Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?
+11
Slakje
sheila123
Niene
yes1984
Annemie
frolic
Wennes
liesje
Susan
Stuiterbal
Printje
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?
PurpleSparkle schreef:frolic schreef:Stella leuk jij bent de eerste die ik hier op het forum tegen kom die ze ook ziet.!
Ben zelf ook een poos als medium actief geweest maar sinds mn eerte zwangerschap doe ik er niets meer mee!
Als jij bent wie ik denkt dat je bent; je hebt mij toen echt wel geholpen en ik geloof heilig in jouw gave.
Ik was altijd frolic !
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Slakje schreef:Ik krijg van dit topic stiekem de kriebels
+1, zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt en ben daar ook best nuchter in. Ik weet niet zo goed wat ik er ook van moet denken van paragnosten enzo maar ergens interesseerd het me wel
Gast- Gast
Ik zit steeds te wachten op een reactie van eucalypta
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
N is ook erg gevoelig en ziet (denk ik) ook zo nu en dan iemand zijn aura. Ik lag naast hem toen hij ineens zei dat hij van die mooie kleuren om mama zag. Toen hij klein was kon hij ook enorm overstuur raken op zijn kamer, en lachen en z'n armpjes strekken (zodat ze doen als ze opgetild willen worden) naar 'niks'.
Ik heb het eigenlijk ook als normaal afgedaan en er niet heel veel aandacht aan geschonken. Wel benoemd enzo maar verder niet. Ook hebben we er keer gevraagd of 'iedereen' weg wilde gaan uit z'n kamer omdat hij wilde slapen, waarna hij zonder morren ging slapen.
N.adeem moet ook vanaf baby af aan niets weten van mensen die iets negatiefs over zich hebben. Hij is daar echt heel gevoelig voor en begint te krijsen als diegene te dichtbij komt.
Ik heb het eigenlijk ook als normaal afgedaan en er niet heel veel aandacht aan geschonken. Wel benoemd enzo maar verder niet. Ook hebben we er keer gevraagd of 'iedereen' weg wilde gaan uit z'n kamer omdat hij wilde slapen, waarna hij zonder morren ging slapen.
N.adeem moet ook vanaf baby af aan niets weten van mensen die iets negatiefs over zich hebben. Hij is daar echt heel gevoelig voor en begint te krijsen als diegene te dichtbij komt.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zoontje ziet ze ook
Heb het zelf niet maar mijn man wel en het zit bij hun in de familie.
Heb het zelf niet maar mijn man wel en het zit bij hun in de familie.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
A. ziet elke avond een man in haar kamer. De ene keer staat hij bij het raam, de andere keer naast haar bed en hij maakt rare geluiden volgens haar. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, maar ik kan de tip van Stella wel gebruiken.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Toch fijn om te lezen dat meerdere kinderen hetzelfde zien. We hebben vanavond wederom gezegd dat we het fijn vinden als er mensen op R willen passen maar dat hij het vervelend vind als dat op zijn kamer is. We hebben de deur opengezet en gezegd dat ze buiten de deur moeten wachten totdat r wakker is..
Hij viel vanavond weer gewoon meteen in slaap....
Hij viel vanavond weer gewoon meteen in slaap....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» baby en geesten zien?
» Ah moet je dit eens zien!
» Deze film moet ik zien!
» Wat moet ik hier nou mee?
» Wat moet ik hier nou mee...?
» Ah moet je dit eens zien!