Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

+7
Theezakje13
Rush
Marin
-Ieniemienie-
L!ND@
Bruintje Beer
Mamsie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Mamsie ma 23 apr 2012 - 10:41

Ik zat net te zwijmelen bij de foto's van mijn oudste toen hij net een paar uur oud was.
Doen jullie dat ook elke keer weer als ze jarig zijn? De dag terug beleven en foto's bekijken?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Bruintje Beer ma 23 apr 2012 - 12:50

Ja echt wel!!
De jongste is bijna 1 jaar en moet nu al steeds terugdenken aan vorig jaar rond deze tijd.
Bij mijn dochter denk ik ook soms wordt ze al 3 jaar. kan het me nog als de dag van gisteren herinneren en dan pak ik er ook foto's bij.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  L!ND@ ma 23 apr 2012 - 19:23

Herkenbaar! Ik had het vorig jaar ook en nu is het alweer bijna zo ver...
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  -Ieniemienie- ma 23 apr 2012 - 20:05

Ja heel herkenbaar!
Ben gelukkig niet de enige emo-must hier haha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Marin ma 23 apr 2012 - 20:06

Haha dat doet mijn moeder zelfs nog altijd, met de nodige tranen er bij! Zij haalt ook elk jaar de fotoboeken naar beneden en bekijken we op onze verjaardagen, al zijn we alledrie al in de twintig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Rush ma 23 apr 2012 - 20:06

Marin schreef:Haha dat doet mijn moeder zelfs nog altijd, met de nodige tranen er bij! Zij haalt ook elk jaar de fotoboeken naar beneden en bekijken we op onze verjaardagen, al zijn we alledrie al in de twintig.
Same here. Ieder jaar als ik jarig ben moet ik het weer horen, ook van m`n broers trouwens :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Theezakje13 ma 23 apr 2012 - 20:23

IK sta er nu elke maand even bij stil.. Maar verwacht.dat als hij ouder is dit elk jaar terug blijft komen.
Ik kan nu ook steeds fotos kijken en alles her beleven..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Flip Fluitketel ma 23 apr 2012 - 20:38

Zeker herkenbaar! En niet alleen met de verjaardag, maar dan wel met een extra gedachte dat het allemaal zou snel gaat en er gewoon alweer een jaar voorbij is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Smaragdje ma 23 apr 2012 - 21:35

Hier zijn op zijn verjaardag ook de foto's weer voorbij gekomen. En dan zie je ook duidelijk weer de groei die ze doormaken. I love you

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Bolleke ma 23 apr 2012 - 22:26

Jaaa doet ik ook! Begint al de dag ervoor, weet nog precies wat we gedaan hebben. Mijn ouders en oma kwamen op bezoek en hadden het erover dat het nog makkelijk 2 weken kon duren, en Bosche Bollen hadden we gegeten. En hij is ' s ochtends om 10.10u geboren dus als hij thuis is en niet op school knuffel ik hem dan lekker I love you
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Darius ma 23 apr 2012 - 23:53

We hebben nu al een paar keer op 4 mei de Anne Frankfilm gekeken die we ook op 4 mei 2009, de dag voor L.aurens zijn geboorte hadden gezien.

Op 11 mei 2011 aten we 's avonds asperges, en daarna begon de bevalling. Dus waarschijnlijk eten we de rest van ons leven op 11 mei asperges. Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Bolleke ma 23 apr 2012 - 23:59

Haha wat grappig! Dat was eigenlijk wel leuk geweest als ik ieder jaar op 29 augustus Bosche Bollen had gegeten..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd. Empty Re: Elke verjaardag de geboortedag weer terug halen in je hoofd.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum