Tand door de lip.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tand door de lip.
R is net van zijn tractor gevallen en heeft een paar tanden door zijn lip (alleen aan de binnenkant gelukkig). Heel veel bloed en keihard huilen. Ik heb geprobeerd met een doekje te stelpen maar dat werkte niet (duuuuh, ik zou ook niet willen dat iemand eraan zou komen) dus heb ik hem zijn rietjesbeker gegeven en hij dronk bijna in 1 keer zijn volle fles leeg. Nu heeft hij een speen in en huilt hij niet meer. Wat kan ik nog meer doen? Een waterijsje voor de zwelling ofzo ik heb niet het idee dat ik hiervoor de HA hoef te bellen (toch?)? Ik ben benieuwd of hij wil avond eten..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Tand door de lip.
Nee, je kan er niet veel aan doen. Koelen is wel even goed, maar dat willen ze vaak gewoon niet Gewoon afwachten, een lip geneest op zich vrij snel.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
M. heeft het ook eens gehad, dikke lip, echt sneu. Wij hebben het gedept met een nat washandje.
Tot mijn verbazing was het de volgende morgen niet dik meer, hij had er toen geen last meer van.
sterkte met R.
Tot mijn verbazing was het de volgende morgen niet dik meer, hij had er toen geen last meer van.
sterkte met R.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik schrok me kapot haha! We gaan zo eten dus ik ben benieuwd thnx voor de tips ga ik toepassen
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Je zou hem ook een koekje het liefst met suiker (dus een lange vinger) kunnen geven. Door de suiker stopt het bloeden.
En inderdaad wat drinken.
En inderdaad wat drinken.
Sneeuwpopje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 39
Registratiedatum : 02-01-11
Je kunt idd het beste een waterijsje geven. Op mijn oude baan (kdv) deden we dit ook en het werkt het beste als koel methode. Meestal trekt het vrij snel weer weg.
Kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent want het bloed uit de mond lijkt altijd heel erg veel.
Kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent want het bloed uit de mond lijkt altijd heel erg veel.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Soortgelijke onderwerpen
» tand door de lip
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Tand los?
» Oog om oog, tand om tand
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Tand los?
» Oog om oog, tand om tand
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: