Slaapzakje en / of pyjama
+6
Supertalentje
Slakje
Printje
Tania
Star007
_Lana_
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Slaapzakje en / of pyjama
Toen hij kleiner was, en de kleertjes waren niet vies, deed ik het hem gerust nog een dagje aan. Ook rompers (en nu hemdjes/onderbroekjes) draagt hij gewoon een dag en een nacht.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sochtends match ik zn romper bij zn kleding (dus onder een rood/wit/blauw geblokt bloesje gaat een rode of blauwe romper en bij een shirtje met korte mouwen gaat een romper met lange mouwen bv) en savonds gaat toch alles uit omdat ie in bad gaat en dan kan ik hem net zo goed een schone aantrekken._Lana_ schreef:
Doen jullie trouwens iedere dag schone kleren aan? En 's nachts dezelfde romper als overdag?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hier heeft hij dezelfde romper aan zowel 's nachts als overdag. (of hij moet gespuugd hebben ofzo)
Wel doe ik elke dag schone kleren aan. soms zijn ze helemaal niet vies hoor maar heb zoveel kleertjes dat ik twee dagen dezelfde aan het dan weer vreselijk zonde vind.
Wel doe ik elke dag schone kleren aan. soms zijn ze helemaal niet vies hoor maar heb zoveel kleertjes dat ik twee dagen dezelfde aan het dan weer vreselijk zonde vind.
Printje schreef:Toen hij kleiner was, en de kleertjes waren niet vies, deed ik het hem gerust nog een dagje aan. Ook rompers (en nu hemdjes/onderbroekjes) draagt hij gewoon een dag en een nacht.
Hier hetzelfde, nu heeft ook nog wel is een spijkerbroek twee dagen aan als die niet vies is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» slaapzakje
» Slaapzakje
» Baby vanaf begin in slaapzakje?
» Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)
» Badstof pyjama
» Slaapzakje
» Baby vanaf begin in slaapzakje?
» Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)
» Badstof pyjama
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: