Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

+18
Japje
Flippin' Bitch
bolus26
Zininzon
Caroow
Bliss
miss piggy
Japie
Jeanette
BJA
studiebol
Beachgirl
Arwyn
Zwoesj
SuperGrover
Puk
Zora
SleepingBeauty
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Zininzon zo 16 jan 2011 - 3:44

Ik sport 2 x per week, verder heb ik 2 vrijwilligersbanen waar ik soms 0 en soms 2 avonden per week mee bezig ben.
En op dit moment natuurlijk klussen in mijn huis!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  bolus26 zo 16 jan 2011 - 7:05

ik werk 4 dagen. op dinsdag ga ik naar de muziek en op woensdag naar toneel/musical. Dit is ook vaak in de weekenden en 1 keer in de 2 weken heb ik zangles op donderdag. Verder sport ik sowieso op woensdag overdag (ben ik vrij) en op vrijdagavond ga ik zwemmen met mn vriend. Als ik puf heb doe ik o pmaandag en donderdag ook nog een sportieve poging.

verder val ik af en toe in t weekend nog in op mn oude werk.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flippin' Bitch zo 16 jan 2011 - 7:16

Ik ga 2x per week naar mijn verzorgpaard (rijden, mesten, poetsen), 1x spinning.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 7:26

Op dit moment helemaal niet. Ik wil weer vast gaan zwemmen.

Gast
Gast

Bericht  Japje zo 16 jan 2011 - 7:35

Op dinsdagavond ben ik pianiste bij een koor en eens in de drie weken heb ik op woensdagavond pianoles. Tot voor kort sportte ik op maandagavond, woensdagavond en zaterdagochtend, maar daar ga ik mee stoppen omdat ik ga verhuizen en de sportschool dan te ver weg is. Misschien dat ik nog wel elders ga sporten, maar dan gewoon 1 keer in de week, want drie keer in de week sporten plus 1 keer koor was wat teveel van het goede...
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204

Bericht  M-G zo 16 jan 2011 - 7:53

Naast mijn werk volg ik nog een HBO-opleiding. De sportschool kom ik eigenlijk nooit meer omdat ik het druk genoeg heb met mijn werk en studie. Verder draag ik af en toe mijn steentje bij in de gemeentelijke politiek.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  leeuw zo 16 jan 2011 - 8:00

Ik doe elke dindsdag avond toneel smile
Vind ik heel leuk om te doen, en zou ik niet willen missen.
Sla ook zelden over.

Verder probeer ik eens in de week naar badmintonclub te gaan, maar
dit komt er vaak niet van.

En vind het wel prima zo, de andere avonden zijn lekker van mezelf, of koffie drinken bij mn moeder of vriendin ofzo.
leeuw
leeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mosio zo 16 jan 2011 - 8:06

Op dinsdagavond doe ik aan aquarobics en vanaf morgen ga ik naar de sportschool. Ligt er nog aan hoe me dat gaat bevallen hoe vaak ik in de week ga. Eerst maar 1x in de week denk ik.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:12

Ik probeer 2x per week hard te lopen en in de weekends klussen we. En elke avond bijna hang ik aan de telefoon met collega's :shock: .

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 16 jan 2011 - 8:26

Momenteel heb ik geen activiteiten naast mijn werk. Maar vanaf september wil ik er wel graag een avondstudie bij gaan doen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:26

Ik ben 6 van de 7 avonden/dagen weg. Meestal puur sociale dingen doen met vrienden en/of vriend. Daarbij werk ik 50 a 60 uur per week. Als ik thuis ben, ben ik meestal vreselijk moe.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:34

Ik moet er juist niet aan denken niks te hebben na het werk. Vaak ga ik nog een drankje doen, een film pakken of zoiets. Ja eigenlijk moet ik die activiteiten inruilen tegen de sportschool maar hoe dan ook hoef je mij niet elke avond op de bank neer te zetten. Daarbij, al ben ik thuis ben ik vaak ook nog met allerlei persoonlijke projectjes bezig.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: