Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 19 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 0:12

Oh, dat is ook wel een leuk idee, Parisienne, die planken boven de commode. Nog extra opbergruimte.
Ik vind het kamertje trouwens wel erg leuk ingericht, erg schattig!

Wij gaan pas over 1,5 maand kijken, als we vakantie hebben, maar dit wordt een grote kanshebber iig Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muus vr 8 jun 2012 - 0:20

Parisiene, je hebt me overtuigd van de "kleine" commode! Super leuk!
Nu wil ik dus ook idd de kleinere commode en eventueel de grote kast als het past. Nu alleen nog kijken naar welk bedje ik wil.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 0:23

Ik zag bij de Ikea-site ook een leuk, wit bedje. Verstelbaar in hoogte, en absoluut niet duur, 60 euro ofzo dacht ik? Volgens mij wel passend bij de meubeltjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 vr 8 jun 2012 - 1:03

Die comode wil ik ook! Maar wil er dan porseleinen knopjes in een kleurtje opzetten!

Ik weet niet meer wie t vroeg maar we zijn allebei 26.mijn man is een paar jaar terug ook al afgestudeerd maar volgt nu een interne master bij zn werk.

Net terug van kamp, was heel leuk maar nu ff bijslapen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:13

Ok! Schandaalig! Heb veels te lang niets van me laten horen!

Knof, ben benieuwd naar jullie kamertje! Dat pas goed bij een jongentje, heb je goed gedaan! En was de beeb nog steeds een jongentje? Hebben jullie al een afspraak bij een medisch ZH staan? Hopelijk komt toch alles goed!

Muus, nog niks gekocht aan baby kleertjes? weten jullie inmiddels al wat het word? Bij Y. wisten we het tot de 20weken echo echt niet, en hebben we wel neutraal wat dingen geshopt, maar nu wil ik echt gericht alles aan pakken.

Viva, hoe staat het met je leven in je buik? Voel je al meer? Wat leuk dat jullie het beiden al aan de buitenkant hebben gevoeld, hier voel ik soms zelf wel aan de buitenkant maar nog niet met man geprobeerd. Wij wonen overigens in een tussenwoning, waar je evt 5 slaapkamers in kan creeren. 2 op zolder, 3 op 1e etage. Maar daar zijn er nu 2, omdat we van 2kamers 1 hebben gemaakt en die grote kamer krijgt Yenthe, maar er komt wel een soort van speel- / tvhoek. En de zolder krijgt 1 kamer + een voorzolder waar de wasmachine en droger etc komen.

Sun, leuk dat er een jochie bij komt!

Bolus, ik zou zeker voor een geslachtsbepaling gaan, dat kostte hier 30,-. Ik vond het harstikke leuk en kreeg ook 3D echo;s mee.

Snoesje, hoe gaat het met je? Ga je maandag weer aan het werk? Waarom ben je thuis, denk dat ik dat neit goed gelezen heb? Hopelijk voel je je al weer beter!

MG, hoe was de echo? Gelukkig dat alles goed was! Gaan jullie nog een officiele geslachtsbepaling doen?

LDJ, jij bent lekker los gegaan! Wat lief van je moeder dat je het gekregen hebt! Snel in elkaar zetten, kun je je kamertje gaan showen!

All, weinig bijzonderheden. Vanaf maandag kan ik naar mijn bekkenfysiotherapeute. Erg fijn, want de pijn is momenteen niet te harden. En dan te bedenken dat ik nog NET NIET op de helft ben. Bij de 1e kon ik nog zoveel, maar een klein eindje na mijn ouders lopen (wonen op 5min loop afstand) lukt al niet meer.

Verder kreeg Yenthe afgelopen week groeispurt, kon haar hele kledingkast opnieuw gaan vullen. En voor de beeb gaan we na de 20-weken echo nog wel weer op pad.

De verbouwing krijgt ook zo zijn vorm, inmiddels (zo zegt man) staan er weer muurtjes etc zal straks zelfs eens een kijkje nemen haha.

Prettig weekend!

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 8 jun 2012 - 3:20

Snoes: Welk bedje van ikea bedoel je dan?

Anniej: Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt Najaar 2012 mama's! - Pagina 19 1371890812 .

Parasienne: Wat een leuk kamertje!!

Viva: Wat super dat je man jullie kindje gevoeld heeft zeg, bijzonder I love you . Telkens als ik het mijn vriend wil laten voelen, dan houd ons kindje ermee op hahaha.

M-G: Wat fijn dat de echo goed is!!!

Ohhh, ik ben al zenuwachtig voor woensdag joh.
Mijn collega heeft gisteravond de echo gehad en alles was goed bij haar.
Ik hoop ook dat het bij ons zo is. Ik moet er niet aan denken als er iets niet goed is, want een spanning.
Als we de echo gehad hebben gaan we wat babykleertjes shoppen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:22

Wij hebben de 20weken echo as maandag over 1 week..ik knijp hem ook echt wel!

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 8 jun 2012 - 3:25

Ik ben ook wel bang dat ik het niet goed genoeg doe.
Dat ik niet gezond genoeg eet, dat ik te hard doorga met werken.
Het maakt me toch best wel een beetje onzeker.

Zoals nu heb ik een beetje een drukken gevoel in mijn onderbuik, dan denk ik, wat is dat?
Denk beetje bandenpijn.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva vr 8 jun 2012 - 3:25

Ik knijp hem nog niet, probeer er gewoon niet aan te denken aan die echo.
Voor mijn gevoel duurt het nog wel even voor we die krijgen, ghehe.

Anniej, volgens mij wonen jullie dan lekker groot! Lastig dat jullie dochter een groeispurt had, voor je portomonnee dan...

LDJ, bij ons was het dus precies andersom, toen ik het van buiten wilde voelen, hield de baby ermee op.
Maar goed, zo is het ook leuk voor mijn man Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:41

Ik probeer ook niet onzeker te zijn, maar soms schiet het er gewoon bij in en dan heb je dat gevoel toch..ik denk dat je bandenpijn hebt LDJ,omdat de boel op rekt zeg maar vanaf nu ga je natuurlijk meer groeien omdat de baby groter en dikker gaat worden.

Viva, helaas mijn vakantie goed besteed ja. Denk tussen de 100 & 150 (oke das misschien overdreven) uitgegeven.

Gast
Gast

Bericht  Muus vr 8 jun 2012 - 3:47

Anniej, Nee we weten het nog altijd niet, als het goed is woensdag :dance: Ik ben zo benieuwd.. Ik heb nog altijd niks gekocht aan kleertjes en/of spulletjes. Kan ook haast niet meer wachten. Mijn man wil echt wachten tot na de 20 weken echo, hij wil ervan overtuigd zijn dat het goed zit. Al kan ik hem 100 x vertellen dat er in een laat stadium of tijdens/na de bevalling er ook genoeg dingen fout kunnen gaan. Ik heb helaas je buikfoto gemist! Ik hoop dat de fysio je wat verlichting kan geven, ik kan me geen voorstelling maken van BI, maar het lijkt me verschrikkelijk!

Viva, wat een leuke foto!

Lente, je hebt echt nog een bescheiden buikje he? Mooi hoor!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 4:43

Anniej, hier gaat het inderdaad alweer een stuk beter hoor. Onbewust toch wat teveel hooi op mijn vork genomen, dus ik weet nu gewoon dat ik een stapje terug moet nemen. Wat voor mij dus betekent dat ik niet meer met de renovatiewerken in ons huis zal helpen (dat duurt gelukkig nog maar 4 weken).

LDJ, willen jullie het geslacht nu wel of niet weten? Ik vergeet het elke keer. Dit is het bedje wat ik had gezien. Heel neutraal, maar vind 'm wel netjes (en zeker voor maar 60 euro's Wink)

Najaar 2012 mama's! - Pagina 19 Hensvik-babybedje__0133466_PE288944_S4

All, wanneer begonnen jullie qua gewicht ook bij te komen? Ik ben nu 14 weken zwanger, heb mezelf gewogen vanaf het moment dat we wisten dat ik zwanger was, dat was toen ik 6 weken was. Ik woog toen 53,5 kg (was wat bijgekomen door alle hormonen die ik had moeten slikken). 2 weken terug woog ik me nog eens en toen woog ik 52,6 kg. Nu woog ik me vanmorgen nog een keer en weeg ik nog maar 51 kg. Ik blijf dus maar afvallen, nu al 2,5 kg, en ik heb eigenlijk al niet eens reserves. Niet dat ik er nu voor sta te springen om 20 kg bij te komen (bij wijze van) hoor smile.

Zou het kunnen dat ik nu eerst de kilo's weer kwijtspeel die ik ben aangekomen toen ik al die hormonen moest slikken om zwanger te kunnen worden? Ik woog voor ik met die hormonen startte ook altijd tussen de 50 - 51 kg, dus dat is nu weer het geval. Misschien maak ik me wel onnodig zorgen hoor, maar (onbewust) afvallen terwijl je zwanger bent, lijkt mij dan ook weer niet de bedoeling?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LDJ vr 8 jun 2012 - 4:45

Moooooooooi bedje Snoes, die heb ik gister van mijn moeder gekregen Very Happy .
Mijn vriend en ik vonden hem meteen leuk I love you .
We zitten nog in twijfel en dat blijven we denk ik doen tot woensdag.
Ik denk dat we gewoon bij ons 1e standpunt moeten blijven.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 4:49

LDJ, leuk! Very Happy Heb je ook een commode en kleerkast? Ik wil degene die hier eerder werden geshowd (dus de commode met 3 lades en de 'grote' kleerkast). Jullie eerste standpunt was toch om het niet te weten, toch? Ik zou het denk ik niet kunnen volhouden van nieuwsgierigheid tot mijn bevalling hoor Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne vr 8 jun 2012 - 9:45

Ik breek nog even in, voor de laatste keer. Dat bedje wat jij laat zien Snoes hebben wij ook. Qua kwaliteit is het gewoon prima, al heeft dochter er al wel een paar keer wat tanden in gezet en wat verf eraf geschraapt Laughing Maar ach, dat gebeurt bij elk bedje! Heb op de zijkanten zo'n doorzichtige plastic bescherming/bijtrail zitten, ook bij Ikea, speciaal voor deze ledikantjes. Zeker een aanrader Wink

Bedankt allemaal voor de reacties over ons kamertje. Ben er zelf ook erg blij mee, we hebben toch van deze ini-mini-kamer een leuke babykamer kunnen maken!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 9:51

Ik vind het niet erg als je hier even je zegje komt doen hoor, Parisienne.
Ben blij om te horen dat andere mensen positieve denken over de meubeltjes die wij in overweging nemen. Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Knof za 9 jun 2012 - 1:48

Hoi dames,

Vind de commode en het bedje van de Ikea ook erg leuk! Thanks voor de reacties op ons kamertje! Ben er erg blij mee en vind het heel leuk om steeds het kamertje binnen te lopen.

20 weken echo: succes meiden die hem komende week hebben, maak je niet te druk! Meestal is alles goed! Wij kunnen donderdag in een academisch ziekenhuis terecht en hoop natuurlijk dat er niks aan de hand is maar houd me vast dat als er wel iets aan de hand is dit met een simpele operatie op te lossen is.

Gaan jullie trouwens een positie zomer-of winterjas aanschaffen? Mijn zomerjas kan niet meer dicht (ben echt flink gegroeid afgelopen weken) maar denk dat ik het op ga lossen met een sjaal op/over mijn jas. Maar vraag me af of dat ook nog zo handig is eind oktober...
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 1:51

Hoi Knof,

Hopelijk krijgen jullie ook positief nieuws. Mbt jas(sen) ik ga er niet speciaals voor aanschaffen.

X

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 6:01

Goed weekend gehad dames?

Ik zit er doorheen..had afgelopen donderdagavond zo last van mijn bekken en heb de vrijdag de VK gebeld en die verwees me door naar de fysio en daar kan ik vanaf morgen terecht.

Donderdag naar de bedrijfsarts en dan denk ik weer fysio & o ja woensdag weer naar de VK en volgende week maandag hebben we de 20weken echo! Knijp hem toch wel een beetje..

Liefs!

Gast
Gast

Bericht  LDJ zo 10 jun 2012 - 6:22

Anniej: Wat vervelend dat je er zo doorheen zit. Ik hoop dat de fysio je wat meer kan helpen.

Ik zit er ook een beetje door. Op het werk moet ik maar doorgaan en doorgaan en zoals nu ben ik zo kapot dat ik alleen maar in bed of op de bank lig. Van de week had ik ineens last van hartkloppingen en doet het ademen me soms zeer.
Ga morgen de vk hierover bellen en dan wil ik graag nog 50% werken aangezien ze er op het werk echt geen rekening mee houden.
Mijn collega's wel hoor, maar de bezetting is gewoon zo krap dat je niet even wat rustiger aan kunt doen.
Ook maak ik me best wel zorgen over de 20 weken echo. Waarom weet ik niet, maar ben zo bang dat er iets niet goed is.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 6:23

Vreselijk he die onzekerheid LDJ! Ik heb het nu ook, bij Yenthe viel het mee maar ben me er nu nog meer bewust van de hoe's of wat's etc.

Ik zou idd voor de helft de zw in gaan of desnoods de komende week helemaal als je het niet meer trekt om even bij te tanken!

Sterkte! KnuffelNajaar 2012 mama's! - Pagina 19 699888

Gast
Gast

Bericht  LDJ zo 10 jun 2012 - 6:29

Weet je waar ik me wel een beetje zorgen om maak, ik ben natuurlijk ongepland zwanger geraakt.
Voordat ik het wist heb ik dus nog gerookt en een wijntje gedronken.
Dit baart me wel een beetje zorgen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 6:30

Ow dat wist ik niet joh! Je hebt toch niet extreem gedronken of gerookt of.....bedoel als dat niet zo is hoef je je natuurlijk niet zorgen te maken

Er zijn zat mensen die roken en toch drinken en ook gezonde kinderen op de wereld zetten!

Gast
Gast

Bericht  LDJ zo 10 jun 2012 - 6:37

Nou ik heb echt nog wel goed gerookt hoor, drinken niet, maar als ik dat geweten had, had ik dat natuurlijk niet gedaan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes zo 10 jun 2012 - 6:43

LDJ, er zijn genoeg mensen die de eerste weken niet weten dat ze zwanger zijn en daardoor onbewust blijven roken en drinken. Maar je bent er toch gewoon gelijk mee gestopt toen je het wist? Ik denk dat je je daarover neit al teveel zorgen moet maken hoor (al snap ik het wel). Jullie hebben deze week de echo, toch? Wat vervelend dat ze op je werk geen rekening houden met je zwangerschap. Ik zou echt even aan jezelf denken hoor, ik trok het vorige week ook niet meer en ik ben gewoon langs de huisarts gegaan die me dan een week rust heeft voorgeschreven. Ik wil zelf wel gewoon fulltime blijven werken omdat ik dat wel aan kan (als ik me daarbuiten maar niet ook nog met de renovatiewerken in ons huis bezig houdt), maar ik snap goed dat je graag minder wilt gaan werken, zeker als er geen rekening met je wordt gehouden. hug

Anniej, wat balen ook dat jij er doorheen zit. Ik hoop dat de fysio je morgen kan helpen en dat je er weer wat bovenop komt, je moet nog zo lang he! hug

All, ik ga morgen weer werken, ben toch blij dat ik weer kan gaan hoor. Thuiszitten is niet echt aan mij besteed denk ik Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: