Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

+21
Ugly Betty
Aggi
Ayla
Lejow
Flip Fluitketel
Happydobby
Rush
Liadan
Jezzie
Bruintje Beer
Roodkapje
Teddyaapje
CCC
Twellie
Novalee
koNijntje
mauwmauw
Slakje
Tania
Floor
Flower_L
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Ayla ma 23 apr 2012 - 23:21

Hier ook 's avonds, alleen dat hebben we maar 1x gehad. Vriend was altijd op tijd thuis, afspraken plande we zo dat hij altijd mee kon (dat wilde hij graag, hij was 1x echt teleurgesteld dat hij niet mee kon). Vond ik wel heel fijn smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 23:23

Bij mijn vk kon je ook altijd 's avonds een afspraak maken, zowel voor gewone controle als voor echo's. Mijn man is trouwens op een keer na geloof ik altijd meegegaan, vond dat ook wel zo prettig. Zeker de keer toen we door werden gestuurd naar het ziekenhuis op verdenking van zwangerschapsvergiftiging, toen was ik toch echt niet graag alleen geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Aggi di 24 apr 2012 - 3:37

Bij mijn verloskundige kon dat ook s avonds.

Ideaal zo kon mijn vriend ook mee.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Ugly Betty di 24 apr 2012 - 4:53

Bij ons kunnen consulten 's avonds. De echo's moeten bij een echo centrum, dat kan ook 's avonds en zelfs op zaterdag. Echt super zo kan mijn man tenminste mee smile (en hoef ik zelf geen vrij te nemen).
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Limburg85 di 24 apr 2012 - 6:07

Ja, hier is de praktijk ook 1 avond in de week geopend, bij de zwangerschap van R. vond ik dat ideaal toen ik nog fulltime werkte.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  sabje di 24 apr 2012 - 6:12

Razz_ schreef:Hier ben ik altijd s'avonds gegaan voor een echo

+1 en ook erg vroeg half 8 geloof ik. Was nog voor het gewone spreekuur. Maar dit was echt voor de echo's.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  PiP di 24 apr 2012 - 8:40

Helaas beiden niet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  LDJ di 24 apr 2012 - 8:42

Consult is bij ons overdag en echo´s maken savonds. Alleen voor de 20 weken moet ik naar het ziekenhuis (weet neit of dat normaal is?) Dat zal dan wel overdag zijn denk ik.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Bruintje Beer di 24 apr 2012 - 9:05

LDJ schreef:Consult is bij ons overdag en echo´s maken savonds. Alleen voor de 20 weken moet ik naar het ziekenhuis (weet neit of dat normaal is?) Dat zal dan wel overdag zijn denk ik.
Wij moesten ook naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Is standaard bij ons in de plaats.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? - Pagina 2 Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum