Kan dit? (ander merk pil)
Pagina 1 van 1
Kan dit? (ander merk pil)
Ik heb normaal nooit rugklachten (ook niet toen ik nog niet aan de pil was) als ik ongesteld ben/moet worden maar de laaste keer wel. Ik had er echt zo'n ernorme last van dat ik dat ik me nu echt zorgen maak dat ik het vanaf nu niet iedere maand heb.
Gisteren bedacht ik me ineens dat mijn pil van merk is veranderd en toevallig heb ik zo'n nieuwe stip afgelopen maand gebruikt. Ik had nog 1 strip van m'n huidige merk die ik deze maand nu aan het gebruiken ben. Ik ben nog lang niet ongesteld maar ik bedacht me ineens dat het daar wel aan zou kunnen liggen. Of kan dit gewoon niet waar zijn? Wat denken jullie? Kan het aan dat andere merk pil liggen of toch niet?
Gisteren bedacht ik me ineens dat mijn pil van merk is veranderd en toevallig heb ik zo'n nieuwe stip afgelopen maand gebruikt. Ik had nog 1 strip van m'n huidige merk die ik deze maand nu aan het gebruiken ben. Ik ben nog lang niet ongesteld maar ik bedacht me ineens dat het daar wel aan zou kunnen liggen. Of kan dit gewoon niet waar zijn? Wat denken jullie? Kan het aan dat andere merk pil liggen of toch niet?
Gast- Gast
Re: Kan dit? (ander merk pil)
Zou misschien wel kunnen omdat je lichaam toch aan de nieuwe pil moet wennen.
Gast- Gast
Re: Kan dit? (ander merk pil)
Kan heel goed, omdat er misschien andere hulpstoffen inzitten. Ik heb sinds mijn pil van merk is veranderd ook net wat andere bijwerkingen (wat vaker hoofdpijn, maar dat heb ik zoiezo toch bestwel vaak en ook af en toe doorbraakbloedingen als ik de pil 3 strips door slik, wat ik eerder niet had, terwijl de werkzame stof zelf wel hetzelfde is)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Klachten na een ander merk pil
» Overstappen op ander merk voeding
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk
» Goedkopere merk inplaats van A merk
» Hoe heet dat merk?
» Overstappen op ander merk voeding
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk