Menstruatie in de war..
+2
Caroow
Carra
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Menstruatie in de war..
Ik maak me een beetje zorgen.
Ik ben aan de pil dus ik ben regelmatig ongesteld en ook altijd hetzelfde aantal dagen. Nu moest ik vorige week ongesteld worden. Dit is wel gebeurd, alleen een dag later dan anders. Normaal stoppen mijn bloedingen altijd op zaterdag met op zondag nog een beetje, maar nu was het al tot maandag. Naja, ik denk een dag later ongesteld, een dag langer ongesteld. Gistermiddag hield het dan ook op. Maar sinds een uur is het er opeens weer? Ik snap er niks van! Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt?
Ik ben aan de pil dus ik ben regelmatig ongesteld en ook altijd hetzelfde aantal dagen. Nu moest ik vorige week ongesteld worden. Dit is wel gebeurd, alleen een dag later dan anders. Normaal stoppen mijn bloedingen altijd op zaterdag met op zondag nog een beetje, maar nu was het al tot maandag. Naja, ik denk een dag later ongesteld, een dag langer ongesteld. Gistermiddag hield het dan ook op. Maar sinds een uur is het er opeens weer? Ik snap er niks van! Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt?
Gast- Gast
Re: Menstruatie in de war..
Misschien ligt het aan de tijd van het jaar? Stand van de maan? Ik heb het namelijk ook. Ik slik alleen de pil niet. Ik heb normaal gesproken een cycles van 4 weken en 1 dag. Opeens bleef het weg. En het kwam gisteren na 6 weken en 3 dagen.
Maar ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was. Je lichaam is gewoon even in de war. Is volgende maand vast weer normaal.
Maar ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was. Je lichaam is gewoon even in de war. Is volgende maand vast weer normaal.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Normaal maak ik me ook niet zo snel zorgen, maar het feit dat ik deze week op vakantie ga en ik hier dus geen zin in heb, maken me een beetje eerder druk om iets dan anders.
Gast- Gast
Ik was opeens twee weken te vroeg ongesteld, heeft drie dagen geduurd en nu is het weer over. En de vorige strip was ik een week te laat ongesteld en duurde het maar 2 dagen. Die van mij is dus ook lekker in de war. Ik heb alleen geen oplossing voor je.
Welke pil slik je? Ik Yaz de 24+4.
Welke pil slik je? Ik Yaz de 24+4.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik slik microgynon. Nooit problemen mee gehad.. dus snap het niet.
Gast- Gast
Is het niet gewoon een tussentijdse bloeding die je nu hebt?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja dat kan, heb ik ook wel eens gehad
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Heb je de originele of de goedkope variant gekregen de laaste keer?
Gast- Gast
Oke, dat wist ik niet.. Ik heb de echte microgynon gelukkig, want over die andere kan ik niet. Die had ik niet eens mogen krijgen, en toch hadden ze me hem voorgeschreven. 1 week knock out gelegen op bed, totdat ik bedacht dat ik net met die nieuwe pil was begonnen.
Het is inmiddels weer over, dus ik hoop dat het wegblijft.. !
Het is inmiddels weer over, dus ik hoop dat het wegblijft.. !
Gast- Gast
Bij mij begint de menstruatie ook nooit op een vaste dag na de laatste pil, varieert van 2-4 dagen daarna. Ik heb ook regelmatig dat er een soort pauze in mijn menstruatie zit, soms van een paar uur, de andere keer van een hele dag. Ik maak me er niet druk om, ik voel me verder prima.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb heel vaak 9 van de 10 keer een dag een soort stop, dit keer was het 1,5 dagen stop, ik dacht het is over met wel in mijn achterhoofd maar wat mee nemen. En die avond begon het toen weer. En ook ik ben volgens mijn cyclus een week te vroeg. Snapte er al niets van.
Ik ben nu 4 maanden pil af. In princiepe had ik de regelmaat van de pil overgenomen tot de laatste keer. Maar hopelijk ligt het aan de stand van de maan.
Ik ben nu 4 maanden pil af. In princiepe had ik de regelmaat van de pil overgenomen tot de laatste keer. Maar hopelijk ligt het aan de stand van de maan.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Bij mij begint de menstruatie ook nooit op een vaste dag na de laatste pil, varieert van 2-4 dagen daarna. Ik heb ook regelmatig dat er een soort pauze in mijn menstruatie zit, soms van een paar uur, de andere keer van een hele dag. Ik maak me er niet druk om, ik voel me verder prima.
+1
Ook als ik net 1 pil uit de nieuwe strip heb genomen, kan ik na een paar uur weer een klein beetje bloed verliezen, terwijl ik de dag ervoor niet meer ongesteld was. En dan is het ook zo weer over. Ik zou me er dus niet al te druk om maken.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Ik maak me een beetje zorgen.
Dit kon ik wel geschreven hebben, ik had precies hetzelfde....dacht al dat het kwam doordat ik met een dieet bezig was...
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Griep en menstruatie
» Menstruatie na stoppen met pil
» Menstruatie en cyclus
» 1e menstruatie na bevalling...
» Menstruatie & pil na bevalling
» Menstruatie na stoppen met pil
» Menstruatie en cyclus