Klachten na een ander merk pil
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Klachten na een ander merk pil
Sinds vorige week heb ik een nieuwe pil, het is als het goed is nog steeds microgynon 30 alleen komt het van een ander merk.
Ik heb altijd wel migraine gehad maar de laatste tijd was het een heel stuk minder.
Sinds ik met die pil ben begonnen heb ik in 1 week tijd 3 migraine-aanvallen gehad.
Kan het daarmee te maken hebben gehad? Of is het gewoon toeval? Want ik slikte die pil 1 dag toen ik de eerste aanval kreeg.
Ik heb altijd wel migraine gehad maar de laatste tijd was het een heel stuk minder.
Sinds ik met die pil ben begonnen heb ik in 1 week tijd 3 migraine-aanvallen gehad.
Kan het daarmee te maken hebben gehad? Of is het gewoon toeval? Want ik slikte die pil 1 dag toen ik de eerste aanval kreeg.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Klachten na een ander merk pil
Dat kan heel goed hoor. Ik heb dat ook gehad! Ik geloof ook niet dat ze helemaal het zelfde zijn.
Ik kreeg van microgynon sowieso migraine.
Ik kreeg van microgynon sowieso migraine.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je nu Ethinylestradiol/Levonorgestrel? Ik heb deze zelf ook een tijdlang geslikt omdat Microgynon30 niet meer vergoed werd. De hulpstofjes in deze pil zijn anders, dus het kan inderdaad van de pil komen. Ik zelf kreeg ontzettend honger en ben daardoor 10 kilo aangekomen. Ik zou gewoon nadrukkelijk vragen op Microgynon30 omdat je van deze vervangende variant klachten krijgt.
Gast- Gast
Ik heb deze ook sinds een ruime maand en heb nog nooit zoveel hoofdpijn gehad in zo'n korte tijd als de afgelopen maand! Snapte er al niets van maar nu gaat er een lampje branden!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb nu 'Eleonore'. Ik kijk het nog heel even aan en anders ga ik weer om microgynon vragen of toch over op een spiraaltje.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hi,
Een paar jaar geleden kreeg ik ook de merkloze variant. Kreeg er zeer veel bijwerkingen van: minstens 2 weken pijnlijke borsten, buikpijn, rugpijn en gevoelig tijdens seks. Nu weer terug aan de Microgynon maar ik houd dezelfde bijwerkingen.
Een paar jaar geleden kreeg ik ook de merkloze variant. Kreeg er zeer veel bijwerkingen van: minstens 2 weken pijnlijke borsten, buikpijn, rugpijn en gevoelig tijdens seks. Nu weer terug aan de Microgynon maar ik houd dezelfde bijwerkingen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik had een nieuwe apotheek wegens verhuizing en die gaf me een andere merkloze variant dan ik had van de Diane. Ook bij mij veranderde er dingen. De apotheek zei dat dat niet mogelijk was. Nu fiets ik 4 keer per jaar even naar m'n oude apotheek. Ben overigens net 2 dagen gestopt met de pil... ben benieuwd wat er gaat gebeuren met m'n lichaam.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb alleen maar problemen gehad met de nepversie van de microgynon.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kan dit? (ander merk pil)
» Overstappen op ander merk voeding
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk
» Goedkopere merk inplaats van A merk
» rsi klachten
» Overstappen op ander merk voeding
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk
» Goedkopere merk inplaats van A merk
» rsi klachten
Pagina 1 van 1