Wat vraag je je af?
+8
Angela_1986
Lima
Rovine
Bacio
Caroow
Poubelle
Jerry
SuperGrover
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vraag je je af?
Ik vind het tijd voor een nieuw topic hierover. Hebben jullie nog brandende vragen? Ik wel:
Is het mogelijk om uit twee eicellen een embryo te laten groeien, uiteraard met medische hulp? In principe denk ik: dna is dna, het betekent alleen dat je enkel meisjesbaby's kunt krijgen. Zou je het dna uit de ene eicel in de andere kunnen spuiten en zo een bevruchting nabootsen?
Hoe belt een doof persoon 112?
Is het mogelijk om uit twee eicellen een embryo te laten groeien, uiteraard met medische hulp? In principe denk ik: dna is dna, het betekent alleen dat je enkel meisjesbaby's kunt krijgen. Zou je het dna uit de ene eicel in de andere kunnen spuiten en zo een bevruchting nabootsen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wat vraag je je af?
SuperGrover schreef:Ik vind het tijd voor een nieuw topic hierover. Hebben jullie nog brandende vragen? Ik wel:
Volgens mij, maar ik weet het niet 100% zeker, bestaan er telefoons die in een scherm de gesproken tekst laat zien...
En kunnen zij d.m.v. een soort sms functie "praten" zodat ze dat in de meldkamer horen.
Dat is wat ik ooit gehoord heb.
Gast- Gast
waarom roepen ze in de trein pas om in welke trein je zit nádat de trein gaat rijden...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:waarom roepen ze in de trein pas om in welke trein je zit nádat de trein gaat rijden...
Omdat de NS verwacht dat passagiers op de borden op de perrons kijken?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
SuperGrover schreef:Ik vind het tijd voor een nieuw topic hierover. Hebben jullie nog brandende vragen? Ik wel:
Nu heb je natuurlijk meer functie's op je telefoon, maar hadden dove mensen vroeger (Als in tien jaar terug) gewoon geen telefoon? En hebben blinde mensen een smartphone?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vraag me af waar Princess is gebleven, als ik het topic daarvoor mag gebruiken tenminste
Gast- Gast
Je weet het antwoord nu, ik weet niet of ze het leuk vind dat haar naam hier blijft staan.
Laatst aangepast door Caroow op za 28 apr 2012 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Megara schreef:Ik vraag me af waar Princess is gebleven, als ik het topic daarvoor mag gebruiken tenminste
Die is alweer terug.
Even het topic lezen Hoe is het met...?
Op de laatste 3 pagina's ofzo staat het.
Gast- Gast
Caroow schreef:SuperGrover schreef:Ik vind het tijd voor een nieuw topic hierover. Hebben jullie nog brandende vragen? Ik wel:
Nu heb je natuurlijk meer functie's op je telefoon, maar hadden dove mensen vroeger (Als in tien jaar terug) gewoon geen telefoon? En hebben blinde mensen een smartphone?
Goeie vragen!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
SuperGrover schreef:Caroow schreef:SuperGrover schreef:Ik vind het tijd voor een nieuw topic hierover. Hebben jullie nog brandende vragen? Ik wel:
Goeie vragen!
Veel dove mensen hebben een teksttelefoon thuis en beperken alarmdiensten ook op die manier. Deurbe, wekker, babyfoon gaat vaak via licht en/of trillen. De blinde persoon die ik ken gebruikt wel een smartphone (met spraaksms etc).
Gast- Gast
Als ik blind zou zijn zou ik een smart phone nemen. Op bijna alle smart phones zit voice texting etc. lijkt me wel handig!
De NS zegt t pas als de trein rijdt, omdat ze geen tijd hebben om overal zo lang te blijven stilstaan. En mag hopen dat je gewoon op de borden kijkt en er zelf voor zorgt dat je in de juiste trein stapt.
De NS zegt t pas als de trein rijdt, omdat ze geen tijd hebben om overal zo lang te blijven stilstaan. En mag hopen dat je gewoon op de borden kijkt en er zelf voor zorgt dat je in de juiste trein stapt.
Laatst aangepast door Bacio op za 28 apr 2012 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Omdat God dat zo heeft gewild . Nee serieus staat iets over in de bijbel en daarom doen we t zo.Anou1 schreef:Waarom bestaat een week uit zeven dagen?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Omdat God dat zo heeft gewild . Nee serieus staat iets over in de bijbel en daarom doen we t zo.Anou1 schreef:Waarom bestaat een week uit zeven dagen?
Oké in die richting had ik zelf niet gedacht
Gast- Gast
Waarom appartementen net zo duur zijn als "gewone" huizen. Je neemt toch minder grond in beslag, zit dichter op je buren en vaak minder woonoppervlakte.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Hoe heeft de 1e persoon aids gekregen? Komt er vast als antwoord: van de apen. Maar hoe kwam de 1e aap er dan aan?
Gast- Gast
Denk door een mutatie, volgens mij verandert het griepvirus bijvoorbeeld ook om de zoveel tijd. Aids is dan een nogal ongelukkige omdat je daar niet vanaf komt. Maar da's mijn theorie dan, kan best voor geen meter kloppen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Waarom het zoveel regent elke dag : (
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Caroow schreef: En hebben blinde mensen een smartphone?
Ja, er zijn blinde mensen die een smartphone hebben en er zijn bv. ook speciale apps voor blinden.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Bacio schreef:
Natuurlijk kijk ik op de borden om te kijken welke trein ik moet hebben. Maar waarom roepen ze 't dan om?! Alsof iemand dan denkt 'oh, dan zit ik toch in de verkeerde' en kan ie er vervolgens niks meer aan doen... Ik denk dan: roep dan niks om...
Jerry- Ratel
Lima schreef:Waarom het zoveel regent elke dag : (
Jerry- Ratel
Waar eindigt het heelal? Dit is zo'n filosofische vraag waar niemand uitkomt haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Of dat zwarte gat in het universum er ooit voor gaat zorgen dat we gaan tijdreizen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Vraag over PDS
» Vraag over UP
» Even een vraag
» pin vraag
» Vraag over PDS
» Vraag over UP
» Even een vraag
» pin vraag