Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 21 van 36 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 28 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 21 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:52

Hey meis,

Ik herken het van mijn zusje!

Wacht eerst morgen eens eventjes af.
Dikke kans dat er helemaal niks aan de hand is.
HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 21 699888

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 21 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:56

Je vreest het ergste, maar... je testen zijn sowieso allemaal positief! Dikke streep/dunne streep, die verschijnen alleen als je zwanger bent, dus daar moet je je niet druk om proberen te maken, echt niet. Succes nog even met wachten tot morgen, ik hoop dat je het daarna kunt 'geloven' en er stiekem van kunt gaan genieten I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 4:01

Pippa schreef:Je vreest het ergste, maar... je testen zijn sowieso allemaal positief! Dikke streep/dunne streep, die verschijnen alleen als je zwanger bent, dus daar moet je je niet druk om proberen te maken, echt niet. Succes nog even met wachten tot morgen, ik hoop dat je het daarna kunt 'geloven' en er stiekem van kunt gaan genieten I love you

Helemaal mee eens, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Succes morgen en maak je niet te druk lieve CKC!
hug

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 1 mei 2012 - 4:04

TBIB schreef:Hey meis,

Hoe is het met haar btw? Moet vaak aan dr denken, ongelofelijk maar het biedt een soort van troost als je weet dat ergens anders nog iemand is in hetzelfde schuitje..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown di 1 mei 2012 - 4:04

Zoey schreef:
Pippa schreef:Je vreest het ergste, maar... je testen zijn sowieso allemaal positief! Dikke streep/dunne streep, die verschijnen alleen als je zwanger bent, dus daar moet je je niet druk om proberen te maken, echt niet. Succes nog even met wachten tot morgen, ik hoop dat je het daarna kunt 'geloven' en er stiekem van kunt gaan genieten I love you

Helemaal mee eens, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Succes morgen en maak je niet te druk lieve CKC!

Dat is zo.. alle testen zijn en blijven positief. Pff het is zooooooooooooooooo lastig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 4:10

Ik kan het me echt goed voorstellen dat je het allemaal nog onwijs spannend vindt. Maar zoals Pippa al zegt: die testen zijn allemaal positief, dus je bent echt zwanger. Je bloedtest zal morgen uitwijzen dat je een hogere waarde hebt en dan ben je weer een stapje dichter bij er van kunnen genieten.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 1 mei 2012 - 4:15

Met IVF word je trouwens wel onder een vergrootglas gelegd, als je gewoon normaal zou zwanger worden zou er niets aan 't handje zijn en er wordt niet gerept over HCG waarden in bloed ofzo.. is je test positief, dan ben je zwanger en bel je de VK op en mag je paar weken later voor een echo komen. Natuurlijk is het dan ook spannend, maar je staat er wel anders in dan met IVF en als er tegen je gezegd wordt dat de waarden iets aan de lage kant zijn.. Ik ben vandaag 5 weken zwanger, mijn test is positief in theorie ben ik hartstikke zwanger maar ik 'mag' niet genieten ivm die rottige bloedtest morgen..

Dus zodra ik ook maar denk dat mijn test lichter is gaan alarmbellen af en denk je direct: fuck - hcg is juist gezakt ipv gestegen.

Ronduit kut.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje di 1 mei 2012 - 4:17

Komt vast helemaal goed meis!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 4:19

Ja, dat dacht ik al dat dat het nog heftiger zou maken. Het lijkt me normaal al spannend maar nu helemaal. Misschien een beetje kort door de bocht maar je hebt er natuurlijk ook wel iets meer moeite voor moeten doen..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:01

2CKC2 schreef:
TBIB schreef:Hey meis,

Hoe is het met haar btw? Moet vaak aan dr denken, ongelofelijk maar het biedt een soort van troost als je weet dat ergens anders nog iemand is in hetzelfde schuitje..

Tja, beetje vaag. Ze blijft ligt bloedverlies houden.
Haar HCG was de eerste keer 183 en de tweede keer 483 maar de echo blijft leeg.
De gyn denkt dat ze niet zwanger is maar waar komt die hoge HCG waarde dan vandaan??
Morgen krijgt ze weer een echo en verder heeft ze allemaal dezelfde klachten als jij.

Ik hoo pzo dat het bij jullie allebei raak is!!!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 1 mei 2012 - 5:06

TBIB - pff ookal zo onzeker? Opzich verdubbeld haar HCG goed! 183 is helemaal geen slechte mee te beginnen! Waarom de echo leeg is.. wat een raadsel.. misschien nog te klein? Of nog erger een BBZ? Dat heb ik vaak gelezen.. bij mij kan dat niet want ik heb geen eileiders meer.

Zit ze ook zo in de rats? Voelt zeker ook geen blijdschap?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:10

2CKC2 schreef:TBIB - pff ookal zo onzeker? Opzich verdubbeld haar HCG goed! 183 is helemaal geen slechte mee te beginnen! Waarom de echo leeg is.. wat een raadsel.. misschien nog te klein? Of nog erger een BBZ? Dat heb ik vaak gelezen.. bij mij kan dat niet want ik heb geen eileiders meer.

Zit ze ook zo in de rats? Voelt zeker ook geen blijdschap?

Een BBZ houden ze inderdaad wel in de gaten maar daar zijn tot nu toe geen tekenen van. Gelukkig.

Ja, we waren gisteren allemaal bij elkaar en ik merkte echt aan haar dat ze down was.
Zo onzeker. Wel positieve testen, goed en hoog HCG maar een lege echo.
Heel apart. Ik voel en merk aan alles dat ze het zo graag wil en er zo erg op hoopt maar het nu ook wegstopt.

Ik wil zo graag haar cadeau's geven!!!
Hopelijk krijgen jullie allebei snel een goede uitslag, weg met die onzekerheid.
Dat is onder normale omstandigheden al niet leuk maar als je ook nog eens in dit traject zit... Pffff.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:27

Ik vind dit wel een natuurlijke reactie...je was zó cool en stoer het hele traject, nu komt al die spanning en stress er alsnog uit. En je angst, die is normaal, en in jouw geval met zo'n voortraject zelfs nog íets begrijpelijker.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 1 mei 2012 - 6:48

Charlie schreef:Ik vind dit wel een natuurlijke reactie...je was zó cool en stoer het hele traject, nu komt al die spanning en stress er alsnog uit. En je angst, die is normaal, en in jouw geval met zo'n voortraject zelfs nog íets begrijpelijker.

Nee.. dat is het niet. Het is dat gekmakende wachten.. weten dat je zwanger bent, maar je emoties mag je nog even on hold zetten, dat is al bijna 2 weken.. Ik ben niet angstig dat het misgaat, als dat gebeurd dan zal ik heus in de put zitten maar ik kom daar natuurlijk wel overheen, het is dat wachten.. je bent met niets anders bezig, geen concentratie.. ondertussen gaat het leven om je heen gewoon door en jouwe staat even 2 weken on hold, dat is het meer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 1 mei 2012 - 6:59

Ik zou ook gek worden van het wachten. Ik leef met je mee en ben vreselijk voor je aan het duimen. Hoe laat heb je je bloedtest morgen en krijg je gelijk de uitslag? hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:20

Lieve meid... ik leef met je mee! (voor zover dat kan natuurlijk)
Hele dikke knuffel en veel sterkte en geluk voor morgen!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa di 1 mei 2012 - 7:27

Het blijft altijd spannend CKC. Hopelijk is de bloedtest morgen gewoon lekker positief!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lady4 di 1 mei 2012 - 7:29

Ik gun je zo het gelukkige ik-ben-zwanger gevoel, lieve CKC. Hopelijk kun je vanaf morgen echt gaan genieten. Ik duim keihard voor je hoor!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:13

2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Ik vind dit wel een natuurlijke reactie...je was zó cool en stoer het hele traject, nu komt al die spanning en stress er alsnog uit. En je angst, die is normaal, en in jouw geval met zo'n voortraject zelfs nog íets begrijpelijker.

Nee.. dat is het niet. Het is dat gekmakende wachten.. weten dat je zwanger bent, maar je emoties mag je nog even on hold zetten, dat is al bijna 2 weken.. Ik ben niet angstig dat het misgaat, als dat gebeurd dan zal ik heus in de put zitten maar ik kom daar natuurlijk wel overheen, het is dat wachten.. je bent met niets anders bezig, geen concentratie.. ondertussen gaat het leven om je heen gewoon door en jouwe staat even 2 weken on hold, dat is het meer.

Ik had het ook...ik geloofde het pas bij de eerste schopjes, dacht ooh als ik de echo heb gehad...maar nee hoor. Dat vreselijke wachten verschuift zich elke keer een beetje, hoort bij zwanger zijn ook wel. hug

Gast
Gast

Bericht  Jade di 1 mei 2012 - 9:02

succes morgen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Makamba di 1 mei 2012 - 20:09

Succes vandaag!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Macelka di 1 mei 2012 - 20:22

succes!
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Bericht  Koffieleut di 1 mei 2012 - 20:26

Succes vandaag!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muis di 1 mei 2012 - 20:31

Succes vandaag!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Muppetje di 1 mei 2012 - 20:45

Succes vandaag!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 36 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 28 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: