Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stijl-tips

+3
Blond
Atelier Madame
nijntje4
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:08

In het 'Wat-heb-je-aan-vandaag' topic worden vaak tips gegeven, zowel gevraagd, als ongevraagd. Veel meiden vinden het fijn en gaan ermee aan de slag. Voor een nog beter advies, dit topic!
Welke outfits zijn voor herhaling vatbaar, wat ontbreekt in de kledingkast van een forummer, misschien een nieuwe combinatie, maar ook, welke outfit kan beter de vuilnisbak in?

Hier mijn verzameling, brand maar los!

Stijl-tips 4efc388d

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  nijntje4 zo 22 apr 2012 - 5:15

Ja, ja ja, nee
Nee, nee, ja, ja!
Ja, nee, ja, nee, nee,
Nee, ja, ja, nee nee

Very Happy
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:18

nijntje4 schreef:Ja, ja ja, nee
Nee, nee, ja, ja!
Ja, nee, ja, nee, nee,
Nee, ja, ja, nee nee

Very Happy

En wat is je tip?



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:24

nijntje4 schreef:Ja, ja ja, nee
Nee, nee, ja, ja!
Ja, nee, ja, nee, nee,
Nee, ja, ja, nee nee

Very Happy

Kun je ook uitleggen waarom sommige outfits wel en andere niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Atelier Madame zo 22 apr 2012 - 5:38

Ik vind de de donkerdere kleuren jou mooier staan dan de lichtere. Je hebt een prachtige taille, maar wel redelijk brede heupen (als ik het zo zie?). Donkerder vind ik je figuur mooier uitkomen.
Heel eerlijk: de chino's vind ik niet zo'n succes bij je, ik vind de strakkere broeken mooier. Had graag wat meer outfits met jurkjes en rokjes van je gezien!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Blond zo 22 apr 2012 - 5:41

Ik vind kledingstijl heel persoonlijk. Veel dingen die jij draagt zou ik ook aantrekken, andere weer niet. De stijl van bijvoorbeeld Princess en Punk'd vind ik heel gaaf, maar past niet bij mij.

Zolang kleding niet kapot is, te groot of te klein, moet je gewoon dragen waar je je goed in voelt. Vind ik.
Behalve witte leggings dan, die mag niemand dragen Laughing
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:43

nijntje4 schreef:Ja, ja ja, nee
Nee, nee, ja, ja!
Ja, nee, ja, nee, nee,
Nee, ja, ja, nee nee

Very Happy

Het merendeel van deze nee's snap ik echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:49

AM, thanks smile Ik heb inderdaad brede heupen, helaas. N.a.v. opmerkingen van meerdere forummers ga ik zeker op zoek naar een skinny jeans. Deze heb ik nooit gedragen, omdat ik me er niet prettig in voelde. Ik denk dat het nu wel kan.
Rokjes en jurkjes draag ik weinig, zal ik eens op gaan letten. Ik vind het wel leuk namelijk Very Happy

Chance, helemaal gelijk! Maar tips zoals die van AM zijn vooral gekoppeld aan hoe iets staat, daar kan ik echt wat mee!

Reva, dat vroeg ik me ook af...

Wie wil nog meer? Ik vind het ook leuk om tips te geven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:05

Ik vind dat je veel van hetzelfde draagt. Misschien een beetje variatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Atelier Madame zo 22 apr 2012 - 6:12

Je draag overigens heel veel jasjes en vestjes, altijd open met een shirtje eronder. Je zou voor de verandering eens een nettere blouse kunnen dragen, of een v-hals vestje eens dicht. En idd meer jurkjes en rokjes!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  nijntje4 zo 22 apr 2012 - 6:21

Haha sorry voor mijn niet uitleg, maar ik heb vooral even op het eerste gevoel gekozen.

Ik vind bijvoorbeeld in de laatste rij waar ik ja heb gezegd dat je figuur heel goed uitkomt, qua taille. Wat ik minder vind is het het rode jasje, en het blauwe rokje, en het bruinige truitje.

Vooral de combi's met een jasje vind ik leuk!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:29

Ik vind de derde outfit op de bovenste rij het beste geslaagd bij je figuur. Warme/donkerdere tinten vind ik je sowieso ook mooi staan (foto 3, foto 7, foto 12)

Verder vind ik het mooi dat je je taille benadrukt maar je doet dat elke keer op dezelfde manier (strak shirtje en blazer).

Ik denk dat jij ook heel goed wegkomt met wikkeljurkjes/vestjes. Verder echt een skinnyjeans aanschaffen ik weet zeker dat dat je prachtig staat.

Minder geslaagd vind ik inderdaad ook de chino's. Zelf draag ik ze ook bijna niet omdat het contrast taille/heup wordt verpest door zo'n broek. Ook lijken je heupen er meestal breder in omdat chino's vaak wat hoger/boller vallen.
De voorlaatste outfit vind ik het minst geslaagd. De blouse doet niet heel veel voor je buste wat echt zonde is want meestal komt 'ie erg goed uit Wink De drie laatste foto's vind ik ook niet echt kleuren voor jou (ook al zie ik je gezicht niet, ze maken je hals best flets).


Hoop dat je er iets mee kunt! Very Happy

En anders gewoon dragen wat je lekker vind hoor Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Arwyn zo 22 apr 2012 - 6:33

Ik vind dat je een leuke stijl hebt!
Van alle foto's vind ik alleen het rood/bruine truitje niet zo, de rest zou ik zeker lekker blijven dragen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:44

Variatie lijkt me fijn, ik kom vaak op hetzelfde uit... Ik wil echt een keer met iemand van hier shoppen, om buiten mijn comfortzone te kijken!
Met blousjes en vestje dichtdragen heb ik vaak het probleem dat het boven trekt of in mijn taille flubbert. Dus als iemand nog een goed merk kent voor mijn figuur, graag!

Punk'd, wikkeljurkjes/vestjes klinken zo 'ouderlijk'. Waar kan ik trendy gevalletjes vinden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Atelier Madame zo 22 apr 2012 - 6:48

Heb je niets met een v-hals qua kleding? Het valt me op dat je op bijna alle fotos een ronde hals aanhebt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:50

Atelier Madame schreef:Heb je niets met een v-hals qua kleding? Het valt me op dat je op bijna alle fotos een ronde hals aanhebt.

Ik denk het niet meer. Vroeger had ik dat wel veel, ik weet niet waar het mis is gegaan laughcry
Serieus, nu je het zegt, ik ga goed zoeken in mijn kast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Caresses zo 22 apr 2012 - 6:53

Een taille riempje om hem te benadrukken. Wellicht wat jurkjes. En ik mis een lichte spijkerbroek.


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Blond zo 22 apr 2012 - 7:01

Chipp schreef:Variatie lijkt me fijn, ik kom vaak op hetzelfde uit... Ik wil echt een keer met iemand van hier shoppen, om buiten mijn comfortzone te kijken!
Met blousjes en vestje dichtdragen heb ik vaak het probleem dat het boven trekt of in mijn taille flubbert. Dus als iemand nog een goed merk kent voor mijn figuur, graag!

Punk'd, wikkeljurkjes/vestjes klinken zo 'ouderlijk'. Waar kan ik trendy gevalletjes vinden?

Ze hebben nu wikkeljurkjes bij de H&M, ook in het donkerblauw (kleur die jou goed staat vind ik). Op de site zie ik ze niet, maar in de winkels heb ik ze wel zien hangen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 7:11

Niet de mooiste dingen, maar voor het idee.

Blousje:
Stijl-tips 387dbdd4

Vestje dicht:
Stijl-tips 892486c7Stijl-tips F88b2bcf

Giletje:
Stijl-tips 0ee20ed8

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Arwyn zo 22 apr 2012 - 7:19

Ik wil jouw figuurtje..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Melis_je zo 22 apr 2012 - 7:29

Brede heupen vind ik juist mooi, ik vind niet dat je moet proberen die te verbergen.

Rij 1: Leuk, leuk, NEEEE, Leuk. Derde foto: Die kleur broek vind ik erg lelijk, ik vind het een saai geheel met dat shirt en het doet echt niks voor je figuur. Ik zie dat ik de enige ben die dit denkt.

Rij 2: Best ok, best ok, nee, Leuk. Eerste foto: jasje te wijd voor je smalle taille, zwart/witte strepen vind ik niet leuk bij kleur jasje. Tweede foto: beetje saai, maar prima. Derde foto: Jasje staat qua stijl niet bij de rest. Ik heb dat jasje ook en het is best netjes. Ik zou het niet bij zo'n casual broek aantrekken. Ik vind het shirtje ook niet kleuren bij de broek.

Rij 3: Nee, Nee, best ok, leuk, Nee. De eerste en derde foto weer vanwege het jasje/shirtje. Tweede foto: Die halslijn staat je niet en de kleuren vind ik lelijk, pasvorm prima. Vijfde foto: Broek kleurt niet bij andere kleding. Beter met spijkerbroek.

Rij 4: Niet echt, best ok, best ok, Nee, Nee. Eerste foto: leuker met spijkerbroek, tweede foto: Heel veel nadruk op je borsten, leuker met jasje, zonder riem. Derde foto: leuker met lichte spijkerbroek. Vierde en vijfde foto: Bovenkleding te wijd.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Atelier Madame zo 22 apr 2012 - 7:31

Vooral die met die blouse vind ik gaaf! Die lichte broek vind ik niet zo geweldig, maakt je heupen te breed, maar qua truitjes kun je ze prima hebben, zeker op een spijkerbroek!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Melis_je zo 22 apr 2012 - 7:33

Ik vind die lichte broek prima, ik vind echt niet dat je te brede heupen hebt. Juist mooi.

Het is verder een aftands merk, maar King Louie verkoopt vestjes voor grote borsten + smalle taille.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Lavendel zo 22 apr 2012 - 7:41

Je hebt een leuke kledingsmaak Chipp maar over het algemeen wel vrij basic. Ik zou echt voor een skinny gaan dat maakt je outfits net een stukkje 'hipper' denk ik. Je hebt nu vaak een straks shirtje + jasje aan, ik denk dat ik een iets wijder shirt/blousje ook leuk vind bij je, op een legging op skinny.

Hier drie van mijn outfitjes:

Stijl-tips 2012-03-22%252021.42.43

Stijl-tips 2012-03-26%252007.24.06

Stijl-tips 2012-03-27%252019.24.48


Laatst aangepast door Lavendel op zo 22 apr 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 7:44

Leuk, Lavendel!

Chipp, ik vind je laatste foto's al leuker, alleen ben ik ABSOLUUT geen fan van giletjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stijl-tips Empty Re: Stijl-tips

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum