Tand los?
+2
girli
Jordana
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tand los?
Aaah ik heb iets vervelends. Ik werd vanochtend wakker en toen voelde het alsof mijn voortand een beetje los zit. Ik kan hem niet bewegen ofzo, zo erg is het niet. Maar het VOELT wel anders...losser. Ik heb al doembeelden van een tandeloze muil dus misschien kan iemand me geruststellen? Iemand dit ook wel eens gehad? Iemand er verstand van?
Gast- Gast
Re: Tand los?
Kan je niet even de tandarts bellen en het uitleggen..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen dan?
Als hij nu wat wankelt, voor je gevoel, en er overmorgen compleet uit ligt, dan heb je spijt dat je gisteren (dus morgen) niet even in alle drukte met de tandarts hebt gebeld.
Want ik kan wel zeggen dat mijn kies ooit ook los zat, maar toen was hij er ook uit. Lijkt me niet zo dat ik jou met dit berichtje heb geholpen.
Als hij nu wat wankelt, voor je gevoel, en er overmorgen compleet uit ligt, dan heb je spijt dat je gisteren (dus morgen) niet even in alle drukte met de tandarts hebt gebeld.
Want ik kan wel zeggen dat mijn kies ooit ook los zat, maar toen was hij er ook uit. Lijkt me niet zo dat ik jou met dit berichtje heb geholpen.
Gast- Gast
Ja morgen zal ik ook wel bellen. Maar omdat ik me nu zorgen maak kon misschien nu me iemand wél helpen...vandaar mijn vraag hier
Gast- Gast
Noodtandarts bellen voor advies?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik had dat een keer met zo'n minikies, toen bleek er een ontsteking boven te zitten. Maar het kan van alles zijn dus ik zou even bellen.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
ProudMama schreef:Het kan een gebrek aan vitamine C zijn!
Ok thanx ik zit nu wat sinaasappels naar binnen te werken whahah.
Gast- Gast
Heb je toevallig een beugel gehad? Ik had het namelijk ook toen mijn beugel eruit was. Mijn ortho zei dat het normaal was, dat ze niet losser zaten, maar dat ik strakker gewend was....
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Bubbelicious schreef:Heb je toevallig een beugel gehad? Ik had het namelijk ook toen mijn beugel eruit was. Mijn ortho zei dat het normaal was, dat ze niet losser zaten, maar dat ik strakker gewend was....
Nee helaas
Gast- Gast
Zou gewoon de tandarts bellen, als er een ontsteking zit en je wacht langer, ben je verder van huis... Miss. kunnen ze evne een controlefoto maken ofzo...
Ik heb het ook wel regelmatig, maar da nmet meerdere tanden, heb ook een beugel gehad... Maar is er al jaren uit, soms als mijn weerstand lager is, krijg ik enorm last van mijn tanden en tandvlees...
Ik heb het ook wel regelmatig, maar da nmet meerdere tanden, heb ook een beugel gehad... Maar is er al jaren uit, soms als mijn weerstand lager is, krijg ik enorm last van mijn tanden en tandvlees...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je geen last van je tandvlees? Als dat ontstoken is lijkt het ook vaak alsof je tanden een beetje los zitten. Heb het zelf ook een keertje gehad, een erg vervelend gevoel. En idd mocht je het niet vertrouwen zo snel mogelijk even een afspraak maken.
Gast- Gast
zou inderdaad kunnen dat je 'n beetje last heb van je tandvlees, of dat er een stukje eten tussen je tanden zit zonder dat je 't doorhebt...
Overigens staan tanden altijd een beetje los en bewegen ze altijd een beetje (aldus mijn tandarts )
Overigens staan tanden altijd een beetje los en bewegen ze altijd een beetje (aldus mijn tandarts )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Thanx voor jullie reacties. M'n tand staat weer vast. De tandarts zei dat dat wel eens kan gebeuren als je bijv. met je hand er tegenaan slaapt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: