Wie is jouw stijl icoon?
+8
SuperGrover
TNMN
TGR
Possom
Raindrop
Guus
Ziva
Lavendel
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie is jouw stijl icoon?
Mijn stijlicoon is denk ik wel Lauren Conrad. Zowel qua kleding als kapsel. Niet dat ik haar stijl kopieer maar ik vind haar er wel altijd super uitzien. Wie is jouw stijlicoon?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie is jouw stijl icoon?
Audrey Hepburn. Vind haar een mooie vrouw en een ingetogen klassieke stijl hebben. Zo ben ik ook wel eigenlijk. Al lijk ik qua uiterlijk totaal niet op haar.
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
Stijlicoon is een groot woord, maar ik vind de stijl van Emma Watson en Keira Knightley altijd erg mooi: Romantisch, vrouwlijk en classy met een edge
Kan even geen foto's plakken, volgen later!
Kan even geen foto's plakken, volgen later!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Heb ik niet echt. Maar ik vind de stijl van Gwen Stefani wel erg mooi!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Niet echt, maar ik vind Lauren Conrad en Gwen Stefani ook wel leuk!
Ik vind trouwens de website van Lauren echt smullen, bijna elke dag tutorials voor beauty of haar, vind het leuk dat je er op die manier een beetje achter kan komen hoe zij er altijd zo leuk uitziet.
Ik vind trouwens de website van Lauren echt smullen, bijna elke dag tutorials voor beauty of haar, vind het leuk dat je er op die manier een beetje achter kan komen hoe zij er altijd zo leuk uitziet.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Heb niet echt een stijlicoon maar kan me wel een beetje identificeren met Oliva Palermo
Gast- Gast
Ik vind heel veel mensen goedgekleed maar het is niet zo dat dat dan mijn stijlicoon is. ik zoek geen plaatjes op en vervolgens dat een beetje na te gaan doen. Maar soms laat ik me wel inspireren, dat is dan niet 1 persoon maar gewoon een toffe outfit.
Gast- Gast
Waar is die Oliva Palermo van? Ik zie haar regelmatig langskomen in tijdschriften, maar kan 'r niet plaatsen.
Ik heb niet echt een stijlicoon geloof ik. In ieder geval niet zó dat ik de stijl van diegene afkijk en volg.
Ik heb niet echt een stijlicoon geloof ik. In ieder geval niet zó dat ik de stijl van diegene afkijk en volg.
Gast- Gast
Ma flodder.
Ze draagt laagjes, is op ieder weertype voorbereid (kaplaarzen)
Ze draagt laagjes, is op ieder weertype voorbereid (kaplaarzen)
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Gloria schreef:Waar is die Oliva Palermo van? Ik zie haar regelmatig langskomen in tijdschriften, maar kan 'r niet plaatsen.
Ze is van The City, de spin-off van The Hills (als Whitney naar NY verhuist).
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Emmanuelle Alt
Clemence Poesy
Groot fan van de 5 piece French wardrobe
Clemence Poesy
Groot fan van de 5 piece French wardrobe
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Heb ik niet. Ik koop wat er in de winkels hangt, waarvan ik denk: goh das tof. Maar verder interesseert mode me totaal niet.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wahaha, TGR. Misschien is dat toch onverwacht ook wel mijn stijlicoon.
Ben ook erg van de bloemenjurken, maar dan met cowboylaarzen. Maar f*ck, op de camping en festivals draag ik toch echt het allerliefste kaplaarzen
Ben ook erg van de bloemenjurken, maar dan met cowboylaarzen. Maar f*ck, op de camping en festivals draag ik toch echt het allerliefste kaplaarzen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb geen stijlicoon, maar Lauren kleedt zich wel heel erg leuk en goed. Precies mijn smaak! Love it.
Gast- Gast
Kate Moss.. al jaren!
Veel zwart, lekker edgy en vrouwelijk maar stoer..
Lauren vind ik ook leuk hoor, maar zij is soms te Boho'chic naar mijn smaak.
Veel zwart, lekker edgy en vrouwelijk maar stoer..
Lauren vind ik ook leuk hoor, maar zij is soms te Boho'chic naar mijn smaak.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Michelle Phan, haar vind ik echt een plaatje. Ik kijk ook altijd haar YouTube video's Helaas is ze de laatste tijd wel erg veel afgevallen, zo zonde van haar mooie gezichtje vind ik.
Ze combineert zakelijk met vrouwelijk en stoere leren jasjes, dat is ook wel een beetje mijn stijl.
Ze combineert zakelijk met vrouwelijk en stoere leren jasjes, dat is ook wel een beetje mijn stijl.
Gast- Gast
Niemand! Als ik een tijdschrift lees, vind ik het wel leuk om te zien wat de celebs dragen, maar ik zoek zelf echt nooit foto's op van iemand om ideeën op te doen ofzo. Ga gewoon de winkel in en koop wat ik leuk vind.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom ken ik al deze mensen niet? Volgens mij word ik te oud
Maar ontopic: voor de mensen die een stijlicoon hebben; 'zoek' je dan ook regelmatig op wat deze persoon draagt?
Maar ontopic: voor de mensen die een stijlicoon hebben; 'zoek' je dan ook regelmatig op wat deze persoon draagt?
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Nee ik niet.
Maar als ik wel eens foto's van haar zie dan denk ik wel "Hee dat is mijn stijltje ook".
Ik lees ook vaak de glamour/elle/marie claire.. Daarin staan ze vaak ook. Plus dat ik redelijk wat fashionblogs bekijk waarin ook vaak inspiratiefoto's staan van bijv. stijliconen/celebs..
Maar als ik wel eens foto's van haar zie dan denk ik wel "Hee dat is mijn stijltje ook".
Ik lees ook vaak de glamour/elle/marie claire.. Daarin staan ze vaak ook. Plus dat ik redelijk wat fashionblogs bekijk waarin ook vaak inspiratiefoto's staan van bijv. stijliconen/celebs..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw stijl versus stijl vriend/man
» Wat is jouw Stijl?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Stijl-tips
» Wat is jouw Stijl?
» Wat is jouw stijl? Buitenkant huis & tuin
» Wat is typisch jouw stijl qua beauty en mode?
» Stijl-tips
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: