Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! Empty Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding!

Bericht  Moira do 22 aug 2013 - 12:45

Help, ik heb jullie hulp nodig Wink . Ik draag veel vintage stijl achtige kleding en accessoires (vooral jurken, maar geen knalkleuren/drukke printjes, neigt meer naar classy). Ik draag onder die jurken meestal pumps of enkellaarsjes met hak er onder. Ik ben al zo lang op zoek naar mooie enkellaarsjes zonder hak, die mooi bij mijn kleding zou passen. Zodat ik er ook langere afstanden mee kan lopen of dagjes uit kan gaan en niet bevries van de kou in de winter. Ik heb ook eigenlijk niet echt een idee wat wel en niet kan. Wie heeft de gouden tip?

Mijn wensen:
- Enkellaarsjes zonder hak
- Past bij vintage stijl
- Liefst van leer
- Kleur zwart of donker
- Neus van de schoen niet te bol of te lomp
- Ik heb dunne enkels, maar wil wel dat mijn laarzen netjes aansluiten

Om een beeld te geven van wat ik normaal ongeveer draag:
Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! AN611A08T-802@1.1Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! AN611A03Q-702@1.1

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! GA111A0KG-802@1.1  Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! BU311A019-909@1.1
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! Empty Re: Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding!

Bericht  Moira do 22 aug 2013 - 12:54

Dit kledingmerk geeft wel een beetje de sfeer aan hoe ik mij regelmatig kleed: http://www.mint-and-berry.com/lookbook/?id=23. Soms kies ik ook wel voor wat stoerders/praktischer (jeans met losvallende shirt of een dik Noors vest bijvoorbeeld), dan is de keuze in laarzen een stuk groter! En daar heb ik er dan wel genoeg van Wink .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! Empty Re: Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding!

Bericht  Prosecco do 22 aug 2013 - 13:41

http://cdn.debijenkorf.nl/INTERSHOP/static/WFS/dbk-shop-Site/-/dbk-shop/nl_NL/product-images/086/150/13_0861505000790400_pro_flt_frt_01_1108_1528_337176.jpg

Deze zijn van Marc o'polo en vind ik een beetje vintage achtig. Misschien zijn ze nog ergens anders te koop?
Ze zijn trouwens heel smal.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Jeanette do 22 aug 2013 - 21:01

Deze zijn niet echt vintage, maar o o, wat zijn ze mooi!I love you 

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! Sacha-zipper-boots_2.9471_1_163
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Moira vr 23 aug 2013 - 2:52

Prosecco, die zijn op zich best mooi! Maar ik denk dat het iets boven mijn budget ligt. Mijn budget is ongeveer €120,- op dit moment.

Ja, die zag ik al Jeanette! Vind ze ook zo leuk smile . Als het ritsje nu iets met knopen of touwtjes was geweest ofzo had ik ze genomen!
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Prosecco vr 23 aug 2013 - 5:02

Moira schreef:Prosecco, die zijn op zich best mooi! Maar ik denk dat het iets boven mijn budget ligt. Mijn budget is ongeveer €120,- op dit moment.

Ja, die zag ik al Jeanette! Vind ze ook zo leuk smile . Als het ritsje nu iets met knopen of touwtjes was geweest ofzo had ik ze genomen!
Ze zijn nu in de sale voor ik dacht 70 euro. Maar de zwarte hebben ze bij de bijenkorf helaas niet meer.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Moira za 24 aug 2013 - 4:01

Prosecco schreef:
Moira schreef:Prosecco, die zijn op zich best mooi! Maar ik denk dat het iets boven mijn budget ligt. Mijn budget is ongeveer €120,- op dit moment.

Ze zijn nu in de sale voor ik dacht 70 euro. Maar de zwarte hebben ze bij de bijenkorf helaas niet meer.
Ah, okee. Jammer! Is het nu nog steeds sale in de stad? (Ja, heb de afgelopen weken onder een steen geleefd Laughing ).
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Carrie zo 25 aug 2013 - 5:04

Jeanette schreef:Deze zijn niet echt vintage, maar o o, wat zijn ze mooi!I love you 

Enkellaarsjes gezocht icm vintage stijl kleding! Sacha-zipper-boots_2.9471_1_163
Ja prachtig!
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Bericht  Harrison zo 25 aug 2013 - 21:29

Moooi jeannette! Waar zijn die van?
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Jeanette zo 25 aug 2013 - 21:43

Harrison schreef:Moooi jeannette! Waar zijn die van?
Sascha! Ik wil ze!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: