Nav teruggave belastingdienst
+43
Japie
Highway
PrimaBella
mezzoforte
Barbabella
Pandora
SnowWhite
Bazinga
Parisienne
PiP
vlinder-19
Atelier Madame
tuttebel
Theeleut
SparklingEyes
Jade
loura
Dennenappel
Alex
Rush
Bubbelicious
Muis
rianne287
silly-one
Roodkapje
Caresses
banjer49
Blond
Darius
ekiaam87
Kqip
Lady4
*Troela*
Bliss
Bruintje Beer
Coco
Marin
Fearie
Mida4you
Monte
Jeanette
Lejow
M@niek
47 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav teruggave belastingdienst
Ik krijg geloof ik 650 euro terug, lieve belastingdienst
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Parel schreef:Serieus, hoe komen jullie aan zulke bedragen?
Ik krijg 145 euro terug en mijn vriend 30 euro.
Volgend jaar heb jij ook recht op kindercombinatiekorting (mits je aan de voorwaarden voldoet, maar je krijgt het alleen niet als je minder dan 4000 euro per jaar verdient ofzoiets)
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Parel schreef:Serieus, hoe komen jullie aan zulke bedragen?
Volgend jaar heb jij ook recht op kindercombinatiekorting (mits je aan de voorwaarden voldoet, maar je krijgt het alleen niet als je minder dan 4000 euro per jaar verdient ofzoiets)
Als je meer dan 4000 euro verdient krijg je dat.
Wij krijgen iets van 2200 euro terug. Gedeelte op spaar, willen nieuw plafond in de badkamer, wat verfen enz in huis.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
M@niek schreef:Parel schreef:Serieus, hoe komen jullie aan zulke bedragen?
Maar als je minder dan 4000 verdient zul je wel weer recht hebben op de algemene heffingskorting. Ik verdien niets ( althans, niet dmv werken) en krijg daarom € 1987,-
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik krijg 580 euro terug. Relax! Zet een gedeelte op mijn spaarrekening en van de rest koop ik iets leuks voor mezelf en iets leuks voor mijn vriend.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Jij krijgt echt veel terug Bliss, las laatst het bedrag. Ik krijg 'maar' 1300 euro terug. Zou dat verschil te maken hebben met het feit dat jij 6 procent overdrachtsbelasting hebt betaald en ik maar 2 procent? Dan pluk jij daar nu tenminste de vruchten van.
Ikhad wel verwacht meer terug te krijgen. Ben er nog steeds blij mee hoor, helemaal in combinatie met mijn vakantiegeld volgende maand!
Ik snap het ook niet hoor en het is ook nog steeds: eerst zien, dan geloven! Geloof het pas als het op mn rekening staat. Jouw huis was duurder, misschien komt het daardoor? Niet logisch, maar ik weet het ook niet. Mijn vriend heeft ook een huis gekocht en die krijgt maar 450 euro ofzo. Vaag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb de brief binnen met dagtekening 4 mei.
€57, toch €3 meer dan ik in de planning had
En ik kreeg een brief dat ik nog €24 over 2012 kreeg als ik aangifte deed, terwijl ze zelf zeggen onder de €25 niet uit te keren. Ben benieuwd.
€57, toch €3 meer dan ik in de planning had
En ik kreeg een brief dat ik nog €24 over 2012 kreeg als ik aangifte deed, terwijl ze zelf zeggen onder de €25 niet uit te keren. Ben benieuwd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
damnn ik wil ook brief haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik heb nog niks gehoord, maar hoop rond de 800 - 1000 euro terug te krijgen. Heb alleen dit jaar meer gewerkt dan vorig jaar, dus weet t niet zeker. Ik ga er niks speciaals mee doen, moet op zoek naar een baan na mijn studie, dus gebruik het als buffer totdat ik een baan heb.
Gast- Gast
Wij hadden vandaag ook de brief al!
1550,- Geen idee of het al op de rekening staat, meestal wel als je de brief hebt.
1550,- Geen idee of het al op de rekening staat, meestal wel als je de brief hebt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Zit er nog een bepaald systeem in het verzenden van de brieven? Of alfabet ofzo?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Zit er nog een bepaald systeem in het verzenden van de brieven? Of alfabet ofzo?!
Zoiets dat ik ook al ja! Ik zit met mijn achternaam haast aan het einde van het alfabet.. :'(
Gast- Gast
Ik heb nog niks gehoord, wel ruim op tijd de bende verstuurd
Weet niet of 't al gemeld/gevraagd is, maar was 't niet zo dat wanneer de BD er al zeker van was, dat 't wel zou kloppen, je gelijk je definitieve dingie krijgt?
Weet niet of 't al gemeld/gevraagd is, maar was 't niet zo dat wanneer de BD er al zeker van was, dat 't wel zou kloppen, je gelijk je definitieve dingie krijgt?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik zit met mijn voornaam vooraan en nog geen brief gezien hoor
Edit: Ik bedoel natuurlijk achternaam (voornaam ook, maar dat telt niet).
Edit: Ik bedoel natuurlijk achternaam (voornaam ook, maar dat telt niet).
Laatst aangepast door SnowWhite op zo 29 apr 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wij krijgen 6500,-- terug (o.a. ouderschapsverlofkorting en een stukje hypotheekrente). Bij ons gaat het naar de spaarrekening, en misschien nog even iets leuks van doen/kopen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik krijg 1300,- Laat maar komen ! Denk dat het gewoon op de spaarrekening gaat.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
SnowWhite schreef:Ik zit met mijn voornaam vooraan en nog geen brief gezien hoor
Maar t gaat ook om je achternaam
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik zit vrij vooraan met mijn achternaam, hopen dat ik snel een brief krijg Voorgaande jaren stond het dan ook dezelfde dag op mijn rekening.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Er zit geen volgorde in. Ik zit vooraan met achternaam en kreeg het later dan iemand die achteraan zit. Instuurdatum precies hetzelfde..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik dacht ook dat het misschien op datum ging, dus als eerste ingestuurd = als eerste een brief. Dan moeten wij nog lang wachten.. met een dag van tevoren insturen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ja ik dacht ook dat het misschien op datum ging, dus als eerste ingestuurd = als eerste een brief. Dan moeten wij nog lang wachten.. met een dag van tevoren insturen
Nope klopt ook niet, ik stuurde het voorheen altijd eind januari in ongeveer (zodra ik mijn jaaropgaaf had was het insturen) en mensen die het in maart ingestuurd hadden, hadden hun geld eerder.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hier zitten we te wachten op 1000 euro.... dat gaat rechtstreeks naar de spaarrekening voor de bruiloft
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Volgens mijn berekening krijg ik niks, wel raar want ik had verwacht zo'n €250 te krijgen. Nouja, maar even de definitieve aanslag afwachten..
Gast- Gast
Ik krijg 250,- terug. En die gaan regelrecht naar mijn spaarrekening aangezien die een beetje leeg begint te raken...
Hopelijk krijg ik het ook snel terug!
Hopelijk krijg ik het ook snel terug!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: