Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

+15
rapa nui
Mamsie
Theeleut
ellibre
Caresses
Bay
Lady Starstruck
Ella
SarahKey
Lotus_
Esperanza
Melis_je
slaatje
Jade
Susan
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 1:24

Ik ben daarom een hele tijd weggeweest. De meelezer in kwestie was een mannelijke klant maar ik heb het hem nooit laten weten. Denk dat ik inmiddels wel van hem af ben en als hij hier nog wel rond hangt leest tie maar lekker mee, ik post alleen nog maar oppervlakkige dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Fearie do 26 apr 2012 - 6:43

Een vriendin van me die post/leest hier ook mee, geen idee of ze er nu nog zit. Maar ik kwam erachter op het oude forum en heb het gezegd. Ik vertel hier niets wat zij niet mag weten of al weet, dus vind het niet erg.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Vancity_girl do 26 apr 2012 - 7:50

Toen wij bekend maakte dat ik zwanger was van onze dochter bleek een bevriend stel dit al te weten omdat zij dat hier had gelezen. Hier schrok ik heel erg van. Natuurlijk wist ik wel dat iedereen hier kan lezen maar net als Zelda had ik altijd zo'n veilig cocon idee bij het forum.

Gelukkig heeft dat stel verder tegen niemand verteld dat ze het al wisten. Zij las hier mee omdat ze zelf ook zwanger wilde worden/ was en had mij herkend.
Sindsdien post ik stukken minder persoonlijke dingen, ik bedenk altijdeerst of ik wil dat vrienden/bekenden het lezen en post het dan soms dus niet.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Susan do 26 apr 2012 - 7:53

Vancity_girl schreef:Toen wij bekend maakte dat ik zwanger was van onze dochter bleek een bevriend stel dit al te weten omdat zij dat hier had gelezen. Hier schrok ik heel erg van. Natuurlijk wist ik wel dat iedereen hier kan lezen maar net als Zelda had ik altijd zo'n veilig cocon idee bij het forum.


Dat zou ik dan weer nooit doen, het bij het bekend maken van het nieuws zeggen. Ik zou het of direct laten zodra ik iemand herken, of ik zou helemaal niet laten merken dat ik het al wist. Om eerst mee te lezen en dan later iemands moment te verpesten door te zeggen dat je het al wist, dat vind ik dan weer een beetje stom.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Vancity_girl do 26 apr 2012 - 8:03

Susan schreef:
Vancity_girl schreef:Toen wij bekend maakte dat ik zwanger was van onze dochter bleek een bevriend stel dit al te weten omdat zij dat hier had gelezen. Hier schrok ik heel erg van. Natuurlijk wist ik wel dat iedereen hier kan lezen maar net als Zelda had ik altijd zo'n veilig cocon idee bij het forum.


Dat zou ik dan weer nooit doen, het bij het bekend maken van het nieuws zeggen. Ik zou het of direct laten zodra ik iemand herken, of ik zou helemaal niet laten merken dat ik het al wist. Om eerst mee te lezen en dan later iemands moment te verpesten door te zeggen dat je het al wist, dat vind ik dan weer een beetje stom.

Ja ik vond dat ook echt niet tof. En mijn man had gelijk zoiets van wat schrijf je daar dan allemaal op dat forum enz. Hadden we een dikke discussie daarover. Ben wel blij dat ze het gezegd hebben, wie weet wat ik anders nog gepost zou hebben wat zij dan leest zonder dat ik het weet.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:09

Als een bekende meeleest en mij herkent, is dat niet iets waar ik me druk om zou maken. Dan had ik maar niet op een forum dingen over mezelf moeten posten. Maar hoe die ander er mee omgaat, maakt me wel uit. Ik hoop wel dat enigzins persoonlijke dingen niet verder verspreid worden. Maar als diegene dat wel doet, is t toch mijn probleem: ik heb het online gezet.

Edit: als ik iemand herken uit mijn bekende omgeving, zou ik dat wel volgen ja. Maar niet kenbaar maken. Hoogstens aan mijn vriend, die vertel ik alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Sorella do 26 apr 2012 - 9:14

SarahKey schreef:Als iemand meeleest die mij kent denk ik: vooral lekker doen. Echte privédingen zet ik hier niet neer. Geen geheimen ofzo. Ik plaats wel foto's en reageer gewoon maar daar is niets geheimszinnigs aan. Dus ze mogen meelezen, maar echt boeiend is het niet Cool


+1. Ik zet hier niks neer wat bekenden van mij niet mogen weten. Ik hoef het ook niet persé te weten als ik herkend wordt.
Als ik zelf iemand herken ligt het eraan wie het is of ik het vertel of niet.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer - Pagina 2 Empty Re: NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum