Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 29 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  NoName88 vr 6 jul 2012 - 2:19

Lente; wij hadden de vakantie al geboekt voordat ik onverwachts zwanger werd... We hadden/hebben er gigantisch veel zin, vorig jaar hebben we een huis gekocht en zijn we getrouwd, toen was het geld op voor een vakantie. Dus we vinden dat we het dit jaar wel echt verdiend hebben smile Als we geweten hadden dat ik zwanger was/zou worden, hadden we waarschijnlijk niet geboekt. Aan de andere kant, is voorlopig wel de laatste keer dat we samen kunnen gaan!! Als de kleine er is zal een vliegreis er voorlopig wel niet meer in zitten voor ons denk ik.

Viva; jij ben duidelijk, pretecho gewoon doen smile Zal er de volgende keer eens over beginnen bij de vk. En als je het nog leest, fijne vakantie!

En ik weet niet wie het over hormonen had, maar ik wordt er ook een beetje gek van. Gisterenochtend was ik superchaggerijnig, vanmorgen heb ik al 2 keer om (bijna) niks als een gek zitten janken Embarassed Idioot!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 vr 6 jul 2012 - 3:24

noname had ik bij 14/15 weken ook schijnt erbij te horen,gaat nu weer beter. lkker brullen hoor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  M-G vr 6 jul 2012 - 12:03

Anniej_S: balen dat de medicatie nog niet (goed) aanslaat. Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Ik hoop voor je dat het allemaal snel beter met je gaat!

Lente: ik denk dat er 1 muur heel donkerblauw gaat worden, 2 muren (degene met het raam en de kleine muur blijven wit en de andere ben ik nog niet over uit. Dat wordt of wit met stickers of lichtblauw maar het kan ook zijn dat ik die ook donkerblauw saus.
Fijn dat alles goed was bij de vk!
Bij de vk was alles goed. We hebben het hartje nu echt duidelijk gehoord (de eerste keer was dat nogal zacht naar maar nu absoluut niet).

Viva: Bij de vk was alles goed. We hebben het hartje nu echt duidelijk gehoord (de eerste keer was dat nogal zacht naar maar nu absoluut niet)
Hoe was het bij de vk?
Geniet van de vakantie en veel plezier!
Nog een reactie op een hele oude post van je: momenteel staat alles van de kinderkamer door het hele huis, we hebben alles weer leeggehaald om te verven en een andere vloer erin te leggen. Als de meubeltjes er weer in staan, zal ik wel eens een fotootje posten.

De kdv moet ik ook eens gaan regelen want voor je het weet is het natuurlijk alweer zover. Verder hebben we gisteren wat geshopt, kleine dingetjes. Een paar flesjes, een matrasje voor het ledikantje en sokjes.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 1:12

Lente wat een fijn idee dat alles weer goed was bij de VK! Ik moet 16juli (pas!) weer naar de gyn voor de controles. Ik zou de 11e naar de VK gaan, maarja sta nu volledig onder de gyn dus hoeft niet meer naar de VK. Wel jammer, moet je toch bijna een week langer wachten. Wat leuk dat jullie nu de erkenning hebben gedaan! Zit er in de toekomst wel trouwplannen in? (zodat jij ook dezelfde achternaam hebt?)

Viva, niet gedacht om een lakentje op te fleuren, heb er ook geen zin en puf meer voor, doe gewoon lekker zoals bij yenthe een dekbedje etc. De 1e kofferbak was wel geslaagd, niet zo zeer denderend (helaas!) en vandaag hadden we wel 1 dvd van de Teletubbies. Verder dus eigenlijk niks bijzonders en er stonden echt MEGA! veel auto's en dus voor mij was het helaas niet helemaal te doen qua lopen (en bekken..) Fijne vakantie! En wat leuk een bugaboo (met roze!!)

Hier geen bijzonderheden eigenlijk, volgende week telefonisch consult over hoe of wat Najaar 2012 mama's! - Pagina 29 561177

Gast
Gast

Bericht  Knof za 7 jul 2012 - 22:15

Viva; heerlijk een week Terschelling! Fijne vakantie!

Anniej; ik hoop voor je dat het bij jou nu ook koel is want dan gaat het vast beter met de jeuk.

Noname: herkenbaar van die hormonen! Ook ik word er gek van, had vorige week een dag dat er wat tegen zat op het werk en dat ik wel vier of vijf keer thuis heb gehuild daarna. Echt te erg gewoon! Ik kan er zelf later ook wel om lachen maar de tranen lijken wel gewoon te blijven stromen! Oh ja, ik ben trouwens morgen wel al 24 weken en het is nog steeds niet over (wordt alleen maar erger hier).

Ik ben inmiddels een kilo of zes aangekomen. Ik merk het gelukkig nog niet aan mijn bekken of rug. Wel heb ik al zo ontzettend lang (week of acht nu) een verkoudheid waar ik maar niet vanaf kom. Dat maakt me wel erg moe omdat ik 's nachts ook minder goed slaap. Gebruikt er een van jullie een voedingskussen om mee te slapen? Ik wil het wel gaan proberen maar hoor graag of het het aanschaffen waard is ;-)

Fijne zondag allemaal!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 7:22

Even ego, heb niet veel tijd om te forummen en ook niet alles bijgelezen.

Maar wij hebben afgelopen vrijdag bij de Babydump onze kinderwagen gekocht, zo'n 3-in-1. We zijn er echt superblj mee, babyshoppen is leeeeuk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LDJ zo 8 jul 2012 - 7:27

Heey meiden,

Ben ik eindelijk weer eens.
Vanaf morgen lees ik alles weer even bij en reageer ik wat uitgebreider.
Hier gaat alles goed, mijn buikje begint te groeien en ik voel de kleine goed, vooral als ik op bed lig.
Heerlijk gevoel. Kindje is nu als het goed is zo'n 30 cm, gaat echt snel.
Van moeheid heb ik nog best last, maar wel met vlagen.
Aankomende week ben ik wat meer vrij, zal dan eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen.

Leuk Snoes, welke kinderwagen hebben jullie gekocht?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 7:33

Snoes schreef:Even ego, heb niet veel tijd om te forummen en ook niet alles bijgelezen.

Maar wij hebben afgelopen vrijdag bij de Babydump onze kinderwagen gekocht, zo'n 3-in-1. We zijn er echt superblj mee, babyshoppen is leeeeuk!

Welke is het geworden?

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 7:40

Maxi-Cosi Mura 4 I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 7:41

Gaaaf! Welke kleur?

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 7:42

Zwart met rood, ik vind 'm zo mooi en vooral héél handig/praktisch!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LDJ zo 8 jul 2012 - 7:45

Leuk Snoes!! wanneer krijgen jullie de wagen?

Ik ben even jullie mening nodig; wij hebben een dilemma. We hebben beide een
meisjesnaam in ons hoofd die we heel erg mooi vinden.
Alleen die naam heeft een oud collega van mij ook aan haar dochtertje gegeven.
Met die oud collega heb ik sinds kort weer contact, haar kindje is net 2 maand.
Vinden jullie dat we het kunnen maken om ons kindje evt dezelfde naam te geven?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 7:47

Leuk snoes!

Ldj, als jullie denken dat het DE naam moet worden, why not?

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 8 jul 2012 - 19:21

LDJ, wij krijgen half september de wagen. Hebben hem eerder hopelijk toch niet nodig.
Wat de naam betreft, ik zou dat gewoon doen hoor. Het is een oud-collega, en je hebt er een hele tidj geen contact mee gehad? Dan neem ik aan dat jullie band niet superhecht is?

Anniej, hoe gaat het nu met jou?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 0:23

Het gaat redelijk Snoes! Vooral vandaag op zich wel een goed dagje, alleen dan merk ik dat ik TE veel in 1x wil en ga doen. (lees; badkamer gesopt, yenthe dr kamer opgeruimd, onze kamer, bedden verschoond etc).

Wel kreeg ik een belletje van mijn VK en dat ik er dus mee zat dat de gynecoloog waar ik onder val mij niet serieus genoeg neemt, en nu blijkt idd dat zij het allemaal niet zo nauw neemt.

Heb volgende pas weer een afspraak staan maar dat is dus tevens de laatste bij haar en zal dus naar een andere gaan die wel weet wat er precies in houd by zwangerschapscholestase en niet zomaar wat dingen aan klungelt en zegt.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 0:26

Groot gelijk dat je overstapt naar een andere gyn als je niet tevreden bent. Fijn ook dat het vandaag goed met je gaat, maar let goed op jezelf he!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 0:30

Doet ik, ik wil eigenlijk de badkamer nog dweilen maar zit op FB te songpoppen dus ff lekker niks en de rest laat ik voor wat het is, een teringbende hier in huis hahaha

Gast
Gast

Bericht  Puzzle ma 9 jul 2012 - 1:05

Hallo meiden!

LDJ: zoals de rest ook al zei, als het DE naam is voor jullie zou ik het gewoon doen hoor. Het is idd geen familie/ goede vrienden.
Wij zijn er nog niet uit welke naam het wordt. Hebben gelukkig nog wat tijd.

Leuk Snoes! Lijkt me idd ook een fijne wagen. Wij hebben ook al geshopt. Kamertje en wagen zijn besteld. Vind het ook zo leuk om alles uit te zoeken.

Anniej S, niet teveel willen idd. Probeer toch aan jezelf te denken. En lijkt me een goeie zet over te stappen naar andere gyn. Succes..

Hier gaat alles z'n gangetje, ben laatste week wel weer extreem moe. Doet denk ook drukte op mn werk en misschien het weer?! geen idee. Mn buikje groeit nu best hard. Ben al 4 kg aangekomen.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 2:27

Puzzle, heb je nog geen buikfoto? Ik ben wel benieuwd! Ik ga mezelf komende week nog eens wegen, benieuwd of ik ben aangekomen. Welke kinderwagen hebben jullie gekocht?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  L!ND@ ma 9 jul 2012 - 3:18

Hey meiden! Hoe gaat het met iedereen? Hier even een update van mij. Afgelopen woensdag bij de gyn langs geweest. Een fijne duidelijke man, die rustig de tijd voor je neemt (had hem nog niet eerder gehad, vandaar). MIjn bloeddruk zat op 145/90. Nog steeds hoog, maar toch iets gezakt. Ik ga nu definitief meedoen aan het onderzoek waar ik het al eerder over had. Ben benieuwd of ik in de strakke of in de minder strakke groep wordt ingedeeld. Voor mezelf denk ik eerlijk gezegd dat de strakke groep wat beter voor me is, dan word ik wat sneller afgeremd. Is op zich wel handig voor iemand die het moeilijk vindt om grenzen te leggen Wink Verder zijn we aan het bedenken waar we voor willen shoppen en dat is al eerst voor een wieg. Eentje die niet schrikbarend duur is en eentje die wat moderner is, ik houd niet van al die tierelantijntjes. Bij D. hadden we gewoon haar ledikant op onze kamer staan, maar erg praktisch was het niet. Toch iets te groot. Ach, zo heb je weer een mooi excuus om te gaan shoppen smile Ook hebben we de namen min of meer vast staan. Alleen gaat mijn schoonzusje aanstaande week bevallen, dus we hopen heel erg dat ze niet voor dezelfde naam hebben gekozen. Ik word anders gek geloof ik, het is echt een opgave voor ons om het überhaupt eens te worden over een naam. Kwestie van smaak zullen we maar zeggen...Verder is het niet zo mijn dag vandaag. Werken ging erg moeizaam, want ik had best veel pijn in mijn rug en onderin mijn buik. Ik ben eerder gestopt en heb morgen nog een dag extra vrij, waardoor ik donderdag pas weer aan de bak moet. Dat is wel even fijn, al hoop ik dat het dan wel beter zal gaan. Nu eerst maar even aan mezelf denken en tot rust komen.

@Bolus Ik ben ook nog steeds niks aangekomen hoor, ben ook afgevallen en nog steeds onder mijn startgewicht. Scheelt alleen maar weer denk ik dan maar. Met een beetje pech heb ik, straks op het eind, alles weer opgezwollen van het vocht. Wow, daarvan kom je pas echt hard aan :O

@Anniej Lieffie, denk je wel een beetje aan jezelf? Rustig aan doen hoor, ik kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt. Als je dan ook nog een gyn hebt die het allemaal niet zo nauw neemt....Vecht voor jezelf en je kleintje meid!

@Lente Herkenbaar verhaaltje, ik kan ook erg moeilijk mijn grenzen aangeven. Zowel naar anderen, als naar mezelf. Vermoeiend is dat! En ook ik lig veel wakker. Af en toe slaap ik overdag eens een uurtje, maar ik merk dat ik dan 's avonds nog moeilijker in slaap kom. Vervelend kwaaltje helaas...

@Viva Goed dat je toch wilt gaan en wat fijn dat je dat samen met je moeder kunt doen. Dan sta je er niet helemaal alleen voor, want een leuke situatie is het niet. Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik heb een heel gesprek met mijn tante gehad vorige week. Ik vertelde haar dat ik er zo'n spijt van had dat ik niet eerder was gegaan, omdat ik het niet durfde en ik niet wist wat ik nou zeggen moest. Heel veel mensen hebben er last van, maar ze vertelde me al...Al is het maar een kaartje, waarop je schrijft dat je niet weer wat je zeggen moet...Het geeft wel aan dat mensen nog aan je denken. Dat alleen al vond ze erg fijn. Hoe is het daar op Terschelling? Heel veel plezier! En leuk, een roze bugaboo!!!

@Mystery-Girl Fijn dat je het hartje zo goed kon horen, dat blijft toch steeds weer bijzonder!

@Knof Ik wil ook een voedingskussen gaan gebruiken tijdens het slapen, maar ik ben zo bang dat het ontzettend in de weg zit. Ik ben nogal een draaikont en als ik dat ding dan ook steeds mee moet draaien...Dat lijkt me niks! Ik heb er hier wel eentje liggen, dus het is het proberen waard. Sowieso is het erg handig tijdens het voeden. Ik vond het geen miskoop in ieder geval.

@Snoes Inderdaad heerlijk, al dat babyshoppen! Ik baal er stiekem van dat ik niet zoveel nodig heb.... Embarassed

@LDJ Ik heb ook nog steeds last van moeheid, de vorige keer is het ook tot het eind van mijn zwangerschap zo gebleven. Gewoon aan toegeven soms, je kunt er maar weinig aan doen. Wat betreft naam...Ik had gewoon voor dezelfde naam gekozen, het is geen (naaste) familie of een allerbeste vriend(in).

@Puzzle Ook al zo moe dus, het weer werkt dan inderdaad ook niet erg mee. Gelukkig is het nu beter te doen!

L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 8:06

Linda, spannend dat je schoonzusje gaat bevallen! Het zou wel heel toevallig zijn als ze dezelfde naam zouden kiezen, maar je weet maar nooit natuurlijk. Wat fijn dat je aan dat onderzoek mee gaat doen, kan je dan zelf kiezen in welke groep je wil behoren? Of word je gewoon willekeurig ingedeeld? Het volgende wat wij gaan shoppen is de babykamer en dan hebben we de 'grote' spullen in huis. In onze vakantie gewoon allemaal nog kleine dingetjes shoppen, dat komt wel goed!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  L!ND@ ma 9 jul 2012 - 9:21

Nou, voor de meisjesnaam ben ik niet bang, ik maak me eerder zorgen om de jongensnaam. Die vind ik het moeilijkst te verzinnen en is ook net wat "algemener". Wat betreft onderzoek, ik word willekeurig ingedeeld. We zullen zien. Ik vind het vooral fijn dat ik nu extra controles heb, dat is misschien natuurlijk het belangrijkste.

Laatst aangepast door L!ND@ op ma 9 jul 2012 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 19:49

Ik vind jongensnamen ook moeilijker om te kiezen dan meisjesnamen. Al hadden we nu bij elke naam wel een top 3. Dus als er iemand uit onze directe omgeving alsnog 'onze' naam kiest, hebben wij er altijd nog die we ook mooi vinden. Al willen we natuurlijk het liefste onze naam die op 1 staat geven smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LDJ ma 9 jul 2012 - 20:45

Wat grappig. Wij vinden een meisjesnaam juist veel moeilijker.
De jongensnaam hadden we vrijwel meteen in ons hoofd.
Maar een meisjesnaam.....daar hebben we al wel wat discussies over gehad Laughing .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muus ma 9 jul 2012 - 21:51

Linda, Hier is het dus gebeurt.. Afgelopen weekend waren we samen met schoonzus die ook zwanger is (en 3 maanden verder) en we wilden eigenlijk beide de naam niet zeggen maar het begon met een spelletje. Eerste helft van alfabet enz enz. En we blijken gewoon beide dezelfde naam te hebben. (We verwachten allebei een zoon) Ik was zooo teleurgesteld! Vooral omdat man en ik het eindelijk over een naam eens waren, maar nu hebben we wat gepuzzeld en zijn we er wel weer uit :cheering:

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: