Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 17 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 7:32

Wat fijn weer Viva! Najaar 2012 mama's! - Pagina 17 281626781

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes ma 4 jun 2012 - 7:48

Fijn dat de controle weer goed was, Viva! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M-G ma 4 jun 2012 - 11:19

Knof: Ik hoop dat ik het inderdaad te horen krijg maar ik ga er net vanuit aangezien ik dan 15 weken ben en de kans dat ze het kan zien volgens mij nog niet heel groot is. Gaat het alweer wat beter met je of toch ziek geworden?

Viva: ja het is misschien vroeg maar ik heb liever vandaag alles voor elkaar dan morgen. Ik hou er nou eenmaal van alles gereed te hebben en ik kan het niet laten om weer iets te "regelen". Fijn dat het allemaal weer goed was bij de VK!

MAS: dubbel gefeliciteerd met je meisje en de woning!

LDJ: mijn verloskundige gaf aan dat baby's tegenwoordig veel kunnen hebben, ook stress.. daar maakte ik me nogal zorgen over maar ze zei dat dat absoluut niet nodig was. Super dat je de baby voelde, lijkt me een heel bijzonder gevoel.

Anniej_S: een beetje blauw zou het wel een beetje varieren ja maar beide is van harte welkom maar ik wil graag voor variatie zorgen hoor in dit topic.

Puzzle: veel succes morgen bij de VK!

Vlinder-19: gefeliciteerd met de goede echo en ook een meisje!

Bolus: fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Ik heb eigenlijk nog steeds niet echt het idee dat ik groei. In de eerste weken had ik het idee dat ik dikker werd maar dat was meer overal wat vet erbij dan een buikje. Nu is er een klein buikje zichbaar. Zijn jullie allemaal al veel gegroeid? (volgens mij heb ik van een aantal van jullie wel een fotootje gezien in het buikjestopic)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  MAS ma 4 jun 2012 - 21:33

@Mystery-girl, mijn buik wordt wel harder en iets groter, maar nog niet zo dat het opvalt voor mensen om mij heen. Qua kilo's ben ik juist 5 kilo's afgevallen (ik heb veel overgewicht), terwijl ik niets speciaal doe daar voor en ook niet misselijk ben geweest ofzo. Over 2 weken moet ik weer naar de gynaecoloog kijken wat die er van zegt.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva ma 4 jun 2012 - 21:43

Mg, alleen maar fijn om zo vroeg alles klaar te hebben! Wij hopen nog een eigen huisje voor die tijd te krijgen dus kunnen nergens aan beginnen Wink

Mas, wauw 5kg eraf!

Gewicht, ik ben nu 1,3kg aangekomen, ik ga eht rekenen vanaf mijn 1e week gewicht en dat was 79, nu 80,3.
Mijn buik is al wel aardig groot, schijnt bij een 2e ook sneller duidelijk te zijn...
Post donderdag denk ik een 18 wk foto Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Knof di 5 jun 2012 - 0:33

Viva; fijn dat de controle goed was, ik snap alleen niks van dat jullie op dezelfde uitgerekende dag uitkomen en dan toch niet even ver denken te zijn. Ligt vast aan mij ;-)
Oh ja dubbelcheck: ja zeker gaan we niks tegen deze echoscopiste zeggen! Hoop wel dat het een jongetje blijft nu haha!

Vanavond komt bij ons de babykamer! Alleen jammer dat we misschien nog gaan verhuizen dus we gaan qua decoratie niet heel veel doen in dit kamertje. Wel leuk schilderijtje of zo maar geen behangetje bijvoorbeeld. Vind dat wel jammer... Iets met nesteldrang ;-)

Gewicht; ben nu zo'n 2.4 kg aangekomen. Vind het nog meevallen. Buik groeit goed alleen is ie hier 's avonds veel groter dan 's ochtends. Dan denk ik echt; 'waar is ie gebleven?'

@ Mas; gefeliciteerd met jullie meisje en jullie nieuwe huis! Veel succes!

@ MG; ik hoop voor je dat ze het kunnen zien, als het een jongetje wordt, durven ze dat wel eerder met zekerheid te zeggen (hoorde ik). Ben benieuwd!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Viva di 5 jun 2012 - 0:46

Knof, het is ook stom, in mijn ticker zeggen ze dat ik 17wk6dgn ben, en volgens mijn vk is het 17.5
terwijl 7nov ook op een woensdag is, dus dan klopt mijn dag 6 toch?Najaar 2012 mama's! - Pagina 17 878948377
Goed dat jullie ook laten dubbelchecken :P
Leuk dat jullie kamertje vanavond komt, welke kamer hebben jullie besteld/gekocht?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muus di 5 jun 2012 - 3:20

Ik reageer eigenlijk veel te weinig, maar ik lees wel alles Wink
Vaak lees ik bij op mijn telefoon, en dat vind ik toch zo vervelend met reageren. Maar wow, wat een hoop meisjes! Ik moet nog een week wachten, en wat duurt dat lang haha!

Vandaag ben ik precies 16 weken zwanger, het gaat allemaal zo snel.
Heb meteen een nieuwe buikfoto geplaatst. Het enige waar ik tot nu toe last van heb zijn zuurbranden, blegh echt verschrikkelijk!De Rennies liggen al op het nachtkastje. Bij mijn dochter heb ik hier ook veel last van gehad, alleen pas op het einde.

Gister had ik bijna een Angelsound gekocht, maar bij nader inzien wacht ik nog wel een tijdje op de schopjes.
Zal ik net hebben dat ik het hartje niet kan vinden en dan in paniek raak..

Knof, wat leuk dat je de babykamer al krijgt! Heb je foto's ervan? angel
Wij wachten met alles tot na de medische echo (keuze van man) Heb nog altijd geen euro uitgegeven (behalve aan positiekleding)

Viva, heb je al eens gevraagd hoe je vk telt? Want zo komt zij toch op een donderdag uit?

Ik zag in het lijstje trouwens dat mijn uitgerekende datum nog verkeerd staat, dit moet 20 november zijn.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  MAS di 5 jun 2012 - 3:44

@Viva, zo raar. Ik ben nu 17 weken en 5 dagen. En uitgerekend op 8 november. Dus als jij 7 november bent uitgerekend dan zou je nu 17.6 zijn. Erg vreemd hoor van je VK.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Knof di 5 jun 2012 - 3:51

Ik gok dat 17 weken, 6 dagen klopt Viva!

Het kamertje heet beach life babykamer en is wel te vinden bij de afbeeldingen op google. Het is van een soort steigerhout en heel doorleefd. Eerst wilden wij ook wachten tot de 20 weken echo maar nu kwamen we dit op Marktplaats tegen en zijn we er toch voorgegaan.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muus di 5 jun 2012 - 3:55

Erg mooi hoor Knof!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Viva di 5 jun 2012 - 7:37

Muus, HIJ Wink heeft daar een ronddraai dingetje voor, een papieren dingetje met uitgerekende datum.
Ach eigenlijk maakt het ook niets uit, we zijn het alleen niet eens, gelukkig wel over de uitgerekende datum :P

lekker buikje al! Balen wel van je maagzuur zeg...

Mas, ja ik hou dus ook mooi stug door dat ik gelijk heb Very Happy

Knof, leuk kamertje hoor! Wij hebben sinds 9 wk al de commode en ledikant!
Ook via mp, als je het voor een leuk prijsje tegenkomt, gewoon doen :P

Volgens mij voelde ik vandaag de baby, niet perse trappen, maar meer dat, bijvoorbeeld, een beentje even uitgestrekt wordt en dat dus langs mijn buik gaat, of dat de baby draaide ofzo.
Maar het is nog zo lichtjes, dat gevoel... ik weet wel dat ikhet af en toe voel, maar ik heb dan niet gelijk zoiets van JA! Meestal besef ik dat pas achteraf ghehe.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS di 5 jun 2012 - 7:43

@Viva, net kreeg ik toch wel trap rond mijn navel waarvan ik gewoon schrok. Laughing Erg leuk!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Viva di 5 jun 2012 - 7:45

Haha dat is leuk Mas, voor ons nog even wachten waarschijnlijk daarop!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sun88 di 5 jun 2012 - 9:09

Heey Meiden,

Ook ik lees vaak via mobiel mee, maar reageren duurt me dan veelste lang, dus vandaar dat ik weinig reageer.

Wij hebben gister de 20 weken echo gehad, alles was goed Very Happy Wij krijgen een jongetje, dus wel leuk voor de afwisseling hier;)

Groetjes!
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Viva di 5 jun 2012 - 9:47

Sun, leuk een jongetje, en helemaal super dat alles er goed uitzag!!

Ik voelde de baby net toch echt trappen, na een week lang wel/niet momentjes is dit echt heel duidelijk, geweldig Very Happy:D
Hiii. Mijn man ligt al elke avond in bed met zijn hand op mijn buik omdat hij het wil voelen, waar ik gek van werd want als ik het niet voel, voelt hij het zeker niet. Dus dat zal nu wel erger worden :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes di 5 jun 2012 - 20:56

Sun, wat leuk! Nog een jongetje Very Happy

Viva, wat schattig van je man haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 21:09

MG: ik heb ´s avonds alleen een ´darmen´buikje hoor (12 weken)

MAS: ik ben ook 2 kilo afgevallen,vind het wel lekker hoor!Leuk dat je je kindje zo goed voelt zeg!

Knof: mooi kamertje zeg, ik ben ook al marktplaats etc aan t bekijken voor het geval dat er wat leuks voorbij komt!

viva: dat wordt je man van je afslaan dan in bed!! lijkt me super je kindje goed te voelen. Ik vond dat maandag bij de echo zo n gek idee, een heel druk kindje en je voelt er helemaal niks van!

Sun: leuk een jongetje!

@ all heb net bij de vk mn bloeduitslag gehad en hebben een positieve bloedgroep maar negatieve resusfactor, zijn er meer die dat hebben? ook moet ik een beetje beter op mezelf passen, mn man heel demonstratief: zei ik toch!!!Najaar 2012 mama's! - Pagina 17 3079029344

voor het eerst het hartje gehoord,vond ik toch wel heel bijzonder weer! Ik moet pas bij 21 weken weer een echo maar twijfel om tussendoor een echo te laten maken bij een pretecho bureautje. Kost hier 25 euro dus dat valt wel mee! Hebben jullie dat gedaan?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes di 5 jun 2012 - 21:21

Bolus, ik krijg standaard om de 4/5 weken een echo in het ziekenhuis, maar als ik pas met 21 weken de volgende echo zou krijgen, zou ik denk ik wel zelf een echo inplannen bij zo'n bureau. Tenminste, puur voor het geslacht te weten dan, anders niet.

Een negatieve rhesusfactor is niet slecht ofzo hé. Ik weet dat je heir in België dan gewoon rond 27/28 weken een inspuiting met Rhogam krijgt, preventief.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 21:37

in nl moet je dan bloedprikken bij 27 weken en mocht je resusfactor dan positief blijken moet je elke week injecties om te voorkomen dat je antistoffen aanmaakt (tenminste begreep ik van een vriendin) dus zal allemaal wel goedk omen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  LDJ di 5 jun 2012 - 22:44

Hoi meiden,

Wat is er alweer lekker veel geschreven!!
Viva: Wat leuk dat je je kindje zo goed gevoeld hebt I love you .

Sun: Wat leuk een jongentje en wat een super fijn nieuws dat alles er goed uitzag!!

Knof: Wat een super leuk kamertje!!

Mas: Wat leuk dat jij je kindje ook al zo duidelijk voelde I love you .

Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden.
vandaag over een week hebben wij de 20 weken echo.
Vind het toch wel weer even spannend!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Snoes di 5 jun 2012 - 22:52

Spannend LDJ!

Ik wil ook weer een echo, ik wil weten of we een zoon of een dochter krijgen! Ach, als we het maar weten tegen dat we vakantie hebben, dan kunnen we in onze vakantie allerlei babyspulletjes, kinderwagen en de babykamer etc gaan kopen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Knof di 5 jun 2012 - 22:59

Even ego: wij hebben de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit op een kleine nuance van het normale bij het hartje na. Een van de kamertjes leek iets vergroot en dat kan duiden op een vrij onschuldige afwijking. Hiervoor moeten we nog een keer een medische echo laten maken in een academisch ziekenhuis. Gek genoeg was ik heel bang voor down of hazenlip maar had ik hier niet aan gedacht. Weet ook niet zo goed of ik nu ongerust moet zijn omdat zelfs als het dat zou zijn het met een relatief simpele operatie op latere leeftijd te verhelpen is.

@ Bolus; ik heb ook die rhesus negatief en moet inderdaad ook bloedprikken in week 27. Volgens mij heeft je vriendin het goed uitgelegd.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Viva di 5 jun 2012 - 23:38

Snoes, opzich is het wel lief ja, maar werd er wel gek van dat hij het steeds wilde voelen :P

Bolus, die sla ik sowieso wel van me af, haha, mijn libido is deze week weer teruggezakt anar het vriespunt, had ik de 1e 10 weken ook al last van... Wij hebben met 15 weken een echo laten doen (geslachtsbepaling), is wel fijn hoor, vooral omdat je het nog niet voelt!

LDJ, 20 weken echo is ook spannend, bij onze dochter was ik ervan overtuigd dat ze wat gingen vinden, gelukkig niet!
Ik hoop deze keer ook dat we "gewoon" een gezond kindje mogen krijgen, dat hoopt iedereen natuurlijk...

Knof, fijn dat eigenlijk alles er goed uitzag! Ik zou je nu niet ongerust proberen te maken, ze zagen maar een kleine verandering, wie weet is die bij die medische echo wel helemaal weg. smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle wo 6 jun 2012 - 1:03

Knof: leuk kamertje zeg! En zou me er ook niet te druk over maken nu, alleen maar fijn dat ze het nu nog een keer helemaal goed nakijken.

Bolus: heb gister ook mijn bloeduitslagen te koren gekregen en heb ook een negatieve rhesus C.
Wat ze vertelde was dat ik idd met 27 weken opnieuw werd geprikt en vanuit daar kijken ze of je dan een injectie nodig hebt.

Hier gaat alles goed, gister de controle was ook helemaal goed. Hartje weer gehoord I love you
Ik voel nog niks bewegen helaas, ben er wel benieuwd naar!

2 juli hebben wij de 20 weken echo, en daarvoor, 16 juni laten we een geslachtsbepaling doen, spannend dus..
Hadden jullie allemaal al vroeg een kamertje en al uitgezocht? Ik heb al wel een paar leuke gezien via internet, maar nog niet "in het echt" .
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: