Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren)

+11
Pandora
Annemie
SarahKey
Susan
SparklingEyes
Ezzer
PapillonRose
frolic
Theeleut
Filoria
_Mashimaro_
15 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren) Empty Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren)

Bericht  _Mashimaro_ do 26 apr 2012 - 0:03

Wat ben ik blij dat mijn (schoon)ouders in de buurt wonen!
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren) Empty Re: Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren)

Bericht  Filoria do 26 apr 2012 - 0:06

_Mashimaro_ schreef:Wat ben ik blij dat mijn (schoon)ouders in de buurt wonen!
Hier hetzelfde!

Ik heb een vriendin die ook voor haar kinderen blijft zorgen als ze zware buikgriep heeft. Dat doe ik haar echt niet na!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren) Empty Re: Zelf ziek, wat doe jij met je kind(eren)

Bericht  Theeleut do 26 apr 2012 - 0:28

Dan zorg ik nog steeds voor de kinderen. Mijn man zal dan de oudste naar school brengen en ik zou een moeder van school vragen haar weer thuis te brengen. Thuis zoveel mogelijk niks doen en hopen dat de dag weer snel over is!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  frolic do 26 apr 2012 - 0:31

Als ik ziek ben? Dan draait de boel gewoon door met de nodige paracetamol dat dan welZelf ziek, wat doe jij met je kind(eren) 561177

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  PapillonRose do 26 apr 2012 - 0:42

Als ik mazzel heb dan kan ik hopelijk een paar uurtjes oppas regelen. Meestal is het hopen dat ik niet ziek wordt, en als het wel het geval is dat ik het toch een beetje vol kan houden. Laatst zware buikgriep gehad en dat was toch wel even pittig. Gelukkig wel een paar keer een paar uurtjes oppas gehad, maar het was niet makkelijk te regelen. En verder moest ik het toch zelf doen, ik had geen keus. Lekker was anders, maar het kan vaak niet anders.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Ezzer do 26 apr 2012 - 0:42

_Mashimaro_ schreef:Wat ben ik blij dat mijn (schoon)ouders in de buurt wonen!

+1!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:44

Als ik geluk heb kan de oudste terecht bij 1 van de opa's en oma's. En als ik echt heel slecht ben komt vriend naar huis en anders is t de dag op de bank door brengen.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes do 26 apr 2012 - 0:45

Toen ik zo ziek was dat ik in het ziekenhuis terecht kwam, hebben mijn ouders n opgehaald en is hij ruim een week daar geweest, vreselijk vond ik het! Verder met griep of zo, is het gewoon volhouden en hopen dat zij niet ziek worden, zodat ze 'gewoon'. Naar het kdv kunnen op hun dagen..

In uiterste nood kan man zorgverlof nemen, maar liever niet...

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan do 26 apr 2012 - 0:46

Als ik me niet zo lekker voel dan maak ik er gewoon een hangdag van, dan staat de televisie wat vaker aan en dan vraag ik aan Dion of hij boodschappen meeneemt zodat ik niet weg hoef.

Als ik echt ziek ben dan neemt hij een vrije dag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey do 26 apr 2012 - 0:47

Dan heb ik geen keuze en zal gewoon zelf voor hem moeten zorgen. Enige die overdag zou kunnen helpen is mijn schoonmoeder maar zij werkt zelf ook veel en onregelmatig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Annemie do 26 apr 2012 - 0:50

Als het de oppas dag van mijn schoonouders is, dan halen zij hem op als ik ziek ben, maar anders zorg ik gewoon voor hem. Ben pas 1 keer echt zo ziek geweest dat ik echt bijna niks kon, toen is hij daar ook blijven slapen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 3:21

Ligt eraan wat je zelf ziek noemt, maar ik heb ook het geluk dat mijn ouders dichtbij wonen en dus op kunnen passen. Dan nemen ze Y. mee naar huis en laten zelfs de hond even voor me uit.

Gast
Gast

Bericht  Pandora do 26 apr 2012 - 3:30

Het is gelukkig nog niet vaak voorgekomen maar meestal kan ik dan wel rekenen op de steun van mijn moeder, schoonmoeder en eventueel andere familieleden.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Tania do 26 apr 2012 - 4:58

Dan komt mijn moeder helpen of ze neemt ze mee. Op de dagen dat zij moet werken kunnen ze vaak wel naar de gastouder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bruintje Beer do 26 apr 2012 - 7:33

Als mijn man thuis kan blijven van zijn werk blijft hij thuis om voor de kinderen te zorgen. Anders gaan ze naar mijn schoonouders of mijn moeder komt hier.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  studiebol do 26 apr 2012 - 7:46

Vorige week was ik echt niet fit.. maar ja mijn ouders werken gewoon en mijn vriend was er ook niet. Ik heb zelf ook gewoon gewerkt(tja eigenlijk best dom) maar op de dagen dat ik vrij was heb ik het gewoon rustig aan gedaan en als de meiden sliepen, sliep ik met ze mee. En het scheelt dat ze rond 8 uur wel in bed liggen dus toen kon ik ook vroeg naar bed.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:00

als ik niet fit ben, zorg ik wel gewoon zelf voor haar. Als ik wel echt ziek ben, dan is er altijd wel een moeder, schoonmoeder, zusje, broertje of vriendin die me wil helpen gelukkig!

Gast
Gast

Bericht  kwak do 26 apr 2012 - 8:06

op maandag t/m woensdag werkt mijn man thuis dus hij zal een stuk kunnen opvangen en donderdag en vrijdag zou ik het zelf proberen en als het niet lukt dan heb ik nog een schoonmoeder, moeder of vriendin die met liefde op D. willen passen.
Als D. die dag naar de gastouder zou gaan dan breng ik haar daar gewoon heen zodat ik de hele dag in bed kan liggen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: