Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 12 van 36 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 12 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 22:17

Waahhh wat gaaf! Je bent zeker wel zwanger hoor, dat kan gewoon niet anders! Jeeeej!

Even uit interesse: Je was toch al eerder zwanger geweest maar dat ging toch mis? Is de kans dat het nu weer mis gaat kleiner omdat het dankzij IVF is? Ik hoop heel erg dat het jullie absoluut niet overkomt hoor! En ik wil je blijheid hiermee ook echt niet wegnemen of wat dan ook, het is gewoon puur uit interesse.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 12 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Pandora di 24 apr 2012 - 22:39

Vanmiddag half drie krijg je de uitslag toch? Ik duim zo voor je!!!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Niene di 24 apr 2012 - 22:41

Ik duim ook mee! Maar denk dat het wel goed zit,de testen liegen er niet om Very Happy
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Wennes di 24 apr 2012 - 22:50

Klinkt positief meid!
Hopelijk krijg je om 14.30 goed nieuws.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 22:50

Pffff half 3... zelfs ik word gek van het wachten. Kom op tijd, help ons en met name CKC uit de brand!

Die H&M op Schiphol is inderdaad erg leuk trouwens. Vol accessoires. Ik koop er wel eens ondergoed als ik halsoverkop weg moet en weer eens m'n ondergoed ben vergeten mee te nemen Wink Super handig! En er hangt een tas die ik al tijden wil, maar niet mag kopen van mezelf, helemaal niet op de heenweg van 't vliegen, want dat is niet handig. Oh trouwens. Hingen daar ook bikini's toevallig?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 23:02

Ah joh, over die bloedtest hoef je je geen zorgen meer te maken hoor. Die testen liegen echt niet Wink Wel echt geweldig zeg, de eerste poging meteen al raak!

Je kunt trouwens met die CB testen die het niet doen teruggaan naar de winkel. Dan krijg je een vergoeding.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 24 apr 2012 - 23:39

Marin schreef:Pffff half 3... zelfs ik word gek van het wachten. Kom op tijd, help ons en met name CKC uit de brand!

Die H&M op Schiphol is inderdaad erg leuk trouwens. Vol accessoires. Ik koop er wel eens ondergoed als ik halsoverkop weg moet en weer eens m'n ondergoed ben vergeten mee te nemen Wink Super handig! En er hangt een tas die ik al tijden wil, maar niet mag kopen van mezelf, helemaal niet op de heenweg van 't vliegen, want dat is niet handig. Oh trouwens. Hingen daar ook bikini's toevallig?

Sliep ik net en droomde ik dat ik op hondenpoep stond belt
mijn man.. Was van plan tot half 3 te slapen whahaha! Missie mislukt!

Ja er hingen en lagen wat bikini's! Niet heel veel hoor.. Wel leuke! Hahaha ja dat is wat ik me bedacht je kan ondergoed kopen en in je tas doen en op en lange vlucht even wisselen! Echt fijn. Ze hebben ook dikke sokken ideaal voor vluchten!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 23:41

Oh wat een sukkeltje. Maar ja, hij leeft natuurlijk ook enorm mee. Tijd gaat al iets sneller voorbij, nog maar paar uur!

Maar eigenlijk weet je het al, he Very Happy

(En mooi, dank je voor je antwoord, dan ga ik vrijdag even bij die bikini's kijken)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 24 apr 2012 - 23:43

Jolicious schreef:Ah joh, over die bloedtest hoef je je geen zorgen meer te maken hoor. Die testen liegen echt niet Wink Wel echt geweldig zeg, de eerste poging meteen al raak!

Je kunt trouwens met die CB testen die het niet doen teruggaan naar de winkel. Dan krijg je een vergoeding.

Kan t bijna niet geloven dat t mijn testen zijn! Alsof iemand anders even die testen doet.. We hebben 2x hele grote teleurstellingen gehad en zelfs mijn eileiders daardoor verwijderd en dan nu toch.. Bijzonder en heel heel waardevol..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 24 apr 2012 - 23:50

Marin schreef:Oh wat een sukkeltje. Maar ja, hij leeft natuurlijk ook enorm mee. Tijd gaat al iets sneller voorbij, nog maar paar uur!

(En mooi, dank je voor je antwoord, dan ga ik vrijdag even bij die bikini's kijken)
Ze hadden 1 hele leuke! Een neongroen/geel broekje en een top met allemaal felle mooie
kleurtjes!

En ja de testen liegen niet maar zoals ik al zei vind t zo apart dat dit echt gelukt is! De kans is klein en van de 100vrouwen die starten worden 23%zwanger..

Ik weet heel even niet wie t vroeg maar kans op miskraam
is me IVF wel ietsje groter maar er werd tijdens
een info avond gezegd dat dat niet te bewijzen is omdat met ivf
zo vroeg al gemonitoord wordt en vrouwen in natuurlijke zwangerschappen pas vanaf een week of 10.. Dan gaan de meesten pas naar een verloskundige.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 23:57

Ja en bij jou zijn de kwaaddoeners natuurlijk al verwijderd, de reden waarom jij miskramen kreeg. Dus in principe, zou je nu gewoon normaal zwanger moeten kunnen blijven, alleen is het via IVF gegaan. Toch?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 23:59

2CKC2 schreef:
Marin schreef:Oh wat een sukkeltje. Maar ja, hij leeft natuurlijk ook enorm mee. Tijd gaat al iets sneller voorbij, nog maar paar uur!

Ze hadden 1 hele leuke! Een neongroen/geel broekje en een top met allemaal felle mooie
kleurtjes!

En ja de testen liegen niet maar zoals ik al zei vind t zo apart dat dit echt gelukt is! De kans is klein en van de 100vrouwen die starten worden 23%zwanger..

Ik weet heel even niet wie t vroeg maar kans op miskraam
is me IVF wel ietsje groter maar er werd tijdens
een info avond gezegd dat dat niet te bewijzen is omdat met ivf
zo vroeg al gemonitoord wordt en vrouwen in natuurlijke zwangerschappen pas vanaf een week of 10.. Dan gaan de meesten pas naar een verloskundige.

Ik vroeg het, bedankt voor je antwoord. En wat je zegt over dat vroege monitoren klinkt heel logisch! Zo ontdekken ze bij IFV waarschijnlijk meer miskramen die bij een natuurlijke zwangerschap niet eens gemerkt waren.

Jouw mooie baby blijft gewoon lekker zitten waar hij of zij (ik denk een zij) zit! smile

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 25 apr 2012 - 0:20

Zoey: ik denk idd ook een zij! Haha, ik
zou graag een meisje willen maar man is overtuigd het is een jongen..

Marin: ja mijn eileiders hadden vocht wat eruit vloeide en zo dat 't embryo niet de kans kreeg zich goed te verankeren of dat het vocht toxic was en daardoor 't embryootje om zeep gebracht werd..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MAS wo 25 apr 2012 - 0:31

Nog een uur!!!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Paper Crown wo 25 apr 2012 - 0:35

MAS schreef:Nog een uur!!!!!

Tik tak tik tak.. Ik was de eerste die bloed gaf dus ik hoop dat ik ook als eerst gebeld word.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:36

Nog 54min hier!!!!!!!!!!!!! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 12 253468018

Gast
Gast

Bericht  Rose wo 25 apr 2012 - 0:42

2CKC2 schreef:

Tik tak tik tak.. Ik was de eerste die bloed gaf dus ik hoop dat ik ook als eerst gebeld word.

Of juist als laatst..
(hier nog iemand die verrekt nieuwsgierig is bij iedere nieuwe reactie)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Rush wo 25 apr 2012 - 0:43

3 kwartier!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Paper Crown wo 25 apr 2012 - 0:45

Rose schreef:
2CKC2 schreef:

Of juist als laatst..
(hier nog iemand die verrekt nieuwsgierig is bij iedere nieuwe reactie)

Ik word dus tussen 14:30 en 15:00 gebeld ivm weinig bloedtesten op de dag.. dus..max 15:00 en dan weet ik het!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Creabea_28 wo 25 apr 2012 - 0:45

Gefeliciteerd CKC!! Wat een geluk, de allereerste poging raak!

We lopen precies gelijk nu Very Happy Mijn uitgerekende datum is ook 31 dec/ 1 jan haha

Succes met het wachten, maar testen liegen niet hoor, dus volgens mij ben je hartstikke zwanger!!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:47

inderdaad na zoveel testen mag je het wel gaan geloven hoor, maar ik snap dat het moeilijk te beseffen is dat na zo`n lang traject het dan eindelijk zo ver is. hug

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 25 apr 2012 - 0:49

bounce Wat moet dit een slopende dag voor je zijn CKC! Ik hoop dat ze je snel bellen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Muis wo 25 apr 2012 - 0:49

Je bent hartstikke zwanger, de testen liegen niet. Toch begrijp ik dat het super spannend is, iemand die tegen je zegt dat je mama wordt! Very Happy Ik ben zo blij voor jullie.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 0:49

Wat spannend dit! Ik duim ook nog steeds heeeeeeeeel hard voor je, al denk ook ik dat het helemaal goed zit!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Paper Crown wo 25 apr 2012 - 0:53

BEN GEBELD!!! HET IS ECHT ZOOOOOOOOOOOOOO
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 36 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: