Belastingdienst
+4
Tsjip
Juul
VeryCherry
M@niek
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Belastingdienst
hebben jullie toevallig al wat gestort gekregen (zorgtoeslag e.d.)
Het stond altijd rond 3en op de rekening maar het lijkt wel of het steeds later komt.
Jullie al iets gehad?
Het stond altijd rond 3en op de rekening maar het lijkt wel of het steeds later komt.
Jullie al iets gehad?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Belastingdienst
Heb net toevallig nog gebeld over toeslagen en alles is/wordt vandaag overgemaakt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
nou dan ben ik benieuwd hoelaat het komt.
M@niek- Ratel
Ik heb mijn zorgtoeslag al gehad.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
al een paar maanden staat het er pas na 6en op.
M@niek- Ratel
Wij hebben het ook binnen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik verwacht het altijd de twintigste, maar ik heb dus echt geen idee hoe laat. Het is ook niet dat ik het die drie uur eerder al nodig heb.
Gast- Gast
sorry dat ik het vraag maar waarom vind je het vervelend dat het 3 uur later binnenkomt? Ik bedoel als het 3 dagen later gestort word kan ik me voorstellen dat dat vervelend is maar 3 uur?
Gast- Gast
het gaat er niet om dat het 3uur later is maar ik heb het altijd op tijd gehad ik vind het dan gewoon vreemd dat het dan zo laat binnenkomt terwijl het bij iedereen al is gestort.
M@niek- Ratel
maar controleer jij dan dagelijks je rekening omdat je aangeeft dat het eerst om 15u was en nu al een aantal maanden om 18u? Ik controleer namelijk gewoon aan het begin van de maand wat er allemaal eraf en erbij gegaan is die afgelopen maand. Bovendien denk ik niet dat de BD zomaar opeens geen zorgtoeslag meer stort, dit staat bij hun denk ik gewoon op automatisch.
Gast- Gast
Hier is het ook binnen, een tientje minder, blegh!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb het ook ontvangen. Volgens mij hangt het van je bank af hoe laat het op je rekening staat. Het kan zijn dat je bank daar iets in heeft veranderd.
Gast- Gast
Sommige mensen hebben het gewoon op tijd nodig, dat is toch niet zo vreemd?Lily schreef:maar controleer jij dan dagelijks je rekening omdat je aangeeft dat het eerst om 15u was en nu al een aantal maanden om 18u? Ik controleer namelijk gewoon aan het begin van de maand wat er allemaal eraf en erbij gegaan is die afgelopen maand. Bovendien denk ik niet dat de BD zomaar opeens geen zorgtoeslag meer stort, dit staat bij hun denk ik gewoon op automatisch.
Gast- Gast
Lily schreef:maar controleer jij dan dagelijks je rekening omdat je aangeeft dat het eerst om 15u was en nu al een aantal maanden om 18u? Ik controleer namelijk gewoon aan het begin van de maand wat er allemaal eraf en erbij gegaan is die afgelopen maand. Bovendien denk ik niet dat de BD zomaar opeens geen zorgtoeslag meer stort, dit staat bij hun denk ik gewoon op automatisch.
Uhh nee ik controleer niet dagelijks maar als het de 20e is kijk ik wel op mn rekening ja, gewoon om te kijken of het al gestort is.
M@niek- Ratel
Ik heb het al.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het voor de zoveelste maand alweer niet gekregen.. Iedere maand beloven ze dat ze hun fout recht zetten maar schijnbaar is dat heel erg moeilijk allemaal..
Gast- Gast
Ik krijg drie hele euro's en of deze er opstaan zal mij een dikke worst zijn. Maar snap wel dat je er wel op zit te wachten. En vervelend is als het later komt. Alle toeslagen worden trouwens de werkdag na de 19e gestort en dat zou dus vandaag moeten zijn. Tenzij je bij de ING zit, zo heb ik begrepen, dan zou het later komen?
Gast- Gast
Het was hier vanmorgen al gestort.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb ook alles ontvangen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Uiteindelijk heb ik niks ontvangen. Er zal wel iets mis zijn gegaan aangezien ik wat dingen heb moeten veranderen en doorgeven.
M@niek- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: