Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
MAS: gecondoleerd.
Bolus, ik ben erg benieuwd naar je lijst. Wil je hem hier plaatsen?
Knof: Heerlijk idee nog maar 5 weken. Ga je nog weg?
Snoes: Jij ook alweer over de helft, wat gaat de tijd toch hard, vinden jullie ook niet? Fijn dat de verbouwing nu af is.
Hier gaat het op het werk beter. Eindelijk beginnen ze wat begrip te krijgen.
Ik werk ook nog best wel hard (zeggen mijn collega's dan) en ik kan nu eindelijk wat rustiger doen.
Moet ook wel, want volgens mij begint mijn rug me wat in de steek te laten.
Ik moet donderdag weer naar de vk. Volgens mij gaan we het dan hebben over de bevalling.
Bolus, ik ben erg benieuwd naar je lijst. Wil je hem hier plaatsen?
Knof: Heerlijk idee nog maar 5 weken. Ga je nog weg?
Snoes: Jij ook alweer over de helft, wat gaat de tijd toch hard, vinden jullie ook niet? Fijn dat de verbouwing nu af is.
Hier gaat het op het werk beter. Eindelijk beginnen ze wat begrip te krijgen.
Ik werk ook nog best wel hard (zeggen mijn collega's dan) en ik kan nu eindelijk wat rustiger doen.
Moet ook wel, want volgens mij begint mijn rug me wat in de steek te laten.
Ik moet donderdag weer naar de vk. Volgens mij gaan we het dan hebben over de bevalling.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Zo, daar ben ik weer. Onverwachts heb ik een drukker weekend gehad dan gepland, vandaar dat ik niet meer heb gereageerd. Uiteindelijk ben ik vrijdag flink beroerd geweest, en iedere dag gaatt het nu weer wat beter. Hopelijk blijft dat zo en zijn ze woensdag tevreden, anders gaan ze de medicatie ophogen. We zullen zien. Zaterdag zijn we nog naar de prenatal geweest en hebben we 2 pakjes gekocht en een wiegje bestel.Die was in de aanbieding, dus dat scheelde nogal. Een mooie, strakke witte die hoog op de pootjes staat. Erg fijn, aangezien ik zeer waarschijnlijk een keizersnede krijg en straks dus niet zo goed kan bukken. Een stel dekentjes en lakentjes erbij en we zijn er klaar voor (voor nu dan ). Vandaag een lekker rustig dagje gehad op het werk, ze hadden mijn werkzaamheden aangepast, zodat het wat makkelijker uit te houden is, erg fijn! Verder kunnen we de kleine erg goed voelen als we een hand op mijn buik leggen. Wat een druktemaker zeg! Zelfs E. kon het makkelijk voelen, iets wat hem bij D. amper gelukt is. Hij ook weer blij
@Mistery-Girl Wat leuk dat jij waarschijnlijk ook je kleintje voelt. Bijzonder he?
@Lente Ja, ik wilde graag in de strengere groep. Het is gewoon verstandiger voor mij, als ik iemand heb die me wat eerder een grens op legt. Ik vind dat zelf altijd zo moeilijk, en merk vaak pas dat ik teveel heb gedaan, als ik weer thuis ben en rustig ga zitten...Aan de andere kant ben ik nu wel een beetje bang dat ik sneller volledig rust toegeschreven krijg. Nou ja, dat zullen we dan wel weer zien! Wat is de oplossing voor de schuine wandjes geworden? Heerlijk naar zee aankomend weekend, ik ben jaloers! En de kinderwagen.....leuk leuk leuk!
@Snoes Ook alweer op de helft, wat gaat het snel! Ik wilde inderdaad in de strenge groep, zie antwoord Lente Wat heerlijk dat je nu weer kunt genieten van je huis! Kan me voorstellen dat je erg blij bent
@MAS Gecondoleerd meid en heel veel sterkte!
@Knof Fijn dat je controle weer goed was. Heerlijk dat getrappel in je buik, maar soms is het ook wel vervelend hoor! Die kleine in mijn buik, besluit altijd wakker te worden als ik wil gaan slapen....
@Bolus Nog een meisje, leuk!!!
@LDJ Wat fijn dat ze eindelijk wat meer begrip voor je krijgen. Dat werd ook wel eens tijd niet? Rustig aan doen met je rug hoor!
@Mistery-Girl Wat leuk dat jij waarschijnlijk ook je kleintje voelt. Bijzonder he?
@Lente Ja, ik wilde graag in de strengere groep. Het is gewoon verstandiger voor mij, als ik iemand heb die me wat eerder een grens op legt. Ik vind dat zelf altijd zo moeilijk, en merk vaak pas dat ik teveel heb gedaan, als ik weer thuis ben en rustig ga zitten...Aan de andere kant ben ik nu wel een beetje bang dat ik sneller volledig rust toegeschreven krijg. Nou ja, dat zullen we dan wel weer zien! Wat is de oplossing voor de schuine wandjes geworden? Heerlijk naar zee aankomend weekend, ik ben jaloers! En de kinderwagen.....leuk leuk leuk!
@Snoes Ook alweer op de helft, wat gaat het snel! Ik wilde inderdaad in de strenge groep, zie antwoord Lente Wat heerlijk dat je nu weer kunt genieten van je huis! Kan me voorstellen dat je erg blij bent
@MAS Gecondoleerd meid en heel veel sterkte!
@Knof Fijn dat je controle weer goed was. Heerlijk dat getrappel in je buik, maar soms is het ook wel vervelend hoor! Die kleine in mijn buik, besluit altijd wakker te worden als ik wil gaan slapen....
@Bolus Nog een meisje, leuk!!!
@LDJ Wat fijn dat ze eindelijk wat meer begrip voor je krijgen. Dat werd ook wel eens tijd niet? Rustig aan doen met je rug hoor!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Noname en snoes: mijn vriend zei de hele tijd: je voelt de baby straks nog lang genoeg dan wilde je wel dat hij een keer even rustig aan doet. Het komt vanzelf, ook bij jullie! Ik was er best onzeker over dat ik nog niets voelde maar ik denk nu toch echt af en toe de baby te voelen. Ik zou niet weten wat het anders moet zijn.
MAS: gecondoleerd en veel succes donderdag!
Knof: fijn dat de controle weer goed was en wat leuk dat je de baby zo goed voelt! nog even en dan mag je genieten van je verlof.
Bolus: gefeliciteerd met je kleide meid!
LDJ: fijn dat het op je werk wat beter gaat en dat ze wat begripvoller zijn maar vervelend van je rug.
L!nd@: leuk dat je de baby zo goed voelt en ook vanaf de buitenkant! Inderdaad een erg bijzonder gevoel alleen mijn vriend wil het nu ook voelen maar zie zal nog even moeten wachten. Shoppen voor de baby is leuk he!
Hier nog even weer wat gekocht bij babydump. Kruikenzakken, nog een paar lakentjes en nog ander klein spul.
Mocht iemand toch nog een keer aanpassingen in het lijstje maken dan mag mijn uitgerekende datum naar 30 november en de volgende afspraak bij de Vk is op 5 augustus.
MAS: gecondoleerd en veel succes donderdag!
Knof: fijn dat de controle weer goed was en wat leuk dat je de baby zo goed voelt! nog even en dan mag je genieten van je verlof.
Bolus: gefeliciteerd met je kleide meid!
LDJ: fijn dat het op je werk wat beter gaat en dat ze wat begripvoller zijn maar vervelend van je rug.
L!nd@: leuk dat je de baby zo goed voelt en ook vanaf de buitenkant! Inderdaad een erg bijzonder gevoel alleen mijn vriend wil het nu ook voelen maar zie zal nog even moeten wachten. Shoppen voor de baby is leuk he!
Hier nog even weer wat gekocht bij babydump. Kruikenzakken, nog een paar lakentjes en nog ander klein spul.
Mocht iemand toch nog een keer aanpassingen in het lijstje maken dan mag mijn uitgerekende datum naar 30 november en de volgende afspraak bij de Vk is op 5 augustus.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 3 aug Glucosetest 6 aug VK |
Viva | 21 | 2e | 7 november | |
Mas | 26 | 1e | 8 november | 19 juli controle - groeiecho / 7 augustus pretecho |
Puzzle | 28 | 1e | 16 november | 2 juli - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | |
Mistery-Girl | 27 | 1e | 30 november | 5 augustus echo |
Muis | 24 | 1e | 2 december | |
Snoes | 24 | 1e | 5 december | 2 augustus echo |
Bolus | 26 | 1e | 18 december | |
NoName88 | 23 | 1e | 28 december | |
Flower_L | 27 | 2e | 29 december | 17 juli VK |
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mas: Gecondoleerd meid! Donderdag weer een echo? Veel plezier!
Knof: Hoeveel weken ben je nu? Leuk dat je weer een goede echo hebt gehad!
Bolus: Als ik die uitzetlijsten op internet zie, dan moeten wij ook nog massa's kopen. Ik vind het alleen maar leuk, gaan babyshoppen
LDJ: Morgen inderdaad alweer op de helft, gaat zeker snel! Fijn dat ze eindelijk wat begrip hebben om je werk.
Linda: Fijn dat jullie de kleine al goed voelen! Lijkt me ook bijzonder voor de partner, dat hij de kleine ook kan voelen bewegen.
Mistery-Girl: Ik ben (nog) niet onzeker hoor. Mijn vriend zegt altijd dat ik onze kleine in onze vakantie wel zal beginnen voelen. Dat we de laatste tijd zoveel drukte en stress hebben gekend, dat de baby zich nog wijselijk stil heeft gehouden haha. Ik zal het even aanpassen in de lijst!
All, hier nog even een drukke week thuis. We moeten nog allemaal dozen uitpakken en alle kasten weer inladen. Ik heb ook nog een paar dozen met alleen maar papierwerk wat ik de afgelopen maanden verzameld heb, dus daar moet ik ook nog flink in sorteren. Maar we willen donderdagavond alles gedaan hebben, zodat we vanaf vrijdagmiddag echt vakantie hebben en niet meer in huis bezig moeten zijn.
Knof: Hoeveel weken ben je nu? Leuk dat je weer een goede echo hebt gehad!
Bolus: Als ik die uitzetlijsten op internet zie, dan moeten wij ook nog massa's kopen. Ik vind het alleen maar leuk, gaan babyshoppen
LDJ: Morgen inderdaad alweer op de helft, gaat zeker snel! Fijn dat ze eindelijk wat begrip hebben om je werk.
Linda: Fijn dat jullie de kleine al goed voelen! Lijkt me ook bijzonder voor de partner, dat hij de kleine ook kan voelen bewegen.
Mistery-Girl: Ik ben (nog) niet onzeker hoor. Mijn vriend zegt altijd dat ik onze kleine in onze vakantie wel zal beginnen voelen. Dat we de laatste tijd zoveel drukte en stress hebben gekend, dat de baby zich nog wijselijk stil heeft gehouden haha. Ik zal het even aanpassen in de lijst!
All, hier nog even een drukke week thuis. We moeten nog allemaal dozen uitpakken en alle kasten weer inladen. Ik heb ook nog een paar dozen met alleen maar papierwerk wat ik de afgelopen maanden verzameld heb, dus daar moet ik ook nog flink in sorteren. Maar we willen donderdagavond alles gedaan hebben, zodat we vanaf vrijdagmiddag echt vakantie hebben en niet meer in huis bezig moeten zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
Jaa snoes lekker shoppen!
Ik voel ook nog niks hoor, placenta ligt vanvoren.komt vanzelf!
Ik voel ook nog niks hoor, placenta ligt vanvoren.komt vanzelf!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ow lijstje zal ik van de, week ff plaatsen, reageer nu via mn telefoon
bolus26- Ratel
Ik heb geen idee waar mijn placenta ligt haha . Zal het bij de volgende controle wel even vragen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Weet ik ook pas sinds afgelopen vrijdag hoor!
bolus26- Ratel
Mistery Girl, Ik denk ook dat het de baby is hoor, wat je voelt . Voelde haar zelf ook vrij 'laat', terwijl m'n placenta aan de achterkant ligt. Maar nu wel dagelijks en steeds beter, m'n vriend heeft haar nu ook een paar keer gevoeld (maar op de een of andere manier stopt ze meteen met schoppen als hij voelt ).
NoName, Haha zo'n lijst heb ik idd ook wel nodig, bij een aantal dingen denk ik echt van ooohja dat moet ik ook nog halen (zou ik anders nooit aan gedacht hebben). Ja, moet die glucosetest omdat m'n vader (en die hele kant van de familie) diabetes heeft. Zelf heb ik een paar jaar geleden medicijnen geslikt omdat m'n glucose steeds te laag was (lekker tegenstrijdig). Maar voor de zekerheid die test, hoop dat 't gewoon goed is haha. Ga me trouwens wel ernstig vervelen daar, moet 2 uur wachten maar mag niet weg (had zelf bedacht dat ik ondertussen even boodschappen etc kon doen in het winkelcentrum ernaast ).
Snoes, Wat lekker dat je weer van je hele huis kan genieten nu ! Die laatste paar dozen komt vast ook nog goed . Ik kreeg trouwens ook pas met de 20 weken echo te horen waar m'n placenta ligt (aan de achterkant). Ondanks dat voelde ik de kleine ook pas met 19 weken ofzo, dus no worries!
MAS, Gecondoleerd meid.
Bolus, Ben ook wel benieuwd naar je lijstje .
LDJ, Gelukkig krijgen ze wat meer begrip voor je nu (werd ook wel tijd!). Balen dat je last van je rug krijgt!
Linda, Lekker geshopt weer dus haha. Heb je bij je vorige ook een sectio gehad? Is dat de reden waarom je denkt dat het er nu wsl weer een wordt?
Vandaag lekker vrij, en donderdag ook een extra vrije dag gekregen. Mooi weekje voor mezelf om te testen of ik daarna minder wat moe ben (3 dagen werken), als dat zo is ga ik proberen om tot m'n verlof sowieso een dag minder te werken. De VK waarschuwde me al ivm de moeheid, maar nu hebben m'n collega's ook een beetje op me ingepraat (ik kan het zelf zo moeilijk toegeven haha, ben zwanger, niet ziek). Maar iedere dag tussen 20 en 21 u op bed, en ik het weekend vanalles niet doen "omdat ik weer de hele week moet werken", vonden ze ook niet normaal. Hebben ze ook wel gelijk in eigenlijk (as usual, haha), moet nu ook om een klein meisje denken.
NoName, Haha zo'n lijst heb ik idd ook wel nodig, bij een aantal dingen denk ik echt van ooohja dat moet ik ook nog halen (zou ik anders nooit aan gedacht hebben). Ja, moet die glucosetest omdat m'n vader (en die hele kant van de familie) diabetes heeft. Zelf heb ik een paar jaar geleden medicijnen geslikt omdat m'n glucose steeds te laag was (lekker tegenstrijdig). Maar voor de zekerheid die test, hoop dat 't gewoon goed is haha. Ga me trouwens wel ernstig vervelen daar, moet 2 uur wachten maar mag niet weg (had zelf bedacht dat ik ondertussen even boodschappen etc kon doen in het winkelcentrum ernaast ).
Snoes, Wat lekker dat je weer van je hele huis kan genieten nu ! Die laatste paar dozen komt vast ook nog goed . Ik kreeg trouwens ook pas met de 20 weken echo te horen waar m'n placenta ligt (aan de achterkant). Ondanks dat voelde ik de kleine ook pas met 19 weken ofzo, dus no worries!
MAS, Gecondoleerd meid.
Bolus, Ben ook wel benieuwd naar je lijstje .
LDJ, Gelukkig krijgen ze wat meer begrip voor je nu (werd ook wel tijd!). Balen dat je last van je rug krijgt!
Linda, Lekker geshopt weer dus haha. Heb je bij je vorige ook een sectio gehad? Is dat de reden waarom je denkt dat het er nu wsl weer een wordt?
Vandaag lekker vrij, en donderdag ook een extra vrije dag gekregen. Mooi weekje voor mezelf om te testen of ik daarna minder wat moe ben (3 dagen werken), als dat zo is ga ik proberen om tot m'n verlof sowieso een dag minder te werken. De VK waarschuwde me al ivm de moeheid, maar nu hebben m'n collega's ook een beetje op me ingepraat (ik kan het zelf zo moeilijk toegeven haha, ben zwanger, niet ziek). Maar iedere dag tussen 20 en 21 u op bed, en ik het weekend vanalles niet doen "omdat ik weer de hele week moet werken", vonden ze ook niet normaal. Hebben ze ook wel gelijk in eigenlijk (as usual, haha), moet nu ook om een klein meisje denken.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
@Lente Nee, D. is op de "normale" manier geboren, maar door complicaties liep dat niet soepel. Ik heb een bekkenvernauwing, waardoor D. er, met maar 2870 gram, niet doorheen paste en met haar schouders bleef steken. Dit kindje mag niet zwaarder wegen dan haar als ik het op de natuurlijke manier wil doen. Die kans is niet erg groot, aangezien een gemiddeld kindje 3500 gram weegt.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik ben er ook weer, moet toch echt beter mijn best gaan doen mee te schrijven haha! Ik wil geen meelezer blijven
We hebben onlangs het nieuws gekregen dat mijn tante borstkanker met uitzaaiingen heeft. Sta je toch even stil bij het feit hoe dubbel alles is.
Ik krijg het lijstje niet aangepast, snap er niks van! Mijn uitgerekende datum moet 20 november zijn.
10 september hebben we een 4D echo, dan zal ik 30 weken zwanger zijn.
Linda, ik heb tig pagina's terug moeten lezen wat en hoe precies. Wel fijn dat je nu strenger wordt gecontroleerd!
Annie, hoe gaat het met jou? En de jeuk?
Mas, gecondoleerd!
Ik voel de baby nu ook goed genoeg om er zeker van te zijn. Het begon als een soort twijfel, maar nu wat weken verder weet ik het zeker. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant, aan de buitenkant valt er nog eigenlijk niks te voelen. Nu wil ik ook geen warme handen van een ander op mijn buik, iehw!
In show je babykamer heb ik een foto geplaatst van de commode, het begin is er. Nu kunnen we echt afwerken en decoreren! Al zou mijn man het zo als het nu is allemaal prima vinden haha. Hij mist alleen heel veel kleur volgens hem
Mijn tante is echt een shopaholic, die heeft al zoveel voor me gekocht En dat is eigenlijk ook de enige, maar dat vind ik niet erg, zij weet wat mijn smaak is.
Ik heb verschillende uitzetlijsten bekeken en naar mijn eigen ervaring gekeken (tig jaar geleden haha) We hebben nog een aantal dingetjes nodig en zijn we helemaal klaar. Trouwens, een kruikenzak mag toch helemaal niet meer? Dat vertelde een vriendin die onlangs een baby heeft gekregen. De kraamzorg gebruikt nu alleen nog een hydrofielluier.
We hebben onlangs het nieuws gekregen dat mijn tante borstkanker met uitzaaiingen heeft. Sta je toch even stil bij het feit hoe dubbel alles is.
Ik krijg het lijstje niet aangepast, snap er niks van! Mijn uitgerekende datum moet 20 november zijn.
10 september hebben we een 4D echo, dan zal ik 30 weken zwanger zijn.
Linda, ik heb tig pagina's terug moeten lezen wat en hoe precies. Wel fijn dat je nu strenger wordt gecontroleerd!
Annie, hoe gaat het met jou? En de jeuk?
Mas, gecondoleerd!
Ik voel de baby nu ook goed genoeg om er zeker van te zijn. Het begon als een soort twijfel, maar nu wat weken verder weet ik het zeker. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant, aan de buitenkant valt er nog eigenlijk niks te voelen. Nu wil ik ook geen warme handen van een ander op mijn buik, iehw!
In show je babykamer heb ik een foto geplaatst van de commode, het begin is er. Nu kunnen we echt afwerken en decoreren! Al zou mijn man het zo als het nu is allemaal prima vinden haha. Hij mist alleen heel veel kleur volgens hem
Mijn tante is echt een shopaholic, die heeft al zoveel voor me gekocht En dat is eigenlijk ook de enige, maar dat vind ik niet erg, zij weet wat mijn smaak is.
Ik heb verschillende uitzetlijsten bekeken en naar mijn eigen ervaring gekeken (tig jaar geleden haha) We hebben nog een aantal dingetjes nodig en zijn we helemaal klaar. Trouwens, een kruikenzak mag toch helemaal niet meer? Dat vertelde een vriendin die onlangs een baby heeft gekregen. De kraamzorg gebruikt nu alleen nog een hydrofielluier.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Lente, vervelend dat het werk toch wat zwaar voor je is. Hopelijk merk je wat verschil als je nu een paar dagen thuis bent geweest. Een dag minderen kan dan misschien inderdaad geen kwaad, zeker omdat je altijd al zo vroeg gaat slapen en in het weekend oplet met wat je doet omdat je de week erna weer moet werken, dat is zonde.
Muus, ik zal zo dadelijk eens in het topic kijken naar de commode! Wat een naar bericht om te lezen van je tante Ik zal even het lijstje voor je aanpassen.
All, ik zit vandaag precies op de helft De tijd gaat echt snel en het zal nog sneller gaan nu denk ik haha .
Muus, ik zal zo dadelijk eens in het topic kijken naar de commode! Wat een naar bericht om te lezen van je tante Ik zal even het lijstje voor je aanpassen.
All, ik zit vandaag precies op de helft De tijd gaat echt snel en het zal nog sneller gaan nu denk ik haha .
Snoes- Lady Post-a-lot
Schandalig! Ben gewoon al een poosje hier niet geweest, ik ga even alles terug lezen.
Hier gaat alles gelukkig een stuk beter! Ik heb een paar dagen echt niet lekker in mijn vel gezeten, veel gezeur van andere aan mijn hoofd en ik mezelf voor genomen om nu eens even flink aan mezelf (en de kinders!) te denken, das natuurlijk het allerbelangrijkste!
Afgelopen maandag naar mijn grote vriendin de gynecoloog geweest, bitch, ze vroeg hoe het ging, dus ik doe mijn verhaal en ze doet er niks mee! Enige wat ze zei, nou dan stop je met de medicatie, want de galzouten (dat zorgt voor galstuwing en dus de jeuk) was gelukkig zo ver gezakt dat het alleen maar gunstig is! Ze durven ons hoop te geven om het als een normale zwangerschap te gaan zien, dus MISSCHIEN wel geen inleiding etc, maargoed, nu ik dus zonder medicatie zit kan het ook gigantisch omhoog schieten allemaal.
Bij de 1e tekenen van de jeuk, heb ik nu al een tijdje niet meer gehad, gelukkig, moet ik weer medicatie innemen en even bellen van hoe of wat.
Alleen schijnt het idd met mijn lever niet goed te zijn, dus daar gaan we proberen nu mee verder te gaan, mits ze het kunnen zien op evt echo's etc, maar het is ook iets om naar de zwangerschap mee verder te gaan en dat is ook wel iets wat ik graag wil.
Met de baby gaat ook alles goed, ze groeit goed en is in vergelijking met Y. op deze termijn veel groter! Y. lag al heel vroeg ingedaald en deze baby zit zo hoog dat ik soms echt last heb van mijn maag mbt het eten! Dus dan maar kleine beetjes, ook geef ik nu toch maar wat makkelijker toe aan de moeheid, dus 's middags even liggen.
Gelukkig voel ik de kleine meid erg goed dus das ook al een hele geruststelling en heeft man het nu ook al een paar x goed kunnen voelen! Hij is maar wat blij met zijn 3 meiden straks!
Ook schiet de zolder op, muren staan, zijn geschilderd en behangen. De foto's ga ik in deze op FB zetten dus kunnen jullie ze daar aanschouwen. Van het weekend hopelijk de airco aansluiten en laminaat leggen en dan begint het op te schieten. Het word volgende week nog een klus voor mij, 3 hele PAX! kasten leeghalen dan met kleding, dit moet in 2kasten komen voor op mijn walk-in-closet .
Daarna is Y. haar kamer aan de beurt, behangen en schilderen, meubels overhuizen en dan kan ik de babykamer eindelijk!! gaan inrichten etc. (bij Y. was het allang klaar!)
Nou een hele update, ik ga even de rest bij lezen!
Liefs van mij xx
Hier gaat alles gelukkig een stuk beter! Ik heb een paar dagen echt niet lekker in mijn vel gezeten, veel gezeur van andere aan mijn hoofd en ik mezelf voor genomen om nu eens even flink aan mezelf (en de kinders!) te denken, das natuurlijk het allerbelangrijkste!
Afgelopen maandag naar mijn grote vriendin de gynecoloog geweest, bitch, ze vroeg hoe het ging, dus ik doe mijn verhaal en ze doet er niks mee! Enige wat ze zei, nou dan stop je met de medicatie, want de galzouten (dat zorgt voor galstuwing en dus de jeuk) was gelukkig zo ver gezakt dat het alleen maar gunstig is! Ze durven ons hoop te geven om het als een normale zwangerschap te gaan zien, dus MISSCHIEN wel geen inleiding etc, maargoed, nu ik dus zonder medicatie zit kan het ook gigantisch omhoog schieten allemaal.
Bij de 1e tekenen van de jeuk, heb ik nu al een tijdje niet meer gehad, gelukkig, moet ik weer medicatie innemen en even bellen van hoe of wat.
Alleen schijnt het idd met mijn lever niet goed te zijn, dus daar gaan we proberen nu mee verder te gaan, mits ze het kunnen zien op evt echo's etc, maar het is ook iets om naar de zwangerschap mee verder te gaan en dat is ook wel iets wat ik graag wil.
Met de baby gaat ook alles goed, ze groeit goed en is in vergelijking met Y. op deze termijn veel groter! Y. lag al heel vroeg ingedaald en deze baby zit zo hoog dat ik soms echt last heb van mijn maag mbt het eten! Dus dan maar kleine beetjes, ook geef ik nu toch maar wat makkelijker toe aan de moeheid, dus 's middags even liggen.
Gelukkig voel ik de kleine meid erg goed dus das ook al een hele geruststelling en heeft man het nu ook al een paar x goed kunnen voelen! Hij is maar wat blij met zijn 3 meiden straks!
Ook schiet de zolder op, muren staan, zijn geschilderd en behangen. De foto's ga ik in deze op FB zetten dus kunnen jullie ze daar aanschouwen. Van het weekend hopelijk de airco aansluiten en laminaat leggen en dan begint het op te schieten. Het word volgende week nog een klus voor mij, 3 hele PAX! kasten leeghalen dan met kleding, dit moet in 2kasten komen voor op mijn walk-in-closet .
Daarna is Y. haar kamer aan de beurt, behangen en schilderen, meubels overhuizen en dan kan ik de babykamer eindelijk!! gaan inrichten etc. (bij Y. was het allang klaar!)
Nou een hele update, ik ga even de rest bij lezen!
Liefs van mij xx
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 3 aug Glucosetest 6 aug VK |
Viva | 21 | 2e | 7 november | |
Mas | 26 | 1e | 8 november | 19 juli controle - groeiecho / 7 augustus pretecho |
Puzzle | 28 | 1e | 16 november | 2 juli - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 20 november | |
Mistery-Girl | 27 | 1e | 30 november | 5 augustus echo |
Muis | 24 | 1e | 2 december | |
Snoes | 24 | 1e | 5 december | 2 augustus echo |
Bolus | 26 | 1e | 18 december | |
NoName88 | 23 | 1e | 28 december | |
Flower_L | 27 | 2e | 29 december | 17 juli VK |
Snoes- Lady Post-a-lot
All, voor degene die bij de gyn lopen, wegen ze je haar daar ook? Hier doen ze alleen bloeddruk en kijken ze of je buik goed groeit qua termijn, maar niet op de weegschaal (heb ik ook niet in huis)
Linda, nog gefeliciteerd met jullie neefje! hoe is het met je? Zijn jullie dr al uit qua naam? Ik dacht dat ik hem had, maar man vind het nog niks, dus we hebben nog even, wel al een aantal proefkaartjes in huis! Nu nog een leuk tekstje dat Y. haar zusje aankondigd!
Snoes, druk in huis, schiet het al op? Over de babykamer, die komt van MP. En ook alweer op de helft, toch wel een fijner gevoel he? heb je binnenkort de 20w-echo he? Weer even naar jullie jochie kijken!
LDJ, gelukt met namen? Ik had al een jongensnaam in mijn hoofd, helaas dat werd hem niet, de meiden zijn we echt nog niet over uit helaas! . Heerlijk vooruitzicht nog maar 6weken werken,hoe is je gesprek gegaan op het werk? Werk je al minder? Lees nu dat ze wat begrip beginnen te krijgen, fijnhoor! Hier nog steeds met de zolder bezig, daarna Y. haar kamer en dan PAS de babykamer, kan niet wachten!
Muus, stoer kamertje hebben jullie! Wat heftig van je tante! In welk stadium zit ze nu? (in de zin van bestralingen, chemo etc?) Ik weet niks van het niet gebruiken van het kruikenzakje, staat ook niet in het boekje wat ik inmiddels vd kraamzorg heb mogen ontvangen. Heb ze nog liggen geloof ik, dus aanschaffen hoe ik het zoiezo niet.
Lente; komende 2 keren, 8 aug en nog 1 in aug hebben we beiden keren een andere gyn dus daar ga ik uitkiezen om mee verder te gaan, mits ze genoeg weten van wat ik heb he? Aan prutsers heb ik niks. Hebben jullie de kinderwagen al binnen? Wat gaaf dat jullie een nieuw behangetje hebben in de slaapkamer, hoe is het met de vermoeidheid? Ook al druk met de babykamer bezig, wow super! Ik heb bij Y. een lijst gehad, nu niet, geloof dat de prenatal een boek heeft liggen ind e winkel en daar gebruikte ik de lijst van of van internet plukken, van bijv. de hema etc. Heb hem nu niet echt nodig omdat ik vrijwel alles nog heb van Y. maar ik ga hem wel binnenkort even nalopen of er nog wat mist! Je weet maar nooit ;-)
MG, bijzonder he dat je de baby nu gaat voelen?!
Mas, gecondoleerd!
Linda, nog gefeliciteerd met jullie neefje! hoe is het met je? Zijn jullie dr al uit qua naam? Ik dacht dat ik hem had, maar man vind het nog niks, dus we hebben nog even, wel al een aantal proefkaartjes in huis! Nu nog een leuk tekstje dat Y. haar zusje aankondigd!
Snoes, druk in huis, schiet het al op? Over de babykamer, die komt van MP. En ook alweer op de helft, toch wel een fijner gevoel he? heb je binnenkort de 20w-echo he? Weer even naar jullie jochie kijken!
LDJ, gelukt met namen? Ik had al een jongensnaam in mijn hoofd, helaas dat werd hem niet, de meiden zijn we echt nog niet over uit helaas! . Heerlijk vooruitzicht nog maar 6weken werken,
Muus, stoer kamertje hebben jullie! Wat heftig van je tante! In welk stadium zit ze nu? (in de zin van bestralingen, chemo etc?) Ik weet niks van het niet gebruiken van het kruikenzakje, staat ook niet in het boekje wat ik inmiddels vd kraamzorg heb mogen ontvangen. Heb ze nog liggen geloof ik, dus aanschaffen hoe ik het zoiezo niet.
Lente; komende 2 keren, 8 aug en nog 1 in aug hebben we beiden keren een andere gyn dus daar ga ik uitkiezen om mee verder te gaan, mits ze genoeg weten van wat ik heb he? Aan prutsers heb ik niks. Hebben jullie de kinderwagen al binnen? Wat gaaf dat jullie een nieuw behangetje hebben in de slaapkamer, hoe is het met de vermoeidheid? Ook al druk met de babykamer bezig, wow super! Ik heb bij Y. een lijst gehad, nu niet, geloof dat de prenatal een boek heeft liggen ind e winkel en daar gebruikte ik de lijst van of van internet plukken, van bijv. de hema etc. Heb hem nu niet echt nodig omdat ik vrijwel alles nog heb van Y. maar ik ga hem wel binnenkort even nalopen of er nog wat mist! Je weet maar nooit ;-)
MG, bijzonder he dat je de baby nu gaat voelen?!
Mas, gecondoleerd!
Gast- Gast
annie j s fijn dat je uitslagen nu goed zijn,hopelijk blijft het ook zo zonder medicatie!
ik probeerde mn lijstje te plaatsen maar ze geven aan dat dit niet kan ivm grootte.
ik probeerde mn lijstje te plaatsen maar ze geven aan dat dit niet kan ivm grootte.
bolus26- Ratel
Als de moeheid ook ff afzakt zul je mij alleen straks over het snikheette weer horen klagen (als dat er nog door gaat komen)
Gast- Gast
Dankjewel voor het updaten van het lijstje Snoes!
Annie: Ik ben benieuwd naar de eindresultaten, zet je helemaal geen foto's hier? Fijn om te horen dat je even geen jeuk meer hebt gehad! Wbt mijn tante, ze zit nog "in de gesprekken" Het is nu 2 weken geleden ong geconstateerd en nog geen steek verder gekomen, zoals het eruit ziet krijgt ze een borstsparende operatie en bestraling. Maar hoe wat en wanneer? Geen idee.
Annie: Ik ben benieuwd naar de eindresultaten, zet je helemaal geen foto's hier? Fijn om te horen dat je even geen jeuk meer hebt gehad! Wbt mijn tante, ze zit nog "in de gesprekken" Het is nu 2 weken geleden ong geconstateerd en nog geen steek verder gekomen, zoals het eruit ziet krijgt ze een borstsparende operatie en bestraling. Maar hoe wat en wanneer? Geen idee.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Anniej, wij hebben inderdaad binnenkort weer een echo, over 2 weken. Eerst nog even op vakantie! Het schiet zeker op in huis hoor, alle dozen zijn uitgepakt en het merendeel zit al in kasten e.d. Nog hier en daar een rommelige plaats in huis, maar daar moet ik me maar even een paar uurtjes toe zetten en dan is dat ook klaar. En dan moeten we de garage nog helemaal opruimen, we hebben een hele grote garage waar alle meubels gestockeerd stonden en waar het nu echt één grote rommelhoop is. Dus daar gaan we in onze vakantie ook maar een dagje voor vrijmaken als het slecht weer is ofzo.
Snoes- Lady Post-a-lot
@Anniej, ik word tot nu toe wel elke keer gewogen, maar ik heb dan ook een gewicht waar je u tegen zegt. Maar de gyn die ik het laatst had gesproken, zei ja eigenlijk is het wegen van een zwangere niet meer van nu, omdat je niks kan zeggen over het gewicht. Het kan vet zijn, maar ook de baby.
Ik word er wel een beetje moe van dat iedereen wat anders zegt. Misschien moet je het vragen als je weer naar de gyn gaat.
Ik word er wel een beetje moe van dat iedereen wat anders zegt. Misschien moet je het vragen als je weer naar de gyn gaat.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
MAS: Ik ga iedere keer ook op de weegschaal bij de vk hoor.
Anniej: Ben erg benieuwd naar hoe jullie babykamer eruit komt te zien.
Snoes: Fijn dat het opschiet in huis. Waar gaan jullie heen op vakantie? Of heb ik daar overheen gelezen?
Viva: Hoe gaat het met jou? Tijdje niet meer gehoord geloof ik.
Hier gaat alles goed, alleen ben echt enorm verkouden en voel me er niet helemaal lekker door.
Gisteravond had ik spontaan een bloedneus, nog nooit gehad .
Vanmorgen weer helemaal goed gekeurd bij de vk. We hebben het hoofdje gevoeld .
Ik werk nu nog wel hele dagen, maar op 50% loonwaarde.
Van de vk moet ik eigenlijk nog rustiger aandoen en eerder naar huis gaan.
Vanaf nu ga ik 2x om de 3 weken naar de vk, dan om de 2 weken en dan om de week.
Morgen 25 weken, wat gaat de tijd toch snel....
Anniej: Ben erg benieuwd naar hoe jullie babykamer eruit komt te zien.
Snoes: Fijn dat het opschiet in huis. Waar gaan jullie heen op vakantie? Of heb ik daar overheen gelezen?
Viva: Hoe gaat het met jou? Tijdje niet meer gehoord geloof ik.
Hier gaat alles goed, alleen ben echt enorm verkouden en voel me er niet helemaal lekker door.
Gisteravond had ik spontaan een bloedneus, nog nooit gehad .
Vanmorgen weer helemaal goed gekeurd bij de vk. We hebben het hoofdje gevoeld .
Ik werk nu nog wel hele dagen, maar op 50% loonwaarde.
Van de vk moet ik eigenlijk nog rustiger aandoen en eerder naar huis gaan.
Vanaf nu ga ik 2x om de 3 weken naar de vk, dan om de 2 weken en dan om de week.
Morgen 25 weken, wat gaat de tijd toch snel....
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
MG, ok, ik ben benieuwd hoe het is als je babykamer geverfd is!
En leuk zeg dat je misschien de baby gevoeld hebt, echt genieten is dat als je het zeker weten voelt op een gegeven moment.
Anniej, jij dus ook al wat last van je bekken?
Ik ook, moet niet te hard lopen. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat straks op mijn werk aangezien ik in een winkel sta.
Goed dat je bent overgestapt naar een andere gyn!
Knof, al minder verkouden?
Ik zit ook te denken om een voedingskussen te kopen, zodat ik soms wat lekkerder slaap.
Snoes, leuk dat jullie nu een kinderwagen hebben!
Ik loop heel vaak te zwijmelen bij de onze, en het duurt nog zo lang voor ons humpje daarin zal liggen! Pff
Lekker dat jullie eindelijk weer wat naar beneden verhuisd hebben, ben benieuwd hoe alles eruit ziet nu.
Ga straks je topic eens opzoeken, als ik die tenminste kan vinden.
LDJ, heb je nog foto's geplaatst in de tussentijd? (postte je zo. 8 jul) anders zoek ik ze nog even op.
Over die naam, ik vind dat je best die naam kunt geven. Misschien wel een keer hinten van te voren dat je de naam van hun kindje zo leuk vindt, dan kan ze al wat verwachten
Echt fijn dat jij maar tot 30 weken hoeft te werken, heb je goed geregeld zo
Linda,en is je schoonzusje al bevallen; de naam?
Fijn zeg dat het een andere naam is geworden! Scheelt weer wat nieuws bedenken.
We zijn vandaag naar mijn tante geweest, goed gevoel dat we even zijn geweest en niet zo beladen als ik had gedacht gelukkig!
Ik ben het even vergeten, over dat onderzoek, maar wat doen ze dan precies?
Alleen proberen je bloeddruk te verlagen?
Muus, balen zeg dat jullie dezelfde naam hadden!
Vind je nu, heel diep in jezelf, de nieuwe naam misschien wel iets leuker?
En jullie kamertje is ook gaaf zeg, leuk behang!
Enne heftig van je tante.
Lente, leuk, heb je de babykamer al behangen?
En voor die jurk, misschien op mp even kijken? Een leuke feestjurk?
Wat lief dat je vriend tegen je buik zat te praten over de kinderwagen
Geniet van jullie nachtje weg as weekend!
Veel plezier as weekje met je vrije weekje, hopelijk rust je wat uit.
Puzzle, wat leuk zeg dat jullie al zoveel gekregen hebben.
Wij hebben alleen slofjes van mijn ouders, en een rompertje plus sokjes van mijn zus gekregen.
Als het goed is krijgen we van mijn schoonouders 250 euro omdat ze meebetaalden aan onze nieuwe kinderwagen en dat was het.
Maar goed, dat vind ik niet erg. Straks geeft het eventueel ook makkelijker als ze het geslacht weten, na de bevalling.
Mas, gecondoleerd!
Zo. Nou onze vakantie was prima, 1 stranddag, 1 regendag en de rest was redelijk weer.
Wel een leuke week gehad.
Zaterdag moet ik weer werken, echt geen zin in, bevalt me veel te goed vrij zijn:P
Morgenavond hebben mijn man en schoonvader (willen garant staan) een gesprek of we een hypotheek kunnen krijgen.
Denk het niet, omdat we geen vaste contracten hebben, maar goed, even afwachten, zou super zijn.
Afgelopen tijd zijn hier namelijk 2 stellen naar het huis komen kijken, 1e boden te laag en de andere willen het hebben maar moeten eerst hun appartement verkopen.
voor de rest zag ik vanmorgen dat ik tot nu te 4,8kg aangekomen ben, gaat hard nu. En ik kan mezelf ook niet goed in de hand houden wat betreft snoepen. Zo slecht van mezelf, ik baal er dan ook van, maar toch eet ik dan weer niet helemaal gezond heel de tijd.
Was het maar zo dat wat je tot 20 wkn was aangekomen, verdubbeld werd en dat was het dan, helaas:P
En leuk zeg dat je misschien de baby gevoeld hebt, echt genieten is dat als je het zeker weten voelt op een gegeven moment.
Anniej, jij dus ook al wat last van je bekken?
Ik ook, moet niet te hard lopen. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat straks op mijn werk aangezien ik in een winkel sta.
Goed dat je bent overgestapt naar een andere gyn!
Knof, al minder verkouden?
Ik zit ook te denken om een voedingskussen te kopen, zodat ik soms wat lekkerder slaap.
Snoes, leuk dat jullie nu een kinderwagen hebben!
Ik loop heel vaak te zwijmelen bij de onze, en het duurt nog zo lang voor ons humpje daarin zal liggen! Pff
Lekker dat jullie eindelijk weer wat naar beneden verhuisd hebben, ben benieuwd hoe alles eruit ziet nu.
Ga straks je topic eens opzoeken, als ik die tenminste kan vinden.
LDJ, heb je nog foto's geplaatst in de tussentijd? (postte je zo. 8 jul) anders zoek ik ze nog even op.
Over die naam, ik vind dat je best die naam kunt geven. Misschien wel een keer hinten van te voren dat je de naam van hun kindje zo leuk vindt, dan kan ze al wat verwachten
Echt fijn dat jij maar tot 30 weken hoeft te werken, heb je goed geregeld zo
Linda,
Fijn zeg dat het een andere naam is geworden! Scheelt weer wat nieuws bedenken.
We zijn vandaag naar mijn tante geweest, goed gevoel dat we even zijn geweest en niet zo beladen als ik had gedacht gelukkig!
Ik ben het even vergeten, over dat onderzoek, maar wat doen ze dan precies?
Alleen proberen je bloeddruk te verlagen?
Muus, balen zeg dat jullie dezelfde naam hadden!
Vind je nu, heel diep in jezelf, de nieuwe naam misschien wel iets leuker?
En jullie kamertje is ook gaaf zeg, leuk behang!
Enne heftig van je tante.
Lente, leuk, heb je de babykamer al behangen?
En voor die jurk, misschien op mp even kijken? Een leuke feestjurk?
Wat lief dat je vriend tegen je buik zat te praten over de kinderwagen
Geniet van jullie nachtje weg as weekend!
Veel plezier as weekje met je vrije weekje, hopelijk rust je wat uit.
Puzzle, wat leuk zeg dat jullie al zoveel gekregen hebben.
Wij hebben alleen slofjes van mijn ouders, en een rompertje plus sokjes van mijn zus gekregen.
Als het goed is krijgen we van mijn schoonouders 250 euro omdat ze meebetaalden aan onze nieuwe kinderwagen en dat was het.
Maar goed, dat vind ik niet erg. Straks geeft het eventueel ook makkelijker als ze het geslacht weten, na de bevalling.
Mas, gecondoleerd!
Zo. Nou onze vakantie was prima, 1 stranddag, 1 regendag en de rest was redelijk weer.
Wel een leuke week gehad.
Zaterdag moet ik weer werken, echt geen zin in, bevalt me veel te goed vrij zijn:P
Morgenavond hebben mijn man en schoonvader (willen garant staan) een gesprek of we een hypotheek kunnen krijgen.
Denk het niet, omdat we geen vaste contracten hebben, maar goed, even afwachten, zou super zijn.
Afgelopen tijd zijn hier namelijk 2 stellen naar het huis komen kijken, 1e boden te laag en de andere willen het hebben maar moeten eerst hun appartement verkopen.
voor de rest zag ik vanmorgen dat ik tot nu te 4,8kg aangekomen ben, gaat hard nu. En ik kan mezelf ook niet goed in de hand houden wat betreft snoepen. Zo slecht van mezelf, ik baal er dan ook van, maar toch eet ik dan weer niet helemaal gezond heel de tijd.
Was het maar zo dat wat je tot 20 wkn was aangekomen, verdubbeld werd en dat was het dan, helaas:P
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Snoes schreef:Ik heb geen idee waar mijn placenta ligt haha . Zal het bij de volgende controle wel even vragen.
Ik ook niet! Zal het de volgende keer ook eens vragen. Als ik het niet vergeet....
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
En Snoes? Helemaal klaar? Het is namelijk inmiddels donderdagavond....
Oh, Lente, dat wilde ik inderdaad nog vragen, of je dan weg mag tussendoor. Hmmmm.... dat duurt wel lang dan. Ik werk tegenover de plek waar ik moet bloedprikken, 10 stappen lopen. Dacht ik kan wel gewoon tussendoor gaan werken. Blijkbaar niet dus En inderdaad, iedereen heeft gelijk! Een beetje voorzichtig zijn met dat kleine mensje, en jezelf natuurlijk!
Yeah! (Bijna) allemaal positief nieuws van Annie! Fijn! Gaat het nog steeds goed zonder medicatie?
Naar van je tante Muus, en ook die onzekerheid zo lang lijkt me vreselijk!
Ik moet ook op de weegschaal bij de Vk, maar hoor inderdaad ook wel vaker dat meiden het niet hoeven.
Ik mag 7 aug voor de 20-weken echo. Best spannend.
Verder gaan mijn man en vader zaterdag een beginnetje maken met de babykamer
Oh, Lente, dat wilde ik inderdaad nog vragen, of je dan weg mag tussendoor. Hmmmm.... dat duurt wel lang dan. Ik werk tegenover de plek waar ik moet bloedprikken, 10 stappen lopen. Dacht ik kan wel gewoon tussendoor gaan werken. Blijkbaar niet dus En inderdaad, iedereen heeft gelijk! Een beetje voorzichtig zijn met dat kleine mensje, en jezelf natuurlijk!
Yeah! (Bijna) allemaal positief nieuws van Annie! Fijn! Gaat het nog steeds goed zonder medicatie?
Naar van je tante Muus, en ook die onzekerheid zo lang lijkt me vreselijk!
Ik moet ook op de weegschaal bij de Vk, maar hoor inderdaad ook wel vaker dat meiden het niet hoeven.
Ik mag 7 aug voor de 20-weken echo. Best spannend.
Verder gaan mijn man en vader zaterdag een beginnetje maken met de babykamer
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: