Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontslag?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ontslag? Empty Ontslag?

Bericht  Lonne ma 23 apr 2012 - 1:47

Ik heb een vraagje, over 2 maanden loopt mijn contract af. Door omstandigheden zit ik al enige tijd gedeeltelijk in de ziektewet en merk dat mijn baas het helemaal beu is. Nu word ik aan alle kanten getreiterd. Ik word er helemaal gek van en wil daar gewoon zo snel mogenlijk weg, en denk dat mijn baas ook graag van me af wil. Als ik zelf ontslag neem krijg ik geen uitkering, kan ik ook zeggen als je van me af wilt kun je het nu zeggen dan ontsla me maar en kom ik niet meer terug. Gaat dat?
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontslag? Empty Re: Ontslag?

Bericht  Caulfield ma 23 apr 2012 - 2:41

Dat kan, maar in dit geval loopt over 2 maanden je contact van rechtswege af, en zal je werkgever in de situatie zoals jij die schetst je geen verlenging aanbieden. Er is dan dus helemaal geen sprake van ontslag. Je kunt dan gewoon WW aanvragen.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontslag? Empty Re: Ontslag?

Bericht  Esperanza ma 23 apr 2012 - 6:05

Als ik je verhaal zo lees, zal je werkgever je contract waarschijnlijk sowieso niet verlengen. Dus als ik jou was zou ik die 2 maanden nog even afwachten, dan weet je namelijk zeker dat je recht hebt op een uitkering.
Je kunt al wel vast vragen wat ze van plan zijn met je contract, maar ik zou het niet zelf voorstellen om het contract niet te verlengen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontslag? Empty Re: Ontslag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum