advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??
Voor de mensen met een voet tattoo of met tattoo ervaring/kennis:
Ik heb afgelopen donderdag een tattoo laten zetten op mijn voet. Het gaat prima, er zitten wat korstjes op en hij geeft hier en daar nog wat af maar verder geen zwelling of pijn meer.
Nu zit ik alleen te twijfelen welke schoenen ik morgen aan zal doen.
Ik heb ballerina's maar die kan ik eigenlijk alleen aan met pantykousjes, anders heb ik binnen 5 minuten blaren. Met pantykousjes krijgt mn tattoo niet echt lucht. Teenslippers heb ik ook, alleen zit er dan wel een bandje over mijn tattoo heen en ik weet niet of dit kwaad kan met schuren/wrijving.
Vanmiddag regende het en toen heb ik mn tattoo gewoon dun ingesmeerd met zalf en toen een schoon gaasje eroverheen, en toen mijn sok en laars aan. Dit ging prima maar morgen is het erg mooi weer dus het lijkt me zelf beter om open schoenen aan te doen.
Aan de andere kant zijn open schoentjes ook niet echt hygienisch op een dag als koninginnedag waarbij er een hoop vuil en rotzooi op de straat ligt.
Wat zal ik doen??? Heeft iemand tips/advies?
Ik heb afgelopen donderdag een tattoo laten zetten op mijn voet. Het gaat prima, er zitten wat korstjes op en hij geeft hier en daar nog wat af maar verder geen zwelling of pijn meer.
Nu zit ik alleen te twijfelen welke schoenen ik morgen aan zal doen.
Ik heb ballerina's maar die kan ik eigenlijk alleen aan met pantykousjes, anders heb ik binnen 5 minuten blaren. Met pantykousjes krijgt mn tattoo niet echt lucht. Teenslippers heb ik ook, alleen zit er dan wel een bandje over mijn tattoo heen en ik weet niet of dit kwaad kan met schuren/wrijving.
Vanmiddag regende het en toen heb ik mn tattoo gewoon dun ingesmeerd met zalf en toen een schoon gaasje eroverheen, en toen mijn sok en laars aan. Dit ging prima maar morgen is het erg mooi weer dus het lijkt me zelf beter om open schoenen aan te doen.
Aan de andere kant zijn open schoentjes ook niet echt hygienisch op een dag als koninginnedag waarbij er een hoop vuil en rotzooi op de straat ligt.
Wat zal ik doen??? Heeft iemand tips/advies?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Re: advies nodig: Verse tattoo op voet, welke schoenen morgen??
Ik zou dichte schoenen aan doen.
Morgen wordt het mooi weer, met zon. Ik zou met een pasgezette tattoo niet in de zon gaan.
Zalf erop, iets erover zodat het niet afgeeft en gewoon sok en schoen aan. Zo deed ik het met mijn voet tattoo
Morgen wordt het mooi weer, met zon. Ik zou met een pasgezette tattoo niet in de zon gaan.
Zalf erop, iets erover zodat het niet afgeeft en gewoon sok en schoen aan. Zo deed ik het met mijn voet tattoo
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ja ik neig ook erg naar dichte schoenen, en wie weet neem ik mijn teenslippers alsnog mee ofzo.
Echt in de volle zon zal ik niet komen hoor met mijn tattoo.
Echt in de volle zon zal ik niet komen hoor met mijn tattoo.
Beachgirl- Kletskop
Dichte schoenen. Voor je het weet gaat het ontsteken. Zou er nu wel erg mee opletten.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dus morgen ook maar even schijt hebben aan het advies: laten luchten?
Beachgirl- Kletskop
Nou ja, zo fel zal de zon ook idd niet zijn.Maar toch, je smeert er neem ik aan zalf op. Dan blijft alle viezigheid er al snel aan kleven. Lijkt me toch niet heel fijn voor een tattoo welke nog onder korstjes zit. En acht het zal ook echt zo warm niet zijn dat dichte schoenen veel te warm zijn.
Dat laten luchten is volgens mij voor de genezing voor de korstjes, een dagje niet luchten is echt geen probleem hoor.
Ik was een dag ofzo nadat ik mijn tattoo had laten zetten naar het strand geweest, tatto welliswaar ingesmeerd en zwachtel erover heen. Maar heb vervolgens altijd enorm veel in de zon gelopen (niet in Nederland) en je ziet echt wel dat dat niet mooi is voor de tattoo. Zonde.
Dat laten luchten is volgens mij voor de genezing voor de korstjes, een dagje niet luchten is echt geen probleem hoor.
Ik was een dag ofzo nadat ik mijn tattoo had laten zetten naar het strand geweest, tatto welliswaar ingesmeerd en zwachtel erover heen. Maar heb vervolgens altijd enorm veel in de zon gelopen (niet in Nederland) en je ziet echt wel dat dat niet mooi is voor de tattoo. Zonde.
Laatst aangepast door luisa op zo 29 apr 2012 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Wel als je koninginnendag gaat vieren. Weet niet wat je allemaal gaat doen,maar druk zal het vast worden. En misschien met drank in hun handen lopen of zo.
edit: en mooie dagen komen er vast wel meer dus neem het risico nou niet Luchten kan je doen als je weer thuis bent
edit: en mooie dagen komen er vast wel meer dus neem het risico nou niet Luchten kan je doen als je weer thuis bent
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Wel als je koninginnendag gaat vieren. Weet niet wat je allemaal gaat doen,maar druk zal het vast worden. En misschien met drank in hun handen lopen of zo.
Daar heb je wel gelijk in. Ik trek gewoon dichte schoenen aan, heb nog lage gympen dus die kan ik prima aan.
En wat betreft het viezigheid aan de zalf plakken nee idd, bah!
Beachgirl- Kletskop
Ik ben benieuwd naar je tattoo :-) heb je een foto ??
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Ik ben benieuwd naar je tattoo :-) heb je een foto ??
Hij staat ook in het Show je tattoo topic maar zal em nog ff posten:
Hier net gezet dus niet de mooiste foto...
*weg*
Laatst aangepast door Beachgirl_24 op zo 29 apr 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
Wauuww i love butterfly's hahahA.
Dat zal wel pijn hebben gedaan of viel het mee ??? Ik vond mijn vlinder al meer dan genoeg !
Dat zal wel pijn hebben gedaan of viel het mee ??? Ik vond mijn vlinder al meer dan genoeg !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Wauuww i love butterfly's hahahA.
Jaaa het was wel heel errug pijnlijk ja. Vooral de krullen op mn voorvoet en die richting mn enkel/wreef. Die vlinder was nog t minst pijnlijk.
Beachgirl- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: