Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een test gedaan (titel aangepast)

+11
Makamba
Jasmine
Schism
joyce0606
Susan
moepie
Clapperdie
loesje
Amber-
Annemie
Pussycat
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 19:08

Vandaag zit ik op dag 21 van mijn cyclus.
Heel eigenwijs heb ik gister een zwangertest gedaan, maar ik was echt niet van plan om dat te doen.
Het is de schuld van mijn man die elke dag tegen mij zegt dat ik zwanger ben, maar in theorie zou dat niet kunnen.
Omdat we volgens mij totaal buiten de vruchtbare periode sex hebben gehad... maar goed.

Dus toch een test gedaan van de kruidvat en die gaf in eerste instantie niks aan natuurlijk.
Toen ik later weer keek (paar uren later, dus officieel totaal niet betrouwbaar) maar goed een heel lichte streep die bijna niet te zien is...

En nu zit ik lekker in onzekerheid. en ben ik benieuwd of dat nou vaak voorkomt een lijntje terwijl je dus niet zwanger bent.
Maar veeeeel te vroeg hebt getest.
Ik probeer hem op de foto te krijgen, maar zelfs dat lukt bijna niet.

Dit is het beste resultaat van de foto laughcry
Nog een test gedaan (titel aangepast) Positiefofniet



Laatst aangepast door Pussycat op zo 23 okt 2011 - 22:32; in totaal 2 keer bewerkt

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Annemie zo 23 okt 2011 - 19:24

Mischien kun je over een paar dagen weer testen?? Spannend zeg.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 19:25

Ik heb bij de Kruidvattesten nog nooit meegemaakt dat ze vals positief aangaven. Als ik niet zwanger was, zag ik echt geen lijntje. Misschien over een paar dagen nog eens testen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 19:26

Haha dat sowieso Annemie, want nu kan ik natuurlijk he-le-maal niet meer wachten hahaha.
Maar dit is zo vervelend. Je moet ook helemaal niet testen natuurlijk, maar toch door verschillende klachtjes o.a. lekkende tepels waar ik ook een topic over had geopent...

Maar goed ik dacht zo vroeg kan je toch helemaal geen klachten merken? Het is dag 21.
En dan krijg je een super licht streepje laughcry

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 19:26

Kruidvat 2 voor 5 euro heeft een duidelijke indrooglijn, dus die moet je echt niet aflezen na die 10 minuten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 19:31

Bij mij niet Arden ik heb er hier nog 3 liggen laughcry
Van de maanden hiervoor whahaha.
Maar daar zie ik echt helemaal niets. Dat maakt ook dat ik nu wel twijfel.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 19:34

Ik vind het streepje vrij duidelijk maar die testen staan daar écht om bekend. Ik zou vandaag nieuwe halen en morgenochtend doen, ik zou hier zelf niet op af durven gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 19:42

Het streepje is best duidelijk.
Maar ze staan bekend om indrooglijntjes. Heb ze zelf een aantal keer gehad. Inderdaad ook dat in na tijd een lijntje zag maar was niet zwanger.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  loesje zo 23 okt 2011 - 19:56

herkenbaar zit nu in de zelfde situatie alleen zou nu een zwangerschap niet zo goed uitkomen omdat ik een foto moet laten maken van me rug in het ziekenhuis en mijn galblaas moet nog verwijderd worden ivb met galstenen die mijn alvleeklier aan het irriteren zijn. dus ja hoop dat ik niet zwanger ben.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 19:57

oeps, dat zou zeker niet goed uitkomen loesje.
Op welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En ook met kruidvat getest?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Clapperdie zo 23 okt 2011 - 19:57

Ik vind het er uitzien als een indrooglijntje.. Heb ik helaas ook een aantal keer gehad met kruidvat test. Maar gewoon over een paar dagen weer testen en wie weet meteen een lijn!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  loesje zo 23 okt 2011 - 20:00

nee ik zou nu ongesteld moeten worden wat ik dus niet ben maar ik heb een ovulatie test gedaan van clearbleu en die was knal positief en ik ga straks een zwangerschaptest halen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 20:10

oeps, sorry maar dat klinkt wel heel erg als een zwangerschap... Dat had ik namelijk ook bij mijn dochter toen had ik getest met ovulatietesten.

Maar goed, wat betekent het voor jou als je wel zwanger bent?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 20:14

Arden schreef:Ik vind het streepje vrij duidelijk maar die testen staan daar écht om bekend. Ik zou vandaag nieuwe halen en morgenochtend doen, ik zou hier zelf niet op af durven gaan!

+1, maar ik hoop voor je dat het raak is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  loesje zo 23 okt 2011 - 20:15

tja dan word alles even 9 maanden uitgesteld en heb ik best veel pijn van de galstenen en dan zullen ze mijn alvleesklier in de gaten moeten houden doormiddel van bloedonderzoek of zo tja dat moet ik dan overleggen met mijn huisarts. fijn is het dan even niet maar het kindje is wel welkom want wij willen wel een tweede. Mijn Man gaat denk ik wel schikken.
Maar ik hoop dat het bij jou wel raak is!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  moepie zo 23 okt 2011 - 20:20

Pussycat; had jij ook niet het topic geplaatst over dat je opnieuw lekkende borsten had?? terwijl je dat al een tijdje niet had gehad?
Toen mijn schoonzus opnieuw zwanger werd begonnen haar borsten gelijk weer te lekken.....
Ik zou gewoon nog een nieuwe test doen.

Komt het dan erg onverwachts als het zo is? Of gingen jullie al voor een tweede?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Susan zo 23 okt 2011 - 20:23

Bij mij is dat nooit, ook niet met die Kruidvattesten. Als ik een negatieve test heb dan komt er gewoon geen streepje, niet na een uur, niet na een paar uur en niet na een hele dag.

Ik zou gewoon over een week nog een keer testen.


Laatst aangepast door Susan op zo 23 okt 2011 - 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 20:31

Er staat niet voor niks in de bijsluiter dat je het resultaat binnen een paar minuten moet af lezen en daarna niet meer. Die testen van kruidvat krijgen heel vaak een indrooglijntje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 20:59

Ik weet het yvonne.... ik weet het, ik weet het... maar mijn ongeduldigheid/nieuwsgierigheid wint het toch elke keer weer.

En Moepie ja dat was ik dat staat ook in dit topic. Maar dat begon rond dag 14 dus de dag van de ovulatie. Tenzij ik al heel vroeg een eisprong heb gehad dat wil zeggen rond dag 8 á 9...
Maar kan dat wel?

Ach ja ik ga er gewoon nog eentje kopen vandaag. En mocht die morgen ofzo negatief zijn weet ik ook genoeg toch.

Susan, ja ik normaal dus ook niet. Maar het schijnt wel voor te komen dus... Zo raar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  joyce0606 zo 23 okt 2011 - 21:00

Balloon schreef:Ik heb bij de Kruidvattesten nog nooit meegemaakt dat ze vals positief aangaven. Als ik niet zwanger was, zag ik echt geen lijntje. Misschien over een paar dagen nog eens testen?

+1
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Schism zo 23 okt 2011 - 21:10

Ik heb een hoop kruidvat testen gedaan (wij zijn 15 maanden bezig geweest om zwanger te worden), maar ik heb echt nog nooit een indrooglijntje gehad.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Jasmine zo 23 okt 2011 - 21:23

Balloon schreef:Ik heb bij de Kruidvattesten nog nooit meegemaakt dat ze vals positief aangaven. Als ik niet zwanger was, zag ik echt geen lijntje. Misschien over een paar dagen nog eens testen?

Dit heb ik dus al tig keer gehad.

Na een paar uur toch een héél licht lijntje. Maar van een zwangerschap geen sprake...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Makamba zo 23 okt 2011 - 21:26

Tea-Leaf schreef:
Arden schreef:Ik vind het streepje vrij duidelijk maar die testen staan daar écht om bekend. Ik zou vandaag nieuwe halen en morgenochtend doen, ik zou hier zelf niet op af durven gaan!

+1, maar ik hoop voor je dat het raak is!

+2 hoop het ook voor je.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  loesje zo 23 okt 2011 - 21:51

@Pussycat
Bij mij staat er nu gelukkig niet zwanger net getest
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 21:53

Ik heb met KV ook heel vroeg al positief getest. Daarna weer negatief en toen weer positief. En ik was echt zwanger. Van 2, daarom lukte het misschien ook zo vroeg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum