Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan je geld terug halen via internetbankieren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kan je geld terug halen via internetbankieren? Empty Kan je geld terug halen via internetbankieren?

Bericht  LDJ zo 20 mei 2012 - 4:24

Ik heb geld naar iemand over gemaakt via internetbankieren en ik ben bang dat ik genaaid ben.
Is het mogelijk om mijn geld op de 1 of andere manier terug te halen?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan je geld terug halen via internetbankieren? Empty Re: Kan je geld terug halen via internetbankieren?

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 4:25

Niet als je het zelf hebt overgemaakt.

Gast
Gast

Kan je geld terug halen via internetbankieren? Empty Re: Kan je geld terug halen via internetbankieren?

Bericht  Joyce zo 20 mei 2012 - 4:26

Balen, bij welke bank zit je? Bij Rabobank kan het sowieso niet, dan zul je bij de begunstigde moeten zijn om het geld terug te krijgen, eventueel via de politie? Succes

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 4:29

Nee, je hebt het, bewust, zelf overgemaakt.
Dit is bij elke bank zo.
Wel kan de bank je helpen met de ontvanger te verzoeken het geld terug te geven, maar dit is de ontvanger niet verplicht.

Gast
Gast

Bericht  LDJ zo 20 mei 2012 - 4:29

Oke, dank jullie voor de reacties.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 4:40

Kan alleen bij automatische incasso dus helaas. Je kunt wel een mail sturen dat je je geld terug wilt en anders aangifte gaat doen. Wellicht dat dat helpt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: