Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vraag je je af?

+8
Angela_1986
Lima
Rovine
Bacio
Caroow
Poubelle
Jerry
SuperGrover
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:39

Of 21-12-12 echt de datum is waarop de wereld vergaat.

Maar daar gaan we snel genoeg achterkomen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:40

Pippa schreef:Wat er met je gebeurd als je doodgaat.
Ik heb een keer een bijna doodervaring gehad, als dat daadwerkelijk met je gebeurd voel je je heel sereen en vredig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:42

Forumster schreef:
Pippa schreef:Wat er met je gebeurd als je doodgaat.
Ik heb een keer een bijna doodervaring gehad, als dat daadwerkelijk met je gebeurd voel je je heel sereen en vredig.
Ik heb dat vaker gehoord, maar het maakt me nog steeds erg bang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:44

Zelda schreef:
Forumster schreef:
Pippa schreef:Wat er met je gebeurd als je doodgaat.
Ik heb een keer een bijna doodervaring gehad, als dat daadwerkelijk met je gebeurd voel je je heel sereen en vredig.
Ik heb dat vaker gehoord, maar het maakt me nog steeds erg bang.

Mij ook. Ik vind het onbekende zo eng, het grijpt me aan. Ik heb het ook een tijd eng gevonden om in slaap te vallen, omdat ik dat ook als iets onbekends ervaar, om het zo te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:47

Pippa schreef:. Ik heb het ook een tijd eng gevonden om in slaap te vallen, omdat ik dat ook als iets onbekends ervaar, om het zo te zeggen.
Ik heb me een tijdje verdiept in lucide dromen, dan is het juist heel bijzonder om te slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:47

Pippa schreef:
Zelda schreef:
Forumster schreef:
Pippa schreef:Wat er met je gebeurd als je doodgaat.
Ik heb een keer een bijna doodervaring gehad, als dat daadwerkelijk met je gebeurd voel je je heel sereen en vredig.
Ik heb dat vaker gehoord, maar het maakt me nog steeds erg bang.

Mij ook. Ik vind het onbekende zo eng, het grijpt me aan. Ik heb het ook een tijd eng gevonden om in slaap te vallen, omdat ik dat ook als iets onbekends ervaar, om het zo te zeggen.
Herkenbaar ja. Ik vind het zo vreemd dat je in slaap valt en ineens 'weg' bent. Ik heb daar ook een tijdlang moeite mee gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:48

Zelda schreef:
Pippa schreef:
Zelda schreef:
Forumster schreef:
Pippa schreef:Wat er met je gebeurd als je doodgaat.
Ik heb een keer een bijna doodervaring gehad, als dat daadwerkelijk met je gebeurd voel je je heel sereen en vredig.
Ik heb dat vaker gehoord, maar het maakt me nog steeds erg bang.

Mij ook. Ik vind het onbekende zo eng, het grijpt me aan. Ik heb het ook een tijd eng gevonden om in slaap te vallen, omdat ik dat ook als iets onbekends ervaar, om het zo te zeggen.
Herkenbaar ja. Ik vind het zo vreemd dat je in slaap valt en ineens 'weg' bent. Ik heb daar ook een tijdlang moeite mee gehad.

Dat inderdaad. Ik moet er ook niet bij stil staan in bed, anders kan ik echt niet slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:33

Serieus? Angst voor doodgaan snap ik nog, maar voor in slaap vallen? Waar ben je dan bang voor?

Ik vraag me heel veel af, 1 van de dingen is, dat wij wel denken dat we als mens superieur zijn. Maar zouden dieren dat ook over zichzelf denken? Dat mieren bijvoorbeeld over mensen denken: "Haha met je hen zien in hun gekke huisjes". Dat klinkt een beetje simpel maar dat intrigeert me echt.

Net als dat het universum net zo goed een stofnest in een kast van een jongetje kan zijn waar weer een heel ander universum omheen zit haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:38

Powerbabe schreef:Serieus? Angst voor doodgaan snap ik nog, maar voor in slaap vallen? Waar ben je dan bang voor?

Ik ben niet bang om dood te gaan als ik in slaap val. Ik vind het gewoon een erg raar idee dat je in slaap 'valt' en dus ineens weg bent.
Moeilijk uit te leggen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:40

Powerbabe schreef:Serieus? Angst voor doodgaan snap ik nog, maar voor in slaap vallen? Waar ben je dan bang voor?

Het is niet echt bang, ik slaap heerlijk elke nacht. Maar het 'onbekende' vind ik eng, ik heb het normaal allemaal zelf onder controle, om het zo te zeggen, en door in slaap te vallen, is dat ineens weg voor mijn gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:42

Haha ik vind het juist echt heerlijk. Ik kan mezelf ook echt dwingen in slaap te vallen. Dan voel ik me zo wegzakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:43

Powerbabe schreef:Haha ik vind het juist echt heerlijk. Ik kan mezelf ook echt dwingen in slaap te vallen. Dan voel ik me zo wegzakken.

Dat wegzakken bedoel ik, haha. Ik was een tijd terug zo moe dat ik elke keer voelde dat ik in slaap viel en toen sliep mijn voet al, om het zo te zeggen, en die kon ik toen niet meer bewegen. En dat vond ik echt doodeng toen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 9:46

Vraag me weleens af hoe het voor een man voelt om seks te hebben drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Shisha za 28 apr 2012 - 10:21

Powerbabe schreef:Serieus? Angst voor doodgaan snap ik nog, maar voor in slaap vallen? Waar ben je dan bang voor?

Ik vraag me heel veel af, 1 van de dingen is, dat wij wel denken dat we als mens superieur zijn. Maar zouden dieren dat ook over zichzelf denken? Dat mieren bijvoorbeeld over mensen denken: "Haha met je hen zien in hun gekke huisjes". Dat klinkt een beetje simpel maar dat intrigeert me echt.

Net als dat het universum net zo goed een stofnest in een kast van een jongetje kan zijn waar weer een heel ander universum omheen zit haha.

+1!

Of dat wij gewoon micro organismen zijn op/in een ander levend iets en wij dus eigenlijk niks voorstellen haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:22

Stofzuiger schreef:Vraag me weleens af hoe het voor een man voelt om seks te hebben drunken

hahahah nu ga ik uitgelachen worden maar ik heb wel eens gedroomd dat ik een man was en een stijve penis had Razz Dat voelde echt zooo raar en echt..

Dus ik roep nou steeds tegen mijn vriend.. "Heeuj ik weet hoe het voelt om een stijve te hebben".. Yes


hahaha misschien voelde het in mijn droom wel heel anders.. maar het was zooo ontzettend raar.. Ik had echt het idee dat ik een hard ding tussen me benen had zitten.... (okee hahaha dit klinkt fout.. ik was zelf met niets bezig en netjes aan het slapen Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:29

Haha dat heb ik ook wel eens gedroomd en dat was inderdaad zo raar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Antibes za 28 apr 2012 - 10:39

Powerbabe schreef:Serieus? Angst voor doodgaan snap ik nog, maar voor in slaap vallen? Waar ben je dan bang voor?

Ik vraag me heel veel af, 1 van de dingen is, dat wij wel denken dat we als mens superieur zijn. Maar zouden dieren dat ook over zichzelf denken? Dat mieren bijvoorbeeld over mensen denken: "Haha met je hen zien in hun gekke huisjes". Dat klinkt een beetje simpel maar dat intrigeert me echt.

Net als dat het universum net zo goed een stofnest in een kast van een jongetje kan zijn waar weer een heel ander universum omheen zit haha.

Haha, zooooo +1! Ik denk ook wel eens dat er een paar reuzen met de aarde spelen en ons bekijken zoals wij die mierenhoop zien.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Lady Starstruck za 28 apr 2012 - 10:57

Stofzuiger schreef:Vraag me weleens af hoe het voor een man voelt om seks te hebben drunken
ik vraag me sowieso af hoe het is om een man te zijn. Wat denken ze? En wat voelen ze? Zal best wel eens voor 1 dag een man willen zijn.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Rovine za 28 apr 2012 - 11:01

Lady Starstruck schreef:Waar eindigt het heelal? Dit is zo'n filosofische vraag waar niemand uitkomt haha.

Ooit heb ik daar eens een artikel over gelezen die stelde dat het citroenvormig is. We "reizen" dus van de ene naar de andere punt. En op het moment dat we daar aangekomen zijn, gaan we weer terug, maar zal de tijd ook andersom gaan. Daar zullen we alleen niks van merken omdat we ook andersom denken.

Eh.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Lady Starstruck za 28 apr 2012 - 11:56

Rovine schreef:
Lady Starstruck schreef:Waar eindigt het heelal? Dit is zo'n filosofische vraag waar niemand uitkomt haha.

Ooit heb ik daar eens een artikel over gelezen die stelde dat het citroenvormig is. We "reizen" dus van de ene naar de andere punt. En op het moment dat we daar aangekomen zijn, gaan we weer terug, maar zal de tijd ook andersom gaan. Daar zullen we alleen niks van merken omdat we ook andersom denken.

Eh.
wow ik geloof dat ik het even niet meer volg Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  SuperGrover za 28 apr 2012 - 22:05

Lady Starstruck schreef:
Rovine schreef:
Lady Starstruck schreef:Waar eindigt het heelal? Dit is zo'n filosofische vraag waar niemand uitkomt haha.

Ooit heb ik daar eens een artikel over gelezen die stelde dat het citroenvormig is. We "reizen" dus van de ene naar de andere punt. En op het moment dat we daar aangekomen zijn, gaan we weer terug, maar zal de tijd ook andersom gaan. Daar zullen we alleen niks van merken omdat we ook andersom denken.

Eh.
wow ik geloof dat ik het even niet meer volg Laughing

Het heelal is niet citroenvormig, alle vormen die we kennen voldoen niet. Daarom is nu de theorie dat het heelal niet driedimensionaal is, maar dat er een dimensie is die wij niet kennen. Stond vorige maand in de Quest iets over in, ook over tijdreizen.

Wat betreft de eerste persoon die aids kreeg, dat is inderdaad een mutatie geweest in een 'al bestaand' virus. Niet van de apen, apen kunnen geen aids krijgen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Tinus za 28 apr 2012 - 23:23

Hoe komt het dat we een lamp een lamp noemen en een stoel een stoel. Wie heeft dat bedacht? En wie heeft de vertaling bedacht dat het Engelse woord chair is en wij dat stoel noemen?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag je je af? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag je je af?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum