Bekende op het forum
+24
Toet
Druifje
smooch
nisavi
Blond
Minx
Jeanette
Flippin' Bitch
Mizz_S
Qiara
Caresses
mzcharlotte
Mamsie
Flinder
Romee
SuperGrover
_DoI
Teddyaapje
Winegum
Luthien
Sterre
Serena
nina
Tania
28 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Bekende op het forum
Nou nog maar een n.a.v. topic dan
Hebben jullie wel is iemand herkend op het forum? En zo ja, heb je dat gezegd tegen diegene of niet? Ik kan me voorstellen als je iemand herkent dat je dan niks zegt omdat je zelf anoniem wil blijven.
Ik weet van 1 iemand op het forum wie het is irl (en diegene ook wie ik ben).
Hebben jullie wel is iemand herkend op het forum? En zo ja, heb je dat gezegd tegen diegene of niet? Ik kan me voorstellen als je iemand herkent dat je dan niks zegt omdat je zelf anoniem wil blijven.
Ik weet van 1 iemand op het forum wie het is irl (en diegene ook wie ik ben).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Bekende op het forum
Ja, hier komt/kwam een meisje waarvan ik de vriend redelijk goed ken. Ik weet haar forumnaam niet meer
Gast- Gast
Ja ik heb wel eens een oud-klasgenoot herkend._Donnaa schreef:Ja, hier komt/kwam een meisje waarvan ik de vriend redelijk goed ken. Ik weet haar forumnaam niet meer
Ik herkende haar aan haar forumnaam omdat ze die ook met hyves, msn enz. gebruikt.
Ik heb haar toen bij haar echte naam genoemd en toen heb ik haar nooit weer gezien.
Ik heb nog even haar berichten gelezen, waren maar een paar, en inderdaad.. het kon niet missen dat zij het was.
Heb wel spijt dat ik haar zomaar uit het niets bij haar echte voornaam noemde... het heeft haar toch weggejaagd. Ik denk niet dat ze mij herkend heeft, want ze heeft verder niets meer aan me gevraagd of gezegd via het forum....
maar aangezien ik haar nooit meer zie, weet ik dat niet zeker...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ja op het oude forum twee keer.
Er kwam een meisje die ik herkende, zij is de nieuwe vriendin van mij ex.
En ik herkende de vriendin van een goede vriend van mij... Zij vertelde notabene over mij.
Oh en voor ik het vergeet, ik heb Kersje een keer gezien.
Er kwam een meisje die ik herkende, zij is de nieuwe vriendin van mij ex.
En ik herkende de vriendin van een goede vriend van mij... Zij vertelde notabene over mij.
Oh en voor ik het vergeet, ik heb Kersje een keer gezien.
Laatst aangepast door Purple op do 23 dec 2010 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een keer een foto herkend van een schoolgenoot van me. Heb niks gezegd, omdat ik toen nog geen account had Geen idee eigenlijk of ze er nog zit, weet dr forumnaam niet..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik ben zelf weleens herkend. Dat hoorde ik een tijdje nadat diegene hier ook actief is geworden waardoor ik het in het begin een beetje raar vond. Toen ze zei dat ze op Yes zat pikte ik haar er ook gelijk uit. Nu is ze nog steeds actief hier, maar dat vind ik wel gezellig :-)
Laatst aangepast door Sterre op do 23 dec 2010 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb nooit iemand op het forum herkent als iemand die ik ken. Ik heb het juist andersom gehad, dat er opeens iemand bij me in de klas zat die ik herkende van het forum.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, ik heb nog nooit iemand echt herkend hier. Wel had een forumster op het andere forum een keer een foto geplaatst van haar en een vriendin en die vriendin die kende ik! Ik weet niet of ze op Yes zit, maar het was grappig om te zien.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb twee ´bekende´ hier op het forum. Ik heb dit niet tegen ze gezegd maar plaats zelf wel foto´s. Een van hen zou me dus moeten herkennen. De ander weet niet dat ik haar ken.
Daarnaast zie ik dat een van mijn buurmeisjes regelmatig op het forum zit. ze zit met de laptop op de bank en nu ook met het nieuwe forum. Ik ben benieuwd..
Daarnaast zie ik dat een van mijn buurmeisjes regelmatig op het forum zit. ze zit met de laptop op de bank en nu ook met het nieuwe forum. Ik ben benieuwd..
Gast- Gast
Pas begon op MSN een meisje tegen me te praten, waren redelijk goede vriendinnen maar jammer genoeg is dat beetje verwaterd nadat ze met dr vriend is gaan samen wonen.
Maar zij had mij dus herkend hier (zij zit hier zelf ook)
Maar zij had mij dus herkend hier (zij zit hier zelf ook)
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Haha dat is grappig! Moet je een telezoomlens kopen en kijken op welke naam ze ingelogd is
Gast- Gast
Iemand hier op het forum herkende mij door een foto van vroeger.
Zijn een tijd erg goede vriendinnen geweest.
Wonen nu niet meer bij elkaar in de buurt.
Wel erg leuk!
Zijn een tijd erg goede vriendinnen geweest.
Wonen nu niet meer bij elkaar in de buurt.
Wel erg leuk!
Gast- Gast
Ik ken (op het oude forum, weet niet of ze (al) mee overgegaan is) een meisje irl. We hebben 1jaar bij elkaar in de klas gezeten op de middelbare school. Ze had me een pm gestuurd omdat ze las waar ik vaker op stap ging (hier in de buurt) en ze vroeg zich af wie ik was. Via pm hebben we onze "ware identiteit" onthuld en we bleken ons te kennen, was wel heel grappig!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ooit heb ik mijn toenmalige beste vriend zich laten aanmelden op het forum, omdat hij een probleem had en ik niet objectief in deze was. Vervolgens ontmoette hij zijn huidige vriendin en deze was al jaren actief op het forum voor ze hem ontmoette.
Gast- Gast
Ik ben best benieuwd. Misschien alleen een meelezer. Ik zag haar al vaker met het oude forum op de bank zitten, maar nu ik haar ook met het nieuwe forum zag werd ik wel nieuwsgierig..Marin schreef:Smikkell schreef:
Haha dat is grappig! Moet je een telezoomlens kopen en kijken op welke naam ze ingelogd is
Misschien dat ze zich hier meld.
Gast- Gast
Niet dat ik weet
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Mijn oud studiegenoot is door mij op het oude forum gekomen. Toen ik haar over het nieuwe forum vertelde is ze mee overgegaan. Dus ja er zit hier een bekende van mij.
Gast- Gast
Niet real life bekenden, maar 2 mensen die ik van een ander forum ken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Maar als iemand je herkent op het forum, zou je het dan fijn vinden als deze persoon dat zou laten weten?
Ik kan me ook wel voorstellen als je denkt anoniem te zijn en wat persoonlijke dingen post, het vervelend kan zijn dat iemand uit je omgeving meeleest zonder dat je dat weet. Maar goed, meelezers zonder account zijn er altijd. En die zijn niet te herkennen.
Ik kan me ook wel voorstellen als je denkt anoniem te zijn en wat persoonlijke dingen post, het vervelend kan zijn dat iemand uit je omgeving meeleest zonder dat je dat weet. Maar goed, meelezers zonder account zijn er altijd. En die zijn niet te herkennen.
Gast- Gast
1x; ik bleek haar al via mijn ex te kennen, en toen bleken we allebei op het forum te zitten
Gast- Gast
Nee, niet dat ik weet.
Hoewel ik laatst wel van de vriendin van mijn zwager hoorde dat zij in de begintijd een aantal jaren heel actief is geweest en ook op dat geheime forum heeft gezeten waar een aantal meiden toen een eigen clubje heeft opgericht... Maar ze is nu niet meer actief.
Hoewel ik laatst wel van de vriendin van mijn zwager hoorde dat zij in de begintijd een aantal jaren heel actief is geweest en ook op dat geheime forum heeft gezeten waar een aantal meiden toen een eigen clubje heeft opgericht... Maar ze is nu niet meer actief.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: