Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav teruggave belastingdienst

+43
Japie
Highway
PrimaBella
mezzoforte
Barbabella
Pandora
SnowWhite
Bazinga
Parisienne
PiP
vlinder-19
Atelier Madame
tuttebel
Theeleut
SparklingEyes
Jade
loura
Dennenappel
Alex
Rush
Bubbelicious
Muis
rianne287
silly-one
Roodkapje
Caresses
banjer49
Blond
Darius
ekiaam87
Kqip
Lady4
*Troela*
Bliss
Bruintje Beer
Coco
Marin
Fearie
Mida4you
Monte
Jeanette
Lejow
M@niek
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Blond do 26 apr 2012 - 9:10

Ruim 1500 euro. Dat gaat naar m'n spaarrekening.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Kqip do 26 apr 2012 - 9:23

Stofzuiger schreef:
Kqip schreef:510 euro. Heb het inmiddels ook al op mijn rekening Very Happy . Nog geen idee wat ik ermee ga doen..
Dat is snel! Heb je ook al vroeg aangifte gedaan?

Ik heb aangifte gedaan op 3 maart en kreeg na Pasen een brief en vorige week was het geld gestort. Hij is trouwens ook gelijk definitief. Vorig jaar deed ik aangifte half maart en had ik de brief en geld half juni. Ik stond er zelf ook een beetje van te kijken dat het zo snel binnen was.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  banjer49 do 26 apr 2012 - 9:29

Krijgen 1100 euro terug en gaat op spaarrekening, weten nog niet wat we er mee gaan doen
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Caresses do 26 apr 2012 - 9:32

Wauw wat een grote bedragen worden hier genoemd smile.
Ik hoop volgend jaar ook zo'n bedrag te mogen neerzetten. Nu krijg ik of niks of 80 euro terug (en in dat laatste geval ben ik ook blij mee Very Happy. Dat gaat dan meteen naar m'n spaarrekening want die is momenteel nogal zielig.


Maura pff dat hoop ik ook voor je zeg!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Marin do 26 apr 2012 - 14:42

Degenen die het nu al hebben en er stond dat t definitief is. Dat is een proef van de belastingdienst dit jaar om te testen of dat goed werkt. Ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Roodkapje do 26 apr 2012 - 14:48

Ik krijg niets Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 394967 maar dat komt omdat ik elke maand voorlopige teruggaaf ontvang wat ik nog steeds eens stop moet zetten.. al gaat het maar om iets van 30 euro per maand, maar dat is leuker om in 1x te krijgen smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  silly-one do 26 apr 2012 - 18:03

Ik krijg iets van 2000 euro. Heeft er o.a. mee te maken dat ik bijna 4 maanden heb gewerkt zonder loonheffingskorting ( zoveelste werkgever dat jaar vanwege overal invallen in het onderwijs).
Dit geld gaat volledig naar mijn spaarrekeningen, aangezien ik al een computer heb gekocht van dit 'geld'.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  rianne287 do 26 apr 2012 - 18:08

Lady4 schreef:Jij krijgt echt veel terug Bliss, las laatst het bedrag. Ik krijg 'maar' 1300 euro terug. Zou dat verschil te maken hebben met het feit dat jij 6 procent overdrachtsbelasting hebt betaald en ik maar 2 procent? Dan pluk jij daar nu tenminste de vruchten van.

Ikhad wel verwacht meer terug te krijgen. Ben er nog steeds blij mee hoor, helemaal in combinatie met mijn vakantiegeld volgende maand!

Overdrachtsbelasting kun je toch helemaal niet aftrekken?
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 18:18

Van mij mogen ze ook komen smile Wij krijgen van de aanslag bijna 3000 euro terug en van de toeslagen kregen we ook nog bijna 2000 euro terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Muis do 26 apr 2012 - 18:47

Wij krijgen 1500 euro terug, en dat gaat naar de spaarrekening. Zal uiteindelijk op gaan aan de kinderkamer of wagen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Bubbelicious do 26 apr 2012 - 19:08

rianne287 schreef:
Lady4 schreef:Jij krijgt echt veel terug Bliss, las laatst het bedrag. Ik krijg 'maar' 1300 euro terug. Zou dat verschil te maken hebben met het feit dat jij 6 procent overdrachtsbelasting hebt betaald en ik maar 2 procent? Dan pluk jij daar nu tenminste de vruchten van.

Ikhad wel verwacht meer terug te krijgen. Ben er nog steeds blij mee hoor, helemaal in combinatie met mijn vakantiegeld volgende maand!

Overdrachtsbelasting kun je toch helemaal niet aftrekken?
Ja hoor, sterker nog, wij hebben vorig jaar een huis gekocht, en je moest eens weten wat je op kan geven. Zelfs het geld van de telefonische overboeking voor de bankgarantie. Ik stond wel even te kijken hoor!

Afin,wij krijg 2800 euro terug. Dat zou mee zijn, maar mijn vriend heeft door zijn werk geen loonbelasting betaald (is een buitenlands bedrijf en de werknemers zijn daar zelf verantwoordelijk voor) dus dat ging er af. Maar we zijn nog steeds erg blij ermee. En we hebben een vakantie geboekt, de rest gaat op een spaarrekening.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Rush do 26 apr 2012 - 19:52

Ik krijg 54 euro terug haha. Ik kreeg eerst nooit iets, dus het is wel leuk!

Ik ga het op m`n spaarrekening zetten! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 20:07

Wij krijgen 2700.- terug.

Ik wil graag nieuwe gordijnen, een nieuwe bank en een buffetkast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Alex do 26 apr 2012 - 20:10

Wij krijgen 4000 euro terug! Dat gaat gelijk op de spaarrekening en een deel gebruiken we voor onze betaalrekening zodat we niet meer zo heel krap zitten.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Dennenappel do 26 apr 2012 - 20:33

Volgens mij moet ik rond de 100,- betalen.. Balen, maar het is niet anders (wel vreemd, gezien ik bij een werkgever heb gewerkt).
Ik wacht de definitieve aanslag nog af.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 20:49

860 euro en dat gaat naar de spaarrekening van mijn vriend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Lady4 do 26 apr 2012 - 22:07

rianne287 schreef:
Lady4 schreef:Jij krijgt echt veel terug Bliss, las laatst het bedrag. Ik krijg 'maar' 1300 euro terug. Zou dat verschil te maken hebben met het feit dat jij 6 procent overdrachtsbelasting hebt betaald en ik maar 2 procent? Dan pluk jij daar nu tenminste de vruchten van.

Ikhad wel verwacht meer terug te krijgen. Ben er nog steeds blij mee hoor, helemaal in combinatie met mijn vakantiegeld volgende maand!

Overdrachtsbelasting kun je toch helemaal niet aftrekken?

Maar als dat niet zo is, hoe kan het verschil tussen ons dan zo groot zijn? Onze huizen waren volgens mij bijna gelijk in prijs.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  loura do 26 apr 2012 - 22:11

Ik krijg geen moer :p Nou ja das niet helemaal waar, ik krijg elke maand toeslagen van de belastingdienst dus als je dat optelt en het in 1 keer krijgt dan zou ik ook veel krijgen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Jade do 26 apr 2012 - 22:36

Wij krijgen dit jaar niets. Voor volgend jaar ontvangen wij nu al de voorlopige teruggave (notariskosten ed. van ons nieuwe huis).

Volgend jaar laten we de belastingaangifte doen ivm de aankoop van onze woning. Ik hoop dat we dan wel iets terug krijgen ondanks de voorlopige teruggave.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  SparklingEyes do 26 apr 2012 - 22:45

Wij krijgen zo' €4500 terug.. Is deels door ons nieuwbouwhuis, maar ook €1400 van 'mij' .. Blijkbaar houdt mijn werk stelselmatig teveel loonheffing in! Ik vind het niet erg en hou het zo, hebben we ieder jaar een leuk bedragje...

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:39

Serieus, hoe komen jullie aan zulke bedragen?

Ik krijg 145 euro terug en mijn vriend 30 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  *Troela* vr 27 apr 2012 - 0:45

Ze zijn snel! Heb net de brief binnen, definitieve aanslag dagtekening 4 mei!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Theeleut vr 27 apr 2012 - 0:47

Geen idee, wij moeten het nog opsturen. We vragen elk jaar uitstel aan vanwege mijn man zijn bedrijf, daar zijn alle cijfers nog niet van bekend.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  tuttebel vr 27 apr 2012 - 0:50

ik krijg 900 euro terug. had ik helemaal niet verwacht eigenlijk. Denk dat ik het maar opzij schuif voor de reis naar Amerika die ik al zo lang wil maken.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Atelier Madame vr 27 apr 2012 - 1:18

Parel schreef:Serieus, hoe komen jullie aan zulke bedragen?

Ik krijg 145 euro terug en mijn vriend 30 euro.

-Geen loonheffingskorting krijgen
-Niet gelijk over een jaar verdeeld werken waardoor je in een periode teveel belasting betaald in verhouding met wat je dat hele jaar hebt verdiend
-Geen voorlopige teruggave laten doen maar alles 1x per jaar laten uitbetalen

etc etc :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav teruggave belastingdienst - Pagina 2 Empty Re: Nav teruggave belastingdienst

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum