Weefsel verloren tijdens menstruatie
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weefsel verloren tijdens menstruatie
Afgelopen week ben ik mij rot geschrokken. Sinds 2 maanden ben ik weer begonnen met de pil omdat ik een vast relatie heb.
Nu moet ik zeggen dat ik bijwerkingen heb ervan, pijnlijke borsten en buikpijn. In de stopweek netjes ongesteld geworden. Nadat ik een keer ben wezen plassen viel mij op de er een stuk weefsel van ongeveer 6 cm uit mijn vagina was gekomen. Het waren geen stolsels, echt een stuk huid.
Sindsdien doet penetratie pijn, ik krijg er pijnlijke steken van, alsof er een wond zit.
Ik ga volgende week naar de dokter en hopelijk wilt ze mij en het weefsel onderzoeken want ik maak mij zorgen.
Ergens heb ik het gevoel dat de pil die ik vroeger altijd zonder problemen slikte nu dit veroorzaakt. 1 jaar geleden was ik ook weer begonnen en kreeg ik exact dezelfde klachten. (zonder weefselverlies)
Is er iemand hier die ook zoiets heeft meegemaakt (zware bijwerkingen) en ben je toen overgegaan op een ander voorbehoedsmiddel? Condooms alleen zie ik niet zitten en ik dacht zelf aan een spiraaltje.
Nu moet ik zeggen dat ik bijwerkingen heb ervan, pijnlijke borsten en buikpijn. In de stopweek netjes ongesteld geworden. Nadat ik een keer ben wezen plassen viel mij op de er een stuk weefsel van ongeveer 6 cm uit mijn vagina was gekomen. Het waren geen stolsels, echt een stuk huid.
Sindsdien doet penetratie pijn, ik krijg er pijnlijke steken van, alsof er een wond zit.
Ik ga volgende week naar de dokter en hopelijk wilt ze mij en het weefsel onderzoeken want ik maak mij zorgen.
Ergens heb ik het gevoel dat de pil die ik vroeger altijd zonder problemen slikte nu dit veroorzaakt. 1 jaar geleden was ik ook weer begonnen en kreeg ik exact dezelfde klachten. (zonder weefselverlies)
Is er iemand hier die ook zoiets heeft meegemaakt (zware bijwerkingen) en ben je toen overgegaan op een ander voorbehoedsmiddel? Condooms alleen zie ik niet zitten en ik dacht zelf aan een spiraaltje.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Weefsel verloren tijdens menstruatie
Lijkt me niet echt goed dat e weefsel bent verloren jeetje en al helemaal nu het vrijen pijn doet. Hopelijk is het niks ernstigs !!
Qua klachten met de pil ja die heb ik ook gehad in extreme vorm. Ze hebben bij mij al echo's gemaakt, testen gedaan enz omdat ik extreme buik pijn bleef houden. Ik moest toen meteen stoppen met de pil en mijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.
Na 3 maanden rust ben ik over gestapt op de nuvaring en ik en er ontzettend tevreden over !! Ik wil geen pil meer. Het enige nadeel aan de nuvaring is dat hij vrij prijzig is.
Qua klachten met de pil ja die heb ik ook gehad in extreme vorm. Ze hebben bij mij al echo's gemaakt, testen gedaan enz omdat ik extreme buik pijn bleef houden. Ik moest toen meteen stoppen met de pil en mijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.
Na 3 maanden rust ben ik over gestapt op de nuvaring en ik en er ontzettend tevreden over !! Ik wil geen pil meer. Het enige nadeel aan de nuvaring is dat hij vrij prijzig is.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb het een tijd geleden ook gehad...
Ook naar de huisarts geweest, stukje baarmoeder oid. Was iig niks ernstigs.
Ook naar de huisarts geweest, stukje baarmoeder oid. Was iig niks ernstigs.
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Fijn om te horen dat het ook iets kan zijn waar ik mij geen zorgen om hoef te maken.
Ben erg benieuwd en ook wel zenuwachtig voor wat de huisarts gaat zeggen. Het zal er denk ik op neer komen dat ik moet stoppen met de pil. Voordat ik er aan begon had ik namelijk nergens last van.
Ben erg benieuwd en ook wel zenuwachtig voor wat de huisarts gaat zeggen. Het zal er denk ik op neer komen dat ik moet stoppen met de pil. Voordat ik er aan begon had ik namelijk nergens last van.
BJA- Prater
Hoi!
Ik denk dat de kans groter is dat het niks betekent, dan dat het iets ernstigs is.
Het kan gebeuren dat er een stuk weefsel loslaat. Dit moet er hoe dan ook uit.
Ik snap dat je geschrokken bent!
Roos
Ik denk dat de kans groter is dat het niks betekent, dan dat het iets ernstigs is.
Het kan gebeuren dat er een stuk weefsel loslaat. Dit moet er hoe dan ook uit.
Ik snap dat je geschrokken bent!
Roos
roosje87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11
Kan je niet én een stukje weefsel/baarmoederwand (of hoe dat heet) verloren hebben én je bijvoorbeeld bezeerd hebben met het inbrengen van een tampon of tijdens de seks? Dus twee los van elkaar staande dingen.
Sinds ik anticonceptie gebruik komen er ook vrij grote stolsels/weefsel/flubbers/whatever mee naar buiten toe en allerlei soorten formaties (oke dit klinkt echt charmant nee).
Maar volgens de huisarts was dit niks ernstigs en hebben meer vrouwen dat.
Sinds ik anticonceptie gebruik komen er ook vrij grote stolsels/weefsel/flubbers/whatever mee naar buiten toe en allerlei soorten formaties (oke dit klinkt echt charmant nee).
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Daar heb je wel een punt. Ik heb met een tampon in geslapen en toen ik hem er 's ochtends uithaalde deed het een beetje zeer omdat ik bijna geen bloed verloren was. Ik zal dit in ieder geval ook aan de dokter vertellen, wellicht kan zij bij een onderzoek zien of er daadwerkelijk wat beschadigt is.Vanilla Queen schreef:Kan je niet én een stukje weefsel/baarmoederwand (of hoe dat heet) verloren hebben én je bijvoorbeeld bezeerd hebben met het inbrengen van een tampon of tijdens de seks? Dus twee los van elkaar staande dingen.
BJA- Prater
Nog even een aanvulling...
Ik was ook een half jaar gestopt met de pil en ging er weer aan, dat stuk( je) verloor ik na 2 maanden geloof ik, ging samen met kramp....
Nu al een half jaar later niks meer gehad wat hier op leek
Ik was ook een half jaar gestopt met de pil en ging er weer aan, dat stuk( je) verloor ik na 2 maanden geloof ik, ging samen met kramp....
Nu al een half jaar later niks meer gehad wat hier op leek
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie'
» Emotioneel/labiel tijdens menstruatie
» Bekkenpijn na bevalling, vooral tijdens menstruatie
» Menstruatie in de war..
» "stuk" verloren na zwangerschap
» Emotioneel/labiel tijdens menstruatie