Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tongzoenen in een vaste relatie

+36
Davinia
sanne-84
Stuiterbal
Roodkapje
Minx
Puggle
Fearie
Raven
Lady1984
SoGood
Bliss
tuttebel
Linda
Pompoen
Benthe
Tazz
Caroow
Atelier Madame
vlinder-2011
Bazinga
Discordia
Caresses
Caramba
Flippin' Bitch
Sterre
Pussycat
Lotus_
Ella
Susan
Theeleut
Rush
Noortje
Caro
Prosecco
Jade
schuddebuikje
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:30

Rush schreef:
Joan schreef:Wij zijn 2,5 jaar samen, we zoenen dagelijks. Gewoon lekkere zoenpartijen en niet alleen als voorspel.
En daarna wil 1 van jullie niet meer? :shock:

Jawel, meestal wel angel Maar op sommige momenten kan het gewoon even niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Rush wo 25 apr 2012 - 22:33

Hahaha. Daarom doen wij dat dus ook niet zo vaak tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 22:40

Charlie schreef:
Caro schreef:
Charlie schreef:Ja hoor. Maar niet bijv. als we op bezoek zijn bij mijn ouders.

Niet? Gek hoor!

We zijn nu eenmaal een heel preuts stel.
Ik moet meteen aan die reclame denken van dat stel dat op de koffie komt en ineens heel ranzig klef gaat doen.


Geloof dat het reclame over een koekje is.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Discordia wo 25 apr 2012 - 22:44

Zo veel en zo vaak mogelijk!
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 23:18

Discordia schreef:Zo veel en zo vaak mogelijk!

Lekker lebberen tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Bazinga wo 25 apr 2012 - 23:34

Voor welke 'doelgroep' zou tongzoenen bedoeld zijn dan?

Dit doet me denken aan een stel dat ik laatst zag Very Happy Ik stond op een vriendin te wachten bij een bushalte en een stel nam afscheid denk ik of zo. Zij gaf hem gewoon een kus op z'n mond en ik denk dat hij opeens meer wilde, want ik zag d'r ogen opeens heel groot worden en ze trok zich terug. 't Zag er heel vreemd uit.. Later waren ze weer gewoon kusjes aan't geven zegmaar. Maar nou vind ik 't zelf ook wel is verwarrend, wanneer 't een gewone zoen wordt of een tongzoen Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Caramba wo 25 apr 2012 - 23:44

Theeleut schreef:
Charlie schreef:
Caro schreef:
Charlie schreef:Ja hoor. Maar niet bijv. als we op bezoek zijn bij mijn ouders.

Niet? Gek hoor!

We zijn nu eenmaal een heel preuts stel.
Ik moet meteen aan die reclame denken van dat stel dat op de koffie komt en ineens heel ranzig klef gaat doen.


Geloof dat het reclame over een koekje is.

Die komt niet meer op tv toch? Ging inderdaad om een koeksoort.
Vond het ook maar een stomme en rare reclame.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 23:58

Charlie schreef:Ja hoor. Maar niet bijv. als we op bezoek zijn bij mijn ouders.

Haha:D

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:02

Ik verbaas me er echt over dat er stellen zijn die dat níet meer doen eigenlijk.

Hier gewoon elke dag eigenlijk. Lekker, en het hoeft niet altijd naar seks te leiden. Daarbij is het toch ook gewoon leuk om elkaar op te hitsen zonder dat je de mogelijkheid hebt om direct in bed te duiken? Heerlijk juist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  vlinder-2011 do 26 apr 2012 - 0:24

eigenlijk alleen tijdens sex/voorspel.. Hoort er dan wel beetje bij vind ik..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Atelier Madame do 26 apr 2012 - 2:23

vlinder-2011 schreef:eigenlijk alleen tijdens sex/voorspel.. Hoort er dan wel beetje bij vind ik..

+1 Echt tongzoenen buiten de sex om doen we niet meer zo vaak.. veel kusjes geven wel smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Caroow do 26 apr 2012 - 2:30

We zoenen elke dag bijna wel. En als 1 van ons dan meer wil, dan moet dat maar :P
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Tazz do 26 apr 2012 - 2:31

Caro schreef:Ik hou van zoenen :-). Maar het is meestal als voorbode van sex dan zo tussendoor. Wat ik wel eens jammer vind, maar ja, als ik tongzoen wil ik ook meer dan dat en dat is niet altijd even handig.

+1, en dat geldt opok voor mijn vriend. Dus zomaar tussendoor zoenen kan en gebeurd weinig.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Benthe do 26 apr 2012 - 2:33

Atelier Madame schreef:
vlinder-2011 schreef:eigenlijk alleen tijdens sex/voorspel.. Hoort er dan wel beetje bij vind ik..

+1 Echt tongzoenen buiten de sex om doen we niet meer zo vaak.. veel kusjes geven wel tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 561177



+1
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Theeleut do 26 apr 2012 - 2:48

Spetterdespat schreef:
Theeleut schreef:
Charlie schreef:
Caro schreef:
Charlie schreef:Ja hoor. Maar niet bijv. als we op bezoek zijn bij mijn ouders.

Niet? Gek hoor!

We zijn nu eenmaal een heel preuts stel.
Ik moet meteen aan die reclame denken van dat stel dat op de koffie komt en ineens heel ranzig klef gaat doen.


Geloof dat het reclame over een koekje is.

Die komt niet meer op tv toch? Ging inderdaad om een koeksoort.
Vond het ook maar een stomme en rare reclame.
Ik heb 'm denk vorige maand nog gezien. Hij is/was niet vaak op tv, gelukkig...
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:16

Echt wel dat ik dat blijf doen, is toch lekker? Ik ben dat in mijn vorige relaties gewoon blijven doen hoor. Voor nu kan ik niet spreken want zo lang ken ik mijn vriend nog niet maar ik verwacht niet dat dat stopt ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:21

Wij zijn nooit enorm van het tongzoenen geweest, meer van een gewone zoen en (uitdagende) kusjes. Maar er zijn momenten dat het zeker wel gebeurd, het loopt dan alleen altijd op meer uit Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Pompoen do 26 apr 2012 - 4:25

Ik ben ook erg dol op zoenen, we staan elkaar niet de hele tijd af te lebberen, maar een goeie tongzoen op zijn tijd vind ik heerlijk. Dan word ik altijd helemaal week in mijn benen, haha. Ik wil van tongzoenen ook altijd meer haha. Niet altijd even handig. We zoenen meestal gewoon met kleine zoentjes hoor, maar ik vind de tongzoen zeker nog wel waarde hebben.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Linda do 26 apr 2012 - 5:19

Ja hoor, meerdere keren dagelijks. Alleen 's ochtends voor het tandenpoetsen hoeft van mij niet. Voor de rest wel, heerlijk zelfs!
Wij zoenen eigenlijk ook gewoon als onze dochter erbij is. Of als we bij zijn of mijn ouders zijn en ze lopen even weg, haha.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 5:25

Nee, nauwelijks meer. Mijn vriend vind het niet echt lekker, nooit gevonden ook (dus ligt niet aan mijn kwaliteiten haha). Ter compensatie krijg ik wel iedere dag heel veel gewone kusjes en dat is ook prima smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  tuttebel do 26 apr 2012 - 5:28

bij ons gebeurt dat toch wel dagelijks. We zijn al ruim 2 jaar bij elkaar dus denk niet dat dat in de toekomst zal veranderen.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Bliss do 26 apr 2012 - 6:39

Wij zijn pas een paar maanden bij elkaar en we tongzoenen elke keer dat we elkaar zien, ik hou er ook van! Het is idd wel zo, wat meer mensen al zeggen, dat ik dan altijd zin krijg in meer (maar meestal gebeurt dat dan ook gewoon). Kan me nu niet voorstellen dat we t op een gegeven moment niet meer zouden doen, daarvoor is het veel te leuk en lekker smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  SoGood do 26 apr 2012 - 6:44

Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  SoGood do 26 apr 2012 - 6:45

Sogood schreef:Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool



Voetbal op tv. tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  SoGood do 26 apr 2012 - 6:46

Sogood schreef:
Sogood schreef:Jawel, maar dat draait vaak uit in sex.

Heb nu wel zin om mijn vriend te zoenen, ga ik doen! Jullie merken wel wanneer ik terug ben. Cool



Voetbal op tv. tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 394967

Maar hij vindt me wel een 'lieve baby'.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tongzoenen in een vaste relatie - Pagina 2 Empty Re: tongzoenen in een vaste relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum