Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 32 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  M-G do 19 jul 2012 - 10:47

Snoes: dank voor het aanpassen! Ik heb alleen geen echo 5 augustus maar gewoon een vk controle. Geniet van je vakantie, want zo te lezen begint die morgen echt voor je!

Lente: wat ik de vorige keer begrepen heb, ligt bij mij de placenta ook aan de achterkant. Leuk dat je vriend de baby ook gevoeld heeft. Een lekker dwars meisje dus als ze stopt wanneer je vriend haar wil voelen Very Happy Mijn vriend voelt regelmatig aan mijn buik en baalt dan dat hij nog niets voelt. (terwijl ik het nog maar net voel) Dus hij moet nog even geduld hebben. Vervelend die moeheid maar inderdaad goed aan jezelf en de kleine meid denken!

Muus: leuk zo'n shopverslaafde tante maar ook een naar bericht over de borstkanker. Sterkte en veel geluk voor je tante. Wat betreft die kruikenzak, die staat nog wel overal op het lijstje. Mijn collega die nu een kleine heeft van 1,5 jaar heeft het ook nog gewoon gebruikt maar misschien is dat inmiddels ook al wel weer veranderd. Ik hoor het wel van de vk of het wel of niet mag.

Anniej: Fijn dat het in ieder geval wel iets beter gaat met de jeuk. Succes met klussen! De baby voelen is zeker bijzonder, het maakt het allemaal net wat werkelijker.

LDJ: leuk dat je het hoofdje gevoeld hebt en fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Viva: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik hoop voor je dat je het gaat lukken met de hypotheek.

Noname: veel plezier en succes met de babykamer.

Zo vandaag de kinderwagen opgehaald bij mijn collega, een musty 4-rider met alles erop en eraan, een maxi cosi met adapters. Verder is het badje met standaard nu in huis, hydrofiele luiers, washandjes, monddoekjes, heel veel kleding en alle benodigdheden voor het ledikantje, de box... eigenlijk alles behalve een verzorgingstas, luiers, een jasje met sjaaltje en wantjes, een denkentje, een boxkleed en het kraampakket. Morgen nog één dagje werken en dan lekker een weekje vakantie. Dan zal ik in mijn vakantie eens kijken of we de babykamer af kunnen krijgen en dan zijn we zo goed als klaar. Dan ga ik de zolder nog even afmaken en kan de trap naar zolder bekleed worden en is de woning ook zo goed als klaar. Verder probeer ik ook nog even te genieten van het mooie weer. Alleen zal ik nu iets beter oppassen want 1 week geleden ben ik een beetje verbrand en ik wil geen zwangerschapsmasker creeeren. Dus zal ik de zon iets meer moeten ontwijken.
Zo en nu ga ik zo mijn bedje opzoeken want morgen weer een drukke dag. Eerst werken en 's avonds de verjaardag van mijn vriend vieren. Een fijn weekend allemaal!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes do 19 jul 2012 - 19:47

LDJ, wij gaan naar Duitsland een weekje en daarna nog een nachtje naar Luxemburg. Zeker naar je eigen lichaam luisteren en als het niet meer gaat op het werk, daar gewoon aan toegeven meid.

Viva, onze kinderwagen wordt pas half september geleverd, maar ik ben er nu al verlief dop haha. Ja, echt fijn dat we weer terug verhuisd zijn, ik heb nog nergens foto's staan hoor, want het is nog niet tot in detail afgewerkt en dat willen we eerst doen. Daarna komen de foto's wel. Haha, als dat waar zou zijn, datgene wat je tot 20 weken aankwam verdubbelde en dat dat het was, dan zou ik maar 2 kg bijkomen in mijn hele zwangerschap :P

NoName88, wij zijn zo goed als klaar. Alles is uitgepakt iig. Wij hadden inderdaad donderdagavond gezegd, zonder er bij stil te staan dat we gisteren dus nog naar de verjaarag van mijn schoonbroer moesten. Dus gisteren hebben we niets kunnen doen. We moeten alleen nog maar hier en daar wat opruimen, dus dat komt goed! Leuk dat jullie aan de babykamer gaan beginnen! Wij gaat zaterdag voor een babykamer kijken bij Van Asten in Tilburg.

Mistery-Girl, dat heb ik verkeerd begrepen, ik zal het even aanpassen! Ik ga zeker genieten van mijn vakantie, die begint over minder dan 5 uurtjes Very Happy

All, ik zal er even wat minder zijn, weinig tot niet reageren. Wij hebben dus vanaf straks vakantie, vertrekken zondagochtend op vakantie en meestal ben ik tijdens vakanties niet zo actief op het forum. Wij gaan nog lekker genieten van onze vakantie met ons tweetjes, veel uitstapjes maken e.d. want ze voorspellen prachtig weer! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Knof vr 20 jul 2012 - 22:21

@ LDJ; wat betekent dat 50% loonwaarde? Vervelend die verkoudheid, ik heb ook spontane bloedneuzen terwijl ik hiervoor nog nooit een bloedneus had gehad (lang leve de hormonen ;-))

@ Viva; mooi dat jullie het leuk hebben gehad. Succes met werken, valt altijd weer even tegen hè! Ben benieuwd wat ze zeggen bij het hypotheekgesprek. Wie weet als er iemand garant wil staan dat het toch lukt. Mijn verkoudheid is na 8 weken over! Durf het bijna niet op te schrijven, haha! Ik ben minder gaan werken op advies van vk en dat heeft echt geholpen. Vond het wel lastig er aan toe te geven maar nu ben ik er blij mee.

@Noname; het schiet al op de 20weken-echo! Leuk dat jullie een begin gaan maken met de babykamer, zo wordt het steeds echter!

@ Mysterygirl; wat leuk dat jullie bijna alle spullen al binnen hebben! Heb je al geoefend met in-/uitklappen van de mutsy? Wij hebben dat de eerste dagen dat we de kinderwagen hadden wel gedaan!

@ Snoes; geniet van je vakantie!!

Hier gaat het een stuk beter! Ben niet meer verkouden en voel me daardoor zo'n stuk beter! Ben nu bijna 26 weken (maandag). Heb aanstaande maandag ook al de intake van de kraamzorg. Vond het best wel vroeg en weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten... Wat komen ze doen/vragen?
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ vr 20 jul 2012 - 23:10

Viva: Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op vakantie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen foto's geplaatst heb van ons kamertje, omdat we nog geen steek verder zijn gekomen haha en nu is het nog een troep :P .
Schrik niet, ik ben al 9 kilo aangekomen. Maar het gekke is dat het niet aan mij te zien is. Iedereen is jaloers op mijn buikje en van mijn achterkant kun je niet zien dat ik zwanger ben. Waar het dan allemaal zit, geen idee.

No-Name: Hoe gaat het vandaag met de kamer? Spannend de 20 weken echo.

M-G: Jullie schieten al mooi op. Leuk he?! Nu word het allemaal zo echt. Misschien een tip, als je een kruidvat pas hebt kun je daar nu de pampers halen voor 50% korting. Scheelt toch weer mooi.

Snoes: veel plezier op vakantie en geniet ervan.

Knof: Spannend dat de kraamzorg langs komt. Ik heb geen idee wat ze je allemaal gaan vragen. Ben erg benieuwd.
Het betekend dat ik nog wel hele dagen werk, maar dan 50% vol en 50 % extra zeg maar, dus dat ik dan rustiger aan kan doen.

Hier voor de rest weinig bijzonders.

LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Viva zo 22 jul 2012 - 0:10

Noname, spannend 7aug de 20wkn echo!
Is het beginnetje in de babykamer gelukt?

MG, jullie zijn al ver zeg met alle baby spullen!
Leuk, fijn weekje vakantie, gaan je/jullie nog wat speciaals doen of lekker vrij zijn?

Snoes, daarom dan was ik nu al op mijn max van gewicht, had mij wel leuk geleken als het vanaf 20 weken verdubbeld werd en that's it! Helaas:P
Ok, nou dan ben ik heel benieuwd naar de af foto's! Very Happy
fijne vakantie, ookal lees je dit nu niet meer waarschijnlijk.

Knof, wat super dat je verkoudheid over is, en lekker dat je hebt willen/kunnen/durven toegeven aan wat minder werken.
Niet jezelf overbelasten!
Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat de kraamzorg allemaal komt doen, ze zijn wel vroeg ja.

LDJ, ghehe nee dan zou ik ook geen foto's maken.
Misschien ben jij 9 kilo voornamelijk in vocht of je borsten aangekomen :P
Bij mij zal dat het voornamelijk niet zijn helaas. Ik heb echt het idee dat jij zo weer plat bent na je bevalling!
Die pamper actie komt best vaak, of was het de vorige x van de kruidvat luiers een actie?

Nou, hypotheek gesprek pakte goed uit, we kunnen een hypotheek krijgen, welliswaar niet heel hoog, maar hoog genoeg voor waar we naar keken. (+iets eigen geld)
Helemaal super dus (Dan kopen we eventueel een woning met korting).
Nu binnenkort naar 1 huisje kijken. Heeft alleen de tuin op het noorden, maar er schijnt nu wel zon in (ja hebben we bekeken :P).
120 m²(?) binnen geloof ik totaal, dus dat is wel normaal geloof ik?
Wel spannend hoor, had verwacht dat het niet zou kunnen, nu hopen dat mijn werk ook gewoon een intentieverklaring wil geven...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  M-G di 24 jul 2012 - 11:43

Knof: nee ik heb nog niet geoefend met de kinderwagen. Straks als de kamer klaar is dan zal ik dat inderdaad eens gaan doen. Momenteel staal alles overal en nergens omdat we bezig zijn met de kinderkamer en de zolder.
Fijn dat je je een stuk beter voelt!
Hoe was de intake van de kraamzorg?

LDJ: ja het schiet nu mooi op. Ik heb liever alles morgen klaar dan overmorgen want dan zit ik zelf iets rustiger. Bedankt voor de tip van de kruidvat!

Viva: de bedoeling was om de kinderkamer te schilderen en af te maken maar het is zulk mooi weer! Alleen baal ik een beetje want ik ben gek op zonnen en dat mag ik nu eigenlijk niet te veel hé. Conclusie ik zit in de schaduw in het zwembad, duik snel even de zon in om op te drogen en lig weer in het zwembad...enz. Dat schilderen is er nog niet van gekomen, dus dan maar lekker genieten. Misschien dat ik volgende week nog een extra weekje vrij neem om toch eindelijk de kinderkamer af te maken.
Super dat de hypotheek gelukt is! Fijn voor jullie! Lekker op huizenjacht dus.
Volgens mij is 120 m2 binnen vrij normaal. Ik heb eigenlijk geen idee wat het bij ons is.

Hier gaat alles lekker. De baby voel ik nu steeds vaker nu ik weet hoe het voelt. Lekker genieten van mijn weekje vakantie. Verder weinig bijzonders hier.
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Viva wo 25 jul 2012 - 7:45

MG, over dat niet zonnen, ik heb maandag van ongeveer half 3/3h tot half 8 in de zon gezeten, was op het strand.
Morgen weer.
Volgens mij heeft het voornamelijk met een mogelijkheid voor een zwangerschapsmasker te maken...

Wat is iedereen voor de rest stil hier zeg!
Saaierds!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  bolus26 wo 25 jul 2012 - 7:58

nou dankzij viva´s compliment;) zal ik maar es wat typen dan!

super viva dat de hypotheek gaat lukken!

we zijn een nachtje samen weggeweest en zijn op de terug weg even langs de babydump geweest en hebben een kinderwagen gekocht (musty transit?) en wat dekentjes en een heel leuk mandje vond ik zelf (echt zo n hormonale aankoop.AAAH moet ik hebben!) was echt superleuk ff samen er tussenuit alvast als voorproefje op volgende week als we nog gaan kamperen. vanmorgen bij de bekkentherapeut heb ik geleerd hoe ik verantwoord mezelf op en van een luchtbed kan hijsenNajaar 2012 mama's! - Pagina 32 561177

verder zijn we druk in de tuin bezig maar vandaag was t f genoeg en ben ik om half 11 in slaap gevallen om om 3 uur weer wakker te worden.Verder is mn broertje hier te logeren dus van de week ook af en toe wat leuks doen.

in de zn ben ik dus wle maar smeer me wel een stuk fanatieker in als anders en zie tot nu toe nog geen vlekjes (even afkloppen!)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  M-G do 26 jul 2012 - 0:26

Viva schreef:MG, over dat niet zonnen, ik heb maandag van ongeveer half 3/3h tot half 8 in de zon gezeten, was op het strand.
Morgen weer.
Volgens mij heeft het voornamelijk met een mogelijkheid voor een zwangerschapsmasker te maken...

Wat is iedereen voor de rest stil hier zeg!
Saaierds!

Ik heb het inderdaad even nagezocht en het is net wat je zegt voor een zwangerschapsmasker. Daar had ik ook wel over gelezen maar dacht dat het zo snel ging (dat zwangerschapsmasker) dat je de zon maar beter kon vermijden.
3 weken geleden ben ik namelijk verbrand (wat me anders niet zo erg en snel gebeurd) maar toen had ik me ook niet ingesmeerd.
Nu doe ik dat wel netjes. Dus heb gisteren ook lekker een tijd in de zon gelegen en dat ging inderdaad prima!

Super, ik ben weer onderweg naar de zon! Heerlijk!

Bolus, leuk dat de kinderwagen nu ook binnen is! Doe hormonale aankopen heb ik gelukkig nog geen last van gehad, lijkt me wel leuk hoor! maar mezelf kennende koop ik dan echt van die nutteloze dingen.

M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  bolus26 do 26 jul 2012 - 1:39

het valt bij mij ook nog erg mee alleen dat roze bakje maar
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Viva vr 27 jul 2012 - 1:47

Bolus, goedzo Wink
wat leuk dat jullie lekker geshopt hebben bij babydump.
Zal wel warm zijn om deze week de tuin te doen, is hij al af?
Alvast fijne vakantie voor volgende week!

MG, ik dacht ook dat het snel ging, bij de zwangerschap van onze dochter minimaal in de zon gezeten. En nu bak ik lekker net als altijd in de zon, voor zover ik dat volhoudt en het te doen is. Geen 1 extra vlekje nog gezien. En dan heb ik me 1x met factor 30 ingesmeerd.
Nu toch een heerlijk bruin kleurtje Wink

Hier gister echt een heerlijke stranddag achter de rug. Maandag waren we ook geweest, maar gister was het lekkerder, iets meer wind, voelde het veel lekkerder aan.
Vandaag een thuishang dagje, net met onze dochter naar dorp gelopen en weer terug voor wat boodschapjes, was erug warm, dus zit nu lekker binnen in de koelte op de pc :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 2:31

Wat een rust hier, iedereen geniet van de hitte? Ik kan toch echt mijn draai niet vinden he in deze pokke warmte! Embarassed

Hier alles ok, we slapen sinds jawel 1 nachtje op zolder, dus nu onze oude slaapkamer snel puimruimen etc, de nieuwe kamer voor Y. maken en dan de babykamer, 14aug hebben we de intake dus dan hoop ik wel dat hij klaar is, of dus niet?! Ik weet van Y. dat ze er gingen kijken, zal niet best zijn als ik dan nog niks heb hahahaha.

verder eigenlijk weinig nieuws, qua jeuk is het nog rustig (gelukkig!) dus we hobbelen maar door!

Heb wel net mijn kraampakket binnen gehad, wat volgens mij al redelijk vlot is toch? Ook ben ik al aardig begonnen met kleertjes uit te zoeken wat ik van Y. heb en wat ik dus wil bewaren en wat niet. Ik d8 dat ik daar klaar mee was totdat man mij nog even doodleuk zei, er staan ook nog heel wat boxen/bakken bij mijn broer opgeslagen, dus kan zondag zo nog verder gaan! (leuk werkje Evil or Very Mad )

Muus hoe is het met je tante?

Sneos, fijn dat het op schiet in huis! Geniet lekker van de vakantie!

LDJ, hoe gaat het op je werk?

Viva, qua bekken heb ik mijn goede en slechte dagen idd, verre afstanden lopen zijn ruk, maar ik als bikkel zijnde ga gewoon door en dan zien we het wel, had ook fysio maar ik vond dat ze er niet veel mee deed ook qua oefeninen dus ben er mee gestopt. Hebben jullie al een passend huis gevonden of wat het straks na de bevalling?

Noname, al begonnen met het kamertje? Wij hier ook nog steeds NIET.

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 27 jul 2012 - 7:42

Heey meiden,

Wat een warmte he?! Pfffffff.

Anniej: Leuk dat jij je kraampakket al binnen hebt.
Jij hebt binnenkort ook al de intake van de kraamzorg toch?!
Ik merk aan mijzelf dat ik echt rustiger aan moet doen op het werk.
Gelukkig zien collega's het ook. Vandaag werd ik zo'n beetje eerder naar huis heen geschopt haha.
Van de vk moet ik ook echt rustiger aan doen.

Viva: Wat ben jij toch mooi en wat een schattig dochtertje heb je toch!!
Heerlijk dat je zo genoten hebt van de zon en het strand.

Bolus: Leuk dat je een nachtje weg bent geweest. Wanneer krijgen jullie de kinderwagen?

Hier gaat het verder zijn gangetje.
Vond het de afgelopen dagen wel een beetje te warm als ik even mag klagen.
Verder is de intake voor de kraamzorg gepland. Ben erg benieuwd, heb geen idee wat ik er van moet verwachten.
Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan? Voor mijn gevoel vliegen de weken voorbij.

Hebben jullie al veel dingen ingeslagen voor jullie kindje?
Ik ben zo bang dat ik iets vergeet te kopen....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 7:47

hay LDJ,

ik heb 14 aug idd de intake, geen idee ook wat ik nu weer moet verwachten ze vroeg of het kamertje al klaar was, ik zo neuhh heb alle tijd nog? En ook gelijjk gezegd dat we aan eht verbouwen waren, maargoed, we zullen hooguit een week bezig zijn op Y. haar nieuwe kamer, alle wandjes meoten geschilderd worden, 2 muurtjes deels behangen en dan inruimen.

Babykamer opruimen, ramen wassen en verschuiven, maar geen grote dingen gelukkig dus dat is binnen een paar dagen gebeurd (hoop ik). ben al wel begonnen met kleertjes uitzoeken etc, en oeff..ben ook aan het kopen geslagen vooral van Name-It:oops:

Heel goed van je collega''s dat ze je naar huis sturen, vooral met dit weer goed op jezelf letten he?!

Wanneer heb jij je intake? En wat moet je nog kopen? Jullie weten niet wat het word toch?!

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 27 jul 2012 - 7:53

Ohhhw, daar hebben ze bij mij niks over gevraagd.
Ze komen geloof ik aanstaande donderdag over een week. Weet de datum zo niet.
Nu word het wel allemaal echt zeg hahah...

Wij weten niet wat het word.
Het meeste hebben we al wel.
Wat we zo wie zo nog nodig zijn is een boxkleed, voetenzak, badstandaardje....
Ik weet het zo allemaal niet, heb een lijstje gemaakt.
En jullie?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 8:03

Eigenlijk niks bijzonders, wij hebben alles wel..heb ook mijn kraampakket al binnen! heb geen lijst gedownload ofzo, laat ik dat van de week maar eens doen en nalopen whaha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 17:25

Fijn hoor op zolder slapen! En vooral met deze hitte, ben nu vanaf 5.25 gewoon klaar wakker. Ik weet dat ik het niet zal trekken zo vroeg dus ik hoop echt dat ik zo nog even in slaap val.
Heb de airco maar aangezet want het is toch wel snikheet boven ondanks dat het buiten keihard staat te regenen!

Dus ik zeg; weltrusten hihi X

Gast
Gast

Bericht  Viva za 28 jul 2012 - 5:34

Anniej, lekker dat jullie slaapkamer nu af is! Bevalt het op zolder?
huisje wordt waarschijnlijk na de bevalling. We hadden een leuk huis gezien die we wilden bezichtigen maar die was al verkocht onder voorbehoud helaas.

LDJ, dankje, lief complimentje!
Ik vind het ook wel snel gaan, aan de ene kant, ook omdat je in de zomervakantie zit, en dan is alles op het werk anders bij ons.
Straks na de vakantie gaat iemand nog op vakantie dus ook nog 3 weken anders werken, en dan zitten we alweer in de laatste week van september, dus dan hoef ik nog maar 3 weken te werken!! Very Happy
Maar aan de andere kant, nog 15/16 weken! Duurt lang :P
Wij hebben al wel wat spulletjes gekocht ja, maar ik ben ook nog altijd bang wat te vergeten, hebben van onze dochter heel veel kleertjes naar dorcas gedaan, die ik niet mooi vond of iets dergelijks, dus dt moet wel weer aangevuld worden.

Ik hoop van te voren nog een andere witte box via mp te scoren, en misschien ook een ander badje.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 22:04

Haha Viva, het slapen gaat langzaam aan beter op zolder, als het maar niet te warm is!

Sinds afgelopen weken is de jeuk dus weer echt toegenomne, hijs fijn! Word pas einde vd middag begin vd avond door "een" gyneacoloog gebeld. Dus de hele dag ook vandaag maar weer leven met de jeuk.

Van het weekend kleding uitgezocht, heb maar 6 bakken staan? Valt mee toch hahahahaha (en dan heb ik dus ook al wel wat dingen bij gekocht).

We zijn ook begonnen op Y. haar kamer, dat is schilderen behangen en meubels overhuizen dus ik hoop dat we deze week een heel eind op schieten zodat ik binnenkort op de babykamer aan de slag kan! Najaar 2012 mama's! - Pagina 32 281626781

Verder weinig bijzonders.

Liefs x

Gast
Gast

Bericht  Viva zo 29 jul 2012 - 22:16

fijn dat het slapen beter gaat.
Lastig van de jeuk!
enne, 6 bakken, tjee, jij hoeft niets meer bij te kopen :P

Ik baal een beetje, had vanmorgen man laten slapen, toen dochter en ik gingen douchen, en gingen eten.
Daarna ging ik beneden schoonmaken en heb ik onze dochter mijn man rond half 11 wakker laten maken.
Komt ie heel leuk beneden dat hij mijn vader had gezegd dat hij kon helpen vandaag.
En ik had hele andere plannen, om met de auto boodschappen te doen (ik kan niet rijden, en mijn bekken doen nu zeer dus dat zou dan fijn zijn) en nog wat andere winkels in dorp hiernaast te bekijken, maar dat valt dus in duigen omdat hij al gezegd had te komen helpen bij mijn vader Najaar 2012 mama's! - Pagina 32 1270000679
Nou, ik ga dus mooi geen boodschappen doen vandaag, mag die dat morgen met onze dochter doen als ik moet werken.
Klinkt heel kinderachtig, maar ik baal ervan dat hij niet even overlegt heeft, en ik wil niet met die pijn in mijn bekken nu op de fiets met een paar melkpakken etc mee.
(En nou ben ik in staat voor vanmiddag lekkere bolletjes te kopen, en chocola etc.etc. Hoe bedoel je, emotie-eter :P)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 22:19

Pff wat is dat toch met die manneen! Die kunnen niks overleggen lijkt het wel (heb er ook zo;n 1!). Ik heb ook last van mijn bekken weer, had zaterdag iets te veel en te actief alles opgeruimd en schoongemaakt benede..en nu nog napijn ervan, al word het wat minder!

laat je mannetje maar morgen boodschappen doen, moet jij neit door hoor!

Gast
Gast

Bericht  LDJ zo 29 jul 2012 - 22:45

Heey meiden,

Hoe was jullie weekend?
Hier was me het weekendje wel....
Ik had afgelopen weekend behoorlijk last van mijn bovenbuik.
Gisterenmiddag toch maar de vk gebeld en die vertrouwde het niet.
Konden we halsoverkop nog even naar het ziekenhuis.
Daar de hele avond gelegen.
Gelukkig was alles goed. Ik heb een korte buik, waardoor de kleine waarschijnlijk de boel
een beetje aan de kant druk wat nogal pijn kan doen.
Jeej, wat deed me dat zeer, kon geen stap verzetten haast.
Nu gaat het gelukkig wel weer.

Jullie lekker weekend gehad? Hier regent het nu alweer.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knof zo 29 jul 2012 - 23:20

@ LDJ; jee dat zal wel schrikken zijn geweest! Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand. Gaat het nu weer? Kun je nog werken of moet je nu stoppen?

@ Viva; die mannen ook altijd met hun niet overleggen! Ik zou hem ook mooi morgen de boodschappen laten doen!

@ Anniej; balen dat de jeuk weer terug is, ben benieuwd wat gyn er van zegt...

Hier is eigenlijk alles goed! We zijn het hele weekend weggeweest (naar familie en vrienden) en dat ging goed. Ben wel snel moe en heb af en toe last van harde buiken maar ik mag niet klagen! Wij hebben eigenlijk bijna alles gekocht dus ook dat is zo goed als klaar.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Puzzle ma 30 jul 2012 - 1:20

Hey meiden...ik ook weer even..

Wat gaat de tijd nu snel zeg! (vind ik tenminste) Hier alweer 24 weken voorbij!
We zijn nu ook uit de naam I love you....(tot we een leukere tegen komen hihi, maar dat zie ik niet meer gebeuren)

Ik heb nog wat inspiratie nodig voor de baby-kamer....pff echt moeilijk vind ik het! Kan gewoon niks leuks bedenken of het kan gewoon niet.
Misschien jullie nog ideeën?.. Ff korte omschrijving: we hebben witte meubeltjes, donker laminaatvloer
Muren zijn wit, waarvan we 1 wand ( waar ledikantje komt) grijs verven. Willen het graag aankleden met roze (schilderijtjes/strook behang etc. ) Dus tips zijn welkom!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 1:52

Puzzle schreef:Hey meiden...ik ook weer even..

Wat gaat de tijd nu snel zeg! (vind ik tenminste) Hier alweer 24 weken voorbij!
We zijn nu ook uit de naam I love you....(tot we een leukere tegen komen hihi, maar dat zie ik niet meer gebeuren)

Ik heb nog wat inspiratie nodig voor de baby-kamer....pff echt moeilijk vind ik het! Kan gewoon niks leuks bedenken of het kan gewoon niet.
Misschien jullie nog ideeën?.. Ff korte omschrijving: we hebben witte meubeltjes, donker laminaatvloer
Muren zijn wit, waarvan we 1 wand ( waar ledikantje komt) grijs verven. Willen het graag aankleden met roze (schilderijtjes/strook behang etc. ) Dus tips zijn welkom!!

Ik zou of fuchsia roze (knalroze) of juist rust en zachte roze tinten gebruiken!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: