Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld

+8
Weegschaal
Puzzle
Darius
Muppetje
-Ieniemienie-
Filoria
L!ND@
vlinder-19
12 plaatsers

Ga naar beneden

eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld Empty eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 18:00

Ik weet het niet meer hoor...

Een jaar geleden ben ik gestopt met de pil, met de gedachte: het zal net als de vorige keer vast weer niet zo snel gaan. En dat klopte ook. In augustus kreeg ik een progestageenkuurtje omdat mijn menstruatie weer niet op gang kwam. Daarna had ik een heel nette regelmatige cyclus. 11 dagen na mijn eisprong (gemeten met ovulatietesten) kreeg ik donkere afscheiding en na 13 dagen zette de ongesteldheid netjes door. Sinds oktober vorig jaar heb ik dus op de dag af een regelmatige cyclus.

Deze maand had ik mijn eisprong op 3 maart. Toen ik woensdag geen afscheiding had kon ik de verleiding niet weerstaan en heb getest. Helaas negatief. Maar inmiddels ben ik 'echt' overtijd en nog steeds niet ongesteld. Maar de test van vanmorgen was ook weer negatief.

Op zich vind ik het niet zwanger worden nog niet het ergste, maar wéér die onzekerheid. Dat ga ik echt niet trekken. Hoe kan dit nou? Ik heb mijn eisprong gemeten, waar is dat ei dan gebleven? Dat ei kan niet zomaar kwijt zijn;) .

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld Empty Re: eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld

Bericht  vlinder-19 za 17 maa 2012 - 19:12

Tussen je eisprong en bevruchting kan een aantal dagen zitten. Dus wellicht test je een dezer dagen wel positief.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld Empty Re: eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld

Bericht  L!ND@ za 17 maa 2012 - 19:14

vlinder-19 schreef:Tussen je eisprong en bevruchting kan een aantal dagen zitten. Dus wellicht test je een dezer dagen wel positief.
+1 Ik zou het over een paar dagen weer eens proberen. Ik ga voor je duimen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Filoria za 17 maa 2012 - 19:15

Wat balen Jetje, die twijfels Sad

En misschien kunnen we er een forummeeting van maken? I.p.v. paaseieren zoeken, Jetjes ei zoeken? Laughing

Nee ik hoop echt dat Vlinder gelijk heeft.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  -Ieniemienie- za 17 maa 2012 - 19:37

Dikke knuff! En ik hoop gewoon dat je ei zich netjes verstopt heeft in je baarmoeder slijmvlies!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Muppetje za 17 maa 2012 - 19:55

Oh, dit topic had ik gemist, sorry. Wat balen die onzekerheid. Ik duim nog even door...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Darius za 17 maa 2012 - 20:03

Heb je die van etos gebruikt?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Puzzle za 17 maa 2012 - 21:00

Wat raar Jetje! Waar blijft nou zo'n ei?
Ik heb het ook gehad.. eerste keer bij de gyn. Slikte toen nog geen medicijnen.
Op de echo was dus een eitje te zien dat op springen stond. 2 weken later, niet ongesteld en niet zwanger. En werd dus ook niet ongesteld.. In mijn geval bleek dat 'eitje' toch een cyste te zijn.

Hoop dat je idd nog te vroeg hebt getest meid!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 21:06

Darius: nee ik heb naar jullie geluisterd en kruidvat testen gekocht;) . Daarom dat ik nu ook echt kan geloven dat ie negatief was.

Filoria: haha goed plan. Beloning van 50 euro voor de vinder van mijn ei!!

Ik voel me ook niet echt zwanger, dus dat de test negatief is kan ik wel verkroppen, maar die onzekerheid van niet ongesteld worden, kan ik gewoon niet hebben.Sad

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal za 17 maa 2012 - 21:23

Die vervelende onzekerheid ook eisprong gemeten, test negatief, niet ongesteld 699888

Dat je maar snel ongesteld mag worden. Of nog veel beter, wat later positief mag testen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Koffieleut za 17 maa 2012 - 21:39

Wat rottig zeg! Ik ga heel hard duimen dat je toch te vroeg getest hebt hug hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Paper Crown za 17 maa 2012 - 21:39

Opzich is het helemaal niet gek. Je bent of zwanger, of niet en je menstruatie komt er gauw aan. Het (als het niet bevrucht is!) eitje wordt gewoon opgenomen door je lichaam. Het is niet per se zo dat je je eisprong meet, sex hebt, en 2 weken later positief test. Kan zo zijn dat het eitje niet 'goed' is en er geen bevruchting is ontstaan, of je bent wel zwanger maar nog geen genoeg hormoon. Wel onzkerheid, want je weet gewoon niet wat je lichaam gaat doen nu.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Puggle za 17 maa 2012 - 21:41

Koffieleut schreef:Wat rottig zeg! Ik ga heel hard duimen dat je toch te vroeg getest hebt hug hug

Ik duim mee!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Slakje za 17 maa 2012 - 21:51

Ga gewoon eventjes naar de dokter om bloed te laten trekken? Daardoor krijg je wel zekerheid of je al dan niet zwanger bent.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 22:13

2CKC2 schreef:Opzich is het helemaal niet gek. Je bent of zwanger, of niet en je menstruatie komt er gauw aan. Het (als het niet bevrucht is!) eitje wordt gewoon opgenomen door je lichaam. Het is niet per se zo dat je je eisprong meet, sex hebt, en 2 weken later positief test. Kan zo zijn dat het eitje niet 'goed' is en er geen bevruchting is ontstaan, of je bent wel zwanger maar nog geen genoeg hormoon. Wel onzkerheid, want je weet gewoon niet wat je lichaam gaat doen nu.

Ik ging er niet echt vanuit dat ik zwanger was, want ik voelde me niet zwanger, maar het uitblijven van menstruatie vond ik dus zo raar. Niet zwanger zijn vind ik nog niet eens zo erg, precies wat je zegt het is niet zeker dat je met sex op het juiste moment zekerheid op zwangerschap hebt, maar dat ik dan niet ongesteld word vind ik lastig te verkroppen.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 17 maa 2012 - 22:46

Jetje schreef:
2CKC2 schreef:Opzich is het helemaal niet gek. Je bent of zwanger, of niet en je menstruatie komt er gauw aan. Het (als het niet bevrucht is!) eitje wordt gewoon opgenomen door je lichaam. Het is niet per se zo dat je je eisprong meet, sex hebt, en 2 weken later positief test. Kan zo zijn dat het eitje niet 'goed' is en er geen bevruchting is ontstaan, of je bent wel zwanger maar nog geen genoeg hormoon. Wel onzkerheid, want je weet gewoon niet wat je lichaam gaat doen nu.

Ik ging er niet echt vanuit dat ik zwanger was, want ik voelde me niet zwanger, maar het uitblijven van menstruatie vond ik dus zo raar. Niet zwanger zijn vind ik nog niet eens zo erg, precies wat je zegt het is niet zeker dat je met sex op het juiste moment zekerheid op zwangerschap hebt, maar dat ik dan niet ongesteld word vind ik lastig te verkroppen.

Hoeveel dagen ben je overtijd? Een schommeling in je menstruatie is volgens mijn gyn normaal 5-7 dagen. Dus het kan zo zijn dat je nog wel ongesteld wordt. Snap je heel goed hoor, dan ben je gelijk bang dat je hele lichaam weer in de war is en niet meer snapt hoe het moet maar dat denk ik niet hoor, Jetje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: