Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
Internet shoppen/kijken doe ik ook al maar echt winkelen wacht ik nog even mee, of er moet wel iets heel supers op marktplaats voorbij komen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | 04-06 20 wkn echo | |
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | 06-06 20 wkn echo |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | 13-06 20wkn echo |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | 13-06 VK controle 18-06 20 wkn echo |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 26-06 20 wkn echo |
Viva | 21 | 2e | 7 november | 04-06 VK, 18-06 20 wkn echo |
Mas | 26 | 1e | 8 november | 21 juni - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | 13-06 geslachtsbepaling |
Mistery-Girl | 26 | 1e | 1 december | 07-06 VK |
Muis | 24 | 1e | 2 december | 01-06 termijnecho |
24 | 1e | 5 december | 25-06 geslachtsbepaling | |
Bolus | 18 december | |||
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Puzzle, wij gaan pas voor een kamertje e.d. kijken in onze vakantie. Dan ben ik 21 weken, weten we normaal het geslacht, zijn de verbouwingen hier thuis achter de rug en kunnen we ons volledig focussen op ons kindje en alles wat daarbij nog komt kijken. Dus wij wachten er nog eventjes mee.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Puzzle, wij gaan pas voor een kamertje e.d. kijken in onze vakantie. Dan ben ik 21 weken, weten we normaal het geslacht, zijn de verbouwingen hier thuis achter de rug en kunnen we ons volledig focussen op ons kindje en alles wat daarbij nog komt kijken. Dus wij wachten er nog eventjes mee.
Ja idd nog tijd genoeg, maar af en toe krijg ik van die waan-gedachten dat ik "te laat"ben met alles
Maarja, wij wachten sowieso ook eerst de geslachtsbepaling af en dan ga ik echt los!! hihi
zelfde heb ik trouwens ook met namen voor ons kindje..
Hebben de dames hier al wel namen voor de beeb?
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ik snap je helemaal hoor Puzzle. Ik ben nog 3 weken minder ver dan jou en ik heb hetzelfde gevoel
En ja, wij hebben dit weekend namen uitgezocht. De naam voor het ene geslacht stond al jaren vast, de naam voor het andere geslacht hebben we afgelopen weekend gekozen. Nouja, we hebben nog een top 5 lijstje van allebei de geslachten, maar ik denk dat we vrij zeker zijn.
En ja, wij hebben dit weekend namen uitgezocht. De naam voor het ene geslacht stond al jaren vast, de naam voor het andere geslacht hebben we afgelopen weekend gekozen. Nouja, we hebben nog een top 5 lijstje van allebei de geslachten, maar ik denk dat we vrij zeker zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
hee snoes las dat je een weekje rust moest houden, knap je ervan op?
namen ben ik al wel mee bezig mijn man nog niet zo. die is momenteel vooral met zichzelf bezig:roll: aan de ene kant snap ik het wel want hij moet binnenkort afstuderen en we zijn nog in huis aan t klussen. aan de andere kant baal ik wel want hij is door de weeks d afgelopen weken weg geweest, nu een weekje thuis en dan weer. en als ie thuis is is hij moe of aan t klussen of weg voor zn hobby´s. En maar tegen mij roepen dat ik rustig an moet doen maar dat wordt dus een beetje lastig
normaal gesproken is hij echt niet zo,juist niet! maar ga het er straks wel even over hebben,ben het helemaal beu!
heb een namenboekje gekregen maar daar staan vooral veel idiote namen in zoals bonefatcius etc. wel leuk om door te bladeren!
namen ben ik al wel mee bezig mijn man nog niet zo. die is momenteel vooral met zichzelf bezig:roll: aan de ene kant snap ik het wel want hij moet binnenkort afstuderen en we zijn nog in huis aan t klussen. aan de andere kant baal ik wel want hij is door de weeks d afgelopen weken weg geweest, nu een weekje thuis en dan weer. en als ie thuis is is hij moe of aan t klussen of weg voor zn hobby´s. En maar tegen mij roepen dat ik rustig an moet doen maar dat wordt dus een beetje lastig
normaal gesproken is hij echt niet zo,juist niet! maar ga het er straks wel even over hebben,ben het helemaal beu!
heb een namenboekje gekregen maar daar staan vooral veel idiote namen in zoals bonefatcius etc. wel leuk om door te bladeren!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ja klopt Bolus, en ik merk inderdaad dat het me goed doet. Ik had het blijkbaar toch echt wel nodig. Als het van mij afhing ging ik morgen weer werken, maar ik mag niet van de dokter . Dan maandag maar weer, morgen komt mijn moeder gezellig langs!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, waarom moet je rustig aandoen dan? Ivm je zwangerschap?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, ik had al een tijdje last van duizeligheid, maar sinds zaterdagavnod werd het erger. Als ik niet snel ging liggen, had ik de neiging flauw te vallen. Ook had ik met momenten allemaal zwarte vlekjes voor mijn ogen, mijn eetlust was verdwenen. In het algemeen voelde ik me ook totaal niet lekker. Maandag naar de huisarts geweest, blijkt dat mijn bloeddruk laag staat (vandaar de duizeligheid en zwarte vlekjes) en dat ik een ijzertekort heb. Dus nu moet ik ijzertabletten e.d. innemen en ik moet nu even rust nemen omdat ik mezelf (onbewust) toch wel wat voorbij ben gelopen de afgelopen weken. Maar goed, bovenop dit blijk ik ook nog een ander virus te pakken te hebben, waar ik mij dus zo ziek door voel(de).
Snoes- Lady Post-a-lot
MAS: zelfs 5 kg eraf zolang alles maar goed is dan is het mooi meegenomen.
Knof: leuk, dat je de babykamer binnen hebt! Jammer inderdaad dat je het kamertje nog niet helemaal naar je zin kan maken maar aan de andere kant dan heb je nog iets om naar uit te kijken.
Fijn dat de echo grotendeels goed was en ik zou me proberen niet al te ongerust te maken. Hopelijk geeft de volgende echo weer een helemaal goed beeld!
Viva: dan heb je nog wel iets leuks om naar uit te kijken! tenzij dat natuurlijk op het moment komt dat je er qua energie niet meer op zit te wachten. Ik hoop met je mee dat je binnenkort een eigen huisje kunt betrekken! 1,3 kg valt op zich ook nog mee toch? Leuk dat je de kleine al voelt!
Sun: leuk dat je een beetje voor afwisseling zorgt in de lijst!
Bolus: super dat je het hartje hebt gehoord, lijkt me ook heel bijzonder. (heb ik nog niet gehoord, alleen zien knipperen op de echo) Een pretecho krijg ik bij het kraambureau aangeboden van 110 voor 45 euro (2d/3d/4d incl. dvd foto's, sleutelhanger, luiertas en nog wat spullen) dus ik denk dat ik dat wel laat doen.
LDJ: spannend, wil je weten wat het geslacht is?
Puzzle: volgens mij was ik schandalig vroeg met een kamertje, 6 weken. Ik kon het voor die prijs niet laten staan.
Fijn dat de controle goed was! Er liggen al wel wat ideeen voor de naam klaar maar nog geen definitieve.
Snoes: beterschap! hopelijk voel je je snel beter!
Morgenochtend naar de VK en de extra echo. Dat vind ik toch wel spannend. Ik dacht dat het me weinig deed een controle of het buikje dicht is of niet maar afgelopen nacht had ik een droom waarin bleek dat het buikje niet dicht was en een aantal andere dingen mis waren. Schijnbaar hou ik me er onbewust toch meer mee bezig dan ik dacht. We zullen morgen wel zien, ik blijf positief!
Knof: leuk, dat je de babykamer binnen hebt! Jammer inderdaad dat je het kamertje nog niet helemaal naar je zin kan maken maar aan de andere kant dan heb je nog iets om naar uit te kijken.
Fijn dat de echo grotendeels goed was en ik zou me proberen niet al te ongerust te maken. Hopelijk geeft de volgende echo weer een helemaal goed beeld!
Viva: dan heb je nog wel iets leuks om naar uit te kijken! tenzij dat natuurlijk op het moment komt dat je er qua energie niet meer op zit te wachten. Ik hoop met je mee dat je binnenkort een eigen huisje kunt betrekken! 1,3 kg valt op zich ook nog mee toch? Leuk dat je de kleine al voelt!
Sun: leuk dat je een beetje voor afwisseling zorgt in de lijst!
Bolus: super dat je het hartje hebt gehoord, lijkt me ook heel bijzonder. (heb ik nog niet gehoord, alleen zien knipperen op de echo) Een pretecho krijg ik bij het kraambureau aangeboden van 110 voor 45 euro (2d/3d/4d incl. dvd foto's, sleutelhanger, luiertas en nog wat spullen) dus ik denk dat ik dat wel laat doen.
LDJ: spannend, wil je weten wat het geslacht is?
Puzzle: volgens mij was ik schandalig vroeg met een kamertje, 6 weken. Ik kon het voor die prijs niet laten staan.
Fijn dat de controle goed was! Er liggen al wel wat ideeen voor de naam klaar maar nog geen definitieve.
Snoes: beterschap! hopelijk voel je je snel beter!
Morgenochtend naar de VK en de extra echo. Dat vind ik toch wel spannend. Ik dacht dat het me weinig deed een controle of het buikje dicht is of niet maar afgelopen nacht had ik een droom waarin bleek dat het buikje niet dicht was en een aantal andere dingen mis waren. Schijnbaar hou ik me er onbewust toch meer mee bezig dan ik dacht. We zullen morgen wel zien, ik blijf positief!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Veel succes met de echo vandaag, Mystery-Girl. Hoever ben je nu?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes: Jeetje zeg. Wel goed dat de huisarts je nu even op de rem heeft gezet. Kan je merken dat de tabletten al wat aanslaan? Voel je je al wat beter? Wat voor virus heb je te pakken dan? Gewoon griep zeg maar?
M-G: Hoe is het gegaan vandaag?
Ik ben vandaag met mijn moeder naar de Ikea geweest. Baby bedje, matrasje ed gehaald. Allemaal gekregen van mijn moeder, echt super lief!!
Wil nog wel even wachten met het bedje in elkaar zetten tot na de echo.
Kan wel merken dat ik nu al minder kan hoor.
Ben kapot joh na zo'n dag .
M-G: Hoe is het gegaan vandaag?
Ik ben vandaag met mijn moeder naar de Ikea geweest. Baby bedje, matrasje ed gehaald. Allemaal gekregen van mijn moeder, echt super lief!!
Wil nog wel even wachten met het bedje in elkaar zetten tot na de echo.
Kan wel merken dat ik nu al minder kan hoor.
Ben kapot joh na zo'n dag .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, ja ik merk zeker dat het helpt. Sowieso de pilletjes die ik nu moet nemen als de rust die ik moet pakken. Ik voel me nu ook echt heel wat beter, terug véél meer energie. Want dat had ik echt niet meer, mijn energiepijl was tot onder het nulpunt gezakt, zo zwak was ik. Ik eet nu ook veel meer verse groenten, vers fruit en verse groentensoep. Ik had er inderdaad nog een soort van griepvirus bij, het was niet echt griep (ik had geen koorts e.d.) maar toch wel iets om voor op te letten als zwangere blijkbaar.
Wat leuk dat jullie naar de Ikea zijn geweest! Wij denken er ook over om daar het bedje, matrasje, commode e.d. te halen. Ik vermoed dat daar ook wel bepaalde series zijn waar alles bij elkaar past, toch? Wij hebben eigenlijk geen zin om heel veel geld uit te geven aan een babykamer als het kindje over een jaar of 2/3 toch een echte jongens/meisjeskamer krijgt.
Wat leuk dat jullie naar de Ikea zijn geweest! Wij denken er ook over om daar het bedje, matrasje, commode e.d. te halen. Ik vermoed dat daar ook wel bepaalde series zijn waar alles bij elkaar past, toch? Wij hebben eigenlijk geen zin om heel veel geld uit te geven aan een babykamer als het kindje over een jaar of 2/3 toch een echte jongens/meisjeskamer krijgt.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, neem maar vooral je rust hoor!
Mistery Girl, ook ik ben nieuwsgierig naar je echo! Hoe was het?
LDJ, Lief van je moeder. Ik wil ook zo'n moeder
Wij willen waarschijnlijk ook de babykamer bij ikea halen. Ik heb zelf deze commode in gedachte:
of
Kledingkast ben ik nog niet over uit.
Misschien deze:
Die is wel erg klein, maar als ik de grote commode koop, dan heb ik ook geen grote kast nodig.. (Denk ik haha)
We hebben geen grote babykamer, hij is best smal. Het wordt dus echt meten denk ik.
Mistery Girl, ook ik ben nieuwsgierig naar je echo! Hoe was het?
LDJ, Lief van je moeder. Ik wil ook zo'n moeder
Wij willen waarschijnlijk ook de babykamer bij ikea halen. Ik heb zelf deze commode in gedachte:
of
Kledingkast ben ik nog niet over uit.
Misschien deze:
Die is wel erg klein, maar als ik de grote commode koop, dan heb ik ook geen grote kast nodig.. (Denk ik haha)
We hebben geen grote babykamer, hij is best smal. Het wordt dus echt meten denk ik.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Muus, vind je die allemaal op de website van Ikea? En van welke serie zijn ze? Ik vind het witte ook wel leuk, voor ons hoeft het niet heel kleurrijk te zijn. Gewoon hier en daar wat leuke kleuraccentjes. De commodes die je laat zien, daar zou ik zelf eerder de onderste voor kiezen, maar dan wel een grotere kast. Die jij laat zien, vind ik zelf niet mooi.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, Ja klopt. Is allemaal van de Hemnes serie. De commodes staan bij slaapkamers onder ladekasten.
Ik vind deze kast vele malen mooier, maar of het allemaal zal passen?
Ik wil dus wel witte meubels haha, en als ik er zo over nadenk heb ik overal alleen maar witte meubels.
Zowel in de woonkamer als op de slaapkamers. Kleur aanbrengen doe ik dmv accessoires en of muurverf/behang.
Ik wil dus wel witte meubels haha, en als ik er zo over nadenk heb ik overal alleen maar witte meubels.
Zowel in de woonkamer als op de slaapkamers. Kleur aanbrengen doe ik dmv accessoires en of muurverf/behang.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Oeh ja, die is zeker mooier! Wij hebben grote kamers, dus bij ons zal het sowieso allemaal wel passen. Maar ik snap dat, als je kamertje wat kleiner is, je even moet kijken dat alles past en dat het niet te krap wordt.Muus schreef:Snoes, Ja klopt. Is allemaal van de Hemnes serie. De commodes staan bij slaapkamers onder ladekasten.
Wij willen ook graag witte meubeltjes hoor, dus dit lijkt me perfect. Gelijk eens even kijken wat het allemaal kost
Snoes- Lady Post-a-lot
Even een update: de echo was goed! buikje zag er goed uit en is dicht, een hele opluchting!
We hebben het hartje horen kloppen en nog 2 fotootjes meegekregen.
Verder kon ze het nog net met 100% zekerheid zeggen maar ze meende tot 4 keer toe te zien dat het een jongetje is, dus stiekem durf ik daar wel vanuit te gaan.
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik ben nu 14 weken en 6 dagen.
Nu duik ik snel mijn bedje in want morgen is het weer vroeg dag.
We hebben het hartje horen kloppen en nog 2 fotootjes meegekregen.
Verder kon ze het nog net met 100% zekerheid zeggen maar ze meende tot 4 keer toe te zien dat het een jongetje is, dus stiekem durf ik daar wel vanuit te gaan.
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik ben nu 14 weken en 6 dagen.
Nu duik ik snel mijn bedje in want morgen is het weer vroeg dag.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Mystery-Girl, wat fijn dat de echo goed was! En kijk, nog een jongetje! Wanneer weten jullie het zeker/heb je weer een echo?
Snoes- Lady Post-a-lot
Puzzle, ik wist al ongeveer wat voor kamertje ik wilde. Wij waren er behoorlijk vroeg mee, maar eind dec heb ik een mk gehad, en toen hadden we ons al verdiept in kamertjes e.d. Dus vandaar dat we hem nu zo vroeg hadden, konden hem vor een leuke prijs voor dat kamertje overnemen!
Ook hebben we al de naam, moeten alleen nog een 2e naam verzinnen. Maar wie weet dat in de 22 weken die nog volgen, de naam toch anders wordt!
Bolus, afstuderen? Hoe oud zijn jullie dan (staat hier niet in het tabel, ben benieuwd of er nog meer net zo jong zijn als wij ).
Dat zal inderdaad wel even flink druk worden voor je man.
Vorig jaar studeerde mijn man af, nou ik was zwaar opgelucht toen hij klaar was en zijn studie voltooid had!
Snoes, wat klinkt dat rot zeg, die duizeligheid e.d.
Merk je al dat het helpt, je tabletjes en de rust? Fijn dat je weer meer energie hebt!
MG, gister bleek ik zelfs 0,5kg lichter dan vorige week, dus maar 0,8kg erbij sinds het begin vd zwangerschap.
Hoe was je echo? Fijn dat je echo goed was! En leuk, een jongetje!
LDJ, wauw wat lekker dat je dat allemaal van je moeder gekregen hebt! Was de auto van je vader zo groot?
Muus, ik vind die grote kledingkast ook mooier! En qua commode zou ik dan de kleine doen.
Maar dat moet je natuurlijk zelf weten! Wij hebben geen kledingkast, alleen een wat grotere commode.
Gisteren heeft mijn man onze baby ook gevoeld! Ik lag in bed (Niet eens zijn hand van me afgeslagen ) en de baby ging lekker bewegen, zijn hand lag erop en ik zei dat ik het voelde, hij voelde het ook. Om te testen heb ik even niet gezegd wanneer ik het voelde, maar ook toen had hij het goed. Hij dus ook helemaal happy! Probeerde ik het daarna zelf aan de buitenkant te voelen, was de baby stil
Hoe groot wonen jullie overigens allemaal, in de zin, hoe veel slaapkamers hebben jullie?
Wij kijken naar huurhuisjes, er is er nu 1 online gekomen (oa) die maar 2 slaapkamers heeft, 1 van 10m² en 1 van 17m² waarvan 1 een entresol heeft. (even gegoogled, maar lijkt me dus een verhoogde open slaapkamer?).
Boven op zolder is nog 1 kamer (dat is dan ook gelijk de hele zolder) van bijna 10m², maar dat noemen ze echt zolder, dus ik weet ook niet of de ramen die er zitten open kunnen.
Jaja, ik wil wel in een goed huis terecht komen. Hoop dat die entresol dan de kleine slaapkamer is, zodat eventueel onze dochter en de baby over een poosje samen op 1 kamer kunnen mocht de zolder niet te gebruiken zijn als slaapkamer. (Mochten we het huisje dan toegewezen krijgen).
Ook hebben we al de naam, moeten alleen nog een 2e naam verzinnen. Maar wie weet dat in de 22 weken die nog volgen, de naam toch anders wordt!
Bolus, afstuderen? Hoe oud zijn jullie dan (staat hier niet in het tabel, ben benieuwd of er nog meer net zo jong zijn als wij ).
Dat zal inderdaad wel even flink druk worden voor je man.
Vorig jaar studeerde mijn man af, nou ik was zwaar opgelucht toen hij klaar was en zijn studie voltooid had!
Snoes, wat klinkt dat rot zeg, die duizeligheid e.d.
MG, gister bleek ik zelfs 0,5kg lichter dan vorige week, dus maar 0,8kg erbij sinds het begin vd zwangerschap.
LDJ, wauw wat lekker dat je dat allemaal van je moeder gekregen hebt! Was de auto van je vader zo groot?
Muus, ik vind die grote kledingkast ook mooier! En qua commode zou ik dan de kleine doen.
Maar dat moet je natuurlijk zelf weten! Wij hebben geen kledingkast, alleen een wat grotere commode.
Gisteren heeft mijn man onze baby ook gevoeld! Ik lag in bed (Niet eens zijn hand van me afgeslagen ) en de baby ging lekker bewegen, zijn hand lag erop en ik zei dat ik het voelde, hij voelde het ook. Om te testen heb ik even niet gezegd wanneer ik het voelde, maar ook toen had hij het goed. Hij dus ook helemaal happy! Probeerde ik het daarna zelf aan de buitenkant te voelen, was de baby stil
Hoe groot wonen jullie overigens allemaal, in de zin, hoe veel slaapkamers hebben jullie?
Wij kijken naar huurhuisjes, er is er nu 1 online gekomen (oa) die maar 2 slaapkamers heeft, 1 van 10m² en 1 van 17m² waarvan 1 een entresol heeft. (even gegoogled, maar lijkt me dus een verhoogde open slaapkamer?).
Boven op zolder is nog 1 kamer (dat is dan ook gelijk de hele zolder) van bijna 10m², maar dat noemen ze echt zolder, dus ik weet ook niet of de ramen die er zitten open kunnen.
Jaja, ik wil wel in een goed huis terecht komen. Hoop dat die entresol dan de kleine slaapkamer is, zodat eventueel onze dochter en de baby over een poosje samen op 1 kamer kunnen mocht de zolder niet te gebruiken zijn als slaapkamer. (Mochten we het huisje dan toegewezen krijgen).
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva, als ik uit de serie van Muus moet kiezen, ga ik inderdaad ook voor de grote kledingkast en de kleine commode, die vind ik toch weer wat leuker
Wat leuk dat je man de baby ook gevoeld heeft! Lekker vroeg al, leuk!
Wij wonen in een koophuis met 4 slaapkamers. 3 grote en eentje iets minder groot, maar die gebruiken we als 'dressing' (kennen jullie dat?). Ik weet niet hoe groot onze slaapkamers zijn, maar allemaal minimaal 15 m², dat wel. Er past in onze eigen slaapkamer iig een groot tweepersoonsbed (180 x 210) met nachtkastjes, een grote kleerkast (2m20), een commode en dan hebben we nog ruim de plaats om erdoor te lopen. Dus op de kinderkamers kunnen later ook gemakkelijk een 2-persoonsbed, kleerkast, bureau etc.
Wat leuk dat je man de baby ook gevoeld heeft! Lekker vroeg al, leuk!
Wij wonen in een koophuis met 4 slaapkamers. 3 grote en eentje iets minder groot, maar die gebruiken we als 'dressing' (kennen jullie dat?). Ik weet niet hoe groot onze slaapkamers zijn, maar allemaal minimaal 15 m², dat wel. Er past in onze eigen slaapkamer iig een groot tweepersoonsbed (180 x 210) met nachtkastjes, een grote kleerkast (2m20), een commode en dan hebben we nog ruim de plaats om erdoor te lopen. Dus op de kinderkamers kunnen later ook gemakkelijk een 2-persoonsbed, kleerkast, bureau etc.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik breek even in hoor.. maar wilde zeggen dat ik deze commode van Ikea heb en ik hier erg tevreden over ben! Hij heeft genoeg ruimte, ik heb alle hangkleding apart, maar dingen als hydrofiel-doeken, rompers, shirts, sokken, broeken, pyjama's, maillots, leggings, etc. heb ik in de commode liggen. N. heeft erg veel kleding, maar het past prima! Jurkjes, blousjes en vestjes heb ik in een kast hangen. Beddengoed e.d. heb ik ook in een kast liggen. Naast het aankleedkussen op de commode heb je nog genoeg ruimte voor een doos met billendoekjes, dat is ook erg fijn! Ook qua hoogte vind ik hem prima.. een perfecte commode dus!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne, wat fijn om te horen! Ik liet hem gisteren aan mijn vriend zien en hij vond hem ook erg mooi. Dus de kans is groot dat we die wel gaan kopen. Heb je er verder ook meubeltjes van diezelfde serie bij?
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee, helaas niet. N. heeft een heel kleine kamer, dus er was weinig plek over voor een kast. We hebben in een ingebouwde (open) kast ruimte gemaakt om kleding op te hangen. Vandaar dat ik zo blij ben met de commode omdat er een hoop in past. Hier N.'s kamertje toen het net af was:
Parisienne- Ratel
Die planken die boven de commode hangen komen trouwens ook bij Ikea vandaan geloof ik. Het is één geheel. Deze heeft mijn stiefmoeder wit geverfd. Ik vind het een ideaal ding, er past veel op. Heb er inmiddels allemaal mandjes op staan met daarin alle spulletjes. Als iemand nog planken zoekt voor boven de commode vind ik dit ook zeker een aanrader
Parisienne- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: