Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

4 plaatsers

Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Beachgirl zo 29 apr 2012 - 8:46

Voor de mensen met een voet tattoo of met tattoo ervaring/kennis:

Ik heb afgelopen donderdag een tattoo laten zetten op mijn voet. Het gaat prima, er zitten wat korstjes op en hij geeft hier en daar nog wat af maar verder geen zwelling of pijn meer.

Nu zit ik alleen te twijfelen welke schoenen ik morgen aan zal doen.

Ik heb ballerina's maar die kan ik eigenlijk alleen aan met pantykousjes, anders heb ik binnen 5 minuten blaren. Met pantykousjes krijgt mn tattoo niet echt lucht. Teenslippers heb ik ook, alleen zit er dan wel een bandje over mijn tattoo heen en ik weet niet of dit kwaad kan met schuren/wrijving.

Vanmiddag regende het en toen heb ik mn tattoo gewoon dun ingesmeerd met zalf en toen een schoon gaasje eroverheen, en toen mijn sok en laars aan. Dit ging prima maar morgen is het erg mooi weer dus het lijkt me zelf beter om open schoenen aan te doen.

Aan de andere kant zijn open schoentjes ook niet echt hygienisch op een dag als koninginnedag waarbij er een hoop vuil en rotzooi op de straat ligt. advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? 1371890812

Wat zal ik doen??? Heeft iemand tips/advies?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  luisa zo 29 apr 2012 - 8:50

Ik zou dichte schoenen aan doen.

Morgen wordt het mooi weer, met zon. Ik zou met een pasgezette tattoo niet in de zon gaan.

Zalf erop, iets erover zodat het niet afgeeft en gewoon sok en schoen aan. Zo deed ik het met mijn voet tattoo
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Beachgirl zo 29 apr 2012 - 9:02

Ja ik neig ook erg naar dichte schoenen, en wie weet neem ik mijn teenslippers alsnog mee ofzo.

Echt in de volle zon zal ik niet komen hoor met mijn tattoo.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Ibbeltje zo 29 apr 2012 - 9:05

Dichte schoenen. Voor je het weet gaat het ontsteken. Zou er nu wel erg mee opletten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 9:06

Zeker weten dichte schoenen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Beachgirl zo 29 apr 2012 - 9:07

Dus morgen ook maar even schijt hebben aan het advies: laten luchten?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  luisa zo 29 apr 2012 - 9:08

Nou ja, zo fel zal de zon ook idd niet zijn.Maar toch, je smeert er neem ik aan zalf op. Dan blijft alle viezigheid er al snel aan kleven. Lijkt me toch niet heel fijn voor een tattoo welke nog onder korstjes zit. En acht het zal ook echt zo warm niet zijn dat dichte schoenen veel te warm zijn.

Dat laten luchten is volgens mij voor de genezing voor de korstjes, een dagje niet luchten is echt geen probleem hoor.

Ik was een dag ofzo nadat ik mijn tattoo had laten zetten naar het strand geweest, tatto welliswaar ingesmeerd en zwachtel erover heen. Maar heb vervolgens altijd enorm veel in de zon gelopen (niet in Nederland) en je ziet echt wel dat dat niet mooi is voor de tattoo. Zonde.


Laatst aangepast door luisa op zo 29 apr 2012 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Ibbeltje zo 29 apr 2012 - 9:09

Wel als je koninginnendag gaat vieren. Weet niet wat je allemaal gaat doen,maar druk zal het vast worden. En misschien met drank in hun handen lopen of zo.

edit: en mooie dagen komen er vast wel meer dus neem het risico nou niet Wink Luchten kan je doen als je weer thuis bent :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Beachgirl zo 29 apr 2012 - 9:13

Ibbeltje schreef:Wel als je koninginnendag gaat vieren. Weet niet wat je allemaal gaat doen,maar druk zal het vast worden. En misschien met drank in hun handen lopen of zo.

edit: en mooie dagen komen er vast wel meer dus neem het risico nou niet Wink Luchten kan je doen als je weer thuis bent advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? 253468018

Daar heb je wel gelijk in. Ik trek gewoon dichte schoenen aan, heb nog lage gympen dus die kan ik prima aan.

En wat betreft het viezigheid aan de zalf plakken No nee idd, bah!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Stuiterbal zo 29 apr 2012 - 9:38

Ik ben benieuwd naar je tattoo :-) heb je een foto ??
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Beachgirl zo 29 apr 2012 - 9:42

Stella_ schreef:Ik ben benieuwd naar je tattoo :-) heb je een foto ??

Hij staat ook in het Show je tattoo topic maar zal em nog ff posten:

Hier net gezet dus niet de mooiste foto...



*weg*


Laatst aangepast door Beachgirl_24 op zo 29 apr 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Stuiterbal zo 29 apr 2012 - 9:45

Wauuww i love butterfly's hahahA.

Dat zal wel pijn hebben gedaan of viel het mee ??? Ik vond mijn vlinder al meer dan genoeg !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Beachgirl zo 29 apr 2012 - 9:47

Stella_ schreef:Wauuww i love butterfly's hahahA.

Dat zal wel pijn hebben gedaan of viel het mee ??? Ik vond mijn vlinder al meer dan genoeg !

Jaaa het was wel heel errug pijnlijk ja. Vooral de krullen op mn voorvoet en die richting mn enkel/wreef. Die vlinder was nog t minst pijnlijk.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 9:49

Mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen?? Empty Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum