Hoe/waar voed jij 's nachts?
+18
duckie
bella
Tazz
Nana
PapillonRose
Flip Fluitketel
loesje
VeryCherry
Parisienne
sheila123
Flemy
Bruintje Beer
LeeuwLeeuw
snoezel
mama van Mila
Thunder
sandra
Mamsie
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe/waar voed jij 's nachts?
Zittend in ons bed. Ons zoontje heeft twee maanden naast ons gelegen in zijn wiegje en na 9 weken was hij van de nachtvoeding af.
Liggend kon ik zelf niet zo goed voeden en viel veel sneller in slaap.
Bij ons volgende kindje zou ik het weer zo doen.
Liggend kon ik zelf niet zo goed voeden en viel veel sneller in slaap.
Bij ons volgende kindje zou ik het weer zo doen.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Liggend in bed, heerlijk wakker worden met aan iedere kant een kindje als ik weer eens in slaap ben gevallen ;-)
Als ik wakker blijf leg ik hem wel terug, maar hij slaapt 's nachts in de reiswieg naast ons bed dus dat is niet ver.
Als ik wakker blijf leg ik hem wel terug, maar hij slaapt 's nachts in de reiswieg naast ons bed dus dat is niet ver.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
_MamaRosa_ schreef:In bed, met als gevolg dat ik ook vaak wegsukkelde. Ik zette daarom altijd even de wekker. Meestal vielen ze zelf dan ook in slaap, maar als ik bijv. de kant moest voeden waardoor de kleine aan de buitenkant van het bed moest liggen, dan ging ik zittend voeden
Ik lag trouwens wel altijd met mijn arm onder het hoofd, daardoor draaide ik niet door op de baby.
Ik heb ook zo vaak gehad dat ik de kleine al lang weer in bed had liggen, en dan schrok ik zelf wakker, en ging ik paniekerig zoeken waar ie was, haha!
Oh dat had ik met mijn dochter ook heel vaak, en vond dat altijd vreselijke momenten!
Heb ik ook een poos gehad toen we nog geen traphekje hadden, wakker worden en denken dat ze naar beneden was gevallen, vreselijk!
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10
zittend in bed en dan ga ik meestal internetten op mn telefoon om goed wakker te blijven want bij liggend voeden wil ik ook nog wel eens indommelen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ging naar beneden om een flesje te maken en voedde Ciske zittend in bed. Hij deed hooguit 15 min. over de fles dus wegsukkelen deed ik niet.
Deze baby hoop ik bv te kunnen geven en dat zal dan ook gewoon in bed zijn aangezien het de eerste tijd bij ons slaapt.
Deze baby hoop ik bv te kunnen geven en dat zal dan ook gewoon in bed zijn aangezien het de eerste tijd bij ons slaapt.
Gast- Gast
Ik voedde haar altijd zittend in bed.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb ze alle drie 's nachts liggend gevoed, met ook het gevolg dat ik weer in slaap viel.
Ze hebben in het begin ook bij ons in bed geslapen, ben er nooit bang voor geweest dat mijn vriend of ik erop zouden gaan liggen of dekbed er overheen zou trekken.
Ze hebben in het begin ook bij ons in bed geslapen, ben er nooit bang voor geweest dat mijn vriend of ik erop zouden gaan liggen of dekbed er overheen zou trekken.
Gast- Gast
T. slaapt al een tijd snachts door maar hiervoor voedde ik of op de (keuken)stoel naast ons bed (hier kolf ik nog steeds) of zittend in bed. Het lag er een beetje aan wat fijner was ivm de hechtingen down under. Later toen T's hoofd/nek sterkter was kon het ook liggend in bed. Ik viel vaak zelf in (lichte)slaap ondertussen. Vond dit niet eng ofzo, je gaat er toch niet opliggen en het dekbed lag zo dat het ook geen kwaad kon.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Toen S. nog een nachtvoeding nodig had voedde wij hem op de bank in de kamer (we wonen gelijkvloers)
s'Ochtends als ik vrij ben voed ik hem meestal bij ons in bed
s'Ochtends als ik vrij ben voed ik hem meestal bij ons in bed
Gast- Gast
Ik deed altijd liggend in bed. Wil ik nu ook weer doen. Vind t ook zo koud anders en minder lekker zitten om in de babykamer te gaan zitten. Past niet echt een lekkere stoel in ofzo.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Ik voed in principe altijd zittend in bed.. Hierbij val ik wel altijd in slaap en wordt net als Minneke wakker met een zere nek:P Ik gebruik dan een voedingskussen, zodat als ik in slaap val, Tristan gewoon blijft liggen en vaak ook gewoon door drinkt in zijn slaap.. Het grote voordeel is dat hij hierna vaak 3-4 uur door slaapt.. Als ik wakker blijft ben ik het snel zat en leg ik hem terug in zijn bed, dan heeft hij vaak toch nog niet helemaal genoeg gehad en wordt na 2 uur weer wakker. Alleen als er nog voedingen tussen 5 en 7 zijn, dan ga ik liggen, dan breng ik Tristan ook niet meer terug en blijft hij bij mij in bed liggen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe voed jij op?
» Hoe voed ik hem op?
» Flesvoeding...hoe voed jij?
» Hoe vrij voed jij jouw kind op?
» BH 's nachts
» Hoe voed ik hem op?