Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

+13
Japie
Bacio
Lejow
Pien
Mermaid
Aagje!
Poubelle
Yumi
Esperanza
Caramba
mzcharlotte
Bazinga
Twellie
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 3:09

Wat een geweldige foto Charlie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  mzcharlotte zo 29 apr 2012 - 3:13

Charlie schreef:
Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 564342_3635100325965_1527916547_3112427_653818594_n

OMG! :shock: Ik weet niet of ik daar nou zo vrolijk van zou worden als ouder zijnde, maar die foto is echt hilarisch!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  mzcharlotte zo 29 apr 2012 - 3:58

Oke, deze is ook slappe lach waardig

mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  mickey zo 29 apr 2012 - 5:45

Vorige week zaterdag. Ik was met mijn zus en een vriendin uit eten en daarna gingen we naar de film. We lagen continu in een deuk in het restaurant. Vooral toen de ober onze borden kwam halen en alleen maar "Lekker?" zei. Ik kwam echt niet meer bij van het lachen. Het was vooral de manier waarop hij het zei. Er waren nog wel meer grappige momenten, waarom we moesten lachen, maar deze is blijven hangen.

Schijnbaar hebben ze ons ook onthouden... Mijn zus bleek haar beurs te zijn verloren, vermoedelijk in het restaurant. Daar kwam ze achter toen we bij de bioscoop stonden. Ik heb toen het restaurant gebeld, om te vragen of ze de beurs hadden gevonden. Het antwoord: "Jullie waren die drie dames he?". Eh... oeps. Schijnbaar iets te hard gelachen Wink Gelukkig hadden ze de beurs gevonden trouwens.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 6:35

Vannacht. Very Happy

En als je, je dan bedenkt dat ik alleen was en een spelletje aan het spelen was. Kreeg alleen een rare wapp en daar moest ik wel erg om lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  mickey zo 29 apr 2012 - 6:38

Oh ja... rare whatsappjes.. Daar gaat het bij mij meestal mis Laughing Heb al regelmatig de slappe lach gehad daardoor. Meestal is mijn zus de ontvanger van mijn vreemde berichtjes.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Clapperdie zo 29 apr 2012 - 10:16

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 394967 Echt de slappe lach was vorig jaar november samen met mn zusje.

We waren op de verjaardag van mijn moeder en daar was ook veel visite en lawaai van mensen die met elkaar aan het praten waren en net op het moment dat het stil was (toevallig) laat mijn stiefoma een windje alleen mijn zusje en ik hoorde het en kwamen niet meer bij! Heeft wel 30 minuten geduurd. En iedereen maar vragen waarom we zo aan het lachen waren. Zelfs oma vroeg het af..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum