Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

advies nodig...

4 plaatsers

Ga naar beneden

advies nodig... Empty advies nodig...

Bericht  Blue flower zo 28 apr 2013 - 8:55

Ik heb even advies nodig want ik maak me een beetje zorgen. R. heeft donderdag van 22.30 tot 05.30 om het half uur gespuugd. Heel vervelend maar dat gebeurd bij kinderen. Vrijdag knapte hij met het uur op maar heeft de hele dag rode wangen gehad (misschien door de vermoeidheid). Gisteren weinig eetlust maar wel gewoon vrolijk en niks aan de hand. Vandaag was hij om 06.00 uur wakker wat voor hem al vreemd is omdat hij normaal rond 08.00 uur wakker is, maar kan een x gebeuren. Hij was vandaag wel echt heel erg huilerig dwars en weer die rode wangen en nu begint hij weer met spugen... Sad

Zou het een virus zijn of vermoeidheid? Ik vind het zo raar dat er 2 dagen eigenlijk niks aan de hand is en nu opeens weer zo ellendig en een dood vogeltje is.. mijn arme ventje Sad En Roan heeft echt in die 2 jaar tijd nog nooit rode wangen gehad van vermoeidheid of als hij niet lekker is. Zijn kiezen zijn al wel door...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

advies nodig... Empty Re: advies nodig...

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 8:59

Hier zijn de dagen na ziekte nog vervelender dan de dagen van ziek zijn zelf. Dan zijn ze duidelijk nog niet helemaal beter, maar ook niet meer zo ziek dat ze niks kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Pink! zo 28 apr 2013 - 9:00

Ik denk dat hij gewoon een virus te pakken heeft. Let erop dat hij genoeg vocht binnen krijgt, desnoods elk uur een slok, en houd uitdrogen in de gaten. Hopelijk knapt hij snel op, zo sneu als die kleintjes zo ziek zijn. Beterschap!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Blue flower zo 28 apr 2013 - 9:15

Dank jullie wel voor het snelle antwoorden. Heerst er een spuug virus dat jullie weten? Ik hou het vocht inderdaad goed in de gaten, van de week kwam elk slokje water er wel uit Sad hopelijk nu niet... Hij slaapt nu ieder geval weer.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Amber- zo 28 apr 2013 - 9:32

De afgelopen maanden heerste er wel van alles, waaronder een buikgriepvirus. Luuk heeft hem twee keer gehad.
Inderdaad steeds wat vocht aanbieden en als je het gevoel hebt dat het te weinig is kun je ook ors erbij geven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  iloverose zo 28 apr 2013 - 10:21

Hier gaat buikvirus nog steeds bij ons in het dorp.ik zou wel vocht aanbieden ,na elke keer overgeven een stokje water dat vermindert de kans op uitdrogen .Heel veel beterschap.....
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: