Stijl-tips
+3
Blond
Atelier Madame
nijntje4
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stijl-tips
Lavendel: Leuk maar die allstars kan echt niet op die laatste foto, moet je juist mooie pumps ofzo onder dragen
Gast- Gast
Yasmin schreef:Lavendel: Leuk maar die allstars kan echt niet op die laatste foto, moet je juist mooie pumps ofzo onder dragen
I know, ik wil zo graag pumps maar mijn voeten vallen er altijd uit. ik heb normaal maat 37 maar zelfs met 36 vallen ze uit, zooltjes en van die plakdingen, niks helpt. Dus ja het kan zeker charmanter maar ik moet nog even een paar leuke zwarte enkellaarjes oid zoeken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind jouw stijl heel leuk Lavendel!
Die allstars onder het rokje vind ik wel kunnen hoor, maar het ligt er mss aan naar wat voor gelegenheid je de outfit draagt.
Die allstars onder het rokje vind ik wel kunnen hoor, maar het ligt er mss aan naar wat voor gelegenheid je de outfit draagt.
Gast- Gast
Princess schreef:Ik vind jouw stijl heel leuk Lavendel!
Thanks, dit was gewoon voor een normale dag, voor een feestje had ik dit er zeker niet onderaan getrokken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik vind het juist heel leuk staan! In combinatie met haar vlecht geeft het een lekker speels effectYasmin schreef:Lavendel: Leuk maar die allstars kan echt niet op die laatste foto, moet je juist mooie pumps ofzo onder dragen
Gast- Gast
Yasmin schreef:Lavendel: Leuk maar die allstars kan echt niet op die laatste foto, moet je juist mooie pumps ofzo onder dragen
Jawell, juist wel leuk haha!
Pumps onder zo'n outfit vind ik dan weer zo behoudend
Ik ga na het boodschappen ook even meedoen haha
Gast- Gast
Wat mij zelf opvalt:
Eerste foto is even voor het contour. Ik benadruk niet per definitie mijn positieve punt (taille) waardoor ik op sommige foto's zwaarder lijk dan ik ben. Misschien kan ik daar eens beter mee spelen. Shirtje strakker in broek bijv.
Verder vind ik deze outfits redelijk 'sportief' overkomen, terwijl ik echt een alternatievere (vrouwelijke) kant heb. Dit wil ik toch meer showen door laarsjes te dragen. (helaas heb ik op het moment geen mooie enkellaarsjes meer, dus mooie nieuw doel haha).
Verder weet ik het eigenlijk niet. Ben er zelf wel tevreden over. Maar brand los!!
Eerste foto is even voor het contour. Ik benadruk niet per definitie mijn positieve punt (taille) waardoor ik op sommige foto's zwaarder lijk dan ik ben. Misschien kan ik daar eens beter mee spelen. Shirtje strakker in broek bijv.
Verder vind ik deze outfits redelijk 'sportief' overkomen, terwijl ik echt een alternatievere (vrouwelijke) kant heb. Dit wil ik toch meer showen door laarsjes te dragen. (helaas heb ik op het moment geen mooie enkellaarsjes meer, dus mooie nieuw doel haha).
Verder weet ik het eigenlijk niet. Ben er zelf wel tevreden over. Maar brand los!!
Laatst aangepast door Punk'd op di 1 mei 2012 - 0:51; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Jammer, nu heb ik je foto's gemist Punk'd, paar dagen druk geweest...
Maaarrrrrrr, ik heb tijd gehad om een skinny jeans te kopen!
Maaarrrrrrr, ik heb tijd gehad om een skinny jeans te kopen!
Gast- Gast
Op de zesde foto zie je duidelijk dat je ook heel vrouwelijk gekleed kan zijn. Wanneer je bij je achtste outfit nette hakken zou dragen (foto 6), dan zou het ook al meer vrouwelijk ipv sportief zijn.
Ik ben wel benieuwd naar een roke of jurkje bij jou, hoe je dat zou combineren.
Verder vind ik dat je duidelijk een eigen stijl hebt, dus you rock!
Ik ben wel benieuwd naar een roke of jurkje bij jou, hoe je dat zou combineren.
Verder vind ik dat je duidelijk een eigen stijl hebt, dus you rock!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw stijl versus stijl vriend/man
» Wat is jouw Stijl?
» Wat is jullie interieur-stijl?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding!
» Wat is jouw Stijl?
» Wat is jullie interieur-stijl?
» Wie is jouw stijl icoon?
» Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: