Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)
+12
PiP
Antibes
Happydobby
Makamba
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Funk
Tiara
Lejow
TGR
SarahKey
_Jet
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)
http://www.hm.com/nl/product/98829?article=98829-A
Ik krijg geen afbeelding geplaatst, vandaar even de link. Ik ben op zoek naar een kraamkado voor een vriendin maar ik twijfel heel erg. Bij H&M staat hij bij jongens én meisjes.
Wat vinden jullie?
Ik krijg geen afbeelding geplaatst, vandaar even de link. Ik ben op zoek naar een kraamkado voor een vriendin maar ik twijfel heel erg. Bij H&M staat hij bij jongens én meisjes.
Wat vinden jullie?
Gast- Gast
Re: Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)
Pippa schreef:Ik vind het meer voor een jongetje.
+1
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
ik vind het ook vooral voor een jongetje.
Gast- Gast
Ik vind het vreselijk, zou het mijn kind (jongen of meisje) niet aantrekken.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik vind het vreselijk, zou het mijn kind (jongen of meisje) niet aantrekken.
Ik ook niet, maar zij is helemaal weg van de smurfen dus vandaar
Gast- Gast
Dan zal ze het vast leuk vinden, het zou best als je er fan van bent voor beiden kunnen, denk ik..
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik vind het vreselijk, zou het mijn kind (jongen of meisje) niet aantrekken.
Dat dacht ik ook meteen
Maar vind het ook meer voor een jongen.
Ik zou heel smurf worden van zo'n pyjama.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Als je fan bent, kan het voor een jongetje en een meisje vind ik!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het meer voor jongens eigenlijk.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
+1Lejow schreef:Als je fan bent, kan het voor een jongetje en een meisje vind ik!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Niet mijn smaak, maar ik vind het wel meer een pyama voor een jongen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
maar smurfen krijg je ook niet in een andere kleur dan blauw natuurlijk In dat geval zou ik dan de achterste sowieso wel geven, de voorste vind ik wel heel jongens-achtig door de blauwe biezen bij de armen.
Gast- Gast
Misschien erg hoor, maar stel ik zou het kado geven ik zou het direct weg doen haha. Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kleding (of iets anders) wat je kreeg en je vond het niets?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Misschien erg hoor, maar stel ik zou het kado geven ik zou het direct weg doen haha. Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kleding (of iets anders) wat je kreeg en je vond het niets?
als jij idolaat zou zijn van de smurfen, dan zou je dit niet weg doen, denk ik maar zomaar
Ik heb nooit kleren weg gegooid, wel eens maar een enkele keer aan gedaan (als ik wist dat de gever in kwestie haar op dat moment zou zien bijv.)
Gast- Gast
kleding die we niet zo mooi vonden gingen als reserve in de luiertas of in zn mandje op het kdv. Zachte kleding hebben we als pyjama gebruikt, dan interesseert het toch niet wat je aanhebt.
ot, ik vind de pyjama's meer voor een jongen maar voor een smurfenfan kan het ook voor een meisje. Hoeveel meiden zie je ook niet met shirts (oid) van de favovoetbalclub van de papa?
ot, ik vind de pyjama's meer voor een jongen maar voor een smurfenfan kan het ook voor een meisje. Hoeveel meiden zie je ook niet met shirts (oid) van de favovoetbalclub van de papa?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Misschien erg hoor, maar stel ik zou het kado geven ik zou het direct weg doen haha. Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kleding (of iets anders) wat je kreeg en je vond het niets?
als jij idolaat zou zijn van de smurfen, dan zou je dit niet weg doen, denk ik maar zomaar
Ik heb nooit kleren weg gegooid, wel eens maar een enkele keer aan gedaan (als ik wist dat de gever in kwestie haar op dat moment zou zien bijv.)
Ik was fan van dolfijnen, nou ik heb dat ook even haar fijn duidelijk gemaakt dat als ik zo iets zou krijgen dat ik het niet aan zou doen. We kregen pas ook kleertjes van de tantes van mijn man, vreselijk en zo niet onze smaak, eenmaal thuis gelijk weg gedaan haha.
Gast- Gast
Lejow schreef:Als je fan bent, kan het voor een jongetje en een meisje vind ik!
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind het wel kunnen voor een meisje als de moeder gek is van smurfen en bovendien is het maar een pyjama.
Ik heb wel cadeautjes gekregen die ik echt weggegooid heb, iemand had allemaal tweedehands spullen gedaan als kraamcadeautje, waarvan sommige ook echt versleten en vies uitziend. Ook had ik wat kleertjes in maat 62 gekregen van een heel stugge, niet-rekbare stof, die heeft ze ook nooit gedragen, geen idee hoe ik haar er uberhaupt in had moeten krijgen .
Ik heb wel cadeautjes gekregen die ik echt weggegooid heb, iemand had allemaal tweedehands spullen gedaan als kraamcadeautje, waarvan sommige ook echt versleten en vies uitziend. Ook had ik wat kleertjes in maat 62 gekregen van een heel stugge, niet-rekbare stof, die heeft ze ook nooit gedragen, geen idee hoe ik haar er uberhaupt in had moeten krijgen .
Gast- Gast
Och als pyama, dan maakt 't toch niet zoveel uit of het mooi is of niet?
Gast- Gast
Ik vind het wel mooi, ook voor een meisje.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind beiden, dat het blauw is maakt het voor mij niet gelijk jongensachtig.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
+1Teddyaapje schreef:kleding die we niet zo mooi vonden gingen als reserve in de luiertas of in zn mandje op het kdv. Zachte kleding hebben we als pyjama gebruikt, dan interesseert het toch niet wat je aanhebt.
Ik vind het ook meer voor en jongen, voor een meid had er toch wel iets rose in verwerkt moeten zijn of iets met smurfin.
Maar kan me voorstellen dat als je een groot smurfenfan bent, je dit ook bij een meisje aantrekt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind het voor beide prima kunnen. En ach, uiteindelijk slapen ze er alleen maar in
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» War vinden jullie van deze oorbellen van kuise meisjes??
» Waar kopen jullie haarspulletjes voor meisjes?
» Meisjes vs jongens
» Met jongens of meisjes spelen..
» Jongens/meisjes kamer
» Waar kopen jullie haarspulletjes voor meisjes?
» Meisjes vs jongens
» Met jongens of meisjes spelen..
» Jongens/meisjes kamer
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: