Niet ongesteld in stopweek - test gedaan..
+2
VeryCherry
Marin
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Niet ongesteld in stopweek - test gedaan..
Ok in dat geval vind ik het ook fijn dat je niet zwanger bent.Elodie schreef:Zelda schreef:Ben je opgelucht of niet?Elodie schreef:Dat kan ik dus uitsluiten want er staat alleen een streepje.
Ik zou het heel leuk vinden om weer zwanger te zijn. Maar niet nu. Dus ja, best wel opgelucht.
Gast- Gast
Elodie schreef:Lily schreef:of je hebt te vroeg getest .... Maar ik hoop voor je dat je nog ongesteld wordt. Misschien duurt het nu wat langer om de een of andere reden.
ja nu zit ik alleen even te twijfelen of ik dan morgen weer met een nieuwe strip begin, of dat ik eerst mijn ongesteldheid afwacht..
Ik zou gewoon een nieuwe strip nemen. Als het in de volgende stopweek weer zo is, zou ik langs de dokter gaan. Maar ik denk dat het nu nog te vroeg is voor ongerustheid.
Gast- Gast
Dat ga ik toch maar doen ja.Youandi schreef:Elodie schreef:Lily schreef:of je hebt te vroeg getest .... Maar ik hoop voor je dat je nog ongesteld wordt. Misschien duurt het nu wat langer om de een of andere reden.
ja nu zit ik alleen even te twijfelen of ik dan morgen weer met een nieuwe strip begin, of dat ik eerst mijn ongesteldheid afwacht..
Ik zou gewoon een nieuwe strip nemen. Als het in de volgende stopweek weer zo is, zou ik langs de dokter gaan. Maar ik denk dat het nu nog te vroeg is voor ongerustheid.
Gast- Gast
Ik weet niet welke pil je slikt, maar in de gebruiksaanwijzing van mijn pil staat dat wanneer je niet ongesteld wordt, je met de volgende strip moet beginnen. Word je na die strip niet ongesteld, dan even naar de ha.
Dus... Wat hierboven geZegd werd zeg maar
SE
Dus... Wat hierboven geZegd werd zeg maar
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
'Fijn' dat je niet zwanger bent Elodie!
Ik ben deze stopweek ook niet ongesteld geworden. Het is de laatste tijd bij mij sowieso al een rommeltje met die pil. Heb tussendoor wat doorbraakbloedingen gehad. Ben nu voor de eerste keer niet ongesteld geworden in mijn stopweek, heb ik normaal nooit gehad. Doordat ik deze pil al niet meer zo vertrouwde hebben we het met condooms gedaan, voor de zekerheid. Begin nu toch sterk te twijfelen of ik niet zwanger ben.. heb ook wat vage klachten als gevoelige borsten, heel moe, etc. Het kan ook zijn dat ik deze klachten er toevallig bij 'voel. Ik durf alleen geen test te doen, ben een beetje bang voor de uitslag
Maar kom op.. het moet toch wel heel gek zijn als ik met pil én condoom toch zwanger ben?!
Ik ben deze stopweek ook niet ongesteld geworden. Het is de laatste tijd bij mij sowieso al een rommeltje met die pil. Heb tussendoor wat doorbraakbloedingen gehad. Ben nu voor de eerste keer niet ongesteld geworden in mijn stopweek, heb ik normaal nooit gehad. Doordat ik deze pil al niet meer zo vertrouwde hebben we het met condooms gedaan, voor de zekerheid. Begin nu toch sterk te twijfelen of ik niet zwanger ben.. heb ook wat vage klachten als gevoelige borsten, heel moe, etc. Het kan ook zijn dat ik deze klachten er toevallig bij 'voel. Ik durf alleen geen test te doen, ben een beetje bang voor de uitslag
Maar kom op.. het moet toch wel heel gek zijn als ik met pil én condoom toch zwanger ben?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Niet ongesteld in stopweek, wel kramp
» eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld
» 1 dag ongesteld in stopweek?
» Nog een test gedaan (titel aangepast)
» Ongesteld of niet?
» eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld