Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tongzoenen in een vaste relatie

+36
Davinia
sanne-84
Stuiterbal
Roodkapje
Minx
Puggle
Fearie
Raven
Lady1984
SoGood
Bliss
tuttebel
Linda
Pompoen
Benthe
Tazz
Caroow
Atelier Madame
vlinder-2011
Bazinga
Discordia
Caresses
Caramba
Flippin' Bitch
Sterre
Pussycat
Lotus_
Ella
Susan
Theeleut
Rush
Noortje
Caro
Prosecco
Jade
schuddebuikje
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:48

Sogood schreef:
Sogood schreef:
Sogood schreef:Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool



Voetbal op tv. tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 394967

Maar hij vindt me wel een 'lieve baby'.
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Bliss do 26 apr 2012 - 6:51

Sogood schreef:
Sogood schreef:Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool

Voetbal op tv. tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 394967

Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Lady1984 do 26 apr 2012 - 7:02

Ik wil meer zoenen! Wat heb ik al die tijd zonder gedaan bedenk ik me nu. I love zoenen!!
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:09

Sogood schreef:
Sogood schreef:Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool



Voetbal op tv. tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 394967
Hahaha briljant!

Wij tongzoenen elke dag wel even. Heerlijk smile. We zijn 1,5 jaar samen. Mijn ouders tongzoenen trouwens ook nog gewoon. Niet waar wij bij zijn overigens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Caroow do 26 apr 2012 - 7:13

Maar er zijn dus meiden die tijdens de seks niet zoenen? Wij zoenen altijd dan, ik kan me het ook niet anders voorstellen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:18

Ik hou meer van lippen zoenen hahaha (okee dit klinkt gek).. Af en toe een beetje tong maar meer beetje aan zijn lippen sabbelen laughcry

Verder kussen we op straat ook gewoon maar geen uitgebreide tongzoen.

Het zit eigenlijk een beetje tussen een kusje en tongzoen in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:21

Wij zoenen best veel. Meestal draait het uit op meer, maar het kan ook prima zonder 'bijbedoelingen'.

Tijdens de seks zoenen we juist nóg meer. Wanneer dat niet zo zou zijn, zou ik me heel ongemakkelijk voelen. Ik vind zoenen juist betuigen van liefde (en niet alleen lust).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:46

Hahahahaha Sogood, zo leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Raven do 26 apr 2012 - 8:01

Punk'd schreef:
Verder kussen we op straat ook gewoon maar geen uitgebreide tongzoen.

Het zit eigenlijk een beetje tussen een kusje en tongzoen in.

Dat deden wij laatst ook op straat en toen kwam er een oud vrouwtje lang met rollator die een beetje boos zei "jullie denken zeker dat jullie in het park zijn"
Toen moesten we allebei heel erg hard lachen natuurlijk...
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Fearie do 26 apr 2012 - 10:17

Prosecco schreef:Wij doen het ook niet echt meer, wel soms zoenen met een beetje tong erbij. ik hou ook meer van kleine kusjes

+1, hier ook weinig tongzoenen, geven meer gewone kusjes.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 10:22

Hier eigenlijk nog wel een paar keer per week. Niet een hele uitgebreide zoensessie (tijdens seks wel) maar gewoon even kort smile

Wij hebben bijna 4 jaar een relatie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Puggle do 26 apr 2012 - 10:25

Ja dat gebeurt hier nog gewoon hoor. We zijn 7,5 jaar bij elkaar.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Minx do 26 apr 2012 - 11:25

helaas koppelt mijn vriend het aan seks, dus als hij daar een keer geen zin aan heeft zit zoenen er ook niet in. Hier komt van het een dus vaak het ander.

Verder is het vaak gewoon kusjes geven. Nu kan ik op het moment ook niet spontaan zoenen omdat die grapjas van een orthodontist een draadje geplaatst heeft van linksboven naar rechtsonder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Roodkapje do 26 apr 2012 - 15:02

_Leaf_ schreef:Nee, nauwelijks meer. Mijn vriend vind het niet echt lekker, nooit gevonden ook (dus ligt niet aan mijn kwaliteiten haha). Ter compensatie krijg ik wel iedere dag heel veel gewone kusjes en dat is ook prima tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 561177



+1. Het gebeurt nog wel, maar niet dagelijks ofzo.

We zijn 8.5 jaar samen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Stuiterbal do 26 apr 2012 - 19:12

Zelda schreef:
Sogood schreef:
Sogood schreef:
Sogood schreef:Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool



Voetbal op tv. tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 394967

Maar hij vindt me wel een 'lieve baby'.
lol!

lol! lol! lol! hahaha geniaal ik lig echt in een deuk hier !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Lady1984 do 26 apr 2012 - 19:36

Caroow schreef:Maar er zijn dus meiden die tijdens de seks niet zoenen? Wij zoenen altijd dan, ik kan me het ook niet anders voorstellen..



Tijdens de sex wel, maar dat vind ik logisch. Gewoon zo tussendoor niet, dat zou ik wel meer willen.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  sanne-84 do 26 apr 2012 - 20:39

behalve de sex doen wij het verder ook niet, maar had daar verder ook nog niet over nagedacht haha.
vind een gewone kusje (of op tijd een dikke zoen) ook fijner, maar ga het eens een keer uitproberen of het ook los van de seks kan staan
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Davinia do 26 apr 2012 - 21:11

Wij tongzoenen (voel me nu net een puber met dit woord, haha) nog wel regelmatig eventjes. We zijn nu 4,5 jaar samen. Maar het zijn vooral kleine kusjes die we elkaar de hele dag door geven. Wat dat betreft zijn we nogal klef, haha.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Pannetoet do 26 apr 2012 - 23:44

Wij zijn een jaar samen wij zoenen echt nog dagelijks.. Persoonlijk vind ik dat heel fijn en het is gewoon fijn om zo intiem te zijn met mijn vriend. Wij wonen min of meer praktisch samen smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  _Cyn_ vr 27 apr 2012 - 22:06

Ik wil vaak tongzoenen, maar hij draait vaak zijn hoofd weg ofzo, iig gewoon op de bank. In bed niet Wink Dus ik denk dat hij ook tongzoenen associeerd met seks. Helaas.. Oh we zijn bijna 1.5 jaar samen tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 827601
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  yes1984 za 28 apr 2012 - 9:20

Wij zijn 8,5 jaar samen, maar tongzoenen wel. Niet meer iedere dag (kusjes wel). Maar ook niet alleen tijdens de seks. Ik vind het wel iets fijns en intiems!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  MiKa wo 2 mei 2012 - 10:45

Mijn vriend is nogal fan van tongzoenen, dus hier gebeurd het ook vaak! Gewoon een lekkere dikke zoen als we gaan slapen of als hij thuiskomt! Ik zou het ook missen als we het niet meer deden!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 3 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum