Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  Limburg85 zo 1 jul 2012 - 18:36

NoName88 schreef:Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 Foto-DAR7NZPU

Leuk! Deze hebben wij ook nu voor R. en straks voor de baby.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 20:43

NoName; He die meubeltjes hebben wij nu ook! (hadden eerst andere). Behalve de kleding kast niet! Die heb ik van Ikea (afgelopen zaterdag gekocht!)

Geen vakantie plannen hier, ben al jaren niet op vakantie geweest, dus ik zie het echt als een soort luxe als het wel zou kunnen!

Meiden die wel op vakantie gaan, geniet er van!

Gast
Gast

Bericht  lente ma 2 jul 2012 - 0:49

Viva, Ja heb al wel wat kleertjes geshopt (niet veel hoor), zal het eens op de foto zetten als ik er aan denk. En jij dan Very Happy ? En die mutsjes en slofjes zijn echt te schattig, doe je echt mooi!

MAS, Fijn dat ze je verder niet in de gaten hoeven te houden qua suiker.

Muis, Mooi kamertje hebben jullie besteld! En is je petekindje geboren het weekend? Gaat alles goed?

Anniej, Voel je je nog steeds goed? En nog wat leuks gescoord uit de kofferbak dit weekend Wink ? En welke kast van Ikea heb je gekocht? Hier hebben we de TWF Altea commode en het ledikantje (via mp), en gaan we er ook een Ikea kast bij kopen.

Linda, Fijn dat de 20 weken echo goed was Very Happy ! Hoe is het nu met je bloeddruk?

NoName, Mooi kamertje! Zoiets hebben we hier ook gekocht (ook wit, zulk soort greepjes (maar dan langer) en lekker stevig) En lekker, 2 weken Kos! Hoe ver ben je dan in je zwangerschap als jullie gaan? Zie je op tegen vliegen/warmte enzo? Of kan je er goed tegen?

Knof, Dat is lekker aftellen al! Hier nog geen concrete vakantieplannen. Hebben wel 2 weken vrij half augustus, en zien dan wel wat we doen. Ik hoop dat het mooi weer is in NL, dan pakken we de boot en gaan we lekker varen (richting Friesland ofzo). Zo niet dan kijken we hoe ik me voel en of we nog kunnen/willen vliegen of een end met de auto weg. Anders wat dichter bij huis. We willen nog wel even met z'n tweetjes weg in ieder geval. Over 3 weken gaan we ook een nachtje weg, dus das ook al iets om naar uit te kijken haha. Jij vakantieplannen?

Snoes, Oehh leuk Duitsland! Waar gaan jullie heen? En nog maar een weekje in de verbouwing, eind is in zicht Very Happy !

FF, Gefeliciteerd met de 12 weken grens Very Happy . Succes en veel plezier met de intake en echo morgen. Wel lekker dat je je laatste nachtdienst hebt gehad. Ik heb na 12 weken ook geen lange dag/avond/nachtdiensten meer gedaan, bevalt eigenlijk wel even prima zo haha.

Voor degenen die al bezig zijn met het kamertje, hoe gaan jullie het ongeveer doen? Leuk behangetje of kleurtje verf (foto's)? Wat voor accesoires? Hemeltje boven het bedje? 'Druk' of juist meer neutraal? Hoe groot is jullie babykamer eigenlijk? Hier is het een vrij klein kamertje, dus bijvoorbeeld geen druk knallend behang, dan lijkt het nog kleiner.

En wat kopen jullie qua kleertjes? Hoeveel en in welke maten? En het worden natuurlijk winterkindjes, koop je dan veel rompers met lange mouwen? Of gewoon korte of zonder mouwen? *ziet door de bomen het bos niet meer, er is zoooo veel leuks* Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 253468018

Hier verder alles goed, niet veel bijzonders gedaan Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 561177 . Heb wel de hele dag al een stekende, zeurende 'spierpijn' in m'n onderbuik, deed ook zeer met draaien in bed. Denk dat het bandenpijn is? Schiet ook af en toe door in m'n (rechter) bil/bovenbeen. Heb ik al wel af en toe gehad, maar niet zo lang en irritant als nu haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Puzzle ma 2 jul 2012 - 0:57

leuk kamertje, NoName!
Wij willen ook witte meubeltjes en verder ook aan het nadenken over behang/verf en aankleding!
Zo leuk om alles uit te zoeken I love you

Lente, lijkt me heerlijk zo met de boot weg te gaan! (mits mooi weer natuurlijk)
Wij hebben ook in augustus 2 weken vakantie, maar nog geen plannen.

Vanmorgen 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! geen bijzonderheden, dus zijn best wel opgelucht, toch altijd spannend.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  lente ma 2 jul 2012 - 1:03

Puzzle, Ja dat is het ook, je bent zo lekker 'vrij' op het water. Wat fijn dat de echo goed was! Die bevestiging is altijd prettig toch Very Happy .
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Knof ma 2 jul 2012 - 1:43

@ Puzzle; fijn dat de echo goed was!

@ Lente; lekker hoor vakantie op het water! Wij hebben nog geen concrete plannen maar gaan bij goed weer in Nederland of België weg. Anders slaan we misschien een jaar over, denk dat ik het met 31 weken niet meer zie zitten om bijvoorbeeld naar Italië te gaan. Maar dat zien we tegen die tijd wel :-)

Haha, grappig jouw vragen, ik dacht vandaag over precies hetzelfde na! Wij hebben geen hemeltje boven het bedje en een vrij ruime kamer (ongeveer 10m2). Er staat wel nog een kledingkast van ons in want die kan echt nergens anders. Jammer, maar al met al is het toch een heel leuke kamer geworden! Wij hebben houten meubels (beetje wit met grijs/bruin) en grijs met aqua beddengoed, kussenhoes, lamp enz. Heel leuk! Ook hebben we een tak opgehangen met daarboven een uil en eekhoorn. We hebben bewust niet geverfd of behangen omdat de kans groot is dat we nog gaan verhuizen. We hebben nu gekozen voor accessoires zodat we die mee kunnen nemen.

Over rompers: ik heb ook geen idee of rompers met korte of lange mouwen fijn zijn in de herfst/winter. Ik zou zelf zeggen met korte mouwen en dan gewoon een shirtje/vestje er over heen. Maar is dit genoeg??
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ ma 2 jul 2012 - 2:23

He meiden,
Wat is er veel geschreven.

NoName, wat een leuk kamertje!!

Puzzle: Fijn dat jullie een goede 20 weken echo gehad hebben. Is toch weer een opluchting he?!

Lente: Dat zijn goede vragen van je. Het lijkt me best moeilijk om te kunnen beslissen of je de baby niet te warm of te koud aankleed ed. Ik heb vooral veel rompertjes gekregen met korte mouwen.

Hier weinig nieuws op het moment. De moeheid is helaas weer flink toegeslagen.
We zijn bezig met het kamertje. Mijn schoonmoeder heeft van de week het behang erop geplakt, erg blij mee.
Binnenkort nog weer even een keer shoppen om een rolgordijn ed te kopen.

LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  NoName88 di 3 jul 2012 - 8:46

Bedankt voor alle complimentjes voor het kamertje. Zijn er ook erg blij mee smile

Lente, ik ben 23 weken als we op vakantie gaan. Vind het best een beetje spannend eerlijk gezegd. Is voor de 2e keer dat ik zo ver weg ga met het vliegtuig. Vliegen ben ik niet bang voor, maar vind het wel een beetje griezelig dat je daar niet zo goed kunt communiceren met mensen mocht er iets aan de hand zijn. En ik voel me eigen nu toch wel wat kwetsbaarder, voor de zon en vreemd eten betreft enzo. Verder kan ik eigenlijk altidj wel goed tegen de warmte enzo. En die 'lange' zit in het vliegtuig hoeft van mij ook niet Sad

Oh ja, ik ga over 3 weken ook nog een nachtje weg, naar Maastricht met mn zusje smile

ONs kamertje wordt waarschijnlijk ook heel neutraal met wat leuke accessoires, zeker niet te druk. Ons kamertje is ook ong 10m2. Ik denk dat er geen behang op komt. En geen hemeltje boven het ledikantje. Als de wieg van m'n moeder op onze kamer komt, zit daar uiteraard wel een hemeltje boven.

Lente, ik krijg af en toe ook een steek door mn onderbuik als ik een overwachtse beweging maak. En pijn in mn bil heb ik bijna de hele zwangerschap al regelmatig.

fijn Puzzle, dat de echo goed was! Ik moet nog een afspraak maken.

Knof & LDJ > Foto! Van jullie kamertjes Very Happy

Kleertjes kopen heb ik nog neit over nagedacht. Laatst was mijn vriendin wel op zoek naar rompers met lange mouwen, want die vond ze fijner. Verder weet ik het ook niet Razz

NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  L!ND@ di 3 jul 2012 - 9:46

Even snel hoor! Moet morgen weer naar de gyn, dus weet dan meer over mijn bloeddruk. Ik zal dan even uitgebreid reageren Wink Slaap lekker!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 18:16

Lente, wij gaan naar Bielefeld. We willen volgende week nog een trekhaak laten plaatsen onder onze auto zodat we onze fietsen mee kunnen nemen. Zag hier in de aldi een fietsendrager voor 2 fietsen afgeprijsd naar 30 euro. Hoop dat die er straks nog is, dan ga ik die halen.

Wij gaan het kamertje verven (als we de kleur niet houden zoals ze nu is, lekker neutraal). Iig, geen drukke kamer, daar houden we niet van. Ons kamertje is denk ik ongeveer 16 m², ruim zat. Wat het kopen van kleertjes betreft, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet kopen. Daar moet ik me nog even in verdiepen. De rompertjes, daar was ik ook over aan het twijfelen. Ik zou zelf denken met lange mouwen omdat ik voor 5 dec uitgerekend ben, maar ik twijfel nog. Ik denk een paar met korte en een paar met lange mouwen, kan ik nog kijken welke de fijnste zijn.

Puzzle, wat fijn dat alles goed was op de echo!

LDJ, wat balen dat de vermoeidheid weer zo toeslaat.

Linda, succes bij de gyn!

All, wij gaan vrijdagavond misschien nog naar de babydump. We wilden eerst pas in onze vakantie gaan, maar er zijn leuke acties nu daar. We kijken even of we dat redden met de werken hier in huis. Verder niet veel bijzonders te melden, nog 2,5 week werken en dan vakantie! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Viva di 3 jul 2012 - 23:38

Oooh ik loop zó erg achter hier. Ik belooooof dat ik vandaag of morgen alles bijlees en een reactie ga posten!
(Nu eten en weg!)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 23:40

Viva schreef:Oooh ik loop zó erg achter hier. Ik belooooof dat ik vandaag of morgen alles bijlees en een reactie ga posten!
(Nu eten en weg!)
Nounou, dat is je geraden hoor Twisted Evil

Ik houd het ook niet altijd bij hoor. Meestal lees ik wel alles, maar ik vergeet vaak te reageren omdat ik zelf meestal niet veel te melden heb smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel di 3 jul 2012 - 23:43

Even ego...wij hebben gisteren een mooie echo gehad van onze kleine 'alien' Very Happy Very Happy . Ben 5 dgn vooruitgezet en nu uitgerekend op 08-01-2013 en nu dus al over de 13 wkn zwanger. Ook heeft ze alvast een kleine onofficieele screening gedaan en daarop zag alles er tot nu toe goed uit. Maarre is geen zekerheid, maar wel fijn om te weten. Nu een volledige screening met de 20wkn echo. Binnenkort een afspraak maken voor geslachtsbepaling. Kan denk ik niet tot de 20wkn echo wachten haha!

Reageer vanavond weer verder. Eerst een kleine ondeugd op bed leggen en ga ik zelf ook ff liggen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 23:47

Flip, Wat fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad! Ik zou ook niet zolang kunnen wachten tot de geslachtsbepaling haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G wo 4 jul 2012 - 10:01

Dag meiden,

Alweer veel te lang geleden dat ik hier iets heb gepost en het een beetje bij heb gehouden. Mijn oprechte excuses smile
Fijn dat er weer een hoop meiden zijn die een goede echo hebben gehad!

Hier even een ego berichtje:

Ik zie in het lijstje dat ik door heb gegeven morgen een de 20 weken echo te hebben maar die heb ik dus gisteren gehad. Gelukkig is alles goed, al met al een uur daar gelegen maar ieder onderdeeltje uit het lichaam is bekeken en het ziet er allemaal goed uit. Het is een hele opluchting want ondanks dat de aandoening die mijn vriend destijds had niet erfelijk is, was ik er toch een beetje onzeker over.

Verder weten we nu echt zeker dat het een jongen is, daar kon ze echt niet om heen zei ze. Dus nu kan ik eindelijk met zekerheid shoppen! Gisteren ben ik direct naar de Gamma gereden om kleurkaartjes op te halen voor de verf op de muren.

Morgenochtend heb ik nog een afspraak bij de verloskundige voor de standaard controle en verder staat er weinig bijzonders gepland.

Ik hoop dat met jullie alles goed is en gaat en iedereen er nog steeds van geniet!
Binnenkort ga ik het topic weer even goed bij lezen want ik heb een tijdje gemist zie ik.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 17:55

Fijn dat alles goed was, Mistery-girl!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 wo 4 jul 2012 - 18:48

[quote="Snoes"]
Ik houd het ook niet altijd bij hoor. Meestal lees ik wel alles, maar ik vergeet vaak te reageren omdat ik zelf meestal niet veel te melden heb smile[/quote

Heb ik ook!
F ijndat alles goed was mg.

Gisteren bij de vk geweest, was weer afgevallen.op zich niet zo erg want buik groeit.prima
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 21:08

Lente, wij laten de b abykamer voor wat het is, we hebben wel nieuwe meubels gekocht (via mp dan) omdat ons oude ledikantje uit elkaar viel, Y. slaapt hier nog wel in, maar dat word straks natuurlijk het bedje vd baby! Het behang etc blijft dus ook gewoon hetzelfde, niks geen poespas en daar hebben we eigenlijk ook geen tijd voor omdat we dus een hele zolder (onze nieuwe kamer) moesten creeren. Wel krijgt Y. een nieuwe slaapkamer. Qua kleertjes heb ik nog liggen he van Y. dus zo nu en dan (leuke dingen) koop ik bij. Ik heb ook rompers met korte mouw, en dan een bijv een longsleeve en is het nodig een vestje erover heen.

Puzzle, fijn dat alles goed was met de 20weken echo!

LDJ, heb je al contact gehad met een arbo arts?

Snoes, veel plezier bij de babydump! Al enig idee wat je gaat kopen?

MG, ook fijn voor jullie dat de 20weken echo goed was!

Nou hier gaat het redelijk, mijn leverwaardes zijn flink gestegen en heb vanmiddag een telefonisch consult hoe nu verder. Het is wel echt een grote shock, zeker omdat ik al 2 weken aan de medicatie zit en het zou dus minder moeten worden ipv erger. De verdere consequenties weet ik dus ook nog niet, maar leuk is het niet! Het neemt ook een hoop stress met zich mee. De zolder begint op te schieten, maar zit aardig nog wat werk in, ik moet nu maar hulptroepen zien te vinden die ons komen helpen, want ook Y. haar nieuwe kamer moet nog gedaan worden en tot slot de babykamer, meer meubels verschruiven als grote dingen verbouwen/schilderen etc. Komt wel als ze wat groter is!

Nou ik ga me maar weer rustig houden vandaag zoals eigenlijk tegenwoordig elke dag, leuk is anders en het kan van mij nu niet snel genoeg gaan dat het straks oktober/november is!

FIjne dag!

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 22:21

Bolus, heb je al een buikfoto? Hoever ben je nu? Ik ben ook nog steeds niets aangekomen (viel ook alleen maar af) en ben nu 18 weken. Maar mijn buik groeit ook gewoon goed en ons kindje ook, dus hier ook geen zorgen.

Anniej, nee nog geen idee wat we gaan kopen. Qua wandelwagen wil ik wel graag zo'n 3-in-1, ik heb mijn oog wel al laten vallen op een Mutsy Transit, maar ik wil ze eerst eens uittesten in de winkel. Hier in België heb je namelijk ook een heel goed merk, Streety Plus, en die zijn ook heel erg degelijk. Dus misschien dat we hem ook wel gewoon hier kopen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 do 5 jul 2012 - 2:32

ik krijg mn buikfoto niet geplaatst Sad ben nu 16 weken!

lijkt me frustrerend annie j.sterkte hoor
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  NoName88 do 5 jul 2012 - 3:39

FF en Mistery, fijn dat de echo's goed waren!

Wat vervelend Anniej, kan me voorstellen dat het een hoop stress meebrengt, en er moet ook nog zoveel gebeuren natuurlijk....

Uhm... nog niks aangekomen? Mijn man-lief heeft gelijk denk > 'je wordt dik' Ik ben nu een kg aangekomen ongeveer....

Verder weinig te vertellen en nog een hoop te doen, dus ik ga weer smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Limburg85 do 5 jul 2012 - 3:42

Bolus geen zorgen maken over het afvallen! Bij R. ben ik eerst ook flink afgevallen en totaal 6 kg aangekomen.
Bij deze zwangerschap ben ik volgens mij ook niet aangekomen, ga bij de 20 weken echo even vragen of ik bij de vk op de weegschaal mag staan wat thuis stond ik er pas later op waardoor geen vergelijking.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  lente do 5 jul 2012 - 4:34

Knof, Klinkt leuk jullie kamertje, stoere kleuren! Slim om met accesoires te werken idd als je denkt nog te gaan verhuizen. Binnen welke termijn zouden jullie dat willen?

LDJ, Hoe is het nu met de moeheid? En op je werk? Leuk dat het kamertje opschiet! Foto van het behang Very Happy ?

NoName, Dat is precies waarom ik ook nog twijfel of we evt zouden gaan vliegen (ben 28 weken dan geloof ik) naar een (te?) warm land. Qua communicatie, zorg en eten enzo. Al moet ik zeggen dat het idee wel heel aantrekkelijk is haha. We kijken hier wel tegen die tijd.

Snoes, Heb even opgezocht waar Bielefeld ligt Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 827601 , maar dat is prima te rijden (niet te lang, maar wel lekker echt buitenland)! Wat hebben jullie een lekker ruime babykamer, ben benieuwd straks naar foto's bij iedereen als ze af zijn haha. Ga je morgen nog naar de babydump? Leuk he, alles uitzoeken. Kinderwagen moet je idd gewoon even zien en mee rijden en 'in je handen hebben'. Was vooraf helemaal weg van de Bugaboo Cameleon, maar die is gewoon niet handig voor wat wij er mee willen (en vond hem in het echt niet zo mooi en te laag bij de grond). We hebben nu een Maxi Cosi Mura 3 gekocht, lekker stevig, wendbaar, makkelijk etc. Er is zo veel keus, gewoon goed laten voorlichten en kijken wat je er mee wilt doen.

Viva, Ja schadalig Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 253468018 !

FF, Fijn dat de 12 weken echo goed was, en bijna een week vooruit gezet Very Happy . Ik dacht na de 12 wkn echo ook dat ik niet tot de 20 wkn kon wachten (voor het geslacht), maar dat is wel gelukt Wink , tijd vloog voorbij.

MG, Jeeej weer een goede 20 wkn echo! Wat voor kleur komt er op de muren? Waren je controles bij de VK vanmorgen goed?

Bolus, Zolang je buik en je kindje goed groeit zou ik me er niet te druk om maken idd! Ben ook benieuwd naar je buikfoto! Even in mijnalbum ofzo zetten en dan koieren plakken hier (zo doe ik het tenminste).

Anniej, Even een dikke Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 699888 ! Het is niet niks wat je nu weer over je heen krijgt, snap dat je er onzeker van wordt.

Vanmiddag had ik weer controle bij de VK, was allemaal goed. Bloeddruk was mooi, en ben nu zo'n 5 kilo aangekomen (vond ik zelf veel haha, maar de VK vond het 'heel netjes'). Hartje was goed te horen en regelmatig. Moet alleen oppassen met de moeheid en m'n werk. Ben zelf nogal het type dat gewoon doorgaat, vind het erg moeilijk dat ik soms even een stapje terug/minder moet doen of iets uit handen moet geven. Maar aan de andere kant kan ik tegenwoordig wel goed naar m'n lichaam luisteren dus als het echt moet dan lukt het wel. Wat trouwens wel irritant is de laatste (1,5) week, dat ik zo moe ben, maar 's nachts soms ook uren wakker lig. Hormonen volgens de VK. Stomme dingen. Haha Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 1578173417 .

Van de week zijn we naar het stadhuis geweest voor de erkenning van ons meisje. Heb m'n vriend op de heenweg nog lekker zitten stangen, dat ik eigenlijk toch wil dat ze mijn achternaam krijgt. Maar eenmaal daar toch maar toegegeven aan zijn achternaam Wink (wat ik ook graag wil hoor, alleen klinkt geen enkele voornaam bij zijn achternaam (vind ik Laughing ), maar daar komen we vast wel uit haha).

Ook net de papieren van het KDV binnen gekregen, weer wat geregeld Very Happy .
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:57

Telefonisch consult gehad. De waardes vd galzouten zijn nog niet bekend dus of het nu echt zo gevaarlijk is kunnen ze niet zeggen. Wel hoorde ik dat bij ik Y. uitschieters had die nog hoger waren (tussen de 400 & 600) en het was een groot wonder dat we er beiden verder niks aan over hebben gehouden , ook met de 37w dat ik werd ingeleid toen! Nu is het afwachten en is het wachten op een telefoontje volgende week hoe nu verder.

Vandaag was echt een ramp voor mij, zo heet, plakkerig en dus ook zo´n jeuk! Gelukkig stond het om 1600uur te regenen en zat ik bij de voordeur lekker uit te rusten en af te koelen.

Hopelijk zullen de komende dagen wat beter zijn qua temp zodat ik mij zelf ook weer wat lekkerder voel!

Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Viva do 5 jul 2012 - 9:30

Muis, leuk, een bugaboo!
En strak kamertje hoor!

Loesje, wij zitten inderdaad bij fbto, aanvullende module gezinsuitbreiding...

Anniej, nog gedacht aan een lakentje opfleuren?
Hoe was je 1e kofferbakverkoop? Wink
Balen dat je steeds maar moet wachten op alle uitslagen etc. Najaar 2012 mama's! - Pagina 28 699888

Linda, fijn dat je 20wkn echo goed was!
Hoe was je controle woensdag?
(ik reageer op volgorde van berichtjes, vandaar nu deze reactie;)
Heftig over je oom, ik hoop dat je het wel een plekje kunt geven.
Heb bij mijn moeder aangegeven om over 2 weken mee te willen gaan als zij weer gaat, samen met onze dochter.
Zie er tegenop, maar het is wel goed. En ik wil juist weer niet haar het gevoel geven dat ik ertegenop zie... (haar=tante)

Noname, toch wel leuk die pretecho, nee super! Wink
Echt geweldig om je kindje weer te zien!
Leuk dat jullie ook al een kamertje hebben.

Knof, lekker, vakantie met aansluitend verlof.
Waar heb je vooral last van nu? Moeheid of je lichaam of?

Snoes, extra lijnen, als je in je reactiescherm kijkt, bij a/A en daarop klikt krijg je "codes"
Daarvan kan je dan eventueel een lijntje kopieren en de gegevens van diegene eruit halen.
Zal het zo, waarschijnlijk, proberen
Lekker over een paar weekjes op vakantie!

Flip, fijn dat je nachtdiensten erop zitten!
Super dat je 5 dagen vooruit gezet bent, is toch een leuke verrassing Very Happy

Lente, leuk dat je al wat geshopt hebt, ben er benieuwd naar!
Ik heb zeker ook al wat geshopt, nog niet op de foto, we gaan morgen voor een week op vakantie, dus daarna komt die foto pas Wink
Dank je over die mutsjes+slofjes!
Over het aantal kleertjes weet ik niet precies, we hebben nog wat van onze dochter, en nu wat bijgekocht...
Grappig dat je je vriend lekker hebt kunnen stangen wat betreft de achternaam, gniffel

LDJ, ik ben erg benieuwd naar jullie kamertje, zou je eens een foto willen posten? Very Happy

MG, leuk dat jullie weer een extra bevestiging hadden dat jullie een zoontje verwachten!
En super natuurlijk dat alles goed was.
Hoe was je controle van de VK?

Bolus, ben je alleen nog maar afgevallen?
Wel fijnd at de baby goed groeit!

Zo, bij deze dus mijn beloofde reactie Wink
Hier gaat alles goed, morgen gaan we voor een week op vakantie, terschelling.
Kan dan alleen op internet via mob van manlief, maar daarop kan ik niet reageren hier, om de 1 of andere reden.
Morgenochtend ook eerst nog controle bij de VK, verwacht niets bijzonders.
Voel de baby overdag, als ik zit, vaak schoppen, en als ik dan in bed lig om te slapen juist weer veel minder.
Weet even niet meer of ik het hier gepost heb, maar we hebben nu een bugaboo, nieuwe versie, zgan via marktplaats, antraciet basis en zwart aanvullende bekleding. Daarbij ook een roze bekledingset los overgekocht, ook zgan, helemaal super dus.
Overigens gaat mijn gewicht voor mijn gevoel hard omhoog nu, vind het niet leuk, snoep ook veel te veel al weer.
En stoppen daarmee is makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nu bijna 3kg aangekomen, klinkt weinig, maar tot voorkort was ik haast niets aangekomen. Hoop mijn motivatie terug te vinden om minder te snoepen. Eerder was het makkelijker want dan zag je dus ook of je afgevallen was, maar dat mag nu juist niet.
Nougoed, ik ga slapen, morgen 8.45 al controle bij vk, en 12h moeten we wegrijden hier (tussendoor dus spullen inpakken en die fietsen goed achterop krijgen)
Tot over een weekje!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: