Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
Nina, wat leuk dat je voorgevoel een meisje zegt, als dat zo is, krijgen we een echte MEIDEN boom...(en als we allemaal maar niet met de zelfde na(a)m(en) komen aanzetten haha!
Mistery, bij deze wisten we het geen van beiden, alleen mijn man haha wou graag een meid erbij. Maar mijn gevoel was blanco. Hopelijk klopt jouw gevoel en krijg je een jongen, is toch ook leuk in het lijstje wat blauw
Knof, jij bent de 1e die meld dat er een jongen komt! Joehoe!! Toch nog blauw in ons lijstje :-)
Viva, balen van de jeuk, misschien staat het idd in teken van de striae. Ik heb het ook op mijn boven benen, binnenkant, maar tot op heden nog geen last gelukkig. Succes met de controle!!
Mas, wat leuk, nog een meid bij ons int lijstje! succes met klussen, show je ons nog wat foto's van jullie stulpje?
LDJ, jullie deden geen geslachtsbepaling toch? Wel spannend idd! En ik maak me ook soms superrrrrrrrrr onzeker...de ene dag voel ik toch echt wel beweging etc en dan zoals vandaag bijv nog niks gevoeld...maargoed..ik probeer maar altijd positief te blijven. Stress is zoiezo niet goed, probeer daar voorzichtig mee om te gaan voor zover het lukt.
All, weinig bijzonderheden. Net als LDJ maak ik mij soms ook gigantishce zorgen, nu heb ik natuurlijk al wel een flink buik, en voel ik het de ene dag beter als de andere dag, maar dan nog...ik probeer me niet gek te laten maken. Wel ben ik al stiekem hier en daar (voornamelijk in Apeldoorn dan) babykleertjes van Hema aant zoeken, vind dat zo lief he Nou, verder dus weinig bijzonders, het is ook echt snertweer BAH. Wel ga ik binnenkort babykleertjes uitzoeken etc, heb me toch gigantisch veel, dus zoiezo misschien leuk voor alle meiden wat er geboren gaat worden, hou het in de gaten!
XXX
Mistery, bij deze wisten we het geen van beiden, alleen mijn man haha wou graag een meid erbij. Maar mijn gevoel was blanco. Hopelijk klopt jouw gevoel en krijg je een jongen, is toch ook leuk in het lijstje wat blauw
Knof, jij bent de 1e die meld dat er een jongen komt! Joehoe!! Toch nog blauw in ons lijstje :-)
Viva, balen van de jeuk, misschien staat het idd in teken van de striae. Ik heb het ook op mijn boven benen, binnenkant, maar tot op heden nog geen last gelukkig. Succes met de controle!!
Mas, wat leuk, nog een meid bij ons int lijstje! succes met klussen, show je ons nog wat foto's van jullie stulpje?
LDJ, jullie deden geen geslachtsbepaling toch? Wel spannend idd! En ik maak me ook soms superrrrrrrrrr onzeker...de ene dag voel ik toch echt wel beweging etc en dan zoals vandaag bijv nog niks gevoeld...maargoed..ik probeer maar altijd positief te blijven. Stress is zoiezo niet goed, probeer daar voorzichtig mee om te gaan voor zover het lukt.
All, weinig bijzonderheden. Net als LDJ maak ik mij soms ook gigantishce zorgen, nu heb ik natuurlijk al wel een flink buik, en voel ik het de ene dag beter als de andere dag, maar dan nog...ik probeer me niet gek te laten maken. Wel ben ik al stiekem hier en daar (voornamelijk in Apeldoorn dan) babykleertjes van Hema aant zoeken, vind dat zo lief he Nou, verder dus weinig bijzonders, het is ook echt snertweer BAH. Wel ga ik binnenkort babykleertjes uitzoeken etc, heb me toch gigantisch veel, dus zoiezo misschien leuk voor alle meiden wat er geboren gaat worden, hou het in de gaten!
XXX
Gast- Gast
Hoi Dames!
Hier ook maar weer eens een teken van leven van mij! We hebben afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! En.... we krijgen nog een meid! Gelijk ff lekker geshopt, want veel van het kleine goed van F.ay heb ik niet meer. Heerlijk dat babywinkelen!
Hier ook maar weer eens een teken van leven van mij! We hebben afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! En.... we krijgen nog een meid! Gelijk ff lekker geshopt, want veel van het kleine goed van F.ay heb ik niet meer. Heerlijk dat babywinkelen!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Anniej: Misschien dat die onzekerheid er ook wel bij hoort.
Ik heb besloten dat als wij volgende week de 20 weken echo gehad hebben dat ik er ook eens even op uitga voor de baby. Heb haast nog niks gekocht. Wat een weertje vandaag he?! Niks aan.
Wil je speciaal kleertjes van de Hema?
Wij doen idd geen geslachtsbepaling, maar kan evt wel gelijk met de 20 weken echo.
Oehhhh ik ben helemaal in Love .
Volgens mij voelde ik ons kleintje net aan de buitenkant van mijn buik met mijn hand.
Ik voelde telkens van die plopjes onderin mijn buik tegen mijn hand aan en volgens mij is dat ons wondertje. (of het is mijn darm, maar denk het niet).
Dat maakt echt allllles goed!!!!
Wilde het mijn vriend laten voelen, maar toen gebeurde er natuurlijk niks hahaha.
Ik heb besloten dat als wij volgende week de 20 weken echo gehad hebben dat ik er ook eens even op uitga voor de baby. Heb haast nog niks gekocht. Wat een weertje vandaag he?! Niks aan.
Wil je speciaal kleertjes van de Hema?
Wij doen idd geen geslachtsbepaling, maar kan evt wel gelijk met de 20 weken echo.
Oehhhh ik ben helemaal in Love .
Volgens mij voelde ik ons kleintje net aan de buitenkant van mijn buik met mijn hand.
Ik voelde telkens van die plopjes onderin mijn buik tegen mijn hand aan en volgens mij is dat ons wondertje. (of het is mijn darm, maar denk het niet).
Dat maakt echt allllles goed!!!!
Wilde het mijn vriend laten voelen, maar toen gebeurde er natuurlijk niks hahaha.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik wil niet perse hema hoor, maar ik had al wat dingen en zo kan ik het uitbreiden, dus broekje shirtje vestje totdat ik een setje heb;)
Zo voelde ik dus ook soms aan de buitenkant de kleine, maar toch even niks ben je gelijk onzeker!
Hopelijk weten jullie wat het volgende week, kun je ook gaan shoppen! Je zult je ogen uitkijken al dat kleine spul, vooral nu ik dat bijv van Yenthe ben gewend alweer, 80 - 86 en dan is 50 echt mini! En 44 heb ik ook nog liggen!
Zo voelde ik dus ook soms aan de buitenkant de kleine, maar toch even niks ben je gelijk onzeker!
Hopelijk weten jullie wat het volgende week, kun je ook gaan shoppen! Je zult je ogen uitkijken al dat kleine spul, vooral nu ik dat bijv van Yenthe ben gewend alweer, 80 - 86 en dan is 50 echt mini! En 44 heb ik ook nog liggen!
Gast- Gast
LDJ, denk wel dat je baby dat kan hebben, zolang de stress maar niet té hevig en té lang is.
Iedere zwangere vrouw zit wel eens in de stress om iets.
Nog een gesprek aangevraagd?
Wat super dat je de baby al aan de buitenkant dacht te voelen!
Vlinder-19, weer een meid hier! Leuk hoor!
Vervelend dat je nu weer moet winkelen
Anniej, koop je ook 44 en 50?
Wij hadden bij onze dochter alleen 56 en groter, wil nu wel een of 2 pakjes 50 kopen, die kon ze toen ook best hebben.
Voor de rest vandaag weinig gedaan, we gaan zo erwtensoep eten
Wel nog mijn ledikantdekentje afgewerkt + 1 speen/spuugdoekje, zie knutseltopic.
En vanavond dus controle, niet zenuwachtig ervoor.
Mag ook niet, anders is mijn bloeddruk wéér te hoog, ghehe.
Iedere zwangere vrouw zit wel eens in de stress om iets.
Nog een gesprek aangevraagd?
Wat super dat je de baby al aan de buitenkant dacht te voelen!
Vlinder-19, weer een meid hier! Leuk hoor!
Vervelend dat je nu weer moet winkelen
Anniej, koop je ook 44 en 50?
Wij hadden bij onze dochter alleen 56 en groter, wil nu wel een of 2 pakjes 50 kopen, die kon ze toen ook best hebben.
Voor de rest vandaag weinig gedaan, we gaan zo erwtensoep eten
Wel nog mijn ledikantdekentje afgewerkt + 1 speen/spuugdoekje, zie knutseltopic.
En vanavond dus controle, niet zenuwachtig ervoor.
Mag ook niet, anders is mijn bloeddruk wéér te hoog, ghehe.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik ben met Yenthe ingeleid, zij was 46cm.50 verzoop ze in en dus moesten we 44 kopen. En 50 heb ik wel wat maar niet veel, ik wacht de 20weken echo even af, en misschien haal ik idd ook wel 56 erbij..maar ik ga daar denk ik niet van uit dat zij daar direct in pas, als ze gelijk in 56 zou passen zou ik gelijk denken wat is dat voor reuze baby!
Gast- Gast
Oh dan was ze klein zeg! Met hoeveel weken?
Onze dochter was 52 cm (41 weken)
Viva- Kletskop
Viva schreef:Oh dan was ze klein zeg! Met hoeveel weken?
37+4 mocht ik weer ziek worden dan zal het weer zo'n zelfde zwangerschap zijn en word ik na 37w ingeleid
Gast- Gast
Nou hopen dat je niet ziek wordt! Is nooit leuk...
Viva- Kletskop
Even tussendoor, zal vanavond of morgen op iedereen reageren.
Maar zag dat ik in het roze sta in de tabel, maar hier weten we het geslacht nog niet! Zelf denk ik een jongen, maar waar ik het op baseer weet ik niet haha, zo voelt het. Voor het topic zou het wel goed zijn . 26 juni weten we het (20 weken echo, al ben ik dan al meer dan 21 weken geloof ik).
Maar zag dat ik in het roze sta in de tabel, maar hier weten we het geslacht nog niet! Zelf denk ik een jongen, maar waar ik het op baseer weet ik niet haha, zo voelt het. Voor het topic zou het wel goed zijn . 26 juni weten we het (20 weken echo, al ben ik dan al meer dan 21 weken geloof ik).
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | afspraken |
Ugly Betty | 24 | 1e | 3 oktober | |
Vlinder-19 | 27 | 2e | 17 oktober | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober | |
Pandora | 2e | 22 oktober | 04-06 20 wkn echo | |
Knof | 26 | 1e | 29 oktober | 06-06 20 wkn echo |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | 13-06 20wkn echo |
Anniej_S | 25 | 2e | 5 november | 13-06 VK controle 18-06 20 wkn echo |
Lente | 26 | 1e | 7 november | 26-06 20 wkn echo |
Viva | 21 | 2e | 7 november | 04-06 VK, 18-06 20 wkn echo |
Mas | 26 | 1e | 8 november | 21 juni - 20 weken echo |
Muus | 26 | 2e | 24 november | 13-06 geslachtsbepaling |
Mistery-Girl | 26 | 1e | 1 december | 07-06 VK |
Muis | 24 | 1e | 2 december | 01-06 termijnecho |
24 | 1e | 5 december | 25-06 geslachtsbepaling | |
Bolus | 18 december | |||
Sorry Lente, mijn schuld!
Zorg jij maar voor wat blauw in dit topic
Viva- Kletskop
Jeeej wat een meiden worden er verwacht zeg!
Wij weten het nog niet. Hebben 16 juni geslachtsbepaling, nog even spannend dus.
Morgen wel weer op controle bij de verloskundige.
Weet niet meer wie het zei, maar dat van "zal het nog allemaal goed gaan met de kleine" heb ik ook wel, vooral nu ik mezelf weer een stuk beter voel dan de eerste maanden. Heb de baby ook nog niet gevoeld.
xxx
Wij weten het nog niet. Hebben 16 juni geslachtsbepaling, nog even spannend dus.
Morgen wel weer op controle bij de verloskundige.
Weet niet meer wie het zei, maar dat van "zal het nog allemaal goed gaan met de kleine" heb ik ook wel, vooral nu ik mezelf weer een stuk beter voel dan de eerste maanden. Heb de baby ook nog niet gevoeld.
xxx
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Viva schreef:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekende datum afspraken Ugly Betty 24 1e 3 oktober Vlinder-19 27 2e 17 oktober Sun88 23 1e 17 oktober Pandora 2e 22 oktober 04-06 20 wkn echo Knof 26 1e 29 oktober 06-06 20 wkn echo LDJ 26 1e 2 november 13-06 20wkn echo Anniej_S 25 2e 5 november 13-06 VK controle 18-06 20 wkn echo Lente 26 1e 7 november 26-06 20 wkn echo Viva 21 2e 7 november 04-06 VK, 18-06 20 wkn echo Mas 26 1e 8 november 21 juni - 20 weken echo Muus 26 2e 24 november 13-06 geslachtsbepaling Mistery-Girl 26 1e 1 december 07-06 VK Muis 24 1e 2 december 01-06 termijnecho Alyssa/Snoes24 1e 5 december 25-06 geslachtsbepaling Bolus 18 december
Sorry Lente, mijn schuld!
Zorg jij maar voor wat blauw in dit topic
Gast- Gast
Jeetje inderdaad, echt een hoop meiden worden er hier verwacht, wat leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Viva: Leuk weer op controle.
Om de hoeveel weken hebben jullie op moment controle?
Anniej: Wat had je dan? Zwangerschapsvergiftiging oid?
Puzzle: Spannend morgen weer controle en binnenkort de geslachtsbepaling.
Ik weet niet of ik het wel vol kan houden om dit pas op het einde te weten hoor.
Om de hoeveel weken hebben jullie op moment controle?
Anniej: Wat had je dan? Zwangerschapsvergiftiging oid?
Puzzle: Spannend morgen weer controle en binnenkort de geslachtsbepaling.
Ik weet niet of ik het wel vol kan houden om dit pas op het einde te weten hoor.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, nu zaten er 5 weken tussen, maar tussendoor dus even het hartje geluisterd. Ben benieuwd wat er as x tussenzit.
En bij jullie?
We gaan nu even eten, eetsmakelijk iedereen!
En bij jullie?
We gaan nu even eten, eetsmakelijk iedereen!
Viva- Kletskop
Ik ben ook net weer voor n echo geweest (12 weken) en.zagen een.heel bewegelijk kindje.opkrullen, uitstrekken,"autorijden" en konden alle teentjrs tellen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat fijn Bolus!
Snoes- Lady Post-a-lot
Viva, lekker gegeten?!
LDJ, ik heb om de 4weken standaart controle en tussentijds mits nodig gynecologische controle. Heb zwangerschapscholestase gehad, volgens mij heb ik je dat al wel eens uitgelegd.
Bolus wat fijn dat jullie zo'n beweeglijke kindje zagen!
LDJ, ik heb om de 4weken standaart controle en tussentijds mits nodig gynecologische controle. Heb zwangerschapscholestase gehad, volgens mij heb ik je dat al wel eens uitgelegd.
Bolus wat fijn dat jullie zo'n beweeglijke kindje zagen!
Gast- Gast
Wat fijn bolus!
@ controle: ik heb nu om de vier weken controle. Mag woensdag voor 20 weken echo.
Wat een boel meiden zeg! Hoop dat er nog wel een paar jongetjes bij komen hoor ;-)
@ controle: ik heb nu om de vier weken controle. Mag woensdag voor 20 weken echo.
Wat een boel meiden zeg! Hoop dat er nog wel een paar jongetjes bij komen hoor ;-)
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
wil je weten wat het wordt knof? wellicht een jongetje! of hb ik weer iets gemist?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Knof krijgt een jongetje!
Snoes- Lady Post-a-lot
Anniej, die erwtensoep was heerlijk!
Knof, spannend woensdag, leuk hoor!
aten jullie het nog een x extra checken in de zin van niet van te voren zeggen dat ze een jongetje gezegd hebben en kijken wat hun zeggen?
Wij wel Dubbelcheck, en niet van tevoren zeggen dat Jan koning een meid zei.
Zo, controle weer gehad, volgens mijn VK ligt mijn bm 2vingers onder mijn navel, terwijl ik er iets boven dacht, achja
We zijn het ook op 1 dag na niet eens hoe ver ik ben
(wel beide uitgerekende datum 7 nov)
Hartje klopte goed, dus dat was mooi!
Knof, spannend woensdag, leuk hoor!
aten jullie het nog een x extra checken in de zin van niet van te voren zeggen dat ze een jongetje gezegd hebben en kijken wat hun zeggen?
Wij wel Dubbelcheck, en niet van tevoren zeggen dat Jan koning een meid zei.
Zo, controle weer gehad, volgens mijn VK ligt mijn bm 2vingers onder mijn navel, terwijl ik er iets boven dacht, achja
We zijn het ook op 1 dag na niet eens hoe ver ik ben
(wel beide uitgerekende datum 7 nov)
Hartje klopte goed, dus dat was mooi!
Viva- Kletskop
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: