Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elke keer weer een ongelukje..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 22:29

Mijn zoon is ruim 4.5 en sinds een paar weken poept ie regelmatig in zn broek. We proberen niet boos te worden maar na de zoveelste keer raak ik toch wel geïrriteerd. Want hij kan het heus wel, maar vertikt het gewoon vaak.

Ik weet niet meer hoe ik dit kan veranderen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Caresses vr 20 apr 2012 - 22:32

Vervelend zeg.

Heel misschien heb je wat aan deze link?
http://www.centrumjeugdengezin-maasland.nl/kinderen-broekpoepen.html

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Darius vr 20 apr 2012 - 22:37

Als hij het echt vertikt, dan zal ik wel eens een hartig woordje met hem spreken, in jouw plaats. L had dinsdag ook gepoept, maar dat was omdat neefje en nichtje er waren voor mijn man zijn verjaardag. Hij was dus zo druk aan het spelen, dat hij vergat om naar de wc te gaan. Maar gelukkig zei hij wel: 'sorry mama!'
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Bolleke vr 20 apr 2012 - 22:41

Chris.tian heeft een tijdje in zijn broek gepoept in zijn slaap.. Heel raar en dat was ook zo rond zijn 4,5. Ik den dat als hij het extra doet, dus gewoon niet naar de wc wil ik wel inderdaad een woordje met hem zou spreken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 22:43

Misschien heeft het wel te maken met stress/spanningen maar dan nog, hij weet toch heel lang al hoe het moet.. Als ie in zn broek heeft gepoept ontkend ie het ook omdat hij zich ervoor schaamt denk ik. Met boos worden bereik ik denk ik dus niet zo veel. Wel heb ik het allemaal nog een keer duidelijk uitgelegd enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Bolleke vr 20 apr 2012 - 22:50

Moeilijk zeg, ik zou het zo ook niet weten. Denk dat structureel boos worden inderdaad niet helpt. Misschien hem vaker vragen of hij moet poepen, poept hij iedere dag? Dan is het wel makkelijk om het zelf een beetje in de gaten te houden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Guus vr 20 apr 2012 - 23:30

Had ik ook met een kindje van mijn groep, niemand wist precies waarom...
Hij is uiteindelijk met zijn moeder samen onderbroeken gaan kopen (Cars natuurlijk) en die waren veel te mooi om vies te maken. Sindsdien is het nooit meer voorgekomen!

Wellicht veel te kort door de bocht en werkt het helemaal niet... Maar zo iets simpels kan een poging waard zijn toch?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 7:35

Heeft hij niet veel veranderingen nu ivm met de verhuizing enz, dat hij daardoor wat onzeker is & dat daardoor gebeurd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 7:38

Ik zou in ieder geval niet boos op hem worden. Ongelukjes kunnen toch gebeuren..?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 8:52

Jolicious schreef:Ik zou in ieder geval niet boos op hem worden. Ongelukjes kunnen toch gebeuren..?
Nou..nee, niet structureel op deze leeftijd. Maar boos worden doen we ook niet, dat werkt echt niet bij hem.
Gisteravond nog even rustig over gehad en vanmorgen nam ie mij een paar keer mee naar de wc omdat ie dacht dat ie moest. Het lukte niet maar ben toch positief geweest omdat hij het probeerde en mij mee vroeg (wat ie dus toch kennelijk fijn vindt). Alleen vanavond toch weer een vieze broek. Hij wilt ook echt niet mee als ik het vraag.

Pippa, dat is ook zeker waar. Nog een weekje..dan zijn we verhuisd en hebben we alledrie een week vakantie (wat kijk ik daar naar uit!), ik hoop echt dat we dan een beetje rust kunnen vinden en dat het dan beter gaat.

Goochempie, ik had hem vandaag wel zelf zn ondergoed uit laten kiezen (koos ook voor Cars haha) maar denk niet dat het bij hem helpt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Thunder zo 22 apr 2012 - 9:24

Ik lees mee! Mijn zoon is bijna 6 en heeft er ook al een tijdje last van. Vrijdagavond was ik wel heel boos geworden. Eerst schijt hij 2x in zijn broek terwijl hij een meter van de wc staat. Daarna zat hij met zijn broertje in bad (we waren een weekendje weg) en vervolgens begint zijn broertje heel hard te huilen. Toen had de oudste in bad zitten kakken... :shock: Woest was ik, kleine viespeuk!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke keer weer een ongelukje.. Empty Re: Elke keer weer een ongelukje..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum