootjes ontvangen, want ben jarig! Blegh, 24 alweer haha!
Iedereen een fijne dag!!
Ik ben gaarrrr van 2 dagen feesten en erg verbrand! Auw! Nu lekker uit geslapen en kadootjes ontvangen, want ben jarig! Blegh, 24 alweer haha!
Iedereen een fijne dag!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: