Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

+18
Japje
Flippin' Bitch
bolus26
Zininzon
Caroow
Bliss
miss piggy
Japie
Jeanette
BJA
studiebol
Beachgirl
Arwyn
Zwoesj
SuperGrover
Puk
Zora
SleepingBeauty
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  SleepingBeauty zo 16 jan 2011 - 0:26

sportvereniging, clubs, andere verenigingen ik noem maar wat?

Ben wel benieuwd wat jullie nog naast je werk/studie aan activiteiten doen?

Ik zelf doe niet zo heel vee. E ndat vind ik ook wel fijn!
Hou er niet van elke avond/ elk weekend verplichtingen te hebben!
komt mede ook doordat ik regelmatig avonddiensten heb.

Wat ik nog doe is bij een toneelclub 1x in de 2 weken.
Momenteel heb ik hier even genoeg aan, misschien dat ik later nog at op ga pakken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Zora zo 16 jan 2011 - 0:29

Op het moment staat de 'rest' van mijn leven een beetje op een laag pitje, aangezien ik naast mijn werk ook nog freelance werk doe in de avonduren, én een opleiding volg. Voorlopig vind ik het niet zo'n probleem. Zo lang ik mijn vriend nog lang genoeg zie, en mijn vriendinnen nog kan spreken (al dan niet per mail/sms) gaat het wel even prima zo. Maar goed, het is in ieder geval niet de bedoeling dat dit nog heel lang duurt.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:31

Nee naast werk heb ik geen club/vereniging of zo waar ik heen ga. Maar vind dat niet erg. Heb het zo prima naar mijn zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:32

Enkel een VV, waar ik nog te boek sta als iemand met een diploma SvH. Mijn vader kan mij dus op zaterdag bellen om langs te komen i.v.m. controle van de keuringsdienst. Ik heb hem onlangs gevraagd om mij van hun site te halen, maar mijn vader gaf aan dat als er controle zou komen, hij mij het liefste had om hem bij te staan. Daar ga je al.... :P

Voor de rest doe ik niets. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:37

Ik sport en ik geef training naast mijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 0:53

Ik sport in de avonden. Maar dat is ook het enige.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Puk zo 16 jan 2011 - 0:56

Ik ga eens per week zwemmen met een vriendin in de avond, verder doe ik vrij weinig vaste dingen. Als we gaan verhuizen naar een definitieve woonplaats dan wil ik wel weer bij een muziekvereniging en een sportschool.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:07

Ik doe een versnelde studie, twee dagen school, twee dagen stage. De rest van de tijd heb ik wel nodig voor mijn opdrachten. Ik wil wel graag sporten maar het komt er maar niet van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  SuperGrover zo 16 jan 2011 - 1:12

Naast mijn school, werk ik op donderdagavond en zaterdags. Ik geef op maandagmiddag bijles wiskunde. Ik sport op dinsdagavond en soms op woensdagavond. En ik heb nu rijles en pianoles, maar dat laatste heb ik op een lager pitje gezet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Zwoesj zo 16 jan 2011 - 1:16

Ik volg een cursus naast mn werk, maar die is gelukkig bijna voorbij. Daarbuiten ben ik 4 avonden op de dansschool te vinden met les geven en les volgen. En dat samen vind ik eigenlijk meer dan genoeg smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:33

Ik doe momenteel niks van dat naast mn werk. Ik studeer nog wel en dat vind ik even genoeg :P Wil vanaf het voorjaar wel weer gaan sporten, maar 1x in de week dus niet schokkend ofzo. Ik vermaak me prima, heb soms wel 5 avonden in de week wat te doen met vriendinnen, verveel me nooit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Arwyn zo 16 jan 2011 - 1:38

Op de middelbare school had ik nog muziekles, orkest en zwemmen als verenigingen, daar is steeds een vanaf gegaan en sinds twee jaar ben ik niet meer lid van een vereniging.
Als je een treft met leuke mensen is het heel leuk, maar waar ik bij zat was nogal sprake van kliekjesvorming en daar ben ik niet zo wild van..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:39

Ik werk fulltime en doe in de avond nog een hbo studie. Hiervoor ga ik 1 avond per week naar school. Ik heb ook nog een paard waar ik 5 dagen per week naartoe ga. Af en toe spreek ik eens met vriendinnen af. Heb geluk is dat sommige vriendinnen collega's zijn en andere zie ik op de manege dus ik hoef niet veel moeite te doen om mijn vriendinnen te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Beachgirl zo 16 jan 2011 - 1:46

Helemaal niks. (naast 1x per week sporten) Ik werk fulltime en doe in de avonduren alles voor mijn HBO opleiding dus ik vind het wel goed zo.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  studiebol zo 16 jan 2011 - 1:48

Ik heb een paard en daar ga ik 5 dagen in de week heen! Dus dat is een vaste activiteit. Verder spreek ik met vriendinnen af na werktijd of in de weekenden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  BJA zo 16 jan 2011 - 1:54

Ik heb geen activiteiten naast mijn werk.
Heb plenty of time maar ben wel bezig met onderzoeken of ik weer deeltijd naar school wil.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Jeanette zo 16 jan 2011 - 1:54

Eigenlijk niks qua verenigingen of clubs ofzo. Dan ben ik vaak bij vriendinnen te vinden. Ik werk ook onregelmatige tijden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Japie zo 16 jan 2011 - 1:55

Op maandag komen mijn zus en een vriendin altijd eten bij mij. Dat is het enige in de week wat vast staat. Verder wandel ik 1 avond in de week, maar dat is elke keer een verschillende dag.
Ik wil binnenkort ook weer beginnen met sporten. Weet alleen nog niet wat ik wil gaan doen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:57

Geen vaste activiteiten zoals sporten ofzo, maar gewoon leuke dingen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  miss piggy zo 16 jan 2011 - 3:10

Dinsdag eet ik altijd bij mijn ouders en blijf daar ook de rest van de avond,
woensdag sporten donderdag zwemmen overdag en s'avonds spreek ik altijd af met een vriendin.
dat zijn de vaste dingen maar de weekenden zijn meestal ook wel volgepland maar geen vaste dingen.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:21

Ik heb ook geen vaste activiteiten. Het is wel best zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:32

Een beetje afspreken met vrienden en verder niet zo heel veel. Wil ik ook niet. Vind het heerlijk om thuis lekker rustig bezig te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:33

De verzorging en training van mijn paard, 7 dagen per week.
Meestal longeer ik 2 keer en rijd ik 5 keer. Soms een rustdagje, maar dan nóg ga ik elke dag heen voor de verzorging.

Verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 3:37

Heb me afgelopen week weer ingeschreven voor 2x per week zumba, dus dat ga ik doen op woensdagavond en zondag eind vd middag (maar vandaag niet, want ik ben ziek). Verder ga ik heel af en toe eens naar de film doordeweeks en op vrijdag eind vd middag/begin vd avond meestal borrelen in de stad. Doordeweeks ben ik de meeste avonden dus gewoon thuis en dat moet ook wel, anders trek ik het fulltime werken echt niet!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Caroow zo 16 jan 2011 - 3:38

Ik werk 5 dagen per week en ga 1 dag naar school met het bijbehorende huiswerk, nog meer verplichtingen gaat echt niet lukken. Ik doe wel genoeg leuke dingen hoor, maar niet op een vaste dag/avond.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie veel activiteiten naast je werk?? Empty Re: Hebben jullie veel activiteiten naast je werk??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum