Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Najaar 2012 mama's!
MG ontzettend veel sterkte gewenst voot nu maar ook zeker de tijd die nog volgen zal..Ik kan me half jou gevoel niet voorstellen, wat ontzettend naar voor jullie!
Ik schaam me diep, ik lees wel alles mee maar reageer eigenlijk nooit! Wat gaan er opeens allemaal rap. Ik kan niet wachten tot de laatste weekjes ook voorbij vliegen. Alles gaat nog prima, op m'n bekkenpijn na. De vk stelde fysio voor maar voor die paar weken lijkt me dat weinig zin hebben.
Qua verzorgingsproducten heb ik alleen maar Zwitsal gekocht, vanwege de geur haha! En voor de koude avonden buiten heb ik een poncho van prenatal. Ideaal nu ik het nog altijd zo bloedheet heb!
Ik schaam me diep, ik lees wel alles mee maar reageer eigenlijk nooit! Wat gaan er opeens allemaal rap. Ik kan niet wachten tot de laatste weekjes ook voorbij vliegen. Alles gaat nog prima, op m'n bekkenpijn na. De vk stelde fysio voor maar voor die paar weken lijkt me dat weinig zin hebben.
Qua verzorgingsproducten heb ik alleen maar Zwitsal gekocht, vanwege de geur haha! En voor de koude avonden buiten heb ik een poncho van prenatal. Ideaal nu ik het nog altijd zo bloedheet heb!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
MG, heel veel sterkte! En gecondoleerd...
Ik weet niet goed wat te typen...
Reageer voor de rest even niet op iedereen, zit te stressen.
Ik heb vandaag (jaja, want het is al zo laat vandaag) de baby niet gevoeld, en op geduw reageert het niet.
De baby is sowieso al een week veel rustiger, maar vorige week op de VK controle wa het hartje gewoon heel goed, en tot nu toe heb ik het elke dag ook gewoon gevoeld, ook gisteravond nog.
Maar ik vind het vervelend dat het niet reageert op geduw van mij, ik word er heel erg onzeker van.
Hoop dat het gaat bewegen in de aankomende tijd.
Wil opzich de VK wel bellen, maar die is nu niet in mijn woonplaats, maar in de plaats hiernaast, dan is het weer met de bus heen en weer met dochter mee, en ik moet straks werken. Natuurlijk liever dat dan dat het niet goed is maar gadver...
Ik heb echt een baalmoment, ik wil uitgerekend zijn, bevallen van een gezond kindje en even niet meer zwanger zijn, heb het zo gehad met die onzekerheid steeds.
Ik weet niet goed wat te typen...
Reageer voor de rest even niet op iedereen, zit te stressen.
Ik heb vandaag (jaja, want het is al zo laat vandaag) de baby niet gevoeld, en op geduw reageert het niet.
De baby is sowieso al een week veel rustiger, maar vorige week op de VK controle wa het hartje gewoon heel goed, en tot nu toe heb ik het elke dag ook gewoon gevoeld, ook gisteravond nog.
Maar ik vind het vervelend dat het niet reageert op geduw van mij, ik word er heel erg onzeker van.
Hoop dat het gaat bewegen in de aankomende tijd.
Wil opzich de VK wel bellen, maar die is nu niet in mijn woonplaats, maar in de plaats hiernaast, dan is het weer met de bus heen en weer met dochter mee, en ik moet straks werken. Natuurlijk liever dat dan dat het niet goed is maar gadver...
Ik heb echt een baalmoment, ik wil uitgerekend zijn, bevallen van een gezond kindje en even niet meer zwanger zijn, heb het zo gehad met die onzekerheid steeds.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
En dan bel je de VK, hopend dat je even langs kan komen, hebben ze geen plek in het spreek uur, kan ik het 06 nummer bellen zodat hun kunnen kijken of ze vandaag nog even langs kunnen komen. Ja ik moet zo werken.
Ik heb het even helemaal gehad met zwanger zijn en die onzekerheid zeg. En dat typ ik hier even van mij af ja.
Elke keer denk ik, oeh voelde ik iets? En dan voel ik niets meer.
Ga zo mooi even boven op bed liggen en kijken, onze dochter is hier aan het spelen en leidt me heel de tijd af waardoor ik me niet kan concentreren.
Ik heb het even helemaal gehad met zwanger zijn en die onzekerheid zeg. En dat typ ik hier even van mij af ja.
Elke keer denk ik, oeh voelde ik iets? En dan voel ik niets meer.
Ga zo mooi even boven op bed liggen en kijken, onze dochter is hier aan het spelen en leidt me heel de tijd af waardoor ik me niet kan concentreren.
Viva- Kletskop
MG: gecondoleerd meid! Wat zal het heftig geweest zijn om je lieve mama te moeten begraven met dat kleine nieuwe leventje in je buik! Ik had laatst een begrafenis en vond dat al heel heftig, laat staan dat het echt een heel dierbare is. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie troost vinden bij het idee dat ze inderdaad meekijkt!
@ puistjes; ik heb ze sinds een week ook rond mijn mond en kin. Had ik normaal gesproken niet zo veel last van... Hormonen!
@ Viva; jeetje wat een gedoe hè die onzekerheid! Ik herken het minder bewegen wel, heb het de laatste week ook (ben nu 36,1). Ik weet dat ze nu minder ruimte hebben maar wat is dan 'normaal'? Goed dat je vk hebt gebeld, beetje jammer dat je niet op het spreekuur terecht kunt... Ga maar lekker op bed liggen, hopelijk voel je dan snel iets.
@ puistjes; ik heb ze sinds een week ook rond mijn mond en kin. Had ik normaal gesproken niet zo veel last van... Hormonen!
@ Viva; jeetje wat een gedoe hè die onzekerheid! Ik herken het minder bewegen wel, heb het de laatste week ook (ben nu 36,1). Ik weet dat ze nu minder ruimte hebben maar wat is dan 'normaal'? Goed dat je vk hebt gebeld, beetje jammer dat je niet op het spreekuur terecht kunt... Ga maar lekker op bed liggen, hopelijk voel je dan snel iets.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof, fijn om te lezen dat jij het ook veel minder voelt.
Heb net even op de bank gelegen op mijn linkerzij, dat las ik ergens.
En de baby heeft lichtjes heel even bewogen, dus weer wat opgelucht.
Kan je wel vertellen dat ik onderhand liever vandaag dan morgen beval gezien de onzekerheid.
(En dan graag even geen commentaar dat het écht beter tot 37 wk kan blijven zitten, dat wéét ik, maar ik was net zo onzeker, en eigenlijk heel de zwangerschap wel, ik heb het nu even zo erg gehad)
Heb net even op de bank gelegen op mijn linkerzij, dat las ik ergens.
En de baby heeft lichtjes heel even bewogen, dus weer wat opgelucht.
Kan je wel vertellen dat ik onderhand liever vandaag dan morgen beval gezien de onzekerheid.
(En dan graag even geen commentaar dat het écht beter tot 37 wk kan blijven zitten, dat wéét ik, maar ik was net zo onzeker, en eigenlijk heel de zwangerschap wel, ik heb het nu even zo erg gehad)
Viva- Kletskop
Even snel een reactie voor Mistery-Girl:
Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen meid, ik had zo voor je gehoopt dat je moeder de geboorte van jullie kleintje nog mee zou mogen maken. Wat ontzettend heftig en moeilijk moet dit voor jullie zijn. Heel erg veel sterkte meid
Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen meid, ik had zo voor je gehoopt dat je moeder de geboorte van jullie kleintje nog mee zou mogen maken. Wat ontzettend heftig en moeilijk moet dit voor jullie zijn. Heel erg veel sterkte meid
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ohhhw M-G, wat een verschrikkelijk nieuws zeg .
Ik weet gewoon even niet goed wat te zeggen, iig gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Wat zal het dubbel voor je zijn . Mooie gedachte dat je moeder meekijkt.
Viva: Hoe gaat het nu? Als je het niet vertrouwt nogmaals bellen hoor!!
Bij ons zijn ze er heel erg streng in en sturen ze je zo door!!
Ben benieuwd hoe het met Anniej gaat.
Hier gaat alles wel goed. Ben alleen helemaal kapot pfff en heb meer last van harde buiken.
Maar even lekker een middagje bankhangen.
Ik weet gewoon even niet goed wat te zeggen, iig gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Wat zal het dubbel voor je zijn . Mooie gedachte dat je moeder meekijkt.
Viva: Hoe gaat het nu? Als je het niet vertrouwt nogmaals bellen hoor!!
Bij ons zijn ze er heel erg streng in en sturen ze je zo door!!
Ben benieuwd hoe het met Anniej gaat.
Hier gaat alles wel goed. Ben alleen helemaal kapot pfff en heb meer last van harde buiken.
Maar even lekker een middagje bankhangen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Viva schreef:
.
Viva, dit is zo herkenbaar! Ik voel de baby ook vaak niet, mijn verloskundige heeft me op het hart gedrukt om te bellen wanneer ik hem binnen 24u minder/niet heb gevoeld. Nu ligt mijn placenta aan de voorzijde en zal het ook wel ermee te maken hebben dat ik kleine bewegingen niet heel goed voel. Meestal als ik wat koffie/cola drink en er rustig voor ga zitten dan wil hij wel eens wakker worden. Maar meestal voel ik hem het beste als ik op bed lig 's nachts, op geduw reageert hij sowieso niet hier..
Heb je de baby inmiddels al wat beter gevoeld? Anders nogmaals bellen hoor!
Muus- Prater
Voelen jullie de hik ook niet dan?
LDJ- Kletskop
Ik las op FB dat Anniej in het ziekenhuis is opgenomen
Sterkte meid!
Sterkte meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik ook...Snoes schreef:Ik las op FB dat Anniej in het ziekenhuis is opgenomen
Sterkte meid!
Maar waarvoor precies?
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe het met haar gaat.
LDJ- Kletskop
Ik heb geen idee. Ze moest vandaag toch voor ctg-controle daar zijn? Misschien is er daar wat gezien?
Snoes- Lady Post-a-lot
Muus schreef:MG ontzettend veel sterkte gewenst voot nu maar ook zeker de tijd die nog volgen zal..Ik kan me half jou gevoel niet voorstellen, wat ontzettend naar voor jullie!
Ik breek even in hoor, maar ook voor die laatste weken kan de fysio heel veel zin hebben. Ook al is het 1 keer voor wat oefeningen en begeleiding na je bevalling. Als je de verkeerde houding aanneemt door je bekkenpijn kan het ineens heel rap gaan met klachten. Veel sterkte ermee!
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
LDJ schreef:Voelen jullie de hik ook niet dan?
Ik heb die van de week voor het eerst pas gevoeld, denk ik.
Muus- Prater
Ik heb de hik nog niet gevoeld, denk ik.Muus schreef:LDJ schreef:Voelen jullie de hik ook niet dan?
Ik heb die van de week voor het eerst pas gevoeld, denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
Mute_ schreef:Muus schreef:*
Ik breek even in hoor, maar ook voor die laatste weken kan de fysio heel veel zin hebben. Ook al is het 1 keer voor wat oefeningen en begeleiding na je bevalling. Als je de verkeerde houding aanneemt door je bekkenpijn kan het ineens heel rap gaan met klachten. Veel sterkte ermee!
Bedankt Mute, misschien dat ik het toch overweeg!
Ik lees het net van Annie, ik hoop dat alles goed is!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=34792
Muus- Prater
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Trends najaar
» najaar 2013mama's!!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Trends najaar
» najaar 2013mama's!!
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: